quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:17 schreef manny het volgende:
Volkert: " ik schoot op Ruud de Wild, maar ik kan heel slecht mikken "
Hij had eigenlijk beter Ruud de Wild kunnen raken ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:17 schreef manny het volgende:
Oh, wacht, dat hebben we nu..quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Dan hadden we nu een gefrustreerde man die ongelofelijk op zijn bek was gegaan als Premier.
dan was al qaida allang opgerold!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:26 schreef RichardQuest het volgende:
"Ik zeg je één ding, als Pim er nog was, dan zaten we nou niet in de recessie!"
Nee dank jequote:"Was Pim er nog maar"
Dan hadden we Bin Laden al voor 11 september!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
dan was al qaida allang opgerold!
En jij naar Israël.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Dan was Pro Jeex weer naar Verweggiestan
Bling, bling yo, yo, yo................niggaquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:57 schreef RichardQuest het volgende:
"Dan hoefde ik niet de hele tijd naar die negermuziek op TMF te kijkuh!"
leuke signature ( ik bedoel dat ding onder je bericht en niet die onder je naam )quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Van Kooten & De Bie he...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:05 schreef manny het volgende:
[..]
leuke signature ( ik bedoel dat ding onder je bericht en niet die onder je naam )
Jammer dat ik geen doodsverwenzingen naar jou mag doen.....quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:54 schreef Ixnay het volgende:
"Dan kon drs. Von Silverentandt zijn 5e mercedes kopen en 9 keer per jaar op vakantie ipv 8 keer."
"En dan kon de arbeider tegen z'n zoontje van 7 vertellen dat hij bij de sportclub megmoet."
Leuk zeg, een kapitalistische samenleving, met 0,0 verantwoordelijkheidsgevoel voor wat er om je heen gebeurt.![]()
![]()
Voor Nederland heeft Volkert gewoon een goeie daad gedaan. Eerlijk is eerlijk.
Klinkt misschien hard, maar waar.
Vrijheid van meningsuiting was altijd een speerpunt van ons Pim dus ik zou het gewoon doen. Moet hij maar niet van die (s)links-politiekcorrecte opmerkingen maken!quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:06 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen doodsverwenzingen naar jou mag doen.....
volgens mij snap je het niet helemaalquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:50 schreef DjDev het volgende:
Als pim er nog was had je alleen nog maar nederlanders in nederland
Wat een zin.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:17 schreef manny het volgende:
quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:24 schreef Topicorte het volgende:
Dan had TMF nu "Pim my ride" uitgezonden
Gheghe. Hier moet ik toch even om lachen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:28 schreef pietpaaltjens het volgende:
"Als Pim er nog was, was die Amalia Catharina Beatrix Hermelientje van Oranje Nassau überhaupt niet geboren"
ik denk het ook niet...vertel is de OP is nogal slechtquote:Op maandag 9 augustus 2004 01:15 schreef A.J. het volgende:
[..]
volgens mij snap je het niet helemaal![]()
Die(s)links-politiekcorrecte opmerkingen vallen ook weer onder vrijheid van meningsuiting.quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting was altijd een speerpunt van ons Pim dus ik zou het gewoon doen. Moet hij maar niet van die (s)links-politiekcorrecte opmerkingen maken!
Hmpf, hersenloos ofzo? DENK NA, dat moet NU, niet als pim er nog wasquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:54 schreef Ixnay het volgende:
"Dan kon drs. Von Silverentandt zijn 5e mercedes kopen en 9 keer per jaar op vakantie ipv 8 keer."
"En dan kon de arbeider tegen z'n zoontje van 7 vertellen dat hij bij de sportclub megmoet."
Leuk zeg, een kapitalistische samenleving, met 0,0 verantwoordelijkheidsgevoel voor wat er om je heen gebeurt.![]()
![]()
Voor Nederland heeft Volkert gewoon een goeie daad gedaan. Eerlijk is eerlijk.
Klinkt misschien hard, maar waar.
Hersenloos ben je als je op Pim gestemd hebt.quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:36 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
Hmpf, hersenloos ofzo? DENK NA, dat moet NU, niet als pim er nog was
dat gaat nergens over! Iedereen heeft zijn eigen opvattingen, dat jij het daar niet mee eens bent dat betekent niet dat automatisch de andere hersenloos is!quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:01 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Hersenloos ben je als je op Pim gestemd hebt.
Maar echt slim om op een dooie te stemmen is het natuurlijk nietquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:12 schreef EL_REY het volgende:
[..]
dat gaat nergens over! Iedereen heeft zijn eigen opvattingen, dat jij het daar niet mee eens bent dat betekent niet dat automatisch de andere hersenloos is!
Nietes! Ze hebben Pim monddood gemaakt!quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:08 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Die(s)links-politiekcorrecte opmerkingen vallen ook weer onder vrijheid van meningsuiting.
Volgens ben je dat eerder als je zo over democratie denkt.quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:01 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Hersenloos ben je als je op Pim gestemd hebt.
Jaja, Melkert heeft gedaan, en de andere zegt dat Kok het heeft gedaan, en de ander zegt dat heel links Nederland het heeft gedaan.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:01 schreef RichardQuest het volgende:
Ik zeg: ophangen, die Melkert! De democratie is vermoord!
Ik zeg het nog steeds hoor, en ben niet de enige.quote:Als Pim er nog was werd er nog gezegd wat het volk wou!
Ik denk dat een aantal niet doorheeft in welk subforum ze zitten.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:03 schreef RichardQuest het volgende:
Gaan jullie nou serieus doen?
quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:05 schreef Ixnay het volgende:
Zelfs Rosenmöller lulde hem nog klem, kun je nagaan.
''Pim zou mensen als jij (terecht) het land uitzetten''quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:05 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Jaja, Melkert heeft gedaan, en de andere zegt dat Kok het heeft gedaan, en de ander zegt dat heel links Nederland het heeft gedaan.
Ik zeg dat Volkert het heeft gedaan. Iemand die zijn eigen leven geofferd heeft (en die van Fortuyn) om ons te redden.
[..]
Ik zeg het nog steeds hoor, en ben niet de enige.
Wat wilde het volk dan volgens jou?
Ik weet zeker (110%) dat als Fortuyn een jaartje president was geweest dat iemand hem nog ok had gevonden.
Heb je ooit gehoord dat een volk tevreden is met z'n leider?
Een leider KAN het niet goed doen, altijd krijgt ie wel kritiek.
Als hij begint met het besturen zijn er nog genoeg mensen positief, als hij een tijdje aan de macht is, hoor je alleen dingen die hij fout doet, over de goeie dingen hoor je niemand.
Zo is het altijd.
Omdat Fortuyn nooit president geweest is, heeft nooit iemand zijn zwakke punten kunnen zien.
Zelfs Rosenmöller lulde hem nog klem, kun je nagaan.
En dat zou Pim ook zo gewild hebben!quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:47 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
On-topic enzo.
Dit is niet Pol.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:31 schreef HarigeKerel het volgende:
Had de zoon van Beatrix gewoon openlijk gay kunnen zijn
youp van het hek is nog niet doodquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:22 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
....dan hadden we nu allemaal een toilet in onze stereo
haha die ene volksmenner is de andere niet hequote:Op maandag 9 augustus 2004 16:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
youp van het hek is nog niet dood
wat heeft hij gewild? de verdere debielisering van Nederland?quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:28 schreef F1908 het volgende:
Pim heeft het zo gewild!. !
Pim heeft het zo gewild!quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:29 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
wat heeft hij gewild? de verdere debielisering van Nederland?
quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:14 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Melkert, Kok. Moordenaars!
Landsbelang landsbelang landsbelang landsbelang landsbelang landsbelang landsbelang landsbelang landsbelang landsbelang landsbelang landsbelang landsbelang landsbelang landsbelang landsbelang landsbelang landsbelang landsbelang landsbelang landsbelang landsbelang landsbelang landsbelang landsbelangquote:Op maandag 9 augustus 2004 19:07 schreef Sickdude het volgende:
[afbeelding]
Akelig...quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:07 schreef Sickdude het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |