quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:32 schreef Oom_Agent het volgende:
Volgens mij gaat het weer zo'n zelfde route als Koninginnedag en zoals vanmorgen afleggen. Het 2e neerslaggebied daarachter komt wel wat noordelijker.
Denk dat het eerste gebied ten zuiden van de lijn Den Haag - Den Bosch - Venlo blijft. Het 2e Haarlem - Hilversum - Arnhem. Maar dat is een ruwe schatting adhv de trektrichting van nu tot een paar uur geleden.
Koninginnedag...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:32 schreef Oom_Agent het volgende:
Volgens mij gaat het weer zo'n zelfde route als Koninginnedag en zoals vanmorgen afleggen. Het 2e neerslaggebied daarachter komt wel wat noordelijker.
Denk dat het eerste gebied ten zuiden van de lijn Den Haag - Den Bosch - Venlo blijft. Het 2e Haarlem - Hilversum - Arnhem. Maar dat is een ruwe schatting adhv de trektrichting van nu tot een paar uur geleden.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:06 schreef nozem het volgende:
Voor de zomerliefhebbers in eigen land: Het begint er steeds meer naar uit te zien dat het restant van orkaan Alex roet in het eten gaat gooien en dat zou vanaf midden volgende week wel eens einde zomerweer kunnen betekenen..
Je kan de hele nacht door blijven BBQ-en. Geen problemen daar....quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:16 schreef Evil het volgende:
Even een vraagje:
We willen hier de BBQ aansteken, maar komen er nog buien deze kant op?? (Alkmaar) Of blijft het de komende paar uur droog????
Nee idd, maar ik heb er ook niets aan. Die trekt nu Venlo binnen. ( is geheel westelijk getrokken en ingezakt)quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat vlekje rechts boven is nog niet zo lang aanwezig
Water is ook niet al te koel daarquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:21 schreef Oom_Agent het volgende:
Alex begint alweer wat te krullen........
http://wind.met.fu-berlin(...)h=10&playmode=Endlos
Had beter via het zuiden kunnen komenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:36 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Alex komt ook weer boven iets warmer water terecht:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |