quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heh?Speedy heeft het nog niet aangepast dus..
Hey Speedy, vanavond om 21:00u op National Geographic Channel komt "Amazing Moments" over tornado's enzo. Het duurt tot 22:30u en om 0:00u is er een herhalingquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]vaag moet goed zijn, ik zal nog eens kijken.
\quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
indahnesia.com vervang "Alle delen" even door deze site
Het document moet nu weer goed zijn.
http://members.chello.nl/(...)op%20ontploffen.html
@ DemonRage, thnx ik zal kijken
Thnxquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
\
done
Zou niet weten hoe..... foto's zijn niet van mij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
@ Rietvaerder: Zou je miss de foto's even wat kleiner willen maken, het irriteert me nogal dat lyout verneuking daarnaast is niet elke 54K modem gebruiker er blij mee, (Zie ook TS post regel)
Alvast bedankt!
ze worden toch automatisch terug-verneukt naar 550 px? Ik heb kabel verder, dus merk vrij weinig van grote plaatjes, behalve dat ze mooi zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
@ Rietvaerder: Zou je miss de foto's even wat kleiner willen maken, het irriteert me nogal dat lyout verneuking daarnaast is niet elke 54K modem gebruiker er blij mee, (Zie ook TS post regel)
Alvast bedankt!
Vetquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:24 schreef Oom_Agent het volgende:
Extreme onstabiliteit:
Een contrail ( vliegtuigstreep) kan in extreem onstabiele lucht zelfs buien veroorzaken.
Linksboven niet, maar Alex is dat wolkengebied ten westen van Ierland. Heb het net even opgezocht.... Hij kwam met een flinke vaart naar ons continent, maar is flink afgekoeld en botst als het ware tegen de hogedruk in onze omgeving. De krul komt er langzaam weer wat in......quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 @ 10:47 schreef Drelletje
dat lage druk gebiel links boven he.. is/was dat alex??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |