Hier ook.quote:Op zondag 8 augustus 2004 16:50 schreef Sport_Life het volgende:
Hier in Utrecht waait het heerlijk hier!
In Zeeland ja, hij komt even stil te liggen boven de Noordzee en wacht tot het hogedrukgebied de deur open doet. Gaat allemaal langzaam, maar zodra het boven land komt kunnen er weer 17 juli situaties voordoen en kan het iets sneller gaan..quote:Op zondag 8 augustus 2004 16:49 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
Zal die storing ons morgen al bereiken of nog nietop de avond ofzo.
Ik denk dat dat wel mee gaat vallen hoorquote:Op zondag 8 augustus 2004 16:53 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
In Zeeland ja, hij komt even stil te liggen boven de Noordzee en wacht tot het hogedrukgebied de deur open doet. Gaat allemaal langzaam, maar zodra het boven land komt kunnen er weer 17 juli situaties voordoen en kan het iets sneller gaan..
Waar zie je dat dan aan? Niet aan de modellen iig. Of ga je op het gevoel af...........quote:Op zondag 8 augustus 2004 16:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel mee gaat vallen hoor
Leuke wolkjes.........nu maar hopen dat ze doorgroeienquote:Op zondag 8 augustus 2004 16:53 schreef Funnie het volgende:
Het is hier flink heet, 30 graden (Enschede) Maar een lekker windje die het buiten verdraagzaam maakt.
Ik heb een paar foto's gemaakt van de wolkjes hier. In mijn ogen gewone wolkjesMaar ik kon ze niet ff verkleinen dus staan ze klik hier.
Maar er mag echt wel even onweer en regen komen wat mij betreft!
Ik ga ook op mijn gevoel af.quote:Op zondag 8 augustus 2004 16:54 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Waar zie je dat dan aan? Niet aan de modellen iig. Of ga je op het gevoel af...........
Wel leuk verhaaltjequote:Op zondag 8 augustus 2004 17:07 schreef Oom_Agent het volgende:
Verhaaltje over de hittegolf en naderende Alex.........
http://www.weer.nl/bijzon(...)egolfenbuien08082004
Daar vraag ik niet om vriendquote:Op zondag 8 augustus 2004 19:11 schreef Oom_Agent het volgende:
In Zuid Frankrijk heeft Alex zojuist een onweerscomplex laten ontstaan.
Orkaan worden kan niet als je dat bedoelt, te koud water. Wel zware windstoten als het koufront over het land komt. En veel regen.........quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Daar vraag ik niet om vriend![]()
Op deze link van de hele wereld:quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:13 schreef Thrilled het volgende:
Weet iemand een site met goeie (up-to-date!!!) sateliet foto's/filmpjes van de aarde die dus recent zijn?
http://www.wetterzentrale.de/quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:13 schreef Thrilled het volgende:
Zeer interesant weertopic! umm misschien een domme vraag van mij (kon zo gauw geen goeie vinden in OP) , Weet iemand een site met goeie (up-to-date!!!) sateliet foto's/filmpjes van de aarde die dus recent zijn?
Wil goeie storm hebben, anders doe ik niet mee.quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:14 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Orkaan worden kan niet als je dat bedoelt, te koud water. Wel zware windstoten als het koufront over het land komt. En veel regen.........![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |