Euh ja gewoonquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:43 schreef blablasjit het volgende:
[..]
* Mellone is benieuwd waarom je hem een creep vind?!
idd, rolt ze een beetje terug naar haar "oude wereldje"quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:22 schreef Koningin het volgende:
Ik vond het ook niet echt iets van Catherine om met zo'n creep op stap te gaan.....
Jim: "I found a bloody knive"quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:44 schreef Mellone het volgende:
[..]
de quotes waren weer geweldig deze aflevering!
en dan die droge kop van grissom erbij... echt grappigquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:34 schreef Smeich het volgende:
[..]
Jim: "I found a bloody knive"
Grissom: "I found a dead body"![]()
pcies eerst al een beetje dubieus met de cheque en daarna met die halve pooier...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:31 schreef khazad het volgende:
[..]
idd, rolt ze een beetje terug naar haar "oude wereldje"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Warrick & Cath... No Way! dan liever Horatio en Catherine!
grissom/sarah is 2 weken gelee uitleg over geweest waarom grissie niet op sara is. ik ga niet de hele aflevering uitleggen hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Uhm even een vraagje. Grissom en Sara zijn toch een tijdje verliefd op elkaar geweest, alleen is er niets uitgekomen ofzo? Hoe zat dat precies met die 2? En kan iemand spoileren of het later misschien toch iets tussen die 2 zal worden? Het zou wel leuk zijn als het gebeurt.
Greg en Grissom zijn echt super. Dat grappige van Greg en Grissoms uberdroge humor.
Grissom stort zich volledig op zijn werk waardoor hij geen tijd (en zin?) heeft in een priveleven en dus de liefde. Hij gaf hierover een soort speech tegen een verdachte terwijl Sarah door zo'n spiegelraam toekeek. Was best wel een beetje sad :'(quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Uhm even een vraagje. Grissom en Sara zijn toch een tijdje verliefd op elkaar geweest, alleen is er niets uitgekomen ofzo? Hoe zat dat precies met die 2? En kan iemand spoileren of het later misschien toch iets tussen die 2 zal worden? Het zou wel leuk zijn als het gebeurt.
een beetje sad? heel erg sad/quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:16 schreef Mellone het volgende:
[..]
Grissom stort6 zich volledig op zijn werk waardoor hij geen tijd (en zin?) heeft in een priveleven. Hij gaf hierover een soort speech tegen een verdachte terwijl Sarah door zo'n spiegelraam toekeek. Was best wel een beetje sad![]()
jaa, die hadden chemie in de cross episodequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:53 schreef blablasjit het volgende:
dan liever Horatio en Catherine!
Ja die aflevering heb ik gezien. Ik vroeg het alleen om zeker te weten dat Sara verliefd is (geweest) op Gris en andersom. Dit omdat iemand het niet met me eens was dat het wel zo was.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:17 schreef blablasjit het volgende:
[..]
grissom/sarah is 2 weken gelee uitleg over geweest waarom grissie niet op sara is. ik ga niet de hele aflevering uitleggen hoor
uhm maar in de season finale komt er nog wat over whiehie...
Jawel!,quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:32 schreef hydraulix het volgende:
Yep! Kan niet wachten! Zo te zien Gary Sinise als hoofd-CSI?
Even wat spoilers van 4.24/5.01:quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja die aflevering heb ik gezien. Ik vroeg het alleen om zeker te weten dat Sara verliefd is (geweest) op Gris en andersom. Dit omdat iemand het niet met me eens was dat het wel zo was.
Uhm kan je niet ff spoileren wat er gebeurt dan, ben nieuwsgierig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |