yepquote:Op zondag 8 augustus 2004 10:19 schreef bloempjuh het volgende:
Zijn csi-boeken naar aanleiding van de serie gemaakt?
tot nu toe vind ik ze best te lezen. ik heb er nog geen uit en heb hem in de engelse versie..quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:44 schreef Fratz het volgende:
zijn die boeken wat te lezen of is het niks? (kan me herinneren dat de x-files boeken niks waren..)
Max Allen Collinsquote:Op zondag 8 augustus 2004 16:20 schreef Dafje33 het volgende:
Wie is de schrijver van die boeken?
vandaar dat het zo'n hete zomer is want herhalingen van herhalingen betekend herhaling van de zomer... tjah vandaa word het zo warmquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:11 schreef Dafje33 het volgende:
Ze herhalen zelfs herhalingen!![]()
ik duim heel hard voor je... me duimen doen ervan zeer!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:21 schreef Dafje33 het volgende:
He he, eindelijk eens aan gedacht om een meeltje naar de states te sturen om deze te bemachtigen:
[afbeelding]
Duimen dat het lukt!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:12 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Ik wil ook zo'n tas!!
*jaloer is*
en !!!quote:C.S.I. Season 3 Part 2 (Crime Scene Investigation) (3 Discs)
In stock.
Usually dispatched within 24 hours.
our price: £29.99 Delivered
RRP: £39.99 You save: £10.00 (25%)
quote:C.S.I. Miami: Season 1 Part 1 (Crime Scene Investigation)
Due for release on 06/09/2004
our price: £29.99 Delivered
RRP: £39.99 You save: £10.00 (25%)
dat staat er al behoorlijk langquote:Op maandag 16 augustus 2004 17:36 schreef miss_bleu het volgende:
play.com heeft nu ook :
[..]
en !!!
[..]
girllll power!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:25 schreef blablasjit het volgende:
offtopic: he miss bleu?... een vrouwelijke it-er... whaa ik ben niet alleen:D:D:D:D:D:D:D
Always... ontopic:quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:16 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
girllll power!!
hehe bedankt. was link vergetenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:29 schreef Clyde_Frog het volgende:
Leuk adres :
http://www.rtl.nl/soaps/csi/
![]()
ik maak ff een notitie in mijn agenda!!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:55 schreef Thetallguy het volgende:
26 oktober komt 3.13-3.23 op DVD uit
heb er maar 1 hier staan: Dubbelblind. Wat is die andere dan?quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:45 schreef blablasjit het volgende:
[..]
tot nu toe vind ik ze best te lezen. ik heb er nog geen uit en heb hem in de engelse versie..
in nederland zijn er twee boeken uit
De andere boeken heten Koudvuur en Verboden Vruchten. Het 4e boek is ook onderweg volgens Bruna.nlquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:20 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
heb er maar 1 hier staan: Dubbelblind. Wat is die andere dan?
raar. je moet wel pech hebben gehad ofzo. ik heb ze allemaal en ze doen het allemaal perfect!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:50 schreef blablasjit het volgende:
ik koop ze niet meer. mag ik straks weer 3x terug voordat ik een werkende heb!
en heb nog wat andere financiele tegen slagen
Jah er zijn ergere dingen maar ook belangrijkere en leukere dingenquote:Op donderdag 2 september 2004 23:00 schreef Dafje33 het volgende:
Ach, beter iets te doen dan niets te doen!
Er zijn ergere dingen in het leven dan tv kijken.....![]()
hehe ik heb nooit reclamesquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:38 schreef Dafje33 het volgende:
Het grote voordeel van opnemen is: doorspoelen bij reclames, dus tijdwinst!
quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:52 schreef Sanneke het volgende:
hoe is het gister afgelopen, ben in slaap gevallen.. wie had dat jurylid vermoord? en wat was nu loos met die vrouw die in dat blik vermoord was... echt balen, heb geloof ik tot 22.00 gezien..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vind ik knap want het volgend seizoen begint pas 20 september in Amerika. En Amerika zend uit als der eentje klaar is met opname. En wij hier zijn met de laatste afleveringen bezig van seizoen 4... en 5 begint pas op de 20ste...quote:Op dinsdag 7 september 2004 08:47 schreef knillis het volgende:
Hier in belgenland lopen we dan een seizoen voor op jullie, want bovenstaande heb ik in het voorjaar al gezien. Afgelopen zondag is hier het nieuwe seizoen gestart, maar helaas moeten missen.
En dat in het CSI LV topic...quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:20 schreef Dafje33 het volgende:
Op welke zender wordt CSI:Miami in België uitgezonden?
Ha ha, CSI is tenslotte CSI!quote:Op zaterdag 11 september 2004 10:38 schreef blablasjit het volgende:
En dat in het CSI LV topic...Ik heb geen idee??? Gaaat ge op vakantie naar Belgie?
CSI LV op VT4 op donderdag
CSI MIA op VT4 op zondag
http://www.vt4.be
no prob. Hehe zeker satelitje op je dak geplaatst nuquote:Op zaterdag 11 september 2004 15:01 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Ha ha, CSI is tenslotte CSI!![]()
Ach als je maar 20 km. van de Belgische grens woont......
Bedankt voor de link!
your welcome!quote:Op maandag 13 september 2004 12:40 schreef adlo het volgende:
bedankt!
Kjoet hequote:Op maandag 13 september 2004 13:01 schreef Kuukske het volgende:
Greg is zo schattig in seizoen 4, dat kapsel is echt briljant
in de stated begint het eerste seizoen op 22 september (volgende week woendag)quote:Op maandag 13 september 2004 16:35 schreef Stiffmaster het volgende:
CSI is cool...Wanneer komt CSI NY eigenlijk uit?
Blijkbaarquote:Op maandag 13 september 2004 16:35 schreef blablasjit het volgende:
Haha fokkers allemaal greg aanbidders ??? whiehie!
Ik heb de dvd's....nog vééééél beterquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:38 schreef Dafje33 het volgende:
Het grote voordeel van opnemen is: doorspoelen bij reclames, dus tijdwinst!
Ik vind het wel eens leuk dat er geen happy-end aan zit.quote:Op maandag 13 september 2004 23:05 schreef miss_bleu het volgende:
Mja beetje kut einde alleen
Ja, dat maakt het allemaal net een beetje anders en niet elke keer hetzelfde. Vond het wel een mooie 'toespraak' van Grissom. Hele tijd dat 'wij' was toch wel een beetje spooky helemaal omdat sara keek.quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind het wel eens leuk dat er geen happy-end aan zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hydraulix: Dat op maandag uitzenden is al vanaf heel lang gelede
Happy endings of Geen. als het maar een goed einde is en dat vond ik dit wel!
Ennuh die plastic vacuum zakken met al die leden maten hehe. in amerika werd er voraf een waarschuwing gegeven dat deze uitzending niet voor heel wat mensen geschikt was blablabla
OMFG nee! Ik vnd ze echt niet voor elkaar geschikt. Alleen het leeftijdsverschil. Ze zijn wel allebij echte nerds op de tv maar das ook het enigste!quote:Op woensdag 15 september 2004 09:45 schreef Mellone het volgende:
Ah oke lag ook wel een beetje voor de hand, maar toch jammer die twee zouden echt geweldige CSI kindertjes kunnen maken.
Doc Robbinsquote:Op woensdag 15 september 2004 12:17 schreef Mellone het volgende:
omg :| Greg nee, Grissom en Sarah zijn juist perfect, allebei passie voor hun werk en mss dan ook passie voor elkaar..?? (het had zo mooi kunnen zijn)
Maar wie zouden jullie in het all time CSi team stoppen als je mensen uit de twee teams mocht gebruiken?
Ik zou Horatio, Calleigh, Warrick en Sarah, Alexx en Greg in een team stoppen. Gouden combi volgens mij.
Ik zou Calleigh vervangen door Eric Delko! Voor de rest: Hetzelfde!quote:Op woensdag 15 september 2004 12:24 schreef blablasjit het volgende:
als ik de twee csi teams in een team kon stoppen zou het het volgende worden
Doc: Robbins
CSI: Horatio Caine
CSI: Catherine Willows
CSI: Warrick Brown
CSI: Tim Speedle (er van uit gaan dat ik in seizoen 3 zogenaamd blijft leven)
CSI: Calleigh Duquesne
Lab: Greg-o
ik vind eric bijna geen inhoud hebben!quote:Op woensdag 15 september 2004 13:46 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Ik zou Calleigh vervangen door Eric Delko! Voor de rest: Hetzelfde!![]()
moet je maar ff naar csi: miami topic gaanquote:Op woensdag 15 september 2004 15:33 schreef miss_bleu het volgende:
[..]WAT!
persoonlijke smaak!quote:Op donderdag 16 september 2004 10:43 schreef Mellone het volgende:
waarom is H beter dan G?
heldhaftiger naar mijn smaak. ik ben zoiezo dol op al die US cop sjit...en Horatio past beter in dat beeld...quote:Op donderdag 16 september 2004 11:47 schreef Mellone het volgende:
ben het met je eens hoor maar vraag het me gewoon af. Er is iets waardoor hij beter over komt maar wat ik heb geen idee
hijs gewoon stereotypequote:Op vrijdag 17 september 2004 20:44 schreef Dafje33 het volgende:
Ik vind "H" cooler dan "G" , maar da's mijn mening![]()
overloperquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:10 schreef Dafje33 het volgende:
Oké, dit is het LV topic, dus hier vind ik Grissom "helemaal het einde"
Zo goed?![]()
Het was een grapje!quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:09 schreef blablasjit het volgende:
overloper
En nog wel wat meer ookquote:Van mij mogen ze van hOratio zijn karakter ook wat meer diepgang laten zien! hehe bijv. zijn huis laten zien ofzo
Nooit van gehoord?quote:Tammy Felton![]()
(of heeft er niemand gekeken gister)
Dat was idd een gaaf momentquote:Op maandag 20 september 2004 23:08 schreef hydraulix het volgende:
En hoe vonden jullie de aflevering van vandaag? Was wel cool nietVooral dat stukje van Nick dat hij die duimafdruk van die zwaard eraf moest halen
![]()
Bij gebrek aan bewijs is hij dus officieel niet opgelost.quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:35 schreef blablasjit het volgende:
hij was wel opgelost!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:04 schreef blablasjit het volgende:
ff in spoiler tag omdat er mensen de aflevering nog niet hebben gezien!:Dat bedoelde ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gelukkigquote:Op dinsdag 21 september 2004 14:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook.
Met baard is G-man wel coolerquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:55 schreef Dafje33 het volgende:
Mét baard is sei 4!![]()
uhm, grissom. How is our insurance?quote:Op woensdag 22 september 2004 11:54 schreef Kuukske het volgende:
Nick was briljant met zn vingerafdrukplakker-ding en dat zwaard![]()
Lag helemaal dubbel van het lachen hoe hij en Sara naar elkaar keken.
Ja, dat was een goeie!quote:Op woensdag 22 september 2004 11:55 schreef blablasjit het volgende:
uhm, grissom. How is our insurance?
het verhaal liijn van die roof vond ik briljant juist! verzin het maar ff ... de csi's zijn drie keer genept ofzo!quote:Op woensdag 22 september 2004 13:09 schreef Dafje33 het volgende:
Ik bedoelde dat ik de verhaallijn niet zo vond, maar i.d.d. zaten er leuke "oneliners" in deze keer....
kweet niet welke er vanavond komtquote:Op donderdag 23 september 2004 19:11 schreef Dafje33 het volgende:
Mag het dan voortaan om een lijk mét geld gaan?![]()
Ha, dat zul jij niet weten!quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:32 schreef blablasjit het volgende:
kweet niet welke er vanavond komt![]()
Na onderzoek werd duidelijk dat de man de ex van zijn vriendin had ingeschakeld om zijn vrouw te vermoorden en dat die ex vervolgens de vrouw van de man belde met een tegen aanbod om die man omzeep te helpen. Om te voorkomen dat dit uit zou lekken, stak de ex van de vriendin van de man vervolgens zijn ex neer. Ze kwamen dit op het spoor door de verschillende transacties en telefoongesprekken na te trekkenquote:Op vrijdag 24 september 2004 23:54 schreef bloempjuh het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er na het laatste reclameblok gebeurde? Ben -alweer- in slaap gevallen..
Klinkt wel logischquote:Op zaterdag 25 september 2004 00:18 schreef khazad het volgende:
[..]
Na onderzoek werd duidelijk dat de man de ex van zijn vriendin had ingeschakeld om zijn vrouw te vermoorden en dat die ex vervolgens de vrouw van de man belde met een tegen aanbod om die man omzeep te helpen. Om te voorkomen dat dit uit zou lekken, stak de ex van de vriendin van de man vervolgens zijn ex neer. Ze kwamen dit op het spoor door de verschillende transacties en telefoongesprekken na te trekken
Oorzaak van het instorten van het gebouw was het constant overvliegen van vliegtuigen naar de basis iets verder op. In de loop van 40 jaar waren langzaam spijkers e.d. uit steunbalken getrild.quote:Op zaterdag 25 september 2004 09:25 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Klinkt wel logisch
En dat verhaal van Catherine?
Valt me op dat ik veel van de oude aflevering toch niet ken, zoals die van gisteravond. Ben dus wel blij met de herhalinigenquote:Op zaterdag 25 september 2004 09:45 schreef blablasjit het volgende:
Alleen ik begin de herhalingen saai te vinden. ik weet nu echt wie het heeft gedaan als ik het voorstukje heb gezien voor het introlied/filmpje.
Dat heb ik ook heel erg. Ik dacht dat ik alle afleveringen tot nu toe had gezien maar dat valt wel tegenquote:Op zaterdag 25 september 2004 10:02 schreef khazad het volgende:
[..]
Oorzaak van het instorten van het gebouw was het constant overvliegen van vliegtuigen naar de basis iets verder op. In de loop van 40 jaar waren langzaam spijkers e.d. uit steunbalken getrild.
[..]
Dank!
Valt me op dat ik veel van de oude aflevering toch niet ken, zoals die van gisteravond. Ben dus wel blij met de herhalinigen
welke de eerste of dark motive? ennuh ze zijn al een paar maandenen jaren uit hoorquote:Op zaterdag 25 september 2004 18:58 schreef Oxymoron het volgende:
Ik heb het pc-spel van CSI gekocht. Ook hartstikke leuk! Kun je zelf eens even met die kwastjes de vinderafdrukken tevoorschijn halen
Leuke aanvulling op de dvd sets en de tv uitzendingen
ik wil zien!quote:Op maandag 27 september 2004 10:18 schreef Maerycke het volgende:
Gisteren de eerste aflevering van seizoen 5 gezien. Grissom was daarin wel erg hard tegen Greg. Wel de werkelijkheid natuurlijk in het echte leven, maar nogal verstaand van de gebruikelijke amicale houding die ze in de serie hebben.
wat houdt je tegen?quote:Op maandag 27 september 2004 10:25 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ik wil zien!![]()
Hm, ik vind Grissom nooit aardig tegen Greg!quote:Op maandag 27 september 2004 10:18 schreef Maerycke het volgende:
Gisteren de eerste aflevering van seizoen 5 gezien. Grissom was daarin wel erg hard tegen Greg. Wel de werkelijkheid natuurlijk in het echte leven, maar nogal verstaand van de gebruikelijke amicale houding die ze in de serie hebben.
welke aflevering heb je het over?quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:24 schreef pfaf het volgende:
Goede aflevering, leuk eind.![]()
![]()
Gisterenavond.quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:49 schreef blablasjit het volgende:
[..]
welke aflevering heb je het over?
nou vertel... waarom?quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Gisterenavond.
Het einde leuk?quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:05 schreef blablasjit het volgende:
[..]
nou vertel... waarom?
Ik d8 hetzelfde wat Grissom dacht, dat je nauwelijks van een succes kan spreken.quote:Op dinsdag 28 september 2004 09:50 schreef blablasjit het volgende:
Wat mij tegen houd afl 1 seizoen 5 te zien is dat ik hem NOG niet heb... Bijna
Die agent gister had toch niks fout gedaan? Hij had juist twee van de drie daders uit die winkel te pakken... jajah okay ik zou hem ook nooit onderscheiden want hij heeft immers wel een vrouw dood geschoten!
wat ik bedoel is idem alleen vanuit de ogen an de patriotiche amrikaanse schrijver van csi waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:38 schreef khazad het volgende:
[..]
Ik d8 hetzelfde wat Grissom dacht, dat je nauwelijks van een succes kan spreken.
die cop die ook gister meedeed of niet anders is het indd erg waarschijnlijk dat het de afl Jackpot was... met dat hoofd wat opgestuurd was vanuit dat vreemde stadje.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:32 schreef hydraulix het volgende:
Vond het een leuke aflevering gisteren (wat een verassende ontknoping!).
In welke aflevering van CSI speelde die irritante cop ook alweer (was dat die ene aflevering van waar een hoofd van een lijk naar Grissom opgestuurd wordt en dat hij naar zo'n gehuchtje gaat om het verder te onderzoeken)?
haha jah met een uber nerdige quote erachteraanquote:Op woensdag 29 september 2004 20:21 schreef Dafje33 het volgende:
Ha, dan zegt Grissom nog netjes dankjewel!![]()
enne wat ga je er in doen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:09 schreef Dafje33 het volgende:
Yes, yes, yes, hij komt eraan, m'n "evidence bag"!
Vanmorgen een mailtje uit de USA gehad, hij is onderweg
Er is wel een nadeel, de verzendkosten waren veel duurder dan de tas![]()
$29,- verzendkosten!!
Maar je moet er wat voor over hebben om iets leuks te hebben![]()
ik vind het weird dat het 29$ is ??? Ik krijg weleens pakketjes van een penpal ui hawaii en dat kost meestal 10$ omdat ie onder de zoveel puonds zit (5 kilo ongeveer)... Word gewoon vertssurd als gift en dan hebbie ook niet zoveel duoane sjit enzo. gaat prima!quote:Op maandag 4 oktober 2004 08:45 schreef Dafje33 het volgende:
Sorry voor de late reactie, was even een weekendje helemaal weg!
Erin doen?, welnee, het gaat me in dit geval alleen om het hebben.![]()
Ik schrok ook behoorlijk van die verzendkosten!, maar ik kreeg dit pas te horen nadat het pakje verstuurd was, en dan kun je moeilijk zeggen dat het te veel is![]()
Hoe laat ook alweer?quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:12 schreef blablasjit het volgende:
maar vanaaf weer een nieuwe afleveringwhiehie
hallooooooooooo?!?!quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:41 schreef miss_bleu het volgende:
Ej in welke aflevering gaat tim dan eigenlijk dood?
HALLO!? Is dit topic bedoeld voor de mensen die het allemaal al gezien hebben ofzo?quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:04 schreef blablasjit het volgende:
ik kan heel deel 3.2 niet vinden op de site? heb je anders ff een link?
dan zal ik ff kijken voor je!
speed gaat dood in 3.01 van miami!
half 10quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:17 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hoe laat ook alweer?
Want ik ben op maandag nooit thuis (vanaf 21.00 uur) en ik moet Friends ook opnemen.
Er word toch niet gelult over hoe hij om het leven komt. En als je hier vaker zit dan alleen dit topic, dan had je al meerdere keren kunnen lezen dat hij de pijp uit zou gaan. En de tvgids zegt niet eens in welk seizoen je zit laatstaan afleveringnummerquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:17 schreef Smeich het volgende:
[..]
hallooooooooooo?!?!
[..]
HALLO!? Is dit topic bedoeld voor de mensen die het allemaal al gezien hebben ofzo?![]()
quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:08 schreef miss_bleu het volgende:
http://www.freerecordshop(...)asp?productid=602700
nevermindben blind ofzo: Release datum: 26-10-2004
nee dit topic is voor elke CSI liefhebberquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:17 schreef Smeich het volgende:
[..]
hallooooooooooo?!?!
[..]
HALLO!? Is dit topic bedoeld voor de mensen die het allemaal al gezien hebben ofzo?![]()
zal wat meer tussen spoiler tags zetten vanaf nu. maar mijn avater gaak niet veranderen hoorquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:49 schreef Smeich het volgende:
Nou, dan zal ik t maar voor lief nemen. Ik wist dus niet dat hij dood zou gaan en was dus verrast dat dit hier zomaar gepost werd, stom van mij zeg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hehe maar dat ie voor een dichte hek stond en dan ook de kleding en zijn uitrustin @ lol. Typisch Greg-o![]()
kijk jij seizoen 5?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:36 schreef Mellone het volgende:
ah het was weer een vette aflevering deze keer!Alleen wat is Catherine thinking! met zo'n creapige gladjakker uitgaan
![]()
Niet doen! kan nooit goed gaan.
Nee, ik volg ze gewoon op tv. Ze ging met een of andere nachtclub gozer uit en ik vind hem een vette creapquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:39 schreef blablasjit het volgende:
[..]
kijk jij seizoen 5?
* blablasjit is benieuwd waarom je hem een creep vindquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:42 schreef Mellone het volgende:
[..]
Nee, ik volg ze gewoon op tv. Ze ging met een of andere nachtclub gozer uit en ik vind hem een vette creep
de quotes waren weer geweldig deze aflevering!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:42 schreef pfaf het volgende:
" Goode, you've been bad. "
Euh ja gewoonquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:43 schreef blablasjit het volgende:
[..]
* Mellone is benieuwd waarom je hem een creep vind?!
idd, rolt ze een beetje terug naar haar "oude wereldje"quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:22 schreef Koningin het volgende:
Ik vond het ook niet echt iets van Catherine om met zo'n creep op stap te gaan.....
Jim: "I found a bloody knive"quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:44 schreef Mellone het volgende:
[..]
de quotes waren weer geweldig deze aflevering!
en dan die droge kop van grissom erbij... echt grappigquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:34 schreef Smeich het volgende:
[..]
Jim: "I found a bloody knive"
Grissom: "I found a dead body"![]()
pcies eerst al een beetje dubieus met de cheque en daarna met die halve pooier...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:31 schreef khazad het volgende:
[..]
idd, rolt ze een beetje terug naar haar "oude wereldje"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Warrick & Cath... No Way! dan liever Horatio en Catherine!
grissom/sarah is 2 weken gelee uitleg over geweest waarom grissie niet op sara is. ik ga niet de hele aflevering uitleggen hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Uhm even een vraagje. Grissom en Sara zijn toch een tijdje verliefd op elkaar geweest, alleen is er niets uitgekomen ofzo? Hoe zat dat precies met die 2? En kan iemand spoileren of het later misschien toch iets tussen die 2 zal worden? Het zou wel leuk zijn als het gebeurt.
Greg en Grissom zijn echt super. Dat grappige van Greg en Grissoms uberdroge humor.
Grissom stort zich volledig op zijn werk waardoor hij geen tijd (en zin?) heeft in een priveleven en dus de liefde. Hij gaf hierover een soort speech tegen een verdachte terwijl Sarah door zo'n spiegelraam toekeek. Was best wel een beetje sad :'(quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Uhm even een vraagje. Grissom en Sara zijn toch een tijdje verliefd op elkaar geweest, alleen is er niets uitgekomen ofzo? Hoe zat dat precies met die 2? En kan iemand spoileren of het later misschien toch iets tussen die 2 zal worden? Het zou wel leuk zijn als het gebeurt.
een beetje sad? heel erg sad/quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:16 schreef Mellone het volgende:
[..]
Grissom stort6 zich volledig op zijn werk waardoor hij geen tijd (en zin?) heeft in een priveleven. Hij gaf hierover een soort speech tegen een verdachte terwijl Sarah door zo'n spiegelraam toekeek. Was best wel een beetje sad![]()
jaa, die hadden chemie in de cross episodequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:53 schreef blablasjit het volgende:
dan liever Horatio en Catherine!
Ja die aflevering heb ik gezien. Ik vroeg het alleen om zeker te weten dat Sara verliefd is (geweest) op Gris en andersom. Dit omdat iemand het niet met me eens was dat het wel zo was.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:17 schreef blablasjit het volgende:
[..]
grissom/sarah is 2 weken gelee uitleg over geweest waarom grissie niet op sara is. ik ga niet de hele aflevering uitleggen hoor
uhm maar in de season finale komt er nog wat over whiehie...
Jawel!,quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:32 schreef hydraulix het volgende:
Yep! Kan niet wachten! Zo te zien Gary Sinise als hoofd-CSI?
Even wat spoilers van 4.24/5.01:quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja die aflevering heb ik gezien. Ik vroeg het alleen om zeker te weten dat Sara verliefd is (geweest) op Gris en andersom. Dit omdat iemand het niet met me eens was dat het wel zo was.
Uhm kan je niet ff spoileren wat er gebeurt dan, ben nieuwsgierig
Morgen? Lig ik achter ofzoquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:20 schreef blablasjit het volgende:
morgen weer een aflevering! jeejgeen idee welke en te lui om het op te zoeken
![]()
herhalingen van seizoen 1 op rtl 5... dat morgen is nu vandaag dusquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:39 schreef Koningin het volgende:
[..]
Morgen? Lig ik achter ofzo![]()
Wat zijn dat dan voor afleveringen?
Gebarentaal is meen ik verschillend per taal/land. Dus weet niet of je Engelse (USA?) gebaren kent?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:23 schreef blablasjit het volgende:
Deze had ik al wel gezien. Ik vond het toen gemeen waarom Grissie niet uitlegde waarom ie zo mooi gebaren kon! Ik spreek een paar worden en zinnen gebaren maar dat ging me te snelEn het word pas eind seizoen 3 ofzo bekend gemaakt... En ik maar wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch niet?
laatste aflevering van seizoen 3 word ie geopereerd... na de aflevering dat Catherine het lab opblaast met Greg-o erin! eertse afl van seizoen 4 word kenbaar gemaakt dat zijn gehoor weer normaal is omdat ie Catherine der mobiel hoort trillen!quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:28 schreef Dafje33 het volgende:
Hij heeft in de loop van de series toch een operatie aan zijn gehoor gehad?
Ik denk dat die wel goed is verlopen, want ik merk er weinig meer van in serie 5.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 05:53 schreef Eitjes het volgende:
Spoiler gaat over seizoen 5.Ik vond de tweede vans eizoen 5 ook erg goed. Heeeel goed verhaal lijn en in elkaar gezet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de meer zielen des temeer vruegde was dat spreekwoord ofzo? najah als het maar overkomtquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:20 schreef khazad het volgende:
Komende dagen ga ik ook ff inlopen met de aflevering, kan ik ook meepraten over season 5
uhuh.... duh!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:42 schreef Mellone het volgende:
en die stomme cath gaat echt met die nachtclubminkukel!
law & Order: SVUquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:45 schreef miss_bleu het volgende:
uhuh dat donkere/blauwe
Zoals ook bij uhmm hoe heet het ook alweer uhmmmm het komt altijd op zondag op net5
Ik ben zowel van L&O SVU en CI aan het kijken. Jam. vanochtend ff een deeltje gezien van afl 2 van seizoen 4 van CIquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:00 schreef miss_bleu het volgende:
jaaaaaa!!! die!![]()
ik kijk op het moment: CSI, Father of the Pride, Joey, That70sShow en Life as we know itquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:33 schreef blablasjit het volgende:
[..]
Ik ben zowel van L&O SVU en CI aan het kijken. Jam. vanochtend ff een deeltje gezien van afl 2 van seizoen 4 van CI
Hier begin mij af te vragen of er ook L&O topics zijn op het fok forum![]()
Gerechtigheid:quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:43 schreef blablasjit het volgende:
weet iemand welke aflevering er vrijdag komt?
hmmz. aarschijnlijk als ik hem zie of de engelse naam weet, kan ik hem wel weten welke het is maar di zegt me niks...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:08 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Gerechtigheid:
Grissom, Nick en Warrick behandelen de zaak van een jogger die vermoord is door een wild dier in het park. De zaak wordt gecompliceerd wanneer zij ontdekken dat de lever van de man na zijn dood verwijderd is. Catherina en Sara onderzoeken de dood van een jong meisje.
(bron: www.tvgids.nl)
Ken 'm jammer genoeg al. Alhoewel ik 'm toch niet zou kunnen kijken aangezien ik weg ben
Van maandag of vrijdag?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:11 schreef seeya_40 het volgende:
Wat was de laatste aflevering;
ik bedoel welke naam/nummer
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:51 schreef Dafje33 het volgende:
Even tussendoor, maandag géén CSI![]()
![]()
![]()
Beau Monde awards ofzoiets komt er voor in de plaats!
das k u tquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:51 schreef Dafje33 het volgende:
Even tussendoor, maandag géén CSI![]()
![]()
![]()
Beau Monde awards ofzoiets komt er voor in de plaats!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sara en Catherine proberen alles om een kermisexploitant in de bak te krijgen. In z'n attractie is een jong meisje verdronken terwijl haar moeder ernaast zat. De kermisexploitant had al een verleden met aanranding/verkrachting van jonge meisjes en Catherine krijgt het er persoonlijk moeilijk mee.
Ontknoping:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kga hem vanaaf kijkenquote:Op maandag 18 oktober 2004 10:54 schreef Koningin het volgende:
Die aflevering van vrijdag is inderdaad een erg goede.
Dat gedeelte van die voedingsdeskundige vind ik echt goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |