Ole!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:36 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik ben kooplustig.
Dan hebben wij iets gemeen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:36 schreef pkwarts het volgende:
ik ben ook kooplustig.
Eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:38 schreef pkwarts het volgende:
moet natuurlijk wel een 'n' achter kooplustige, maar dat geeft niet he
Maar dit is geen verzamelplaats van taalpuristen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.
Trouwens je een na laatste post in je topic over cop-op Doom spelen enzo... Ik laat jou wel steeds voorlopen want jij bent de manquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:38 schreef pkwarts het volgende:
Schieten in iemand's rug is laf.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:42 schreef GinaG het volgende:
[..]
Trouwens je een na laatste post in je topic over cop-op Doom spelen enzo... Ik laat jou wel steeds voorlopen want jij bent de man![]()
Nee joh ik gebruik hem als kanonvoerquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:43 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Schieten in iemand's rug is laf.
Ik gebruik Co-Oppers meestal als schild.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:45 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee joh ik gebruik hem als kanonvoer![]()
Ik denk dat pkwarts wel ''multi functioneel'' inzetbaar isquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik gebruik Co-Oppers meestal als schild.
En target practice.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:47 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik denk dat pkwarts wel ''multi functioneel'' inzetbaar is![]()
houdt t exclusief hehquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:38 schreef pkwarts het volgende:
quoten is hip weetjequote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
Eigenlijk quoten wij elkaar best vaak.
Ik weet het, maar het viel mij gewoon op.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:53 schreef Rahl het volgende:
[..]
quoten is hip weetje
mijn ondertitel slaat nergens opquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het viel mij gewoon op.
Scherp !quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het viel mij gewoon op.
Altijdquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:54 schreef GinaG het volgende:
[..]
Scherp !![]()
ik ook welquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:56 schreef Tain het volgende:
Ik wil straks ook meedoen met doom 3 xbox co-op
Jammer dat het volgens mij maar met 2 man kan. We zouden anders een goed geoliede oorlogsmachine kunnen vormen.... Het Fok!Team.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:56 schreef Tain het volgende:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Jammer dat het volgens mij maar met 2 man kan. We zouden anders een goed geoliede oorlogsmachine kunnen vormen.... Het Fok!Team.
![]()
play.com zegt 24 septemberquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:57 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik ook wel
wanneer komt ie uit op de box dan?
weet je toevallig hoeveel spelers het is? 2, 3 of 4 man?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:56 schreef Tain het volgende:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:59 schreef Rahl het volgende:
[..]
FokU
©® Tain 2004
I pity the fool.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:59 schreef Rahl het volgende:
[..]
FokU
©® Tain 2004
Ik hoop 4, maar kan er eigenlijk geen zekere info over vinden bij ign of gamespotquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:00 schreef pkwarts het volgende:
[..]
weet je toevallig hoeveel spelers het is? 2, 3 of 4 man?
enne GinaG, nu moet je toch gaan beslissen of ik een mietje of een man ben
A-team.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:03 schreef Rahl het volgende:
[..]
Kan niet. Die was stoer enzo.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik ben dan BA![]()
Dat ben ik ookquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Kan niet. Die was stoer enzo.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:24 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat ben ik ook![]()
Ben je me aan het uitlachen ofzoquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
Het is duidelijk dat ik dan BA moet zijn.![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:24 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat ben ik ook![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:42 schreef GinaG het volgende:
[..]
Trouwens je een na laatste post in je topic over cop-op Doom spelen enzo... Ik laat jou wel steeds voorlopen want jij bent de man![]()
BA was geloof ik een vent... Je kan wel de vrouw spelen die door face wordt verleidquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:24 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat ben ik ook![]()
Nee zeker niet! Ik ben onvervangbaar.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:27 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ben je me aan het uitlachen ofzoPrima als jij BA wilt zijn, dan loop jij maar lekker voorop
![]()
Voel jij je wel helemaal lekker ofzoquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:28 schreef Tain het volgende:
[..]
BA was geloof ik een vent... Je kan wel de vrouw spelen die door face wordt verleid
Eigenlijk is het helemaal geen gek idee.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:29 schreef GinaG het volgende:
[..]
Voel jij je wel helemaal lekker ofzo![]()
Bovendien zijn de vrouwen die door Face verleidt worden erg knap, ik heb mijn uiterlijk niet meequote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:28 schreef Tain het volgende:
[..]
BA was geloof ik een vent... Je kan wel de vrouw spelen die door face wordt verleid
Uiterlijk is niet alles schat...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:31 schreef GinaG het volgende:
[..]
Bovendien zijn de vrouwen die door Face verleidt worden erg knap, ik heb mijn uiterlijk niet mee![]()
Lafaard je bent helemaal niet stoerquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Nee zeker niet! Ik ben onvervangbaar.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:32 schreef pkwarts het volgende:
ik wil die gek zijn. hoe heet ie ook alweer? murdock ofzo?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:33 schreef GinaG het volgende:
[..]
Lafaard je bent helemaal niet stoer![]()
wie ben jij?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:48 schreef jercovski het volgende:
dude wie zijn dit allemaal
hoiquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:48 schreef jercovski het volgende:
dude wie zijn dit allemaal
ik was hier al vanaf het beginquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
wie ben jij?
je was hier echt niet vanaf het beginquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:59 schreef jercovski het volgende:
[..]
ik was hier al vanaf het begin
edit: heej tain, douwe post hier zeker ook niet meer
gister had ie toch weer wat gepost of ben ik nou gekquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:01 schreef Tain het volgende:
[..]
je was hier echt niet vanaf het begin
en mordra heb ik al een tijdje niet meer gezien in slowchats
En dat wil wat zeggenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:59 schreef jercovski het volgende:
[..]
ik was hier al vanaf het begin
edit: heej tain, douwe post hier zeker ook niet meer
En waag het eens om op of ben ik nou gek te antwoordenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:04 schreef gieling het volgende:
[..]
gister had ie toch weer wat gepost of ben ik nou gek
Jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:04 schreef gieling het volgende:
[..]
gister had ie toch weer wat gepost of ben ik nou gek
Gamedemon woont in Utrecht tochquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:48 schreef gieling het volgende:
hier woont zeker niemand in Utrecht met een externe dvd brander?
Oeh, dat kloptquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
Gamedemon woont in Utrecht toch![]()
Zou ' ie hier nog ergens rondhangen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
Gamedemon woont in Utrecht toch![]()
Dit ook niet, toch tnx voor lezen van deze postquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:13 schreef gieling het volgende:
Tain, voeg me ff aan msn toe, heb een vraag!
Waarschijnlijk wel jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zou ' ie hier nog ergens rondhangen?
Alleen lurken of....?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:50 schreef GinaG het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja![]()
hij is gebannedquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:09 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Alleen lurken of....?
Maar dan kan hij toch nog wel lurkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:12 schreef pkwarts het volgende:
[..]
hij is gebanned
Een ban is nooit eeuwig. Zelfs perm. bans.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:12 schreef pkwarts het volgende:
[..]
hij is gebanned
Wie weet maken ze voor Gamedemon wel een uitzondering op de regelquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Een ban is nooit eeuwig. Zelfs perm. bans.
Ik heb al 3 bans achter de rug. Nog geen perm. bans maar die komen vast nog wel...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:25 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wie weet maken ze voor Gamedemon wel een uitzondering op de regel![]()
Ben je er trots op ofzoquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik heb al 3 bans achter de rug. Nog geen perm. bans maar die komen vast nog wel...
En ga je het doen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:34 schreef Tain het volgende:
Zow eventjes virtueel wat mensen afgeknald. Kreeg ook nog een invite van gamedemon om splinter cell online te spelen...
Neuh ik vind splinter cell 2 online geeneens leukquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:36 schreef GinaG het volgende:
[..]
En ga je het doen?![]()
Gefeliquote:Op zondag 8 augustus 2004 09:53 schreef pkwarts het volgende:
ik ben vandaag jarig
maar voel me niet anders![]()
congratzquote:Op zondag 8 augustus 2004 09:53 schreef pkwarts het volgende:
ik ben vandaag jarig
gefeliciteerd, weer een jaartje erbijquote:Op zondag 8 augustus 2004 09:53 schreef pkwarts het volgende:
ik ben vandaag jarig
Gefeliciteerdquote:Op zondag 8 augustus 2004 09:53 schreef pkwarts het volgende:
ik ben vandaag jarig
Gefeliciteerd ouwe rukkerquote:Op zondag 8 augustus 2004 09:53 schreef pkwarts het volgende:
ik ben vandaag jarig
Gefeliciteerd... het is dat ik geen verjaardagstopics meer kan openen...quote:Op zondag 8 augustus 2004 09:53 schreef pkwarts het volgende:
ik ben vandaag jarig
Jij ook gefeliciteerd dan maarquote:Op zondag 8 augustus 2004 11:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ouwe rukker![]()
ik ben nu wel door Guilty Spark op Heroic![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2004 11:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd dan maar
Dat foute flikker nummer, dat in alle foute homobar's zo populair isquote:Op zondag 8 augustus 2004 11:53 schreef Rahl het volgende:
ik vind dat liedje van o-zone leuk..
please kill me now![]()
kan merken dat ik geen radio luister, maareh o-zone?quote:Op zondag 8 augustus 2004 11:53 schreef Rahl het volgende:
ik vind dat liedje van o-zone leuk..
please kill me now![]()
Ik vond de OST wat tegenvallen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:12 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik ben de Halo OST aan het downloaden
hopelijk is het wat
bron: xboxworld.nlquote:Kleine beetjes Halo 2 info - Coöperatief en Live Aware
Halo 2 is het nu al legendarische vervolg op Halo, de launchtitel die bijna in zijn eentje de Xbox verkocht. Net zo legendarisch als zijn naam zijn de verwachtingen. Bungie nam dan inmiddels al tweeëneenhalf jaar de tijd om het spel te ontwikkelen en zal nog een dikke twee maanden aan de titel werken voordat hij klaar is op op 11 november van dit jaar. In Halo 2 wordt ondanks de pogingen van de Master Chief om de coördinaten van de aarde te beschermen, onze moederplaneet aangevallen door het Covenant buitenaardse ras en moet de speler de vijandelijke invasiemacht afstoten en de aarde redden. Niet eentje uiteraard de complete menselijke soldatenmacht op aarde doet zijn best de Chief zo goed mogelijk te ondersteunen. Als je eenmaal de samenwerkende Covenant rassen van de aarde gejaagd hebt, is het tijd om de strijd naar de Covenant te brengen. Hoe dat precies gaat, is nog een raadsel. Wel weten we van de ontwikkelaar dat er een nieuwe Halo ring in het spel komt, en een nieuwe mysterieuze vijand de kop op steekt, die alles op stelten zal zetten.
bedoelen ze daar de brutes mee, bedoelen ze daar die religieuze dudes (Prophets oid) mee, of is er weer een nieuw iets dat net zo abrupt in het spel komt als The Flood?quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik vraag me af wie die nieuwe mysterieuze vijand is.
Net zo net zo abrupt hoop ik.quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:32 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
bedoelen ze daar de brutes mee, bedoelen ze daar die religieuze dudes (Prophets oid) mee, of is er weer een nieuw iets dat net zo abrupt in het spel komt als The Flood?
Anyway, ik ben zeker benieuwd.
Japanners afschietenquote:Op zondag 8 augustus 2004 12:32 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
bedoelen ze daar de brutes mee, bedoelen ze daar die religieuze dudes (Prophets oid) mee, of is er weer een nieuw iets dat net zo abrupt in het spel komt als The Flood?
Anyway, ik ben zeker benieuwd.
Joepiequote:Op zondag 8 augustus 2004 12:35 schreef HomerJ het volgende:
Pkwarts gefeli
En vanavond begint het voetbalseizoen officeel weer
Het zou mij niets verbazen. Andere mogelijkheden...quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:41 schreef pkwarts het volgende:
mark my words. er komen gigantische insecten tegen je vechten in halo 2enne bedankt GinaG, HomerJ en SharkdoggieD (:P)
Aye, dat lijkt me ook wel waarschijnlijk.quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
* Superieur hightech / Return of the Forerunners
Erg fijn...... NOTquote:Op zondag 8 augustus 2004 12:35 schreef HomerJ het volgende:
Pkwarts gefeli
En vanavond begint het voetbalseizoen officeel weer
Mai ie Ja Hiieeequote:Op zondag 8 augustus 2004 12:18 schreef Tain het volgende:
[..]
kan merken dat ik geen radio luister, maareh o-zone?
Kut lied.quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:51 schreef Rahl het volgende:
[..]
Mai ie Ja Hiieee
mai ie ja hooeeee
mai ie ja haahaa
quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Kut lied.
laat je internet afsluitenquote:Op zondag 8 augustus 2004 17:15 schreef Khadgar het volgende:
Jongens red mij, m'n 'Mijn Ebay' lijst staat weer vol met allemaal zooi...
Over 13 minuten StreetFighter 2 biedtijd!
Tssssk, cookies Tain! Cookies!quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:20 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
laat je internet afsluiten
quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:24 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Tssssk, cookies Tain! Cookies!
Voor je arcade kast?quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:29 schreef Khadgar het volgende:
Zooo, Street Fighter 2 is gewonnen! 28 pond (41 euro), plus shipping.
heersend spel, beter dan de huidige capcom vechtspellenquote:Op zondag 8 augustus 2004 17:29 schreef Khadgar het volgende:
Zooo, Street Fighter 2 is gewonnen! 28 pond (41 euro), plus shipping.
De Streetfighter Alpha serie vond ik juist goed net als de EX serie (jammer dat ze zo snel meegekapt waren). Capcom vs SNK/Marvel serie mag er ook zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:31 schreef Tain het volgende:
[..]
heersend spel, beter dan de huidige capcom vechtspellen
Ik vond ook geweldig die SNK toevoeging. King of Fighters is een van de beste fightgame series.quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:38 schreef Tain het volgende:
capcom vs snk heb ik voor de xbox, maar ik heb nog niet echt het gevoel gehad dat ik een streetfighter aan het spelen was, stomme vechtstijl keuzes
Jep.quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Voor je arcade kast?
Ik wou altijd al zo'n Neo Geo maar die dingen zijn duur, net als de games. KOF games speelde ik altijd al op emulators maar dat is niet the real thing voor mij.quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:57 schreef Khadgar het volgende:
KOF is een spel voor het NeoGeo arcade systeem. Dat wil ik ook nog wel, maar dat komt zodra ik geld heb, en eerst een Sega Naomi GD-Rom systeem heb om de echte Ikaruga te spelen.
Nope, houd niet van sport games.quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:00 schreef Tain het volgende:
Heb je NBA jam ook ofniet? Die heb ik echt zo vaak gespeeld op een arcade kast
Ze zijn nu best voor redelijke prijzen te scoren op zich. Iedere operator wil er van af, dus dan raakt de markt aardig overvoerd.quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik wou altijd al zo'n Neo Geo maar die dingen zijn duur, net als de games. KOF games speelde ik altijd al op emulators maar dat is niet the real thing voor mij.
Dan wacht ik nog ff (wil eerst mijn geld besteden aan andere dingen). Maar waarom willen ze opeens ervan af? Dit is net zo'n hebbeding als een orginele NES (voor mij tenminste).quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:22 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Ze zijn nu best voor redelijke prijzen te scoren op zich. Iedere operator wil er van af, dus dan raakt de markt aardig overvoerd.
Ik denk dat je dinsdag bedoelt lieverdquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:13 schreef pkwarts het volgende:
succes morgen GinaG! (ondertussen vandaag)
dat zeg ik, morgenquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:14 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik denk dat je dinsdag bedoelt lieverdMaar bedankt
![]()
Wat ga je doen?quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:14 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik denk dat je dinsdag bedoelt lieverdMaar bedankt
![]()
Nee ik heb geen advocaat, is voor de kantonrechter dus ik doe mijn verdediging zelf....quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:19 schreef pkwarts het volgende:
heb je eigenlijk een advocaat? ik heb geen idee of het gebruikelijk is om er 1 te nemen, maar aangezien het over je woonplaats gaat, lijkt het me toch wel handig als je die zo goed mogelijk verdedigt.....
In dit geval, kantonrechter, deurwaarder van de tegenpartij en mijn charmante persoonlijkheid uiteraardquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:22 schreef pkwarts het volgende:
kantonrechter is toch gewoon met verdediging en aanklagers in een kantoortje zitten met een rechter that's it, toch?
kort rokje, laag decolleté, hoppaquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:28 schreef GinaG het volgende:
[..]
In dit geval, kantonrechter, deurwaarder van de tegenpartij en mijn charmante persoonlijkheid uiteraard![]()
Gieling ga jij es gauw maffen![]()
Jij kijk te veel Ally Mcbealquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:31 schreef pkwarts het volgende:
[..]
kort rokje, laag decolleté, hoppa
vond ik niet zo'n geweldige seriequote:Op maandag 9 augustus 2004 00:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Jij kijk te veel Ally Mcbeal
Ik ben wel van plan om de rechter een spaar smiles te geven zoals ik doe op de foto die ik net heb ge upload in mijn fotoboekquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:31 schreef pkwarts het volgende:
[..]
kort rokje, laag decolleté, hoppa
* naar surfboek afstormtquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:34 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik ben wel van plan om de rechter een spaar smiles te geven zoals ik doe op de foto die ik net heb ge upload in mijn fotoboek![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:34 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik ben wel van plan om de rechter een spaar smiles te geven zoals ik doe op de foto die ik net heb ge upload in mijn fotoboek![]()
Nee vage foto genomen tijdens een wildfeestje bij mij thuis, ik was te stoned en te dronken om me te herinneren wie die foto genomen heeft. Hell sommige mensen wisten niet eens dat er foto's genomen warenquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:36 schreef Sharkdoggie het volgende:
webcam pic?
quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:37 schreef pkwarts het volgende:
rechter: u heeft een jaar geen huur betaald, voor 1200 euro aan schade aangericht en ook nog eens de kat vermoord van u huisbaas?
GinaG:
rechter: nouuuuuuuuu....vooruit....
Volgens mij kan ik lang wachtenquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
* Sharkdoggie wacht op model pics van GinaG in korte rokjes
![]()
*Wacht op de dag dat ze Sharkdoggie die schop onder zijn kont kan verkopenquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
wacht op model pics van GinaG in korte rokjes
![]()
11 november toch?quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:40 schreef GinaG het volgende:
[..]
*Wacht op de dag dat ze Sharkdoggie die schop onder zijn kont kan verkopen![]()
Klopt jaquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:42 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
11 november toch?![]()
Kinkyquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:43 schreef GinaG het volgende:
[..]
Klopt ja![]()
Ik ben benieuwd of je dat ook denkt als ik je aan het janken heb gemaaktquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Kinky
Van geluk? O ja leren rokjes zijn het mooist. *hint* *hint*quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:48 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je dat ook denkt als ik je aan het janken heb gemaakt![]()
Klein maar fijnquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:50 schreef pkwarts het volgende:
1.65m means no threat
Het is 1.62 en jou wil ook wel eens laten voelen of dat zo is, remember I am a kickboxerquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:50 schreef pkwarts het volgende:
1.65m means no threat
Waarom draag jij ze dan niet als je ze zo mooi vindtquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Van geluk? O ja leren rokjes zijn het mooist. *hint* *hint*
Laat de zweep maar thuis.
Jij heb het figuur ervoor.quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
Waarom draag jij ze dan niet als je ze zo mooi vindt![]()
aaaaah wat schattigquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het is 1.62 en jou wil ook wel eens laten voelen of dat zo is, remember I am a kickboxer![]()
Ik heb cellulite op mijn dijenquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Jij heb het figuur ervoor.
Ging jij niet slapenquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:56 schreef pkwarts het volgende:
[..]
aaaaah wat schattig![]()
Ik hou van echte vrouwen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:56 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb cellulite op mijn dijenJij niet...
![]()
ja moet maar eens doen jaquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ging jij niet slapen![]()
Truste held op sokken.quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:59 schreef pkwarts het volgende:
dwerg!
rent snel naar zijn veilige bedje toe
Ach jij bent er ook 1 dusquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Truste held op sokken.
11 nov. ga ik de confrontatie aan. Maak je borst maar nat.quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:00 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ach jij bent er ook 1 dus![]()
Ik heb niks te vrezen schatquote:Op maandag 9 augustus 2004 01:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
11 nov. ga ik de confrontatie aan. Maak je borst maar nat.
Ik zal je niet te hard aanpakken...quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:06 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb niks te vrezen schat![]()
Ha dat kan je niet eensquote:Op maandag 9 augustus 2004 01:09 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik zal je niet te hard aanpakken...
Zo heerlijk naief.quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:10 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ha dat kan je niet eens![]()
goedendag!quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:19 schreef -Mzraki- het volgende:
goedendag gamers, ik heb er weer een dag werken opzitten
Tja, ik moet me toch eens ontspannen?quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik ga lekker slapen...
De hand schudt, ik heb vannacht ook maar overgeslagen omdat mijn verweer afmoestquote:Op maandag 9 augustus 2004 09:08 schreef -Mzraki- het volgende:
slaap, wat is dat?
heb je nog een foto bij je verweer geplakt of niet?quote:Op maandag 9 augustus 2004 09:58 schreef GinaG het volgende:
[..]
De hand schudt, ik heb vannacht ook maar overgeslagen omdat mijn verweer afmoestVanochtend nog stressend naar de Paleis van Justitie om mijn verweer in te leveren, en nu kan ik gezellig aan het werk
Ik kwam net binnenhollen, gestressed natuurlijk , ik vragen of mensen me hadden gemist, was het antwoord nee
![]()
Ik werd geholpen door zo een typische R&B neger waarvan ik nog al eensquote:Op maandag 9 augustus 2004 10:00 schreef pkwarts het volgende:
[..]
heb je nog een foto bij je verweer geplakt of niet?![]()
Wel, succes met je normale werk dan maar weerquote:Op maandag 9 augustus 2004 09:58 schreef GinaG het volgende:
[..]
De hand schudt, ik heb vannacht ook maar overgeslagen omdat mijn verweer afmoestVanochtend nog stressend naar de Paleis van Justitie om mijn verweer in te leveren, en nu kan ik gezellig aan het werk
Ik kwam net binnenhollen, gestressed natuurlijk , ik vragen of mensen me hadden gemist, was het antwoord nee
![]()
hint hintquote:Op maandag 9 augustus 2004 10:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wel, succes met je normale werk dan maar weer
Ik vraag me af of dat gaat lukkenquote:Op maandag 9 augustus 2004 10:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wel, succes met je normale werk dan maar weer
ga werken!quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
Huh![]()
Jij bent evilquote:Op maandag 9 augustus 2004 10:16 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ga werken!
Joh ik kom dik 1,5 uur te laat binnenhollen zonder dat ik gebeld heb dat ik later benquote:Op maandag 9 augustus 2004 10:16 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ga werken!
quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:20 schreef GinaG het volgende:
[..]
Joh ik kom dik 1,5 uur te laat binnenhollen zonder dat ik gebeld heb dat ik later benVraag ik stressende aan mijn leidinggevende werd ik gemist .... Krijg ik een reactie van huh
Nee
Hoezo
![]()
Zeg nou zelf dat motiveert niet bepaald zeker niet gezien de situatie waar ik nu inzit![]()
Omdat die ene telefoon die net rinkelde beantwoord moet wordenquote:Op maandag 9 augustus 2004 10:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
dat wil ik ook, ik bedoel, als ze je toch niet missen, waarom dan nog komen?
mannen, ze kunnen ook nix zelfquote:Op maandag 9 augustus 2004 10:25 schreef GinaG het volgende:
[..]
Omdat die ene telefoon die net rinkelde beantwoord moet wordenEn dat ene reisdeclaratie nog verwerkt moet worden
![]()
Smeerlapjequote:Op maandag 9 augustus 2004 10:25 schreef -Mzraki- het volgende:
99,8% Doom 3
Ik zou toch gaan voor mijn PC: 3,0 Ghz, 768 DDR RAM, 128mb ATI Radeon 9800 pro.quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:27 schreef GinaG het volgende:
[..]
SmeerlapjeZou dat ding draaien op een Acer Aspir 1604 LC, uit mijn hoofd 2,4 GHZ, 512 DDR RAM, 64 MB dedicated videocard, een of andere ATI shit...
![]()
Ach ja mijn laptop was niet echt bedoeld om te gamen dus jaquote:Op maandag 9 augustus 2004 10:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik zou toch gaan voor mijn PC: 3,0 Ghz, 768 DDR RAM, 128mb ATI Radeon 9800 pro.
maar op die van jou zou hij ook wel 'draaien', maar of hij ook 'loopt' is een tweede
Ik zal ook geduldig wachtenquote:Op maandag 9 augustus 2004 10:40 schreef pkwarts het volgende:
ik verzeker je. de xbox versie draait op alle xboxen
handig dat console gamen
Goed voor jequote:Op maandag 9 augustus 2004 11:01 schreef -Mzraki- het volgende:
Damn, ik kan hem niet installeren
Nou, ik heb echt lang over het downloaden gedaanquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:06 schreef GinaG het volgende:
[..]
Goed voor je![]()
ik krijg em dinsdag van een vriend... ben nu al bang in het donkerquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:07 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nou, ik heb echt lang over het downloaden gedaan
ik ook.quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:10 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik krijg em dinsdag van een vriend... ben nu al bang in het donker
http://www.forumplanet.co(...)fid=5733&tid=1438663quote:In your DOOM 3 directory, find "DoomConfig.cfg" (x:\Program Files\Doom 3\base). Open DoomConfig.cfg in Notepad.
Find the line:
seta image_cacheMegs "32"
I changed 32 to 96.
Zonder te slapen je lijkt mij welquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:15 schreef -Mzraki- het volgende:
doei, werken
Ga je straks omvallen?quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zonder te slapen je lijkt mij welDat wil je niet
![]()
Ben het wel gewendquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ga je straks omvallen?
En je oma woont om de hoekquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:37 schreef mordradead het volgende:
wat zijn jullie snel gegaan zeg.... ik ben dit afgelopen weekend naar mijn oma en weer terug gefietst.... voor mijzelf best een prestatie
dat net niet, ik leeuwarden zij in groningen dus ongeveer 60km.....quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:39 schreef GinaG het volgende:
[..]
En je oma woont om de hoek![]()
ik moet zeggen het valt best mee, gisteren had ik lekker wind mee deed ik er 3,5 uur overquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:58 schreef HomerJ het volgende:
Tuurlijk douwe
En dat met dit weerquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:00 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik moet zeggen het valt best mee, gisteren had ik lekker wind mee deed ik er 3,5 uur over
zaterdag ging ik om half10 's ochtends weg en gisteren om half 6 's avonds.... het was weliswaar meer dan 30 graden maar er stond een fris windje en voor de rest stonden er redelijk veel bomenquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:01 schreef GinaG het volgende:
[..]
En dat met dit weer![]()
Ja deze debielquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
Iemand nog binnen?
^ *uitlachtquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:06 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja deze debiel![]()
Wie weet na de uitspraak van de rechter kan ik ook buiten 'zitten''quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
^ *uitlacht![]()
Ik ga toch maar een tukkie doen aan mijn buro is toch stil nuquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:18 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wie weet na de uitspraak van de rechter kan ik ook buiten 'zitten''![]()
Wakker schiet mag ik ookquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:21 schreef Tain het volgende:
* GinaG heeft net raketjes gehaald
kom maar halen dan of ga naar de plaatselijke c1000 om daar een pak te halen voor 1.93, dat heb ik er net voor betaald namelijkquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:22 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wakker schiet mag ik ook![]()
![]()
![]()
Geen Cornetto?quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:21 schreef Tain het volgende:
* Sharkdoggie heeft net raketjes gehaald
raketjes zijn de ijsjes voor echte gamersquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Geen Cornetto?
Mini cornetto doe ik in een keer in mijn mond. Met een waterijsje kan je niet gamen en ijs eten tegelijk.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:27 schreef Tain het volgende:
[..]
raketjes zijn de ijsjes voor echte gamers![]()
heb jij een grote waffel danquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Mini cornetto doe ik in een keer in mijn mond. Met een waterijsje kan je niet gamen en ijs eten tegelijk.![]()
Ik zal straks een foto maken van mij bek met 3 mini cornetto's terwijl ik kauw. Slagroom loopt wel een beetje uit mijn mond. Maar dat vinden vrouwen alleen maar geil.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:30 schreef GinaG het volgende:
[..]
heb jij een grote waffel danHoe lang ben je?
![]()
En ik ben 1,80.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik zal straks een foto maken van mij bek met 3 mini cornetto's terwijl ik kauw. Slagroom loopt wel een beetje uit mijn mond. Maar dat vinden vrouwen alleen maar geil.
je bent pas een bikkel als je 2 magnums in je mond kan stoppenquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik zal straks een foto maken van mij bek met 3 mini cornetto's terwijl ik kauw. Slagroom loopt wel een beetje uit mijn mond. Maar dat vinden vrouwen alleen maar geil.
Kan jij dat nietquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:33 schreef Tain het volgende:
[..]
je bent pas een bikkel als je 2 magnums in je mond kan stoppen![]()
En in elke neusgat eentjequote:Op maandag 9 augustus 2004 16:33 schreef Tain het volgende:
[..]
je bent pas een bikkel als je 2 magnums in je mond kan stoppen![]()
Jij heb wel een rare manier van ijseten.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:34 schreef GinaG het volgende:
[..]
En in elke neusgat eentje![]()
Hallo wie stopt er nou 3 cornetto's in zijn mondquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Jij heb wel een rare manier van ijseten.
Beter in mijn mond, dan in mijn neus.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:37 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hallo wie stopt er nou 3 cornetto's in zijn mond![]()
Heerlijk toch algehele verkoeling voor je hoofdquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Beter in mijn mond, dan in mijn neus.![]()
Wat je maar lekker vind...quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:39 schreef GinaG het volgende:
[..]
Heerlijk toch algehele verkoeling voor je hoofd![]()
Je bent lang en je vangt veel zon, je hebt donker haar nog meer zon, nou dan kan het behoorlijk warm worden in je hoofdje hoorquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Wat je maar lekker vind...
Kabouters hebben een rare manier van logisch redeneren.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je bent lang en je vangt veel zon, je hebt donker haar nog meer zon, nou dan kan het behoorlijk warm worden in je hoofdje hoor![]()
jij bent anders ook niet echt grootquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:43 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Kabouters hebben een rare manier van logisch redeneren.
calippo?quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:30 schreef HomerJ het volgende:
Ik vind altijd nog die staafjes 't lekkers, wat eerst gewoon vloeistof is
ooooh zo! ik weet welke je bedoelt HomerJ, maar ze zijn geloof ik nogal merkloos. ze liggen toch bij de limonade meestal?quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:38 schreef Tain het volgende:
hij bedoeld die dingen die je per 100 koopt ofzo
Doe maar stoer hoe lang ben jij dan wel nietquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:48 schreef pkwarts het volgende:
[..]
jij bent anders ook niet echt groot![]()
Nee hoor ik heb de boel de boel gelaten op mijn werk en ben gewoon naar huis gegaanquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik heb GinaG weggejaagd.![]()
ik mag mijn normale werk ook af en toe thuis doen, moet alleen af en toe echt aanwezig zijn om probleempjes op te lossenquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:48 schreef pkwarts het volgende:
overigens wellicht kunnen regelen dat ik mijn vakantiewerk vanuit thuis kan doen
1.99mquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:54 schreef GinaG het volgende:
[..]
Doe maar stoer hoe lang ben jij dan wel niet![]()
dit is eigenlijk heel simpel werk en ook steeds hetzelfde.quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:56 schreef Tain het volgende:
[..]
ik mag mijn normale werk ook af en toe thuis doen, moet alleen af en toe echt aanwezig zijn om probleempjes op te lossen
WTF!!!!!!quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:04 schreef pkwarts het volgende:
[..]
1.99m![]()
dat zeg ik. you mean no threatquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:09 schreef GinaG het volgende:
[..]
WTF!!!!!!![]()
![]()
En dan te bedenken dat je precies 11 jaar jonger bent dan ik
![]()
Kom ik daar met mijn 1.62
![]()
![]()
En volgens mijn ben je nog niet uit de groei![]()
Ik weet niet of jij kinderen wilt maar kinderen worden vaak langer dan hun ouders, hoe lang wil jij je kinderen hebben 3 meter ofzoquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:10 schreef pkwarts het volgende:
[..]
dat zeg ik. you mean no threat![]()
klein vrouwtjequote:Op maandag 9 augustus 2004 18:11 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij kinderen wilt maar kinderen worden vaak langer dan hun ouders, hoe lang wil jij je kinderen hebben 3 meter ofzo![]()
![]()
ik ga meteen voor je kijken.... met kleren aan overigensquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:11 schreef GinaG het volgende:
hoeveel weeg je als ik vragen mag
ik ben 1,88 en 70 kiloquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:16 schreef pkwarts het volgende:
86.3
Je bent 17, je bent 1.99, je wegt rond de 85 kilo. Wat doe je dan GVD achter de pc en de XBOXquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:16 schreef pkwarts het volgende:
86.3
valt best mee geloof ik. je mag geloof ik vanaf 1.10 voor elke centimeter een kilo rekenenquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:17 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik ben 1,88 en 70 kilo
volgens mij ben ik te licht ofzo
Duh wat wil je als je elke dag kotsend boven die plee hangtquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:17 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik ben 1,88 en 70 kilo
volgens mij ben ik te licht ofzo
hij heeft alleen een verschrikkelijk lelijke kopquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:18 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je bent 17, je bent 1.99, je wegt rond de 85 kilo. Wat doe je dan GVD achter de pc en de XBOXDe vrouwen moeten gillend achter je aan hollen
Je zult er vast ouder uitzien dan 17
![]()
Aah jij hebt hem gezienquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
hij heeft alleen een verschrikkelijk lelijke kop
ik heb weleens 5 minuten lang een straatverkoopster moeten overtuigen dat ik eeeeecht geen 18 was.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:18 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je bent 17, je bent 1.99, je wegt rond de 85 kilo. Wat doe je dan GVD achter de pc en de XBOXDe vrouwen moeten gillend achter je aan hollen
Je zult er vast ouder uitzien dan 17
![]()
da's niet grappigquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:20 schreef GinaG het volgende:
[..]
Duh wat wil je als je elke dag kotsend boven die plee hangt![]()
Wat bood deze straatverkoopster je aan, haar lichaamquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:21 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik heb weleens 5 minuten een straatverkoopster moeten overtuigen dat ik eeeeecht geen 18 was.
and proud of itquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
hij heeft alleen een verschrikkelijk lelijke kop
Ik heb ook een vriendin gehad die dat deed (zie je dat ik verleden tijd gebruik?)quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:21 schreef Rahl het volgende:
[..]
da's niet grappig
ik heb vriendinnen die dat doen
Ik krijg het idee dat er iemand met je wilt daten pkquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:22 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat bood deze straatverkoopster je aan, haar lichaam![]()
nee, verkeerde woordkeuzequote:Op maandag 9 augustus 2004 18:22 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat bood deze straatverkoopster je aan, haar lichaam![]()
Ik ben geen pedofielquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:23 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat er iemand met je wilt daten pk
maar zij is.........oud enzoquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:23 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat er iemand met je wilt daten pk
zag je dat ik dat niet deedquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:22 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb ook een vriendin gehad die dat deed (zie je dat ik verleden tijd gebruik?)![]()
Je had moeten zeggen dat je 22 was en r uitvragenquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:23 schreef pkwarts het volgende:
[..]
nee, verkeerde woordkeuzehet was namelijk een studente die een enquete wilde houden.
Is dat veelquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:24 schreef pkwarts het volgende:
zal ik dan ook maar meteen zeggen dat ik bij mijn geboorte 10 pond was
verleptquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:24 schreef pkwarts het volgende:
[..]
maar zij is.........oud enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |