Leuk he?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:07 schreef Aishwarya het volgende:
Ja, hier heb ik ook over nagedacht. Als ik een koophuis heb dan wil ik het ook in de slaapkamer laten maken.
lol!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:08 schreef Deethan het volgende:
Informeren bij de brandweerkazerne?.![]()
Heus???quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:10 schreef Dirkh het volgende:
Voor 150 euro heb jij een profesionele danspaal. http://www.tascha.nl/ is een nederlandse leverancier van danspalen op maat en kleur.
Ja zeker! Maar ik wil wel eerst op paaldanscursus, hihi.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:08 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Leuk he?Het lijkt me gewoonweg te gek...
Even als een enorme spiegel op 1 van de muren of aan het plafond... Dat is zo stoer...
Nooit zo over nagedacht, gewoon goed laten bevestigen!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:17 schreef Aishwarya het volgende:
[..]
Ja zeker! Maar ik wil wel eerst op paaldanscursus, hihi.
Aan het plafond vind ik een beetje eng, dan denk ik dat het elk moment kan vallen... Maar aan 1 van de muren lijkt mij wel wat.
En vooral geen Final Destination 2 gaan kijken, daar zit een leuke scene in met een glazen plaat die op een tiener valt (beetje nep maar ziet er leuk uitquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:24 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Nooit zo over nagedacht, gewoon goed laten bevestigen!
oh zullen we samen gaan? ik wil ook op cursus...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:17 schreef Aishwarya het volgende:
[..]
Ja zeker! Maar ik wil wel eerst op paaldanscursus, hihi.
Aan het plafond vind ik een beetje eng, dan denk ik dat het elk moment kan vallen... Maar aan 1 van de muren lijkt mij wel wat.
Ja, het lijkt me wel leuk om met iemand te gaan. Niemand die dit weet of wil in mijn omgeving. Hehe.quote:Op zondag 8 augustus 2004 10:00 schreef Yamyam het volgende:
[..]
oh zullen we samen gaan? ik wil ook op cursus...
ja..en die spiegel is leuk!
Oke onthoud mijn naam dan onthoud ik jouw naam voor als er weer zo'n cursus gegeven wordt. Op www.paaldansen.nl hebben ze me al toegezegd dat ze mailen indien er eentje gegeven wordt...quote:Op zondag 8 augustus 2004 10:18 schreef Aishwarya het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me wel leuk om met iemand te gaan. Niemand die dit weet of wil in mijn omgeving. Hehe.
oja ongelooooofelijk he. Je kan er een heleboel mee hoor. Tsss talk to the handquote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:10 schreef TeazNutz het volgende:
Tering,
Dat wil je toch niet in je huis..Wat moet je daat nou mee?
Ik denk dat je die paal na een maand, max twee, al helemaal zat bent.
Maar het staat wel leuk als je oma op je verjaardag ff een bakkie komt doen![]()
Je moet je werk niet mee naar huis nemen zeggen ze altijd.
Ongelofelijk, ga dan in een striptent werken ofzo.
Ja precies, dat lijkt mij dus echt niks. Dan denk je de hele tijd eraan dat die spiegel wel naar beneden kan donderen...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:24 schreef Rooie_Zita het volgende:
[quote]
Even als een enorme spiegel op 1 van de muren of aan het plafond... Dat is zo stoer...
[/quote\]
Spiegel op 't plafond is gevaarlijk... Hij MOET goed vasthangen....
Al eens gehoord dat die wel eens naar beneden durven donderen...
Gelukkig lag de persoon in kwestie niet in het bed dat eronder stond!
Deal!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:08 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Oke onthoud mijn naam dan onthoud ik jouw naam voor als er weer zo'n cursus gegeven wordt. Op www.paaldansen.nl hebben ze me al toegezegd dat ze mailen indien er eentje gegeven wordt...
Hoezo wanhopigquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:06 schreef Bonobo11 het volgende:
Wat voor paal, een grote harde?
Bel een doe-het-zelf zaak zou ik zeggen!bel me als de paal er is
Da was een grapje, heb jij geen gevoel voor Humorquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hoezo wanhopig.
Dan heb je een lange paal nodig. Kan ze wel vet lang rondjes draaien voordat ze helemaal beneden isquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:54 schreef thumper het volgende:
Dit lijkt mijn vriendin ook wel wat! Als het aan haar lag hadden we er ook allang eentje...
...ware het niet dat wij een puntdak hebben in de slaapkamer die 4,2 meter hoog is![]()
Die lange paal heb ik zelf welquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:03 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Dan heb je een lange paal nodig. Kan ze wel vet lang rondjes draaien voordat ze helemaal beneden is
Nee, ben ik vergeten aan te vragenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:50 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Da was een grapje, heb jij geen gevoel voor Humor
quote:Op zondag 8 augustus 2004 10:00 schreef Yamyam het volgende:
[..]
oh zullen we samen gaan? ik wil ook op cursus...
ja..en die spiegel is leuk!
Dit is een topic over een paal in een slaapkamerquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:48 schreef Magics het volgende:
Wat is dit ???
zie mijn laatste post!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:37 schreef Aishwarya het volgende:
[..]
Deal!
Club live, das de club van Kim Holland. Die's coolquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:24 schreef Yamyam het volgende:
Hallo meiden,
De data van de niewue cursussen zijn gepland. Er komen twee cursussen, één
in Castricum en één in Scheveningen.
De cursus in Castricum is een combinatiecursus van gogo- en paaldansen. De
lessen worden gegeven door Denise i.s.m. www.ready2dance.nl.
In Scheveningen is het een combinatie van paaldansen en striptease. De
lessen worden gegeven door Denise en Kim Holland
Data:
Club Live, Badhuisweg 3, Scheveningen: dinsdagavonden 21, 28 september en 5
oktober van 19:00 tot 21:30 uur.
Discotheek Millenium, Dorpsstraat 75, Castricum: zondagmiddagen 26 september
en 3 oktober van 15:00 tot 19:00 uur.
Kleding bij beide cursussen is t-shirt, korte broek en lage schoenen.
Je kan je voor één van beide cursusen inschrijven door dit mailtje te
beantwoorden m.v.v. je mobiel tel.nr. en verder alles wat je ons wilt laten
weten.
Als er nog vragen zijn kan je me mailen of bellen met Rob op 06-14434926.
Ik hoop jullie snel te zien!
Groetjes,
Denise
Weet iemand wat gogodansen is?
Maar GOGOdansen is uitdagend dansen in wederom uitdagende kleding. Of geen kledingquote:Op zondag 29 augustus 2004 13:15 schreef BrokenToe het volgende:
[..]
Club live, das de club van Kim Holland. Die's cool![]()
ja dat was zij, maar mannen opgeilen daarmee kan je nog steeds celibatair bij blijven, hoorquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:54 schreef LostFormat het volgende:
[..]Was jij niet diegene die een celibitair leven wel serieus zag zitten?
Kan ook nog spannend zijn.quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:26 schreef milagro het volgende:
[..]
ja dat was zij, maar mannen opgeilen daarmee kan je nog steeds celibatair bij blijven, hoor
denk dat daar toch voornamelijk "normale" vrouwen aanmee doen hoorquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:02 schreef Nonneke het volgende:
zo dat was een oude schop
Ik zou zo graag willen leren paaldansenmaar op de een of andere manier durf ik nooit naar zo'n cursus of workshop
![]()
![]()
Eigenlijk zou ik gewoon eens moeten gaan, maarja dan denk ik wtf ga je daar doen met je vetrol ?het lijkt me zooooooo gaaf
![]()
Ga even bidden ofzo.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:10 schreef TeazNutz het volgende:
Tering,
Dat wil je toch niet in je huis..Wat moet je daat nou mee?
Ik denk dat je die paal na een maand, max twee, al helemaal zat bent.
Maar het staat wel leuk als je oma op je verjaardag ff een bakkie komt doen![]()
Je moet je werk niet mee naar huis nemen zeggen ze altijd.
Ongelofelijk, ga dan in een striptent werken ofzo.
Waar kun je dan een paal voor 80E kopen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:47 schreef darkcrystal het volgende:
ik heb voor 80 euro een paal in de slaapkamer laten plaatsen. Dit werd gedaan door de mensen bij wie ik ook een paaldanscursus heb gevolgd. Er waren 2 soorten palen: 1 die in vloer en plafond vastgeschroefd werden en 1 die tussen vloer en plafond geklemd kan worden. Voordeel van de laatste is dat je de paal ook gewoon weer weg kan halen als het even niet uitkomt. Is in 5 minuten gebeurd....
Succes ermee!!![]()
Bedankt voor het zoeken maar die had ik ook gevonden, maar wat ik bedoel staat hieronder.quote:
En ik maar wachten tot ze valt of die stok afbreekt ofzoquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:21 schreef dvunz het volgende:
zoies bedoel je ? http://www.break.com/index/pole_dancing_101.html
zoiets dan??quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:54 schreef _Bar_ het volgende:
Geef mij maar een stevige paal die vast staat op de begaande grond of laag podium
Maar wat heb je eraan als je hem niet volledig kan benutten.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:17 schreef treintje75 het volgende:
Mijn vriend heeft er van de week 1 voor me besteld: http://www.manoes.nl/sexs(...)oo_Danspaal_Kit-7164
Ik ben reuze benieuwd. Eens kijken of ik er wat van kan, en anders misschien maar eens les nemen, wil mijn vriendje vast ook nog wel voor me betalen;-)
quote:Van de website:
Deze paal is niet te gebruiken voor professioneel gebruik, er kan namelijk niet in gehangen worden.
Ja dat lijkt me in elk geval stevig...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:08 schreef dvunz het volgende:
[..]
zoiets dan??
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, dat is dan ook mijn reden om zo'n ding in huis te halen. Ik heb niet echt de behoefte om in zo'n ding te gaan hangen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:16 schreef treintje75 het volgende:
Kan om zo een paal vast wel lekker geil dansen zodat ik daarna kan overstappen op een heel andere paal ;-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |