quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 21:20 schreef Superann het volgende:
Gelukkig, ik ben nog niet meteen een bruidzilla als ik kritisch ben... Gelukkig hebben we nu een aantal locaties op het oog waar wel plaats is, en die op het eerste oog ook nog mooi zijn. En Julynell, goede tip. Ik had het er vandaag met mijn moeder over dat ik bij het dinner wel een andere jurk aan wilde, iets meer casual (en passend bij de locatie) en geen trouwjurk met korset. Ze reageerde helemaal verontwaardigd toen ik dat vertelde, zij vond dat ik de hele dag mijn jurk moest aanhouden. Mijn vriend en ik denken er beide anders over, hij vond het ook heel normaal om iets anders aan te doen. Fijn hoor, zo'n man!
Superann, zolang je aanstaande en jij het maar met elkaar eens zijn, dan is het goed. Het moet jullie dag worden! Als je dingen gaat doen, omdat anderen vinden dat 'het zo hoort' terwijl je er zelf heel anders over denkt, tja, daar zou je achteraf spijt van kunnen krijgen, toch?
En dat moet niet.
Ik kan nu zeggen dat de dag helemaal goed was zoals ie was...we hebben het precies gedaan zoals wij het wilden en niet omdat iemand anders vond dat 'het zo hoorde', die flauwekul allemaal
![]()
Zoals bij de receptie..bij heel veel stellen zie je de hele familie op een rijtje en moeten de gasten mensen gaan feliciteren die ze helemaal niet kennen! Daar hadden wij dus geen zin in, mijn man en ik waren de enigen die bij elkaar stonden en mijn zusje stond erbij om cadeaus aan te pakken. Als mensen zo nodig iemand van de familie willen feliciteren, kunnen ze toch af gaan op de corsage? In het begin vonden mensen het maar vreemd, maar achteraf hoorden we van familieleden dat ze het wel prettig vonden zo, dan hoefden ze niet de hele tijd te staan en vreemde handjes te schudden