abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21115667
Trouwen en zo
Trouwen en zo (deel 2)
Trouwen en zo (deel 3)
Trouwen enzo (deel 4)
Trouwen enzo (deel 5)
Trouwen enzo (deel 6)
Trouwen enzo (deel zeven)
Trouwen enzo (deel 8)
Trouwen enzo deel 9
Trouwen enzo deel 10

Hier weer verder.
Zie deze post voor het verslag en de foto's van Digger en EW.
Zie deze post voor het verslag en de foto's van Snakelady en echtgenoot

citygirl: 20 mei 2005
Sugar en sugarvriend : 20 augustus 2005
Golfer en Bluezz: 2 september 2005
Armanimania en Neva : 9 september 2005
Schanulleke en sjak: 10 september 2005
marisa: .... september 2005
Knut en Sil: 15 mei 2006
Shai: 4 augustus 2007

[ Bericht 5% gewijzigd door Mylene op 16-05-2005 12:29:53 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_21115710
Superann??

Ik noemde de Oliphant toch?

Dit http://www.oliphant.nl/ is hun site.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_21117555
De eerste link werkt niet bij mij
#geen
pi_21117590
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 12:51 schreef DuchessX het volgende:
De eerste link werkt niet bij mij
Oftewel: Digger en EW trouwverslag?
pi_21118126
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 12:53 schreef Roönaän het volgende:

[..]

Oftewel: Digger en EW trouwverslag?
Yep die.
#geen
pi_21118481
gefixed, verwijst nu naar de pagina van die post
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_21119233
miss_dynastie, ik ben in 2 verschillende zaken geweest en in beide zaken heb ik ongeveer 3 jurken aangehad, niet omdat het niet meer mog hoor, maar omdat ik bij de eerste zaak al wist, hier hebben ze niet wat ik zoek, en bij de tweede zaak was het eigenlijk meteen al goed maar toch maar even nog 2 andere jurken passen om te kijken of ik niet snel heb besloten.
Gelukkig geen spijt van gehad.

maar bij een goede bruidszaak mag je echt wel passen wat je wil hoor.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 8 augustus 2004 @ 09:24:13 #9
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_21127205
Ik mis het linkje van deel 10
bij deze dan maar Trouwen enzo deel 10
verkapte terugvindpost
Carpe Diem, Memento Mori
  † In Memoriam † zondag 8 augustus 2004 @ 13:50:02 #10
43556 miss_dynastie
pi_21130890
Nijna en snakelady, dankjewel voor jullie antwoord !! Ik weet wel ongeveer wat ik wil, maar er zijn wel tien jurken die ik helemaal geweldig vind Ach, voorlopig is het nog niet zover, maar het is in elk geval fijn om te weten dat ik me niet hoef te 'schamen' als ik wat lastig voor ze ben
  zondag 8 augustus 2004 @ 14:22:08 #11
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21131464
nee hoor, daar zijn ze voor, ik heb er bijna 2 uur over gedaan om de stog uit te kiezen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 9 augustus 2004 @ 09:43:54 #12
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_21148254
Leuk om die oude topics door te lezen

Ik vind het vooral leuk om te zien hoe mensen hun trouwdag hebben ingedeeld. DarkElf, jullie hadden geen feest 's avonds! En Karin die in 5 minuten is getrouwd... zo doe je wel ideetjes op.
pi_21148334
geen feest maar een receptie, lekker relaxed
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 9 augustus 2004 @ 10:16:52 #14
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_21148700
Lijkt me ook wel wat, ben je tenminste nog vroeg thuis. Maar ik ben ook altijd dol op feesten, vooral bij bruiloften
DarkElf mag ik vragen hoeveel jij ongeveer kwijt bent geweest aan die naaister?
  maandag 9 augustus 2004 @ 12:58:19 #15
11798 Rtificial
[ahr-tuh-fish-uhl]
pi_21152147
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 10:16 schreef Christine het volgende:
Lijkt me ook wel wat, ben je tenminste nog vroeg thuis. Maar ik ben ook altijd dol op feesten, vooral bij bruiloften
DarkElf mag ik vragen hoeveel jij ongeveer kwijt bent geweest aan die naaister?
Weinig kan ik me herinneren... Alles bij elkaar ¤150 denk ik? en dan neem ik het ruim geloof ik...

(sorry, kwam het topic toevallig tegen dus antwoord voor m'n beurt )
  maandag 9 augustus 2004 @ 13:06:49 #16
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_21152353
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 12:58 schreef Rtificial het volgende:

[..]

Weinig kan ik me herinneren... Alles bij elkaar ¤150 denk ik? en dan neem ik het ruim geloof ik...

(sorry, kwam het topic toevallig tegen dus antwoord voor m'n beurt )
Hehe geefnie
Ik zit er al langere tijd over te denken om zelf een jurk te (laten) maken... toen ik vorige week op de markt een kraampje zag met decoratieroosjes, kant, etc. voor op een trouwjurk, begon het idee weer een beetje te leven
Thanks in elk geval.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 19:47:16 #17
17628 Superann
als ik het niet kan, wie dan?
pi_21189172
Daar ben ik weer! Allemaal bedankt voor de felicitaties.

Koningin, ik ga niet in de kerk trouwen. Mijn vriend en ik geloven allebei niet, dus voor ons is het stadhuis genoeg.

Darkelf, bedankt voor je reactie! Helaas is de Oliphant (net als het Heerenhuys en iets in Historisch Delfshaven) tevens een trouwlocatie -> zal op vrijdagmiddag vrijwel zeker een huwelijk worden gehouden, en die locaties eisen dan dat er aansluitend een receptie o.i.d. wordt gehouden. Aangezien wij alleen de receptie hebben, gaan die andere bruidsparen voor.

Ik heb ondertussen wel geinformeerd bij andere locaties. In Delft heb ik De Lindenhof bekeken (hadden nog plaats, maar was ons wat te stijf, geen echt leuk gevoel bij) en Knus, in de Delftse Hout (was wel erg leuk, maar bleek achteraf geen plaats te zijn). In Rotterdam hebben we van de Papagaay (het Schielandhuis) een offerte gekregen waar je ¤ 1,70 p.p. moet betalen als je daar een 'vreemde' bruidstaart wil eten, dus uit prinicpe heb ik daar een slecht gevoel bij. Nu heb ik een heel lijstje restaurants e.d. die ik ga benaderen... Maar man, wat valt dit deel tegen! Ik ben ook zo f*cking kritisch!

* Superann slaakt een zucht en zoekt verder...
De uitspraak 'vroeger was alles beter' duidt op geheugenverlies
pi_21200261
Superann, je mag ook kritisch zijn voor zo'n dag! Het moet toch precies zo worden als jullie willen. Je vind vast en zeker een mooie locatie en als je dat al gevonden hebt, zal er al weer een 'last' van je schouders vallen.........veel succes.

Ik kan je verder niet echt helpen, want ik ken de omgeving niet. Kom uit Limburg.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 09:48:37 #19
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_21200842
* Julynell is het met Koningin eens

SuperAnn, het wordt jullie dag, dan moet je kritisch zijn! Wat nou als je genoegen neemt met minder? Daar ga je achteraf misschien spijt van krijgen, en dan? Je kunt het nooit meer overdoen! Je moet het dus doen zoals juliie het willen en als dat betekent dat je erg kritisch bent wat de zaal betreft, is dat zo. Uiteindelijk vind je echt wel wat.

Wij hebben het overigens nog erger gemaakt...ik wist precies welke zaal ik persé wilde voor het feest, de receptie en het diner...we hebben dus eerst bij die zaal een optie genomen op de geplande datum en zijn daarna pas naar het gemeentehuis geweest om een afspraak te maken.
Had die zaal op die datum geen plaats meer gehad, had ik gewoon mijn huwelijksdatum verzet.... Ik wilde gewoon persé in die zaal En dat is dus gelukt...we hebben de dag van ons leven gehad!
Carpe Diem, Memento Mori
  donderdag 12 augustus 2004 @ 02:26:58 #20
21876 reflection
wat je ziet ben je zelf...
pi_21225255
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 09:48 schreef Julynell het volgende:

[..]

Ik wilde gewoon persé in die zaal En dat is dus gelukt...we hebben de dag van ons leven gehad!
Gefeliciteerd nog he Julynelletje!
blaet
  donderdag 12 augustus 2004 @ 09:03:14 #21
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_21227255
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 02:26 schreef reflection het volgende:

[..]

Gefeliciteerd nog he Julynelletje!
Hey, long time, no see
Thx!
Alweer bijna 3 maanden geleden *zucht*
Maar kijk er met heel veel plezier aan terug!

Echt, iedereen die nog gaat trouwen....doe het zoals jullie het samen willen, zonder je iets aan te trekken van je omgeving. Het moet jullie dag worden en je kunt het niet over doen. En als jullie een superdag hebben, hebben je gasten dat ook. Dat is hoe ik het ervaren heb...heb alleen maar positieve reacties gehad van iedereen...er werd zelfs niet meer gepraat over het feit dat mijn man zijn ooms en tantes helemaal niet had uitgenodigd. De dag was goed zoals ie was en ik zou het absoluut niet anders gedaan hebben
Carpe Diem, Memento Mori
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 21:20:20 #22
17628 Superann
als ik het niet kan, wie dan?
pi_21290953
Gelukkig, ik ben nog niet meteen een bruidzilla als ik kritisch ben... Gelukkig hebben we nu een aantal locaties op het oog waar wel plaats is, en die op het eerste oog ook nog mooi zijn. En Julynell, goede tip. Ik had het er vandaag met mijn moeder over dat ik bij het dinner wel een andere jurk aan wilde, iets meer casual (en passend bij de locatie) en geen trouwjurk met korset. Ze reageerde helemaal verontwaardigd toen ik dat vertelde, zij vond dat ik de hele dag mijn jurk moest aanhouden. Mijn vriend en ik denken er beide anders over, hij vond het ook heel normaal om iets anders aan te doen. Fijn hoor, zo'n man!
De uitspraak 'vroeger was alles beter' duidt op geheugenverlies
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 23:07:24 #23
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_21293469
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 21:20 schreef Superann het volgende:
Gelukkig, ik ben nog niet meteen een bruidzilla als ik kritisch ben... Gelukkig hebben we nu een aantal locaties op het oog waar wel plaats is, en die op het eerste oog ook nog mooi zijn. En Julynell, goede tip. Ik had het er vandaag met mijn moeder over dat ik bij het dinner wel een andere jurk aan wilde, iets meer casual (en passend bij de locatie) en geen trouwjurk met korset. Ze reageerde helemaal verontwaardigd toen ik dat vertelde, zij vond dat ik de hele dag mijn jurk moest aanhouden. Mijn vriend en ik denken er beide anders over, hij vond het ook heel normaal om iets anders aan te doen. Fijn hoor, zo'n man!
Superann, zolang je aanstaande en jij het maar met elkaar eens zijn, dan is het goed. Het moet jullie dag worden! Als je dingen gaat doen, omdat anderen vinden dat 'het zo hoort' terwijl je er zelf heel anders over denkt, tja, daar zou je achteraf spijt van kunnen krijgen, toch?
En dat moet niet.
Ik kan nu zeggen dat de dag helemaal goed was zoals ie was...we hebben het precies gedaan zoals wij het wilden en niet omdat iemand anders vond dat 'het zo hoorde', die flauwekul allemaal
Zoals bij de receptie..bij heel veel stellen zie je de hele familie op een rijtje en moeten de gasten mensen gaan feliciteren die ze helemaal niet kennen! Daar hadden wij dus geen zin in, mijn man en ik waren de enigen die bij elkaar stonden en mijn zusje stond erbij om cadeaus aan te pakken. Als mensen zo nodig iemand van de familie willen feliciteren, kunnen ze toch af gaan op de corsage? In het begin vonden mensen het maar vreemd, maar achteraf hoorden we van familieleden dat ze het wel prettig vonden zo, dan hoefden ze niet de hele tijd te staan en vreemde handjes te schudden
Carpe Diem, Memento Mori
  woensdag 18 augustus 2004 @ 09:48:34 #24
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_21366059
Wat me opviel in een van de vorige topics: DutchessX is getrouwd in Vegas?!
Hebben jullie (D&J) dat huwelijk ook in NL bekrachtigd, en zo ja: hoe, waar, wat?
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 09:40:31 #25
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_22880697
*schop*

Dit topic was moeilijk te vinden!
Wordt er niet meer getrouwd onder de fok!kers?

Onze bruiloft komt inmiddels ook dichterbij, we zijn nu een datum aan het prikken. In elk geval wordt het in de zomer van 2005.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')