Hee, waar heb je mijn jurk nu vandaan. Snel weg hoor, schanulleke mag 'm niet zien!quote:
We hebben ze al geboektquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:54 schreef dutchie het volgende:
[..]
Oooooo, ben je gewoon eens fijn aan het fokken, zie ik ineens dat er een maand geleden naar mij gevraagd is.![]()
![]()
Hoop dat ik niet te laat ben! Maar was echt een hele leuke band. Toevallig moest ik er gister nog aan denken, omdat een kennis van mij vandaag trouwt.
Candeda heetten ze. Erg lekker waren ze. Een beetje van alles wat, maar vooral erg swingend. Nadat de regen iedereen naar binnen had gejaagd, kwam de stemming er gelijk in. Ik kan me nog goed herinneren dat ik ineens iemand van de bediening in de keuken zag swingen op "Kleine wasjes grote wasjes." Dat vond ik echt zo typerend. Ze hebben zelfs mijn schoonvader op de dansvloer gekregen.![]()
Echt een aanrader.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd Bluezz en Golferquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet wat ik aandoe (ongeveer)
En ik heb besloten dat golfer het niet mag weten
Je bent dus een ceremoniemeester!quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:11 schreef MadGuy het volgende:
Ik ben gevraagd als een soort van 'best man'. Of tenminste zo werd het gebracht. Hoewel ik het bruidspaar nog ga spreken over het hoe of wat heb ik niet helemaal een idee van wat de bedoeling is. Ik dacht namelijk dat getuigen al veel regelden en dat ben ik dus niet...
Oe, zou stiekum best even mee willen kijken. Besef met trouwens ineens dat er helemaal geen foto's zijn gemaakt van hun destijds. Alle gasten staan er volgens mij op, maar geen band.quote:
Op swinging.nl kun je ze nog bekijken (en beluisterenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:42 schreef dutchie het volgende:
[..]
Oe, zou stiekum best even mee willen kijken. Besef met trouwens ineens dat er helemaal geen foto's zijn gemaakt van hun destijds. Alle gasten staan er volgens mij op, maar geen band.![]()
Zo zijn wij helemaal vergeten van het buffet een foto te makenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:42 schreef dutchie het volgende:
[..]
Oe, zou stiekum best even mee willen kijken. Besef met trouwens ineens dat er helemaal geen foto's zijn gemaakt van hun destijds. Alle gasten staan er volgens mij op, maar geen band.![]()
Nouquote:
Ik ga in New Hampshire wonen, en het is inderdaad een grote stap enzo... maar ja, na vijf jaar mag het wel es hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:37 schreef sjak het volgende:
Tjee, dan gaat er echt veel veranderen door je huwelijk wonderer. Waar ga je wonen?
Waarom moet je man in Nl zijn handtekening zetten?
Als ik te nieuwsgierig ben moet je dat gewoon zeggen hoor.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:27 schreef Bluezz het volgende:
Ringen gekocht en zonder dat het de bedoeling was golfers trouwpak ook, mét schoenen![]()
![]()
Ik werd ter plekke gewoon nog fliefder op die man, die grijns toen ie alles aanhad![]()
![]()
!
quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:25 schreef Neva het volgende:
uh rond de 40 a 50 man sjak![]()
proficiat wonderer leuke footoo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:05 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]oh en daar ga jij zo maar even vanuitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |