abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26572664
Sugar, mooi pak waar kan ik dat kopen

de jurken die ik voorbij zag komen vond ik erg mooi

Zelf ga ik dan voorlopig nog niet trouwen, maar mijn broer wel 3 juni is voor hem de grote dag!!
Ben mee geweest met een pak kopen, binnen 3 kwartier waren we klaar Tevens ben ik ceremoniemeester en dat vind ik helemaal leuk!!

Mijn broer gaat
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  donderdag 28 april 2005 @ 19:49:20 #152
593 sjak
Juffie Bloem
pi_26578279
Leuk Sugar, ik ben benieuwd welke het nu is geworden.
Qua vervoer laten wij iederen het zelf doen, dus daar kan ik geen ideeen voor geven.

Wij gaan a.s. woensdag in ondertrouw, ik kan er inderdaad vrij voor krijgen maar heb het zo vreselijk druk dat ik dat niet helemaal doe. Ik ga een aantal uren naar school. Maar de ochtend en de avond gaan we mooie dingen doen (lekker eten etc)
Lekker douchen!
  vrijdag 29 april 2005 @ 21:28:56 #153
119879 marisa
mama; (nog) geen vrouw van
pi_26607911
Hallo! Allereerst een felicitatie voor iedereen die van plan is te gaan trouwen en onlangs getrouwd is!
Mijn vriend en ik hebben plannen om in september te gaan trouwen. Onze dochter is dan net 3 jaar. Ik zou het leuk vinden om verhalen te horen van mensen die ook getrouwd zijn met hun kind erbij. Misschien hebben jullie nog nuttige tips?
  zaterdag 30 april 2005 @ 09:59:17 #154
593 sjak
Juffie Bloem
pi_26614490
Hoi Marisa,
JIj ook alvvast gefeliciteerd. MIjn zus is anderhalf jaar geleden getrouwd waar haar twee dochters bijwaren. Ze zaten naast haar in allebei eenzelfde wit trouwachtig pakje, erg mooi om te zien. Ze kregen ook allebei een ring en mochten zelfs ook een hele mooie akte tekenen. Die akte was geregeld door de gemeente en was volgens mij iets als "de beste bruidsmeisjes bij het huwelijk". Ze waren wel erg gespannen die dag (tot het moment van hun handtekening zetten voorbij was).
Lekker douchen!
pi_26614786
WOW Sugar, dat pak is echt gááááf!!!
Als ik op 20 augustus toevallig langs de geldropseweg fiets zal ik gluren of je het ook echt aan hebt
  zaterdag 30 april 2005 @ 12:45:08 #156
119879 marisa
pi_26617108
Ik ben inmiddels bijgelezen, maar ik zag Sjak, dat jij ook in september gaat trouwen? Leuk! Wij hebben ook nog helemaal niets geregeld.
Hoe oud waren de dochters van je zus toen? Het lijkt me idd wel leuk om haar de ringen aan ons te laten geven. Verder hebben we al een idee waar we het feest 's avonds gaan geven. Daar zit ik nu wel een beetje over na te denken: hoe we dat moeten doen met haar naar huis brengen enzo.
  maandag 2 mei 2005 @ 17:40:48 #157
593 sjak
Juffie Bloem
pi_26670754
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 12:45 schreef marisa het volgende:
Ik ben inmiddels bijgelezen, maar ik zag Sjak, dat jij ook in september gaat trouwen? Leuk! Wij hebben ook nog helemaal niets geregeld.
Hoe oud waren de dochters van je zus toen? Het lijkt me idd wel leuk om haar de ringen aan ons te laten geven. Verder hebben we al een idee waar we het feest 's avonds gaan geven. Daar zit ik nu wel een beetje over na te denken: hoe we dat moeten doen met haar naar huis brengen enzo.
Mijn nichtjes waren 8 en 6. Ik bedoelde met de ringen dat zij allebei een eigen ringetje hebben gekregen tijdens de plechtigheid. Het is natuurlijk ook een leuk idee om haar de ringen te laten geven. MIsschien kan ze er samen met jou (of op de creche) een speciaal kussentje voor maken.
Heb je een vaste oppas? Buren die niet van feesten houden? Dat zou een oplossing zijn, lijkt mij ook moeilijk om daar iets voor te verzinnen. Wij hoeven dat niet te doen maar ik merk dat ik wel af en toe aan neefjes en nichtjes zit te denken, nou ja, dat mogen zussen en schoonzussen zelf regelen.
Heb je al een idee wat jullie willen qua locatie enzo? En een datum, hebben jullie een voorkeur voor een dag?
Wij horen woensdag of een ambtenaar gaat lukken, dan gaan we in ondertrouw. Als dat voor elkaar is komt ook de locatie (en de rest) wel voor elkaar. Dan ga ik binnenkort eens naar een jurk kijken. Spannend hoor allemaal.
Lekker douchen!
  maandag 2 mei 2005 @ 20:12:08 #158
119879 marisa
pi_26675253
Dat van die ringen had ik dan idd anders begrepen, maar dat is ook een heel leuk idee! Spannend om ook al in ondertrouw te gaan, kun je bijna niet meer terug hahaha.
Ik zat nu voor 's avonds als oppas aan een vriendin van mijn zusje te denken; nou ja, dat komt tzt vast ook wel goed. Wij hebben nu als datum 23 september en willen eigenlijk aan het eind van de middag trouwen. 16.00 uur was nog vrij vorige week, dus dat zou nog kunnen. Dan door naar een restaurant, waar een buffet klaarstaat en vervolgens daar ook het feest. Dat zijn vooralsnog de plannen.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 12:27:45 #159
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_26775122
Wij gaan Maria ook een ringetje om doen!!!!

Mijn vriend wil misschien een pak laten maken! Een gewoon 2-delig mannenpak (colbert en broek), maar dan naar zijn favoriete model (dus uitlopende pijp!). Heeft er iemand een goed adres in de onderste helft van het land? Weet iemand hoe duur zoiets ongeveer is? En weet nog iemand waar je goede pakken-stof vindt en hoe duur dat ongeveer is?

Dank is groot!
Er zijn namelijk echt geen pakken te vinden die een mooie, stoere, rechte of dus uitlopende pijp hebben!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 8 mei 2005 @ 13:43:29 #160
593 sjak
Juffie Bloem
pi_26822906
Gefeliciteerd Bluezz en Golfer!
Lekker douchen!
  zondag 8 mei 2005 @ 13:44:56 #161
593 sjak
Juffie Bloem
pi_26822942
Wij zijn in ondertrouw gegaan afgelopen woensdag! Dat was erg leuk, aardige ambtenaar die ons hielp. Daarna naar onze lokatie, die hebben we nu bevestigd. Spannend allemaal.
In juni ga ik pas naar een jurk kijken, eerst even rustig wat andere dingen regelen.
Lekker douchen!
  woensdag 11 mei 2005 @ 19:38:43 #162
593 sjak
Juffie Bloem
pi_26923192
Ik bemoei me niet met mannenpakken Sugar, sorry. Ben je al eens bij een kleermaker geweest om het te vragen?

Inmiddels is hier niet veel meer veranderd. Ik heb eindelijk een datum gepland waarop ik jurken ga passen (samen met o.a. Faat ).

Het wordt weer tijd voor een nieuw lijstje met al die trouwlustigen...
Sugar en sugarvriend : 20 augustus
Golfer en Bluezz: 2 september
Armanimania en Neva : 9 september
Schanulleke en sjak: 10 september
marisa: .... september
Ik zie dat september een trouwmaand wordt!!!
Lekker douchen!
  donderdag 12 mei 2005 @ 07:44:28 #163
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_26934863
Maar sjak, als je echt een trouwjurk wilt hebben schijn je maanden van tevoren te moeten passen en bestellen! Ik was erg laat, vertelden ze me. Het is nog gelukt, maar ik heb op 27 april de bestelling gedaan voor 20 augustus dus. En ze vroegen echt best ongelovig: "voor dit jaar augustus nog?"

Dusseh, ik weet niet welke datum je in je hoofd hebt om te gaan passen, maar ik waarschuw dus even dat het soms 3 tot 4 maanden duurt voordat ze een bepaalde jurk in je maat in Nederland hebben...
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 12 mei 2005 @ 07:47:12 #164
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_26934874
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 19:38 schreef sjak het volgende:
...... Ik heb eindelijk een datum gepland waarop ik jurken ga passen......
Ik bedenk me altijd op onmogelijke tijdstippen dat ik je nog moet bellen, toch handig dat er hier
een trouwtopic loopt waar zelfs op de vroege morgen gepost kan worden

Bij deze het antwoord: 21 juni is prima Sjak
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_26935350
September is een prima maand om te trouwen

Inderdaad, er zijn winkels die snel zijn met hun trouwjurken, maar het kan ook even duren.
Ik ben geloof ik in Oktober/November 2003 geweest voor mijn bruiloft in september 2004. Omdat ik ook nog 2 losse stukken had (jurk en jas) die niet officieel bij elkaar hoorde, duurde het wat langer.

Daarbij moet hij eerst besteld worden in je maat, dan moet je terug om af te spelden en dan nog eens terug om het uiteindelijke resultaat op te halen.
pi_26935653
Trouwen dat staat ook bij ons op het programma.
Wij moeten nog een datum plannen, maar het word iig volgend jaar.
  † In Memoriam † donderdag 12 mei 2005 @ 09:11:59 #167
43556 miss_dynastie
pi_26935686
Jemig, is dat echt zo'n gedoe met trouwjurken
Shit, heb ik me ook niet gerealiseerd
pi_26935704
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 09:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb je er snel ééntje nodig dan?
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_26935780
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 09:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Dan heb ik het nog niet gehad over lingerie en schoenen, want dat was ook niet in mijn maat op voorraad!

Maar al met al is het wel heeeeeeel erg leuk
  donderdag 12 mei 2005 @ 10:56:46 #170
593 sjak
Juffie Bloem
pi_26938028
Ja maar, ja maar...ik heb een vrij standaard maatje...
Dat gaat toch wel lukken????
Pff, begin me een klein beetje zorgen te maken door jullie.
Lekker douchen!
pi_26938444
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 10:56 schreef sjak het volgende:
Ja maar, ja maar...ik heb een vrij standaard maatje...
Dat gaat toch wel lukken????
Pff, begin me een klein beetje zorgen te maken door jullie.
Wanneer trouwde je ook alweer?

Ik denk toch wel dat je gemiddeld 3 maanden moet tellen. Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen hoor, je kunt het ook in de winkel aangeven, misschien dat ze er spoed achter zetten.
  donderdag 12 mei 2005 @ 12:40:36 #172
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_26941381
Maat doet er niet zoveel toe.
Ze hebben alle jurken sowieso maar in meestal 1 maat hangen. Dus maat 40 ofzo, zodat redelijk wat mensen er in elk geval in kunnen. Waarschijnlijk wil je het liefst een jurk aan die nog niet door veel mensen is gepast? Daarom bestellen ze dus die jurken meestal nieuw.

Welke maat heb je?
  donderdag 12 mei 2005 @ 13:18:16 #173
593 sjak
Juffie Bloem
pi_26942448
tegn die tijd maat 40...
Lekker douchen!
  donderdag 12 mei 2005 @ 14:30:02 #174
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26945086
Hallo.. was even aan het zoeken en kwam dit topic tegen
September wordt een drukke trouwmaand