Mijn nichtjes waren 8 en 6. Ik bedoelde met de ringen dat zij allebei een eigen ringetje hebben gekregen tijdens de plechtigheid. Het is natuurlijk ook een leuk idee om haar de ringen te laten geven. MIsschien kan ze er samen met jou (of op de creche) een speciaal kussentje voor maken.quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:45 schreef marisa het volgende:
Ik ben inmiddels bijgelezen, maar ik zag Sjak, dat jij ook in september gaat trouwen? Leuk! Wij hebben ook nog helemaal niets geregeld.
Hoe oud waren de dochters van je zus toen? Het lijkt me idd wel leuk om haar de ringen aan ons te laten geven. Verder hebben we al een idee waar we het feest 's avonds gaan geven. Daar zit ik nu wel een beetje over na te denken: hoe we dat moeten doen met haar naar huis brengen enzo.
Ik bedenk me altijd op onmogelijke tijdstippen dat ik je nog moet bellen, toch handig dat er hierquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:38 schreef sjak het volgende:
...... Ik heb eindelijk een datum gepland waarop ik jurken ga passen......
Heb je er snel ééntje nodig dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Jemig, is dat echt zo'n gedoe met trouwjurken
Shit, heb ik me ook niet gerealiseerd
Dan heb ik het nog niet gehad over lingerie en schoenen, want dat was ook niet in mijn maat op voorraad!quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Jemig, is dat echt zo'n gedoe met trouwjurken
Shit, heb ik me ook niet gerealiseerd
Wanneer trouwde je ook alweer?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:56 schreef sjak het volgende:
Ja maar, ja maar...ik heb een vrij standaard maatje...
Dat gaat toch wel lukken????
Pff, begin me een klein beetje zorgen te maken door jullie.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |