Op Fok!?? Leuk, erg leuk.quote:Op maandag 4 april 2005 20:37 schreef sjak het volgende:
Dat is op dit moment wel het plan. We hebben elkaar in september leren kennen (op Fok!)
Maar we zijn dan ook al vrij laat dus als het niet lukt om een leuke lokatie te vinden dan zou het ook nog wel een andere maand kunnen worden.
Het zal wel in Noord Holland worden. We zijn er nog niet uit. Amsterdam lijkt mij wel makkelijk alhoewel er niet voor niets auto's zijn uitgevonden, dus buiten de stad kan ook wel.quote:Op maandag 4 april 2005 20:39 schreef Lois het volgende:
Ga je hier in de buurt trouwen Sjak? zodat ik even kan komen glurenOf in je nieuwe woonplaats?
Nee, we hebben nog niets geregeld. Nou ja, ik heb een verlovingsring dat is toch al ietsquote:Op dinsdag 5 april 2005 08:27 schreef Koningin het volgende:
sjak, het is nog vrij kort dag voor september. Heb je al het gemeentehuis en/of de kerk geregeld??
Dank je!quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:00 schreef thaleia het volgende:
Leuk nieuws! Gefeliciteerd!
Echt super en idd wie had dat toen kunnen denkenquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:58 schreef sjak het volgende:
[..]
Gaaf he, wie had dat 4,5 jaar terug kunnen bedenken...ik en Schanulleke![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:58 schreef sjak het volgende:
[..]
Gaaf he, wie had dat 4,5 jaar terug kunnen bedenken...ik en Schanulleke![]()
Als ik op de fiets ga kan dat broodje makkelijk. Ik ga eens kijken, dank je.quote:Op zondag 10 april 2005 14:30 schreef bixister het volgende:
sjak ik kan de ontwerpster Anita Gates in Amsterdam (1e C Huygensstr 74) van harte aanbevelen. zeer stijlvol en ze kijkt goed naar wat bij je past. ga anders alleen es een keer haar etalage bekijken, krijg je al een indruk. en dan een lekker broodje in die zaak ertegenover, weet zo gauw niet meer hoe die heet. hoewel dat misschien niet helemaal strookt met die kilo-plannen...![]()
quote:Op zondag 10 april 2005 10:34 schreef sjak het volgende:
...... Wie hoor je daarvoor mee te nemen naar een winkel? Vriendinnen![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |