Mijn nichtjes waren 8 en 6. Ik bedoelde met de ringen dat zij allebei een eigen ringetje hebben gekregen tijdens de plechtigheid. Het is natuurlijk ook een leuk idee om haar de ringen te laten geven. MIsschien kan ze er samen met jou (of op de creche) een speciaal kussentje voor maken.quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:45 schreef marisa het volgende:
Ik ben inmiddels bijgelezen, maar ik zag Sjak, dat jij ook in september gaat trouwen? Leuk! Wij hebben ook nog helemaal niets geregeld.
Hoe oud waren de dochters van je zus toen? Het lijkt me idd wel leuk om haar de ringen aan ons te laten geven. Verder hebben we al een idee waar we het feest 's avonds gaan geven. Daar zit ik nu wel een beetje over na te denken: hoe we dat moeten doen met haar naar huis brengen enzo.
Ik bedenk me altijd op onmogelijke tijdstippen dat ik je nog moet bellen, toch handig dat er hierquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:38 schreef sjak het volgende:
...... Ik heb eindelijk een datum gepland waarop ik jurken ga passen......
Heb je er snel ééntje nodig dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Jemig, is dat echt zo'n gedoe met trouwjurken
Shit, heb ik me ook niet gerealiseerd
Dan heb ik het nog niet gehad over lingerie en schoenen, want dat was ook niet in mijn maat op voorraad!quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Jemig, is dat echt zo'n gedoe met trouwjurken
Shit, heb ik me ook niet gerealiseerd
Wanneer trouwde je ook alweer?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:56 schreef sjak het volgende:
Ja maar, ja maar...ik heb een vrij standaard maatje...
Dat gaat toch wel lukken????
Pff, begin me een klein beetje zorgen te maken door jullie.![]()
ikke niet hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:40 schreef Anitra het volgende:
Het is ook heel spannend.
Wat dat betreft ben ik blij dat wij nog geen datum hebben en dus alles rusig aan kunnen doen.
Ik ben echt zo'n stress-miep.
Zijn jullie in Dordrecht getrouwd??quote:Op maandag 15 november 2004 09:03 schreef deGVR het volgende:
Trouwen is heerlijk!
[afbeelding]
10 september 2004
quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen weten he
proficiatquote:Op zondag 15 mei 2005 22:32 schreef Silmarwen het volgende:
15 mei 2006 gaan Knut en ik trouwen, we mogen dus in het lijstje.
Mijn schoonmoeder gaat mijn jurk maken en ik hoef hier maaer 1 woord bij te gebruiken Galadriel. Vandaag hebbenw e het onze ouders en broertje en zusje verteld die tevens getuigen worden. Mijn vader geetf mijn weg Knuts vader rijdt ons met de Jaguar mark 8 en onze moeders worden ceremonie meesters.
Duurt nog veelste lang
Oe die is ook erg mooiquote:Op zondag 15 mei 2005 22:38 schreef Neva het volgende:
[..]
proficiat
Mijn jurk wordt ook gemaakt , we gaan voor dezelfde stijl.. hier een
Maar mijn mailbox kan ie niet inzienquote:Op maandag 16 mei 2005 20:51 schreef Neva het volgende:
miss_d eb clauwhee kan niet teveel zeggen hier.. nieuwschierig vriendje wat ook op fok rondhangt.. sorry![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |