abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23419383
quote:
Op maandag 15 november 2004 12:23 schreef MOBO666 het volgende:
hahaha , na ik vroeg me gewoon af wat jullie ervan vinden want de meeste die ik die jurk laat zien zeggen : gatverdamme je gaat toch niet in een zwarte jurk trouwen :s
nee natuurlijk ga je niet in een zwarte jurk trouwen
  vrijdag 19 november 2004 @ 13:50:40 #77
59532 gizmo_rtd
is dit alles....
pi_23424281
Hoi,

ik heb vol bewondering en geinteresseerd alle Trouwen enzo topics doorgelezen. Zeer informatief allemaal. Wat een leuke verhalen!

Op 24 juni 2005 is het dan zover. Dan gaan ook mijn vriendin en ik trouwen. Omdat we dit (hopelijk) maar 1x doen willen we alles erop en eraan.
Daarom zijn we op tijd begonnen met het regelen van de bruiloft (we zijn al 5 maanden bezig)
Wat is al geregeld:
- Jurk + accessoires (kado van schoonmoeder)
- Trouwdatum
- Locatie diner + feest
- Band voor op het feest
- fotograaf
- bruidssuite (handig als je zwager in het hotel werkt)
- Daggasten lijst
- vervoer + volgvervoer
- ceremoniemeesters

Wat moeten we nog regelen:
- Datum ondertrouw
- getuigen
- Pak voor mij
- bruidsboeket
- Draaiboek afstemmen met feest + dinerlocatie
- menu's
- tafelschikking
- Uitnodigingen/kaartjes (wat een strijd)
- huwelijksreis (zuid afrika)
- bruidstaart (wordt geregeld via het hotel/feestlocatie)
- bedankjes
- Gastenlijst (we komen aan veels te veel mensen, dus moeten schrappen)

Mijn vriendin weet al precies wie de getuigen zullen worden. Ik ben altijd echter bang mensen voor het hoofd te stoten door ze niet te nemen. Eentje staat er in ieder geval vast en dat is mijn vader. Daarnaast twijfel ik of ik mijn beste vriend, moeder of zusje als tweede getuige zal nemen????

Bedankjes (advies gevraagd):
We zijn op dit moment de bedankjes uit aan het zoeken, maar wat is er een hoop keus. Nu waren we het op zich wel redelijk eens over 2 "bedankjes", namelijk:
- een klaver vier in een potje (moet je zelf groeien)
- een klein zeepkistje met zand en schelp (we dineren en feesten aan het water en hebben elkaar in Hoek van Holland leren kennen)
Wat vinden jullie?

Mocht ik nog zaken vergeten dan hoor ik deze graag van jullie, zodat ik daar dan niet pas op het laatste moment achterkom?!?!?!
pi_23426673
Wij hadden als bedankje de trouw wuppies.
www.wuppieman.nl Op het lint hebben we toen zelf wat geschreven.
pi_23426697
wij hadden gelukskoekjes
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_23427035
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 15:38 schreef DarkElf het volgende:
wij hadden gelukskoekjes
wij ook!
Fake it till you make it...
pi_23427047
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_23427119
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 09:24 schreef EmmYKuHh het volgende:

[..]

nee natuurlijk ga je niet in een zwarte jurk trouwen
Wat is dat nou voor een onzin?
Als iemand graag in een zwarte jurk wil trouwen moet ze dat vooral doen!
Al wil je in je pyama trouwen, als jij je daar toch mooi en gelukkig in voelt dan doe je dat toch?!

Ik wilde perse niet in een jurk en ook niet in het wit trouwen. Maar heb ontzettend veel complimenten gehad over de kleding die ik aan had. Ook van de mensen die vooraf met een frons zeiden dat ik toch zeker wel in een jurk ging trouwen...
Fake it till you make it...
pi_23427417
Vorig jaar is bij ons in het dorp een bruiloft geweest met Halloween.
Beiden waren in het zwart gekleed, zij had haar haren zwart geverfd, zwarte auto, donkere make up en oranje bloemen. Ze hebben 's avonds in het bos foto's gemaakt. Pompoenen erbij..........heel spooky

Het is niets voor mij, maar het is maar wat je wil. Laat iedereen lekker doen wat ie zelf wil.
  maandag 3 januari 2005 @ 11:42:46 #84
593 sjak
Juffie Bloem
pi_24369259
Hoe gaat het met de trouwlustigen?
Lekker douchen!
  maandag 10 januari 2005 @ 18:10:29 #85
17628 Superann
als ik het niet kan, wie dan?
pi_24504372
quote:
Op maandag 3 januari 2005 11:42 schreef sjak het volgende:
Hier gaat het goed! De locatie is naar ons zin, de proef high tea is genuttigd en goed bevonden, de jurk uitgekozen (dat was een bevalling!) en nu kunnen we ons concentreren op de overige zaken. Ik had net voor oud & nieuw een dip omdat ik 'mijn' jurk maar niet kon vinden. Als iemand mij had gezegd dat ik de volgende dag zonder gedoe kon trouwen, had ik het zo gedaan.

Inmiddels ben ik weer positief gestemd en gaan we ons richten om mijn vriend's pak, het regelen van het restaurant en het afstemmen met de ambtenaar van BS om de huwelijksplechtigheid een persoonlijk tintje te geven.
De uitspraak 'vroeger was alles beter' duidt op geheugenverlies
  maandag 10 januari 2005 @ 18:12:03 #86
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_24504399
quote:
Op maandag 3 januari 2005 11:42 schreef sjak het volgende:
Uitgesteld tot we meer geld hebben
pi_24513118
Das jammer Christine.

Superann, je moet ook wat plezier beleven aan de voorbereidingen he? Denk maar altijd dat het gewoon goed komt!

Nou, ik ben vandaag 4 maanden getrouwd en nog steeds gelukkig!!
  maandag 17 januari 2005 @ 07:55:41 #88
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24608200
Ik ga ook !

Op 20 augustus, dan zijn we 5 jaar samen!

Nu alleen nog kijken of mijn idyllische beeld van trouwen in een weitje met bloemen en daarna bbqen en kampvuurtje ook haalbaar zijn hier (Eindhoven)!
Iemand goeie links ofzo? Thanks!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_24608786
Gefeliciteerd Sugar.

Ik heb veel aan de volgende site gehad: www.trouwshop.com
Via het forum kom je met mensen in contact en kun je veel ideeën op doen.
pi_24620115
Hey Sugar,

En waar was jij van plan je ja woord te geven? het gemeentehuis, kasteel geldrop of dat kasteeltje hier op de geldropseweg? Ben erg benieuwd

Ik zelf wil heel graag in het kasteeltje in geldrop me trouwerij houden. Volgens mij kan je daar ook in de tuin bbq'en, maar hou me daar niet op vast.
pi_24620274
Hee leuke topics....

Overigens kan de trouwdag zelf me gestolen worden . Besteed het geld liever aan de huwelijksreis
  dinsdag 18 januari 2005 @ 10:16:58 #92
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24621671
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 07:41 schreef Darkphorze het volgende:
Hey Sugar,

En waar was jij van plan je ja woord te geven? het gemeentehuis, kasteel geldrop of dat kasteeltje hier op de geldropseweg? Ben erg benieuwd

Ik zelf wil heel graag in het kasteeltje in geldrop me trouwerij houden. Volgens mij kan je daar ook in de tuin bbq'en, maar hou me daar niet op vast.
Hee! Iemand die Etown kent!
Buiten kan écht niet in Eindhoven, dus het wordt De Burgh op de Geldropseweg! (Ik wil toch zeker niet in Geldrop trouwen! )

Nu de rest nog regelen...!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_24624163
Een vriend van me heeft gevraagd of ik getuige wou zijn. Maar hij heeft z'n vriendin nog niet eens gevraagd.

\wat moet je als getuige eigenlijk allemaal doen? (stomme vraag, maar toch..)
pi_24637791
Ik woon hier nu 5,5 jaar dus echt kennen doe ik het nog niet

Ik wil wel erg graag in geldrop trouwen, vind het een erg mooi kasteel van binnen. Van buiten heb ik het nog niet gezien en moet nog een afspraak maken om het te gaan zien.

Waarom wil je niet in geldrop trouwen? Geen goede ervaringen gehoord?

Wij willen zelf ook in Augustus/September trouwen. Lijkt me een erg mooie tijd van het jaar
pi_24639079
Dizzee, de getuige zet bij het wettelijk huwelijk zijn handtekening en bij het kerkelijk huwelijk zit ie naast de bruid/bruidegom. Meer eigenlijk niet......

Darkphorze, September is inderdaad een mooie tijd om te trouwen....
  zondag 3 april 2005 @ 10:46:02 #96
593 sjak
Juffie Bloem
pi_25949186

Ik heb "JA" gezegd.
Lekker douchen!
  zondag 3 april 2005 @ 20:36:24 #97
593 sjak
Juffie Bloem
pi_25961703
Vandaag de eerste getuige gevraagd natuurlijk...
Daarna nog even bij een lokatie gekeken maar die zat al vol in september. Hmm, we gaan eerst gewoon lekker overal kijken.
Lekker douchen!
  Jubileum moderator zondag 3 april 2005 @ 23:55:10 #98
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25967073
quote:
Op zondag 3 april 2005 10:46 schreef sjak het volgende:

Ik heb "JA" gezegd.
Gefeliciteerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_25970305
sjak, gefeliciteerd!
Ga je nu september trouwen?
  maandag 4 april 2005 @ 20:37:13 #100
593 sjak
Juffie Bloem
pi_25985259
Dat is op dit moment wel het plan. We hebben elkaar in september leren kennen (op Fok!)
Maar we zijn dan ook al vrij laat dus als het niet lukt om een leuke lokatie te vinden dan zou het ook nog wel een andere maand kunnen worden.
Lekker douchen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')