nee natuurlijk ga je niet in een zwarte jurk trouwenquote:Op maandag 15 november 2004 12:23 schreef MOBO666 het volgende:
hahaha , na ik vroeg me gewoon af wat jullie ervan vinden want de meeste die ik die jurk laat zien zeggen : gatverdamme je gaat toch niet in een zwarte jurk trouwen :s
wij ook!quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:38 schreef DarkElf het volgende:
wij hadden gelukskoekjes
Wat is dat nou voor een onzin?quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:24 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
nee natuurlijk ga je niet in een zwarte jurk trouwen![]()
Hier gaat het goed! De locatie is naar ons zin, de proef high tea is genuttigd en goed bevonden, de jurk uitgekozen (dat was een bevalling!) en nu kunnen we ons concentreren op de overige zaken. Ik had net voor oud & nieuw een dip omdat ik 'mijn' jurk maar niet kon vinden. Als iemand mij had gezegd dat ik de volgende dag zonder gedoe kon trouwen, had ik het zo gedaan.quote:Op maandag 3 januari 2005 11:42 schreef sjak het volgende:
Hoe gaat het met de trouwlustigen?
Uitgesteld tot we meer geld hebbenquote:Op maandag 3 januari 2005 11:42 schreef sjak het volgende:
Hoe gaat het met de trouwlustigen?
Hee! Iemand die Etown kent!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 07:41 schreef Darkphorze het volgende:
Hey Sugar,
En waar was jij van plan je ja woord te geven? het gemeentehuis, kasteel geldrop of dat kasteeltje hier op de geldropseweg? Ben erg benieuwd
Ik zelf wil heel graag in het kasteeltje in geldrop me trouwerij houden. Volgens mij kan je daar ook in de tuin bbq'en, maar hou me daar niet op vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |