Bullshit.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:07 schreef Shark.Bait het volgende:
Dynabyte gast belt net op dat ik mijn bestelde Doom3 kan komen ophalen. Ik zeg "Maar die komt officieel morgen toch pas uit?"
Zegt de man: "Jazeker, maar Dynabyte heeft als enige zaak in NL het recht om hem vandaag al te mogen verkopen"
Doe er je voordeel mee
Ik heb ook zo'n kaart en ik heb geen problemen. Heb wel de nieuwste drivers iddquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:36 schreef Djeez het volgende:
Soundblaster Audigy 2
H-e-l-e-m-a-a-l mee eensch isquote:Op donderdag 12 augustus 2004 15:13 schreef tong_poh het volgende:
@Leshy.
Omdat ik het spel aan het spelen ben, dacht ik ga dit topic eens lezen. Maar mijn god, wat ben ik me hier aan het irriteren.
Het is duidelijk, dat je het spel niet leuk vindt. Dat is jouw goed gegeven recht. Je hebt in eerste instantie jouw mening gegeven. Geen probleem natuurlijk. Sommige mensen gingen tegen jouw mening in, waardoor jij in eerste instantie natuurlijk weer reageerde. maar deze discussie is nu ontaard in een welles nietes gesprek, waarbij je alle standaard kritiek uit de kast haalt. Met standaard kritiek bedoel ik kritiek die je bij elk computerspelletje kunt gebruiken als je het niet leuk zou vinden.
Met deze standaard kritiek probeer je een discussie te winnen, die niet te winnen valt. Mensen die het spel leuk vinden, gaan hem niet op eens klote vinden omdat jij dat wil. Nogmaals ik val je niet aan op het feit, dat je het spel bekritiseert, maar aan je eindeloze gezeur.
BTW, Ik vind het spel te gek. Het brengt lekker het gevoel van de oudere spelletjes terug. Juist het feit, dat het niks vernieuwends brengt, maar toch lekker weg speelt vind ik noemenswaardig.
Valt wel mee denk ik. Ik ben in ieder geval een stuk verder en ben nog niet klaar. je krijgt in ieder geval nog veel leuke dingen op je pad.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:24 schreef Bob-B het volgende:
Het spel is geniaal. punt uit, eindelijk een spel waar je soms gewoon met kippenvel zit te spelen als de lichten uit gaan en je hoort die monsters. Eindelijk een spel waarmee je je de pleuris schikt als iemand achter je staat "wil je wat drinken?" (ik zat tegen het plafond). HL en Quake zijn niets hiermee vergeleken.
Ik zit nu in het communications center. Heb net dat stuk gehad dat je die robot uit de muur trekt en achterna loopt om acces te krijgen door al die deuren. Rete handig die dingetjes. Ben ik al redelijk ver?
Ik reageerde voornamelijk omdat er nauwelijks inhoudelijke argumenten tegen mijn stelling werden gegeven, maar er meerdere malen gezegd dat ik gewoon bij het verkeerde genre zat - wat zeker niet het geval is. Ik kan me uiteraard indenken dat er mensen zijn die het spel wel erg goed vinden.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 15:13 schreef tong_poh het volgende:
Het is duidelijk, dat je het spel niet leuk vindt. Dat is jouw goed gegeven recht. Je hebt in eerste instantie jouw mening gegeven. Geen probleem natuurlijk. Sommige mensen gingen tegen jouw mening in, waardoor jij in eerste instantie natuurlijk weer reageerde.
Tuurlijk mag er gediscussieerd worden. Een welles nietes gesprek is helaas geen discussie.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:14 schreef Leshy het volgende:
[..]
Ik reageerde voornamelijk omdat er nauwelijks inhoudelijke argumenten tegen mijn stelling werden gegeven, maar er meerdere malen gezegd dat ik gewoon bij het verkeerde genre zat - wat zeker niet het geval is. Ik kan me uiteraard indenken dat er mensen zijn die het spel wel erg goed vinden.
Maar uiteraard is dit het fan-topic, en mag er niet over gediscussieerd worden
Die is er al, schijnt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:07 schreef Joostve het volgende:
ik heb het na 1 keer uitspelen wel gezien eigenlijk
wat mij betreft duurde de singleplayer juist TE lang.'
het enige wat ik nou wel zou willen is de Singleplayer in COOP multiplayer mode doen.
eerst maar wachten op de Mod daarvoor
wat zijn je systeemeisen...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:33 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik ga hem denk ik toch kopen en zie dan wel offie het doet
Die demo moet komen zodat ik het kan testen.
uhh als ik jou was zou ik dat geld van doom 3 steken in een mooie nieuwe processor met moederbord en kast..... want dat gaat niet draaien.. je videokaart kan het zat aan.. maar je geheugen en je processor nekt hem... minimale systeemeisen zijn amd xp 1500.. en een intel 1 ghz is heel wat trager dan dat...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:28 schreef speedfreakssj het volgende:
eh 1ghz intel P3, 256MB GF4Ti4200 128MB DDR.
OK, is wel oud maar hij zou denk ik wel meoten draaien. RAM kan ik nog wel effe regelen tijdelijk.
alleen zou dan de prioc wat traag zijn maar met open kast en ventilator er naast moet dat toch wel gaan?
heb het zo ook gedaan toen me HDD bijna gecrasht was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |