abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage donderdag 12 augustus 2004 @ 17:36:52 #276
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_21237188
Kut, ik heb grote problemen met Doom3! Ik heb hem net gekocht ( ja, dat kan ook! ) en net geļnstalleerd. Maar, mijn beeldscherm is nu net een homo! Hij flikkert elke seconde, en hij herkent mijn SB Audigy 2 niet, oftewel, geen surroundsound. Ik kan alleen maar spelen in 800x600 in mediumsetting, terwijl ik met mijn PC wel beter moet kunnen. Het allerergste is nog, na een paar minuten crasht het spel naar mijn desktop! Wat moet ik doen, ik heb niet voor niks 60 Euro betaald ?!

Ohja, de specs:

P4-2,8 GHz
1024 MB DDR
Ati Radeon 9800 Pro
Soundblaster Audigy 2
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  donderdag 12 augustus 2004 @ 17:44:15 #277
55249 Pun
Roving Gun
pi_21237385
Djeez, download de laatste drivers voor je Radeon en Audigy, een clanm8 van mij had hetzelfde probleem, met de zelfde kaart en dat heeft voor hem geholpen.
=S=
RG_Punisher
Afgetreden Roving Guns America's Army Commanding Officer
"Wanting to be someone else is a waste of the person you are."-Kurt Cobain.
pi_21237997
Gaat er iemand nog naar TGS Doom 3 launchparty morgen avond, ik ben uitgenodigd maar ik zit met een ernstig OV probleempje.
pi_21238346
Heb em vandaag binnengekregen.
Doom3 Special Edition met poster en Pinkydemon beeldje.
Besteld bij www.dimplus.nl

Na een uurtje spelen durf ik gewoon niet meer
Echt alles is eng. Overal is het donker en lawaaierig en overal zijn storingen.
Ik denk dat ik vannacht weer ff verder ga.
pi_21238395
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 11:07 schreef Shark.Bait het volgende:
Dynabyte gast belt net op dat ik mijn bestelde Doom3 kan komen ophalen. Ik zeg "Maar die komt officieel morgen toch pas uit?"
Zegt de man: "Jazeker, maar Dynabyte heeft als enige zaak in NL het recht om hem vandaag al te mogen verkopen"

Doe er je voordeel mee
Bullshit.
Ik heb em vandaag binnengekregen van www.dimplus.nl
Moet dus zelfs al een dag of 2 geleden zijn opgestuurd.
  donderdag 12 augustus 2004 @ 18:26:02 #281
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_21238396
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 17:36 schreef Djeez het volgende:
Soundblaster Audigy 2
Ik heb ook zo'n kaart en ik heb geen problemen. Heb wel de nieuwste drivers idd
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  donderdag 12 augustus 2004 @ 18:31:37 #282
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_21238506
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 15:13 schreef tong_poh het volgende:
@Leshy.

Omdat ik het spel aan het spelen ben, dacht ik ga dit topic eens lezen. Maar mijn god, wat ben ik me hier aan het irriteren.

Het is duidelijk, dat je het spel niet leuk vindt. Dat is jouw goed gegeven recht. Je hebt in eerste instantie jouw mening gegeven. Geen probleem natuurlijk. Sommige mensen gingen tegen jouw mening in, waardoor jij in eerste instantie natuurlijk weer reageerde. maar deze discussie is nu ontaard in een welles nietes gesprek, waarbij je alle standaard kritiek uit de kast haalt. Met standaard kritiek bedoel ik kritiek die je bij elk computerspelletje kunt gebruiken als je het niet leuk zou vinden.

Met deze standaard kritiek probeer je een discussie te winnen, die niet te winnen valt. Mensen die het spel leuk vinden, gaan hem niet op eens klote vinden omdat jij dat wil. Nogmaals ik val je niet aan op het feit, dat je het spel bekritiseert, maar aan je eindeloze gezeur.

BTW, Ik vind het spel te gek. Het brengt lekker het gevoel van de oudere spelletjes terug. Juist het feit, dat het niks vernieuwends brengt, maar toch lekker weg speelt vind ik noemenswaardig.
H-e-l-e-m-a-a-l mee eensch is
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  donderdag 12 augustus 2004 @ 19:24:20 #283
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_21239841
Het spel is geniaal. punt uit, eindelijk een spel waar je soms gewoon met kippenvel zit te spelen als de lichten uit gaan en je hoort die monsters. Eindelijk een spel waarmee je je de pleuris schikt als iemand achter je staat "wil je wat drinken?" (ik zat tegen het plafond ). HL en Quake zijn niets hiermee vergeleken.

Ik zit nu in het communications center. Heb net dat stuk gehad dat je die robot uit de muur trekt en achterna loopt om acces te krijgen door al die deuren. Rete handig die dingetjes. Ben ik al redelijk ver?
  donderdag 12 augustus 2004 @ 19:31:44 #284
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_21240027
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 19:24 schreef Bob-B het volgende:
Het spel is geniaal. punt uit, eindelijk een spel waar je soms gewoon met kippenvel zit te spelen als de lichten uit gaan en je hoort die monsters. Eindelijk een spel waarmee je je de pleuris schikt als iemand achter je staat "wil je wat drinken?" (ik zat tegen het plafond ). HL en Quake zijn niets hiermee vergeleken.

Ik zit nu in het communications center. Heb net dat stuk gehad dat je die robot uit de muur trekt en achterna loopt om acces te krijgen door al die deuren. Rete handig die dingetjes. Ben ik al redelijk ver?
Valt wel mee denk ik. Ik ben in ieder geval een stuk verder en ben nog niet klaar. je krijgt in ieder geval nog veel leuke dingen op je pad.
Horrible Cunt!
  Redactie Frontpage donderdag 12 augustus 2004 @ 19:33:09 #285
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_21240070
Ik heb hem vandaag gekregen via Bart Smit, daar hadden ze hem vandaag binnen. Ik heb alle nieuwe drivers van SB Audigy 2 en Radeon 9800 Pro en nu loopt het als een zonnetje! Ik speel nu in 1024x768 in high mode, ik denk dat hij nog meer niet kan trekken, dat ouwe ding. Maar het is wel een erg goed en eng spel, helaas ga ik morgen op vakantie Ik zit nu in level twee, al die creeps zijn nu uitgebroken, peace of cake om die te mollen. Ik speel nog wel in recruitmode, ik blijf nu eenmaal een watje...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  donderdag 12 augustus 2004 @ 19:38:35 #286
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_21240245
Word nog leuk zat, ook in recruit.
  donderdag 12 augustus 2004 @ 20:14:44 #287
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_21241167
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 15:13 schreef tong_poh het volgende:
Het is duidelijk, dat je het spel niet leuk vindt. Dat is jouw goed gegeven recht. Je hebt in eerste instantie jouw mening gegeven. Geen probleem natuurlijk. Sommige mensen gingen tegen jouw mening in, waardoor jij in eerste instantie natuurlijk weer reageerde.
Ik reageerde voornamelijk omdat er nauwelijks inhoudelijke argumenten tegen mijn stelling werden gegeven, maar er meerdere malen gezegd dat ik gewoon bij het verkeerde genre zat - wat zeker niet het geval is. Ik kan me uiteraard indenken dat er mensen zijn die het spel wel erg goed vinden.

Maar uiteraard is dit het fan-topic, en mag er niet over gediscussieerd worden
pi_21241442
ik ben op een vrij hoog niveau begonnen, maar ik begin maar eens overnieuw, t wordt me toch echt te moeilijk..
Scheren is voor schapen!
  donderdag 12 augustus 2004 @ 23:24:07 #289
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_21246331
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 20:14 schreef Leshy het volgende:

[..]

Ik reageerde voornamelijk omdat er nauwelijks inhoudelijke argumenten tegen mijn stelling werden gegeven, maar er meerdere malen gezegd dat ik gewoon bij het verkeerde genre zat - wat zeker niet het geval is. Ik kan me uiteraard indenken dat er mensen zijn die het spel wel erg goed vinden.

Maar uiteraard is dit het fan-topic, en mag er niet over gediscussieerd worden
Tuurlijk mag er gediscussieerd worden. Een welles nietes gesprek is helaas geen discussie.

Ik zal jou eventjes uitleggen wat de mensen bedoelden op genre. Met genre bedoelden ze eigenlijk subgenre. De hoofd genre is first person shooter. Onder deze genre heb je een flink aantal soorten. Zoals bijv :

-de basic shooter
-de realistische shooter
-de fantasy shooter
-de tactical shooter
-de rpg shooter
-de squad based shooter
-enzovoorts.

Deze shooters hebben ook meestal een bepaald niveau van gebruikersvriendelijkheid. Ik zet DOOM 3 onder de noemers basic en fantasy shooter. Basic shooters zijn meestal heel makkelijk te bedienen en hebben weinig controls en opties. De tegenstanders zijn vaak dom en meestal meer als een paar hits nodig om dood te vallen. In fantasy shooters komt het vaak voor dat de tegenstanders door magie of wat anders zomaar spawnen. dit heeft meestal als effect dat je sneller schrikt en dus heel de tijd spanning voelt. Realisme is ook vaak geen prioriteit in deze shooters. Je zult ook zien, dat de meeste basic shooters ook fantasy elementen hebben.

Ik hoop dat dit genoeg tegenargumenten voor je zijn. Trouwens het feit, dat je dit spel niet leuk vindt is your loss and our gain.
Horrible Cunt!
pi_21249000
Kheb 'em op Marine uitgespeeld. Binnenkort maar eens op nightmare beginnen. Alhoewel de frustratie erg hoog ligt als het zo donker is.
pi_21249277
ik heb het na 1 keer uitspelen wel gezien eigenlijk
wat mij betreft duurde de singleplayer juist TE lang.'
het enige wat ik nou wel zou willen is de Singleplayer in COOP multiplayer mode doen.
eerst maar wachten op de Mod daarvoor
Wat zeg ie?
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 02:59:58 #292
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_21250686
Eerst maar eens sys upgrade doen over tijdje.
Zielige 1GHz. rest is wel in orde.
pi_21253289
* Rusher2k gaat weer snel verder met Doom 3...
Age Of Empires 2: The Conquerors...the memory remains...
pi_21253942
het er al iemand een nieuwe OP gemaakt??
pi_21254287
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 01:07 schreef Joostve het volgende:
ik heb het na 1 keer uitspelen wel gezien eigenlijk
wat mij betreft duurde de singleplayer juist TE lang.'
het enige wat ik nou wel zou willen is de Singleplayer in COOP multiplayer mode doen.
eerst maar wachten op de Mod daarvoor
Die is er al, schijnt.
pi_21255364
Een lamp op je wapen plakken zou ook wel leuk zijn.

Wat ik vind tegenvallen is dat je een stoel kunt verplaatsen, maar een monito met betonschroeven vast zit. Zo ook de kartonnen dozen. (physics engine is niet zo goed of wordt niet zo gebruikt)

Ook vind ik het graphisch nou niet de topper die ze zeggen dat het is. Het zal best mooi zijn, maar je ziet bijna niks omdat het zo donker is.

Je schrikt je overigens af en toe wel helemaal het zuur

De engine is wel ok volgens mij, want buiten ziet het er toch wel goed uit. Maar toch. Ik zal wel kippig zijn.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 12:33:15 #297
24184 speedfreakssj
pi_21255817
Ik ga hem denk ik toch kopen en zie dan wel offie het doet
Die demo moet komen zodat ik het kan testen.
pi_21257005
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 12:33 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik ga hem denk ik toch kopen en zie dan wel offie het doet
Die demo moet komen zodat ik het kan testen.
wat zijn je systeemeisen...

keb zelfd amd 1600 xp, 256 mb ram, geforce 2 video kaart.. en daar loopt hij net niet fijn op ...

amd xp 1800, 500mb ram, geforce 3 zou heeeeeel wat beter zijn geweest.. als je snapt wat ik bedoel...
Dit keer zonder signature
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 13:28:11 #299
24184 speedfreakssj
pi_21257132
eh 1ghz intel P3, 256MB GF4Ti4200 128MB DDR.

OK, is wel oud maar hij zou denk ik wel meoten draaien. RAM kan ik nog wel effe regelen tijdelijk.
alleen zou dan de prioc wat traag zijn maar met open kast en ventilator er naast moet dat toch wel gaan?
heb het zo ook gedaan toen me HDD bijna gecrasht was.
pi_21257275
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 13:28 schreef speedfreakssj het volgende:
eh 1ghz intel P3, 256MB GF4Ti4200 128MB DDR.

OK, is wel oud maar hij zou denk ik wel meoten draaien. RAM kan ik nog wel effe regelen tijdelijk.
alleen zou dan de prioc wat traag zijn maar met open kast en ventilator er naast moet dat toch wel gaan?
heb het zo ook gedaan toen me HDD bijna gecrasht was.
uhh als ik jou was zou ik dat geld van doom 3 steken in een mooie nieuwe processor met moederbord en kast..... want dat gaat niet draaien.. je videokaart kan het zat aan.. maar je geheugen en je processor nekt hem... minimale systeemeisen zijn amd xp 1500.. en een intel 1 ghz is heel wat trager dan dat...
Dit keer zonder signature
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')