Ik bedoelde vooral hij als keeper.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:46 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Sparta bedoelt...
Sinds wanneer heeft Waterman psychische problemen dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 02:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..] Maja mss wel een gevalletje Jordi Hoogstrate ofzo..
Mogelijk kan hij de druk van op hoog niveau keepen niet aan en keept ie daarom zo kut? Of kan ie de druk van het publiek niet aan nadat ie zich bewezen had? Dan heb je imo wel een psychisch probleem.quote:Op woensdag 17 juni 2009 02:06 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Waterman psychische problemen dan?
quote:Ook Boy Waterman in beeld bij ADO
Door DENNIS JANSEN
DEN HAAG - In de zoektocht naar een doelman heeft ADO Den Haag ook de naam van Boy Waterman op zijn lijstje gezet. De keeper werd afgelopen seizoen gehuurd van AZ waar hij nog twee jaar onder contract staat.
ADO Den Haag onderzoekt of het mogelijk is Waterman opnieuw aan zich te binden. AZ verkoopt de doelverdediger het liefst.
„En daar kunnen we dan creatief in zijn,” zegt Marcel Brands, de technisch directeur van AZ. Officieel heeft ADO zich nog niet gemeld bij AZ. „Twee andere clubs hebben dat wel gedaan,” aldus Brands.
Waterman zelf heeft wel oren naar een hernieuwd avontuur in de Residentie. „ADO Den Haag is zeker een optie,” zei hij toen hij vorige week de training van ADO Den Haag bezocht.
Ik denk dat dit de beste oplossing is voor alle partijen.quote:AZ verhuurt Waterman aan ADO Den Haag
2 juli 2009
ALKMAAR- AZ verhuurt Boy Waterman komend seizoen opnieuw aan ADO Den Haag. Afgelopen jaar werd de 25-jarige doelman ook al uitgeleend aan de Hagenaars.
In de overeenkomst tussen beide clubs is opgenomen dat AZ Waterman in de winterstop kan verkopen als zich een andere club meldt.
Waterman kwam in het seizoen 2006-2007 van sc Heerenveen naar AZ. Hij kwam tot 34 competitiewedstrijden in de Alkmaarse hoofdmacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |