idd, hij weet dat hij anders niet aan de bak komt omdat hij de betere keeper Stekelenburg voor zich heeft.quote:Op zondag 8 augustus 2004 10:39 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
Het tekent Boy dat hij al vroeg de verstandige keuze maakte niet in Amsterdam te blijven hangen
![]()
dus is het een heel verstandige jongenquote:Op zondag 8 augustus 2004 11:06 schreef F1Bas het volgende:
[..]
idd, hij weet dat hij anders niet aan de bak komt omdat hij de betere keeper Stekelenburg voor zich heeft.
idd als je niet goed genoeg bent voor de top ga je naar Heerenveen, dit seizoen geloof ik weer een andere keeper die van Ajax naar Heerenveen is gegaan.quote:Op zondag 8 augustus 2004 11:07 schreef SCH het volgende:
[..]
dus is het een heel verstandige jongen
heerenveen is ook maar vierde geworden natuurlijkquote:Op zondag 8 augustus 2004 11:10 schreef F1Bas het volgende:
[..]
idd als je niet goed genoeg bent voor de top ga je naar Heerenveen, dit seizoen geloof ik weer een andere keeper die van Ajax naar Heerenveen is gegaan.
Heerenveen stelt niks voorquote:Op zondag 8 augustus 2004 11:13 schreef SCH het volgende:
[..]
heerenveen is ook maar vierde geworden natuurlijk![]()
nu worden we geen kampioen meerquote:Op zondag 8 augustus 2004 11:17 schreef SCH het volgende:
Maar we hebben lekker wel Boy Waterman - en jullie nie-iet![]()
Tot voor kort was ie slechts verhuurd, las ik zojuist.quote:Op zondag 8 augustus 2004 05:21 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dit zijn 4e seizoen al.
Blijkbaar wilde Ajax hem nog niet kwijt, en straks hebben ze weer spijt.quote:Op zondag 8 augustus 2004 15:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Tot voor kort was ie slechts verhuurd, las ik zojuist.
Dan kopen ze hem wel weer terug van Heerenveen. Die vragen toch nooit veel. Ruilen tegen Vonkquote:Op zondag 8 augustus 2004 16:23 schreef SCH het volgende:
Blijkbaar wilde Ajax hem nog niet kwijt, en straks hebben ze weer spijt.
Lobont wil vechten voor zijn plaats en blijft gewoon.quote:Op zondag 8 augustus 2004 16:33 schreef SCH het volgende:
Vonk gaat Ajax nog redden dit jaar als die Stekel weer eens een spiertje heeft verrekt en Lobont vertrokken is.
Ja, dat zegt ie nu nog - als er in oktober een aardige aanbieding komt, is ie weg.quote:Op zondag 8 augustus 2004 16:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Lobont wil vechten voor zijn plaats en blijft gewoon.
Wat nou tombola? Hij kiest gewoon tussen 2 keepers in de voorbereiding en die speelt het hele seizoen, mits geen blessure.quote:Op zondag 8 augustus 2004 16:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat zegt ie nu nog - als er in oktober een aardige aanbieding komt, is ie weg.
Gelukkig hebben wij geen trainer die er een keepers-tombola van maakt.
Het is gewoon niet zo slim om dat in het openbaar te doen, ik vind het geen prettige stijl. Gewoon rustig je mensen kiezen zonder daar het volk en de media bij te betrekken. Boy heeft vanaf het moment dat Hans zijn vertrek duidelijk was, het vertrouwen gekregen. Ook op hem ligt druk, maar dat is toch anders.quote:Op zondag 8 augustus 2004 16:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wat nou tombola? Hij kiest gewoon tussen 2 keepers in de voorbereiding en die speelt het hele seizoen, mits geen blessure.
quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:03 schreef methodmich het volgende:
Het scheelt wel dat de voorbereiding van Ajax en dus de keeperskeuze wat meer belicht wordt in de media dan die van Heerenveen.
Ach kom, een professionele trainer weet hoe die dingen werken - of hij hoort het te weten, zeker van een topclub. Hij heeft het wel openbaar gemaakt - hij is echt niet verplicht antwoord te geven op dat soort vragen. Ik vind het nogal amateuristisch en niet zo heel erg slim maar hij moet het zelf weten.quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:09 schreef methodmich het volgende:
Nee, maar daarom hoor je er dus meer over.
Overigens heeft Ronald die strijd nooit openbaar gemaakt, maar gewoon antwoord gegeven op vragen. En zoals bij elke topclub is niemand zeker van zijn plaats.
Echt waar??? Haha, linkse mediaquote:Op zondag 15 augustus 2004 10:53 schreef zjroentje het volgende:
En dan laten ze net die twee dingen in de samenvatting zien.
Daardoor vond ik hem wat onzeker.
quote:Op zondag 15 augustus 2004 10:55 schreef SCH het volgende:
Wel was goed te zien dat Boy een klasse beter is dan Maarten, maar ja, what's new![]()
Ach met de surinameconnectie (Menzo-Waterman) komt het wel goedquote:Op zondag 15 augustus 2004 10:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
![]()
Doet ie toch ook - alleen nog niet zo positiefquote:Op zondag 22 augustus 2004 12:15 schreef Eilanden het volgende:
Maar tegelijkertijd heeft hij juist door die speelstijl meer mogelijkheden zich te onderscheiden
En anders halen jullie toch gewoon Vonk weer terug?quote:Op zondag 22 augustus 2004 12:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Doet ie toch ook - alleen nog niet zo positief![]()
Hij had het geluk dat er nog een verdediger op de lijn stond. Helemaal verkeken erop!quote:Op zondag 22 augustus 2004 11:58 schreef SCH het volgende:
Op 1 bal kwam hij als een kamikazepiloot uit maar dat werd geen goal.
Vond bij de goal van Sonko toch echt onzekerheid van hem uitstralen!quote:Voor de rest waren die doelpunten niet directe fouten van hem - de winnende goal van Roda was hem niet aan te rekenen. Maar hij maakt niet een hele solide indruk. Maar Edman is weg en Rsaza moet nog wennen en Seip loopt nogal eens te slapen.
Bovendien speelt Heerenven een stuk aanvallender dan vorig jaar en dat is voor een keeper niet gemakkelijker, die krijgt meer met counters te maken.
Heel erg romantisch gedacht MMquote:Op zondag 22 augustus 2004 15:35 schreef methodmich het volgende:
Laat Boy toch rustig groeien. Voorlopig verdient Verbeek een compliment dat ie hem in de goal durft te zetten en anders heeft ie altijd Brian Vandenbussche nog achter de hand.
Welke rare capriolen heb je het dan precies over? Die bal die hij verkeerd inschatte en waarbij hij zover zijn doel uitkwam??? Dat is het enige wat ik kan bedenken en dat kan geschaard worden aan jeugdige onbezonnenheid. Ik denk niet dat hij zo snel op de bank komt hoor, er is ook niet zoveel alternatief. Hij is gewoon de nieuwe keeper van Heerenveen en ik denk niet dat hij zo snel aan de kant wordt gezet - tenminste niet zo snel als bij sommige andere clubs zou gebeuren.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Heel erg romantisch gedacht MMMaar je weet zelf ook wel dat de harde realiteit van het hedendaagse topvoetbal het niet toe laat dat een keeper kan gaan groeien. Als 'ie teveel van dat soort rare capriolen gaat uithalen, zal die heus wel door Verbeek op de bank gezet worden
Ik heb het erover dat hij nog niet de zekerheid uitstraalt die een eerste keeper zou moeten hebben. En wat ik bedoelde richting MM is dat hij best een talent mag zijn, maar als hij niet zou voldoen, dat er dan echt wel naar de reservekeeper gekeken wordt. Bij Heerenveen mag alles wat minder gejaagd en hectisch zijn dan bij andere clubs, maar uiteindelijk blijft het wel een betaald voetbal clubquote:Op maandag 23 augustus 2004 08:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Welke rare capriolen heb je het dan precies over? Die bal die hij verkeerd inschatte en waarbij hij zover zijn doel uitkwam??? Dat is het enige wat ik kan bedenken en dat kan geschaard worden aan jeugdige onbezonnenheid. Ik denk niet dat hij zo snel op de bank komt hoor, er is ook niet zoveel alternatief. Hij is gewoon de nieuwe keeper van Heerenveen en ik denk niet dat hij zo snel aan de kant wordt gezet - tenminste niet zo snel als bij sommige andere clubs zou gebeuren.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 09:38 schreef Eilanden het volgende:
maar uiteindelijk blijft het wel een betaald voetbal club
quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:12 schreef methodmich het volgende:
Dan heb je straks Joost, Boy en Maarten bij Oranje.
Gomes?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:56 schreef Blupp het volgende:
beste keeper vd eredivisie op Vorm na.
Gomesquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:29 schreef TheGeneral het volgende:
Na Gomes de beste van de Eredivisie op dit moment.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |