abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21128125
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 10:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Het tekent Boy dat hij al vroeg de verstandige keuze maakte niet in Amsterdam te blijven hangen
idd, hij weet dat hij anders niet aan de bak komt omdat hij de betere keeper Stekelenburg voor zich heeft.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zondag 8 augustus 2004 @ 11:06:57 #52
30919 mitt
Michael Corleone
pi_21128130
Dan was hij zelfs derde keeper geweest want Hans Vonk zit er nu ook
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_21128140
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 11:06 schreef F1Bas het volgende:

[..]

idd, hij weet dat hij anders niet aan de bak komt omdat hij de betere keeper Stekelenburg voor zich heeft.
dus is het een heel verstandige jongen
pi_21128157
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 11:07 schreef SCH het volgende:

[..]

dus is het een heel verstandige jongen
idd als je niet goed genoeg bent voor de top ga je naar Heerenveen, dit seizoen geloof ik weer een andere keeper die van Ajax naar Heerenveen is gegaan.
pi_21128181
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 11:10 schreef F1Bas het volgende:

[..]

idd als je niet goed genoeg bent voor de top ga je naar Heerenveen, dit seizoen geloof ik weer een andere keeper die van Ajax naar Heerenveen is gegaan.
heerenveen is ook maar vierde geworden natuurlijk
  zondag 8 augustus 2004 @ 11:16:23 #56
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21128216
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 11:13 schreef SCH het volgende:

[..]

heerenveen is ook maar vierde geworden natuurlijk
Heerenveen stelt niks voor

Uit...
pi_21128225
Maar we hebben lekker wel Boy Waterman - en jullie nie-iet
pi_21128248
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 11:17 schreef SCH het volgende:
Maar we hebben lekker wel Boy Waterman - en jullie nie-iet
nu worden we geen kampioen meer
pi_21132560
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 05:21 schreef Burner2000 het volgende:

[..]

Volgens mij wordt dit zijn 4e seizoen al.
Tot voor kort was ie slechts verhuurd, las ik zojuist.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_21133535
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 15:24 schreef methodmich het volgende:

[..]

Tot voor kort was ie slechts verhuurd, las ik zojuist.
Blijkbaar wilde Ajax hem nog niet kwijt, en straks hebben ze weer spijt.
pi_21133556
Het is een atleet die lijkt op Michael Lamey en de vroege Michael Jackson
www.thuisuiteten.nl
  zondag 8 augustus 2004 @ 16:28:44 #62
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_21133603
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 16:23 schreef SCH het volgende:

Blijkbaar wilde Ajax hem nog niet kwijt, en straks hebben ze weer spijt.
Dan kopen ze hem wel weer terug van Heerenveen. Die vragen toch nooit veel. Ruilen tegen Vonk misschien.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_21133691
Vonk gaat Ajax nog redden dit jaar als die Stekel weer eens een spiertje heeft verrekt en Lobont vertrokken is.
pi_21133733
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 16:33 schreef SCH het volgende:
Vonk gaat Ajax nog redden dit jaar als die Stekel weer eens een spiertje heeft verrekt en Lobont vertrokken is.
Lobont wil vechten voor zijn plaats en blijft gewoon.
pi_21133811
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 16:35 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Lobont wil vechten voor zijn plaats en blijft gewoon.
Ja, dat zegt ie nu nog - als er in oktober een aardige aanbieding komt, is ie weg.

Gelukkig hebben wij geen trainer die er een keepers-tombola van maakt.
pi_21133897
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 16:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, dat zegt ie nu nog - als er in oktober een aardige aanbieding komt, is ie weg.

Gelukkig hebben wij geen trainer die er een keepers-tombola van maakt.
Wat nou tombola? Hij kiest gewoon tussen 2 keepers in de voorbereiding en die speelt het hele seizoen, mits geen blessure.
pi_21134084
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 16:42 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Wat nou tombola? Hij kiest gewoon tussen 2 keepers in de voorbereiding en die speelt het hele seizoen, mits geen blessure.
Het is gewoon niet zo slim om dat in het openbaar te doen, ik vind het geen prettige stijl. Gewoon rustig je mensen kiezen zonder daar het volk en de media bij te betrekken. Boy heeft vanaf het moment dat Hans zijn vertrek duidelijk was, het vertrouwen gekregen. Ook op hem ligt druk, maar dat is toch anders.
pi_21134312
Het scheelt wel dat de voorbereiding van Ajax en dus de keeperskeuze wat meer belicht wordt in de media dan die van Heerenveen.
www.thuisuiteten.nl
pi_21134375
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 17:03 schreef methodmich het volgende:
Het scheelt wel dat de voorbereiding van Ajax en dus de keeperskeuze wat meer belicht wordt in de media dan die van Heerenveen.
Dat is nieuw voor Koeman?
pi_21134439
Nee, maar daarom hoor je er dus meer over.

Overigens heeft Ronald die strijd nooit openbaar gemaakt, maar gewoon antwoord gegeven op vragen. En zoals bij elke topclub is niemand zeker van zijn plaats.
www.thuisuiteten.nl
pi_21134799
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 17:09 schreef methodmich het volgende:
Nee, maar daarom hoor je er dus meer over.

Overigens heeft Ronald die strijd nooit openbaar gemaakt, maar gewoon antwoord gegeven op vragen. En zoals bij elke topclub is niemand zeker van zijn plaats.
Ach kom, een professionele trainer weet hoe die dingen werken - of hij hoort het te weten, zeker van een topclub. Hij heeft het wel openbaar gemaakt - hij is echt niet verplicht antwoord te geven op dat soort vragen. Ik vind het nogal amateuristisch en niet zo heel erg slim maar hij moet het zelf weten.

Wij doen dat soort dingen anders, en dat heeft niks te maken met het feit of je een zogenaamde topclub bent, wat wij trouwens ook zijn en in Friesland zijn notabene 2 dagbladen die tegen elkaar op bieden bij dit soort dingen.
pi_21294330
Eerste partij in het nieuwe seizoen. Hij werd niet echt op de proef gesteld maar speelde een behoorlijke partij, met twee keer een wat onzeker en ongelukkig moment maar voor de rest een keeper die er gewoon staat.
pi_21298383
En dan laten ze net die twee dingen in de samenvatting zien.

Daardoor vond ik hem wat onzeker.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21298398
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 10:53 schreef zjroentje het volgende:
En dan laten ze net die twee dingen in de samenvatting zien.

Daardoor vond ik hem wat onzeker.
Echt waar??? Haha, linkse media

Hij oogt op zich wel zeker maar moet geen ballen laten vallen. Maar deze wedstrijd tegen het povere AZ was geen test.

Wel was goed te zien dat Boy een klasse beter is dan Maarten, maar ja, what's new
pi_21298409
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 10:55 schreef SCH het volgende:

Wel was goed te zien dat Boy een klasse beter is dan Maarten, maar ja, what's new

AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21298420
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 10:55 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ach met de surinameconnectie (Menzo-Waterman) komt het wel goed
pi_21455182
Solide hoor.
pi_21455247
Gaat lekker met Boy.
pi_21461600
Op 1 bal kwam hij als een kamikazepiloot uit maar dat werd geen goal.

Voor de rest waren die doelpunten niet directe fouten van hem - de winnende goal van Roda was hem niet aan te rekenen. Maar hij maakt niet een hele solide indruk. Maar Edman is weg en Rsaza moet nog wennen en Seip loopt nogal eens te slapen.

Bovendien speelt Heerenven een stuk aanvallender dan vorig jaar en dat is voor een keeper niet gemakkelijker, die krijgt meer met counters te maken.
  zondag 22 augustus 2004 @ 12:15:25 #80
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_21461838
Maar tegelijkertijd heeft hij juist door die speelstijl meer mogelijkheden zich te onderscheiden
pi_21461863
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 12:15 schreef Eilanden het volgende:
Maar tegelijkertijd heeft hij juist door die speelstijl meer mogelijkheden zich te onderscheiden
Doet ie toch ook - alleen nog niet zo positief
  zondag 22 augustus 2004 @ 12:21:00 #82
26251 Eilanden
pi_21461914
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 12:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Doet ie toch ook - alleen nog niet zo positief
En anders halen jullie toch gewoon Vonk weer terug?
  zondag 22 augustus 2004 @ 12:28:39 #83
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_21462029
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 11:58 schreef SCH het volgende:
Op 1 bal kwam hij als een kamikazepiloot uit maar dat werd geen goal.
Hij had het geluk dat er nog een verdediger op de lijn stond. Helemaal verkeken erop!
quote:
Voor de rest waren die doelpunten niet directe fouten van hem - de winnende goal van Roda was hem niet aan te rekenen. Maar hij maakt niet een hele solide indruk. Maar Edman is weg en Rsaza moet nog wennen en Seip loopt nogal eens te slapen.

Bovendien speelt Heerenven een stuk aanvallender dan vorig jaar en dat is voor een keeper niet gemakkelijker, die krijgt meer met counters te maken.
Vond bij de goal van Sonko toch echt onzekerheid van hem uitstralen!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_21465711
Laat Boy toch rustig groeien. Voorlopig verdient Verbeek een compliment dat ie hem in de goal durft te zetten en anders heeft ie altijd Brian Vandenbussche nog achter de hand.
www.thuisuiteten.nl
pi_21474829
Helemaal mee eens MM. Gewoon het vertrouwen geven. Hij heeft ook nog geen noemenswaardige blunders gemaakt.

Bovendien is er geen keeper die veel meer zekerheid biedt. Brian heeft niet veel meer ervaring.
  zondag 22 augustus 2004 @ 22:57:50 #86
26251 Eilanden
pi_21475518
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 15:35 schreef methodmich het volgende:
Laat Boy toch rustig groeien. Voorlopig verdient Verbeek een compliment dat ie hem in de goal durft te zetten en anders heeft ie altijd Brian Vandenbussche nog achter de hand.
Heel erg romantisch gedacht MM Maar je weet zelf ook wel dat de harde realiteit van het hedendaagse topvoetbal het niet toe laat dat een keeper kan gaan groeien. Als 'ie teveel van dat soort rare capriolen gaat uithalen, zal die heus wel door Verbeek op de bank gezet worden
pi_21479572
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 22:57 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Heel erg romantisch gedacht MM Maar je weet zelf ook wel dat de harde realiteit van het hedendaagse topvoetbal het niet toe laat dat een keeper kan gaan groeien. Als 'ie teveel van dat soort rare capriolen gaat uithalen, zal die heus wel door Verbeek op de bank gezet worden
Welke rare capriolen heb je het dan precies over? Die bal die hij verkeerd inschatte en waarbij hij zover zijn doel uitkwam??? Dat is het enige wat ik kan bedenken en dat kan geschaard worden aan jeugdige onbezonnenheid. Ik denk niet dat hij zo snel op de bank komt hoor, er is ook niet zoveel alternatief. Hij is gewoon de nieuwe keeper van Heerenveen en ik denk niet dat hij zo snel aan de kant wordt gezet - tenminste niet zo snel als bij sommige andere clubs zou gebeuren.
  maandag 23 augustus 2004 @ 09:38:38 #88
26251 Eilanden
pi_21479922
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 08:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Welke rare capriolen heb je het dan precies over? Die bal die hij verkeerd inschatte en waarbij hij zover zijn doel uitkwam??? Dat is het enige wat ik kan bedenken en dat kan geschaard worden aan jeugdige onbezonnenheid. Ik denk niet dat hij zo snel op de bank komt hoor, er is ook niet zoveel alternatief. Hij is gewoon de nieuwe keeper van Heerenveen en ik denk niet dat hij zo snel aan de kant wordt gezet - tenminste niet zo snel als bij sommige andere clubs zou gebeuren.
Ik heb het erover dat hij nog niet de zekerheid uitstraalt die een eerste keeper zou moeten hebben. En wat ik bedoelde richting MM is dat hij best een talent mag zijn, maar als hij niet zou voldoen, dat er dan echt wel naar de reservekeeper gekeken wordt. Bij Heerenveen mag alles wat minder gejaagd en hectisch zijn dan bij andere clubs, maar uiteindelijk blijft het wel een betaald voetbal club
pi_21479928
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 09:38 schreef Eilanden het volgende:
maar uiteindelijk blijft het wel een betaald voetbal club
  maandag 23 augustus 2004 @ 09:45:13 #90
26251 Eilanden
pi_21491909
Maar Eilanden, in principe geldt jouw verhaal ook voor Terol en Stekelenburg en om het even welke jonge goalie. Dus gewoon vertrouwen geven. Goed voor Nederland ook. Dan heb je straks Joost, Boy en Maarten bij Oranje.
www.thuisuiteten.nl
pi_21491937
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 19:12 schreef methodmich het volgende:
Dan heb je straks Joost, Boy en Maarten bij Oranje.

In die volgorde graag
pi_22391427
Gaat lekker met Boy nu he, SCH.
pi_22391450
Hij loopt gelijk op met Stekelenburg, geblesseerd he.

Ik denk dat ie er de eerstvolgende wedstrijd gewoon weer staat.
pi_50670665
Eindelijk weer een keeper met uitstraling .
Hoe hij met Carson stond te dollen na zijn gescoorde penalty , ze waren ondertussen al weet ik hoeveel strafschoppen aan de gang en hij vond het volgens mij nogal komisch .

Ok hij had dat schot van Lita misschien wel moeten hebben maar ik ben fan .

sorry dndiek het streepje tussen Waterman en topic misleiden mijn search
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_50670913
beste keeper vd eredivisie op Vorm na.
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:00:38 #97
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_50671133
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 21:56 schreef Blupp het volgende:
beste keeper vd eredivisie op Vorm na.
Gomes?
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, he’s havin’ a bad day
Because Neil Armstrong, took his banana away
pi_50672518
Fout bij de 1-0, maar verder een puike pot. Bleef vooral bij de penalties erg koel.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50672611
Na Gomes de beste van de Eredivisie op dit moment.
pi_50672692
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:29 schreef TheGeneral het volgende:
Na Gomes de beste van de Eredivisie op dit moment.
Gomes
Vorm
Waterman/Stekelenburg als je het mij vraagt.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')