Misschien een kiekje ??quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:25 schreef snoopy het volgende:
Hij is echt helemaal geweldig en heeft zwarte haartjes en lijkt op zijn vader maar heef het kuiltje in zijn kin van z'n moeder![]()
Doet 'ie goedquote:Op zondag 8 augustus 2004 09:10 schreef snoopy het volgende:
Hij heeft papa's plekje in bed inmiddels zo'n beetje ingepikt![]()
Lekker mannetje johquote:Op maandag 9 augustus 2004 19:26 schreef Loena-tik- het volgende:
Snoop, smaakt ie net zo lekker als hij eruit ziet?! Hij ziet er echt uit om op te vreten![]()
!!!
* phluphy pinkt even een traantje wegquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:20 schreef snoopy het volgende:
Lekker mannetje johDat je zo verliefd op zo'n klein ventje kan worden
![]()
Fijn hé? Het bestaat dus echt.Ik dacht ook al dat mijn bevalling minimaal 12 uur zou duren als het al niet langer zou zijn. Maar ik heb gewoon geluk gehad! En ik moet zeggen dat de Mensendieckcursus mij echt heeft geholpen qua perstechniek enzo. Ik wens alle zwangeren hier zo'n bevalling toequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:57 schreef AnnieB het volgende:
Snoopy gefeliciteerd met Morris. Wat een schatje is het zeg. En een mooi bevallingsverhaal. Dat geeft weer moed!
Dat bedoel ik maarquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:21 schreef Luchtbel het volgende:
Hij is mooi hoor Snoop!
ja hè?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:27 schreef bixister het volgende:
wat is ie stoer!
Heb je de foto al aan Jolie laten zien?quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:11 schreef Luchtbel het volgende:
Waaaah stoer!!!
wat een enorm gaaf shirt !!!!!! Waar hebbie die vandaan ???????? (dat word snel wassen voor morgen en opnieuw aantrekken)quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:10 schreef snoopy het volgende:
Nog een fotootje dan van Morris in zijn Elvis shirt
[afbeelding]![]()
Nee, hoor, hij heeft geen hazelip.quote:Op maandag 16 augustus 2004 09:00 schreef Little_Meanie het volgende:
hij heeft een hazelip
In het centrum van Amsterdam heb je de 9 straatjes en daar zit ergens een winkeltje met die shirts. Weet alleen niet meer hoe het heetquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:44 schreef Knorretje het volgende:
[..]
wat een enorm gaaf shirt !!!!!! Waar hebbie die vandaan ???????? (dat word snel wassen voor morgen en opnieuw aantrekken)
Jij hebt slechte ogenquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:00 schreef Little_Meanie het volgende:
hij heeft een hazelip
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |