Anderhalf jaar heb ik samengewoond met mijn inmiddels ex...
We voelen geen verliefdheid meer en proberen dit elke keer zo duidelijk mogelijk aan elkaar te maken...maar mijn god...
Hoe los je het op als de lust blijft?
We kunnen er zo nu en dan niet omheen en dan gebeurt het gewoon...heerlijk! Maar kan dit? En kun je dan eigenlijk wel verder....?
quote:Tjeez... jij bent 's nachts nog minder vriendelijk dan ik
Op vrijdag 24 augustus 2001 02:15 schreef Herald het volgende:
omdat 's nachts enkel de nerds en kneuzen opblijven om te blijven Fok!ken en de mensen die wel seks hebben allang in bed liggen om eh... seks te hebben ofzo, heb je misschien wat aan deze links:
Sex met je ex
Sexrelatie met ex
sex met je ex?
quote:Ga Liever Sex Hebben Dan Tentamen Maken!!
Op vrijdag 24 augustus 2001 03:15 schreef Ikke333 het volgende:[..]
Tjeez... jij bent 's nachts nog minder vriendelijk dan ik
(en dat mag best een prestatie genoemd worden). Maar goed, je hebt wel gelijk, gebruik de zoek-knop voortaan eens wat vaker mensjes.
Samengevat komen de reacties er altijd op hetzelfde neer:
Sex is lekker en vooral doen als je zelf vind dat het kan, MAAR zodra er de mogelijkheid is dat er dan weer meer gevoelens bij komen, dan moet je het niet doen.
Klaarnou kan ik weer verder leren voor mijn tentamen over 6 en een half uur...
quote:Mee eens. Maar als ik het nu haal, betekend dat dat ik het niet nog een keer hoef te doen en dan dus sex kan hebben
Op vrijdag 24 augustus 2001 03:15 schreef ZineGeneZidane het volgende:[..]
Ga Liever Sex Hebben Dan Tentamen Maken!!
quote:Helemaal waard, maar het feit dat je het met je ex nog kan doen wil bij SOMMIGE personen ook wat zeggen over de gevoelens voor zijn ex. Bovendien is het supervertrouwd en donders lekker
Op vrijdag 24 augustus 2001 08:45 schreef Aneurism het volgende:
Sex met je ex is niet verstandig, EEN heeft het uitgemaakt vanwege ontbrekende gevoelens, de ander heeft dit misschien niet en krijgt door sex met ex misschien hoop.
quote:*zuuuuuuuuuuuuuuuuuucht*
Op vrijdag 24 augustus 2001 10:01 schreef Aneurism het volgende:
Zou er niet aan moeten denken, juk...
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2001 11:16 schreef Gellarboy het volgende:[..]
*zuuuuuuuuuuuuuuuuuucht*
Heb je hem weer... JAJA, we weten nu wel dat het uit is en dat sataN een heel naar mens is.
quote:
*zuuuuuuuuuuuuuuuuuucht*
Heb je hem weer... JAJA, we weten nu wel dat het uit is en dat sataN een heel naar mens is.
*Geeft Gellarboy een zweepje en gaat zelf op stoeltje zitten en pakt Breezertje*
Go Gellar!!!
quote:Wat nou juk? Je hebt het eerst toch ook gedaan? En nu is ze opeens "juk"?
Op vrijdag 24 augustus 2001 10:01 schreef Aneurism het volgende:
Zou er niet aan moeten denken, juk...
Triest
quote:Mee eens, hij is volgens mij echt zo'n frusti die het niet kan hebben dat het over is, en nu is zij dus ineens bah, vies, gadver, uurghh, ga weg!
Op vrijdag 24 augustus 2001 11:53 schreef Ron_Jeremy het volgende:[..]
Wat nou juk? Je hebt het eerst toch ook gedaan? En nu is ze opeens "juk"?
Triest
quote:Ga Je Tentamen Maken!!
Op vrijdag 24 augustus 2001 06:29 schreef Ikke333 het volgende:[..]
Mee eens. Maar als ik het nu haal, betekend dat dat ik het niet nog een keer hoef te doen en dan dus sex kan hebben
. Keuzes maken joh... oh ja, en als ik het nou te vaak laat schieten voor de sex dan krijg ik geen studiefinanciering meer omdat ik het niet heb gehaald binnen de tijd en dan moet ik dus zelf gaan betalen omdat ik eerst teveel sex had... dus... een soort van betaling achteraf voor de sex
Oh ja, andere reden, mijn vriendinnetje zit nu 120 km van me vandaan, net iets te ver op mijn fiets
Sorry, ik ben gewoon moe.
quote:Had je wat relnicht... ga het holletje van de leeuw eens opzoeken...
*zuuuuuuuuuuuuuuuuuucht*
quote:Ja mam.
Op vrijdag 24 augustus 2001 13:55 schreef ZineGeneZidane het volgende:[..]
Ga Je Tentamen Maken!!
quote:slechte come back!
Op vrijdag 24 augustus 2001 15:16 schreef Aneurism het volgende:[..]
Had je wat relnicht... ga het holletje van de leeuw eens opzoeken...
Niet omdat het "Juk" zou zijn , maar meer omdat ik voor me zelf daar niet aan begin.. Uit is Uit ! anders zou het je Ex niet zijn.
LD.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |