De rechtse (echt waar):quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:26 schreef mitt het volgende:
ik wacht op een foto
Daar was ik dus al zo bang voorquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:28 schreef mitt het volgende:
shame on you, tong zal je vervloeken
okequote:DAMMEN
Iddquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:32 schreef mitt het volgende:
We hadden hier ooit een bekende van Mevrouw Poepjes, die zou wat voor ons regelen ofzo..
Nooit meer van gehoord
Ik ben op zoek naar dat topique waar die dat beloofdequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:54 schreef zjroentje het volgende:
Waar blijft dat interview met deze heldin?
Doorhalen vannacht mitt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:55 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar dat topique waar die dat beloofde
Zoek jij het maar voor me op newbiequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:56 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Doorhalen vannacht mitt.
Ik ga voetballen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:57 schreef mitt het volgende:
[..]
Zoek jij het maar voor me op newbie
NK Dames-Dammen 2002, Zoutelande.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:57 schreef mitt het volgende:
[..]
Zoek jij het maar voor me op newbie
Die is hier ook al maanden niet meer verschenen..quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
NK Dames-Dammen 2002, Zoutelande.
Driekeerniks is het aanknopingspunt.![]()
We zoeken nog een reporter die meegaat naar Polenquote:**Nederland zal op het komende EK voor
dames,van 19 tot en met 27 september in
het Poolse Mwala,door zes speelsters
vertegenwoordigd zijn.
Tanja Chub zal in Polen haar Europese
titel verdedigen.Zij wordt vergezeld
door Nina Hoekman,Vitalia Doumesh,Iepie
Poepjes,Astrid van der Stelt en Sarah
Reijgersberg.Het Europees kampioenschap
wordt over negen ronden volgens het
Zwitsers systeem gespeeld.
Chub bovenaanquote:Op woensdag 22 september 2004 13:16 schreef zjroentje het volgende:
Gedeeld derde.
Terug naar plek 18, toch niet erg hoog eigenlijkquote:Op zaterdag 25 september 2004 19:12 schreef zjroentje het volgende:
Gezakt naar plaats 19.![]()
quote:
Wat kan mij het nou verrekken wat ze allemaal verricht met haar damclubje.quote:
Ja, het reeds legendarische NK Dames-Dammen 2002, Zoutelande.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgens mij was er nog een ander Iepie-topic, waarin iemand postte die haar kende en haar zelfs over haar fokfans had verteld.
Nee hoor.quote:
Aan het laatste NK deed ze niet meequote:Op maandag 15 augustus 2011 13:46 schreef Leatherface het volgende:
Iemand enig idee hoe het Iepie vergaat? Via de nieuws-zoekfunctie van Google is niks te vinden....
Goedkope hoer is het geworden heel die Iepiequote:Op donderdag 26 april 2012 19:30 schreef mitt het volgende:
24ste bij het Open NK Veteranen WSDV Wageningen 2012
Ze gaat tegenwoordig onder de naam Iepie Poepjes-Koopman
quote:
Aldus een sportkennerquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:43 schreef Leatherface het volgende:
Iepie's rol is nog niet uitgespeeld. Mischien een klein vormdipje, maar ze komt zeker weer terug aan het front.
Buikgriepquote:
quote:Damster Iepie Poepjes wint 55 plus toernooi in Mildam
LEMMER – Op het jaarlijkse 55 plus toernooi, ditmaal gehouden in Mildam, was damclub Lemmer goed vertegenwoordigd met een viertal deelnemers. De Lemsters leverden een topprestatie, door op dit sterk bezette toernooi maar liefst drie eerste prijzen in de hoofdklasse in de wacht te slepen.
Zowel Iepie Poepjes, Bouke van der Werff, als Joop Beetsma haalde ook nog de hoogste scores in de hoofdklasse met vijf punten uit drie wedstrijden, waarbij Joop Beetsma de kans liet liggen om in een gewonnen stand de maximale score te halen. Nu moesten de drie Lemsters onderling loten wie er toernooiwinnaar zou worden en Iepie was de gelukkige. Zwaantje van der Werff viel in de eerste klasse net buiten de prijzen.
In de onderlinge competitie was de tijdklok scherprechter in het duel tussen Gabe Heijboer en Joop Beetsma. In hevige tijdnood verzuimde Gabe de klok goed in te drukken waardoor zijn tijd, zonder dat beide spelers hier erg in hadden, door bleef lopen en moest hij nadat de vlag gevallen was opgeven wegens tijdsoverschrijding.
Peter Achterstraat was te sterk voor Louw Deinum en verstevigde hierdoor zijn koppositie. Ook Bouke van der Werff deed goede zaken door van Feike Muurling te winnen met een listige damdoorbraakcombinatie.
Barteld Kortstra haalde weer eens ouderwets uit met een prachtige slagzet die hem drie schijven winst opleverde, waarna Andries de Ruiter het voor gezien hield.
Nanne Rippen en Jan Visser speelden een spannende partij, waarbij Rippen een vijandelijk schijf wist te veroveren , verder dan een remise liet Jan het echter niet komen.
Opvallend was ook de uitstekende prestatie van Jan Niezen, die Iepie Poepjes op remise wist te houden.
Uitslagen onderlinge competitie:
Peter Achterstraat-Louw Deinum 2-0; Bouke van der Werff-Feike Muurling 2-0; Gabe Heijboer-Joop Beetsma 0-2; Jan Niezen-Iepie Poepjes 1-1; Willem van de Bijl-Zwaantje van der Werff 1-1; Andries de Ruiter-Barteld Kortstra 0-2; Nanne Rippen-Jan Visser 1-1.
http://www.zuidfriesland.(...)lus-toernooi-mildam/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |