quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 09:41 schreef kinky_queen het volgende:
Dankzij Hare lag deze bij mij op de mat
[afbeelding]
Heb je helemaal goedquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:33 schreef Timo20 het volgende:
Om te beginnen: wat n butt titel![]()
Ik vind dvdpacific sowieso zo`n rare site. Ja met sommige artikelen zijn ze idd goedkoper als bij dvdsoon of andere sites, maar dan staat er dat ze bij de goedkoopste en langzaamste verzendmethode dat t verzenden $ 1,99 per item kost + $ 0,99 per item (Multiple disc sets are counted as multiple items.)
Dus als ik dat goed begrijp: als ik n boxset van 3 dvd`s zou bestellen (bv. van Alias) dan betaal ik 1,99 + 3 x $ 0,99
kunnen we toch beter bij dvdsoon bestellen. goedkoper, zonder verzendkosten en ubersnelle levering
Je bent voor 73,18 euro klaar bij dvdpacificquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:41 schreef Eluc het volgende:
Ik ben van plan te bestellen bij dvdplanet.com:
Wild Strawberries (Criterion)
Andrei Rublev (Criterion)
Early Summer (Criterion)
Totale kosten (dus incl verzenden): $ 91,91 = ¤ 77,72
Is dit een beetje een goeie deal, denken jullie?
Hm oke, maar ik lees wel net dat je daar heel lang moet wachten voordat je eindelijk je dvd's binnen hebt... dus ik twijfel nog.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:53 schreef Hare het volgende:
[..]
Je bent voor 73,18 euro klaar bij dvdpacific
daar heb ik nog nooit last van gehad bij dvdpacific altijd 1 week na bestelling binnenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:01 schreef Eluc het volgende:
[..]
Hm oke, maar ik lees wel net dat je daar heel lang moet wachten voordat je eindelijk je dvd's binnen hebt... dus ik twijfel nog.
Ow oke bedankt dan doe ik m daar welquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:33 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
daar heb ik nog nooit last van gehad bij dvdpacific altijd 1 week na bestelling binnen
Met de goedkoopste manier van versturen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:33 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
daar heb ik nog nooit last van gehad bij dvdpacific altijd 1 week na bestelling binnen
Ah, Criterion. 2 keer zoveel betalen, enkel omdat de naam Criterion erop plakt. Daar pas ik voor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:41 schreef Eluc het volgende:
Ik ben van plan te bestellen bij dvdplanet.com:
Wild Strawberries (Criterion)
Andrei Rublev (Criterion)
Early Summer (Criterion)
Totale kosten (dus incl verzenden): $ 91,91 = ¤ 77,72
Is dit een beetje een goeie deal, denken jullie?
Ik ook niet. Dinsdag werd mijn pakket DVD's door DVD Pacific verstuurd, vanochtend kreeg ik de hele handel binnen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:33 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
En omdat ze vaak echt wel de beste uitgaves van dvds hebben. Vooral daaromquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ah, Criterion. 2 keer zoveel betalen, enkel omdat de naam Criterion erop plakt. Daar pas ik voor.
Klopt. Meestal superieur qua beeld en geluid en vele extra's. Ik ben helemaal weg van het audio-commentaar bij vele klassiekers.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:17 schreef Hare het volgende:
[..]
En omdat ze vaak echt wel de beste uitgaves van dvds hebben. Vooral daarom
Criterion is de "merkkledij" van de DVD-wereld. Het klinkt vooral mooi en het is altijd wel OK, maar er zijn er genoeg die hetzelfde of iets vergelijkbaars bieden voor een lagere prijs.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:17 schreef Hare het volgende:
[..]
En omdat ze vaak echt wel de beste uitgaves van dvds hebben. Vooral daarom
Das dus echt niet zo hoor. Kijk naar een release van Ikiru, Rebecca, e.d. en kijk hoeveel releases er na de criterion worden uitgegeven met dezelfde specs.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Criterion is de "merkkledij" van de DVD-wereld. Het klinkt vooral mooi en het is altijd wel OK, maar er zijn er genoeg die hetzelfde of iets vergelijkbaars bieden voor een lagere prijs.
true, true.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Criterion is de "merkkledij" van de DVD-wereld. Het klinkt vooral mooi en het is altijd wel OK, maar er zijn er genoeg die hetzelfde of iets vergelijkbaars bieden voor een lagere prijs.
Mwa, Criterion is toch echt de creme de la creme hoor en natuurlijk zijn er ooit dvdlabels die hetzelfde kunnen bieden voor een lagere prijs (zo heb ik de Britse BFI titel Le Cercle Rouge verkozen boven de Criterion), maar over het algemeen biedt Criterion meer (niet immer qua beeld en geluid, maar wel bijna altijd qua extra's). Bovendien zijn er van veel titels GEEN andere versies te verkrijgen......quote:Criterion is de "merkkledij" van de DVD-wereld. Het klinkt vooral mooi en het is altijd wel OK, maar er zijn er genoeg die hetzelfde of iets vergelijkbaars bieden voor een lagere prijs.
yup de film is best okay maar na al die goeie voorzetjes van ons in het vorige topic vind ik dit dan weer een beetje een KUT naam. vandaar nog mijn oproep in het vorige topic om er weer eens een goede naam van te maken maar nee... het wordt weer verpest.. je zou bijna een alternatief topic er op na gaan houdenquote:Op zondag 8 augustus 2004 10:38 schreef MikeyMo het volgende:
offtopic: wat een butt-titel idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |