hehe ja die is de afgelopen tijden, sinds me laatste foto`s, idd nogal gegroeidquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:06 schreef pascalheister het volgende:
Ik ben wel is benieuwd naar een foto van je collectie timo
Ik ken die serie nog steeds niet, maar als ik deze cover weer zie dan moet het zeker het aanzien waard zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:01 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag bezorgt door de postbode, zonder douane perikelen.
Alias Season 1[/b]
[afbeelding]![]()
![]()
ja of op dvd.nl is ook primaquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hehe ja die is de afgelopen tijden, sinds me laatste foto`s, idd nogal gegroeid
zal maandag (dan heb ik weer es vrij) nog wat foto`s maken en dan zal ik ze hier plaatsen, ok??
Waar weg, en hoe duur?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:01 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag bezorgt door de postbode, zonder douane perikelen.
[b]The Audrey Hepburn Collection
[afbeelding]![]()
![]()
ja he ze is echt n schatjequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:20 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik ken die serie nog steeds niet, maar als ik deze cover weer zie dan moet het zeker het aanzien waard zijn.![]()
Damn.![]()
is goedquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja of op dvd.nl is ook prima
Bij DVDSOON voor $34,98 CAD, omgerkend ¤ 22,68quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:38 schreef furanku het volgende:
[..]
Waar weg, en hoe duur?![]()
Dat is een film die je vast erg goed gaat vinden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:37 schreef Timo20 het volgende:
Charade (Criterion Edition)[/b]
[afbeelding]
Met dank aan Hare voor laatst gemelde dvd![]()
voor de liefhebbers: http://www.dvdheaven.co.krquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 10:44 schreef ArmaniXL het volgende:
Vandaag op de mat. De R2/NL versie met helaas weer eens een franse dts track![]()
[afbeelding]
(het hoesje ziet er overigens iets anders uit)
Gisteren:
[afbeelding]
Prima zaak die dvd heaven, levering binnen 4 dagen!!!!. Die gaan vaker een bestelling van mij krijgen.
Ik heb liever http://www.dvdheaven.com. M'n Engels is beter dan Koreaans, nl.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 10:47 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
voor de liefhebbers: http://www.dvdheaven.co.kr
Nog zo'n kansloze FRS koopjesjager!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:43 schreef Thetallguy het volgende:
Even plaatjes jatten van de meneer hierboven
ik vond hem t e traag en verloor halvereweg de interesse er in. Overigens heb ik zowiezo denk moeite met de aziatische cultuur in films, ik kan me nauwelijks heugen dat ik ooit ook maar een live action film afkomstig uit het verre oosten eigenlijk interessant heb gevonden. Ik weet niet, het zijn de bekken die die gastenm trekken, het onnavolgbare karakter wat sommige mensen hebben. Ik bedoel: die sassy girl is een trut van de bovenste verdiepinjg en hij loopt er, al stomme bekken trekkend maar weer achteraan...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:10 schreef Hare het volgende:
Een van de leukste films die ik dit jaar heb gezien:
[afbeelding]
Die koopjes zijn de enige reden om iets aan te schaffen bij de FRS. De 'regular price' meuk moet je zo hard mogelijk voorbij lopenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:53 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Nog zo'n kansloze FRS koopjesjager!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |