Hier in het noorden is het nog volop bezigquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:32 schreef indahnesia.com het volgende:
hier is't eigenlijk alweer over
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
En Oom_Agent Thnx Voor De Code
Het is te laatquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:28 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]![]()
Snel naar binnen halen Yvonne
Of is het al te laat![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een inslag in de bovenleiding.. whehe..
dat lage druk gebiel links boven he.. is/was dat alex??quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:45 schreef Oom_Agent het volgende:
Vannacht rond 01:00 uur ontstonden deze onweersbuien in Belgie, ik zag al om 23:00 uur op de radar al wat buiigheid toenemen. Dat was dus het begin.....
http://wind.met.fu-berlin(...)h=10&playmode=Endlos
Nee die komt overmorgen in beeld, dit is een broertje dat, ook volgens verwachting, zou ontstaan. Deze 2 zullen dinsdag samensmelten tot 1en proberen de hittegolf weg te jagen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:47 schreef drelletje het volgende:
[..]
dat lage druk gebiel links boven he.. is/was dat alex??
Ik heb weleens meegemaakt dat ik naar de kapper moest en net voor de plensbui daar op het plein aankwam (het regende wel maar niet hard). Maar wat was nou het geval: ik was mijn portemonee vergeten, dus weer helemaal terug naar huis en weer heen... door de plensbui. Dus ik kwam daar zeiknat aan bij de kapper... de föhns kwamen daar wel goed van pasquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:34 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ben ff naar de kapper..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |