ik voel trouwens niets.. zit je in West-Eindhoven? ik in oost, misschien dat het in het westen al wat erger is.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:07 schreef biawa het volgende:
Vreemd. Onweer, maar geen regen. Het zijn ook echt van die "dreunende" klappen waar alles van gaat trillen. (Eindhoven trouwens)
Screenie?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:07 schreef indahnesia.com het volgende:
wooh.. de regenradar laat een zeer actief regengebied zien.. tering hee..
Zuid. Maar misschien lijkt het ook meer te dreunen omdat ik in een flat woon. Het is trouwens wel vreselijk donker zeg!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik voel trouwens niets.. zit je in West-Eindhoven? ik in oost, misschien dat het in het westen al wat erger is.
okay.. het begint hier in Oostr ook donkerder te worden, en de onweer wordt luider.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:09 schreef biawa het volgende:
[..]
Zuid. Maar misschien lijkt het ook meer te dreunen omdat ik in een flat woon. Het is trouwens wel vreselijk donker zeg!
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:10 schreef yvonne het volgende:
Dordrecht meldt!
Prachtig onweer, vrijwel windstil, harde dreunende klappen, beetje geregend.
Teefjes. We houden niets meer droogquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[afbeelding]
komt heel langzaam naar het noorden.
wat hebben we precies aan die code?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:07 schreef Oom_Agent het volgende:
Code voor vandaag is trouwens: 908966
Nou, die dreunde toch echt!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
okay.. het begint hier in Oostr ook donkerder te worden, en de onweer wordt luider.
http://www.weeronlinebv.nl/radar/quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:11 schreef drelletje het volgende:
[..]
wat hebben we precies aan die code?
Kan je dan zonder te betalen in het programma komen ofzow? en hoe dan?
Yup, hier ookquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:14 schreef indahnesia.com het volgende:
het begint nu werkelijk te hozen ineens!
Pak je camera er maar vast bij, dit wordt weer lachen in de stad als het even aanhoudt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:14 schreef indahnesia.com het volgende:
Hier in Noord-Eindhoven is het nog droog... alleen de donders worden harder.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:14 schreef indahnesia.com het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |