Hey Tjabbo,quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:27 schreef Tjabbo het volgende:
ook_gek, ik vind het helemaal niets.
de enige mx-5 die ik mooi vind, dat is die zonder de opklap koplampen.
Ik vind het gewoon niet mooi op dit type auto. kontje =neus =
hij wordt er niet lelijk van...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:19 schreef ook_gek het volgende:
hard topje er op en hij is nog leuk ook
Juist, DSG werkt wel, net als SMG2 van Bmw. Een 3.2 v6 met DSG bak is best een goede combo!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, jij bent dus absoluut niet bekent met DSG, en lult zomaar een eind weg. Zoek maar eens op "DSG" hier op Fok, en kom dan nog maar eens je mening geven.
Verklaar je nader!Moet ik een drugsdealer gaan worden om dit soort auto's wel te kunnen kopen??quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
---------- TIP--------
Doe een stap op zij van de drugs![]()
Nee jij bent het levende bewijs dat drugs niet goed is voor jequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:05 schreef LowJoe het volgende:
[..]
Verklaar je nader!Moet ik een drugsdealer gaan worden om dit soort auto's wel te kunnen kopen??
Ik denk eerder andersom!Ik rook niet,drink geen koffie en blow niet en snuif niet.....quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee jij bent het levende bewijs dat drugs niet goed is voor je
omdat je onder de drugs zit denk ik, andere veklaring is er niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:04 schreef LowJoe het volgende:
[..]
Ik denk eerder andersom!Ik rook niet,drink geen koffie en blow niet en snuif niet.....
Waarom ben ik me eigenlijk aan het verdedigen tegen zo'n snotneus als jij die me probeert te beledigen?
jij zit ook onder de drugs zkerquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:11 schreef MutZ het volgende:
Zullen we nu gewoon ff allemaal ophouden??
Dank u
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
jij zit ook onder de drugs zker![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
![]()
Ga je nu al slapen?? Het begon net leuk te worden...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
sommige mensen werken 6 dagen per week (en moeten nog even automaxx lezenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ga je nu al slapen?? Het begon net leuk te worden...
Slaap lekker...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
sommige mensen werken 6 dagen per week (en moeten nog even automaxx lezen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |