Ja dat hoop ik ook echt. Al heb ik niet z'n hekel aan Smeets eigenlijk...quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:45 schreef rubbereend het volgende:
Dione wordt bij SP de nieuwe mart Smeets, dus breed inzetbaar door kennis van veel sporten, ze zal het gezaicht worden van het nieuwe SP
JJ is 1.90, Dione volgens mij iets van 1.70, lijkt me sterk dat ze hetzelfde T-shirt dragenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Dione doet het met Jan Joost volgens mij. Het t-shirt dat JJ aanhad, droeg Dione een week later...
Is het ook, maar de print was hetzelfde...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
JJ is 1.90, Dione volgens mij iets van 1.70, lijkt me sterk dat ze hetzelfde T-shirt dragen.
Ze heeft volgens mij nog geen vriend/man nee. Dat is iets dat ik niet snapquote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:15 schreef komrad het volgende:
DIone heeft toch ook gezegd dat ze geen man kon vinden die ze leuk genoeg vond en nog niet getrouwd was of niet?
ze had een relatie met Chris Götte van Blof (omgekomen tijdens een motorongeluk) dat is nou niet het toonbeeld van mannelijke schoonheid volgens mij.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij nog geen vriend/man nee. Dat is iets dat ik niet snap, of het moet aan haar liggen dat ze te hoge eisen stelt ofzo
.
en het hing openquote:
Damn, dat heb ik gemist.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij Praatjesmakers ( ja, ik was aan het zappen) was ze ook weer leuk.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.....quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Dione doet het met Jan Joost volgens mij. Het t-shirt dat JJ aanhad, droeg Dione een week later...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |