wordt alleen maar erger ben ik bang...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:01 schreef Martineke het volgende:
dit is toch niet wat ik denk dat het is he??? (moet wel goed kijken hoor)
[afbeelding]
kan dat nu al eigenlijk??
klikquote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:53 schreef ThunderChild het volgende:
[spuit11 modus] Wat is striae ?? [/spuit 11 modus]
Waarvoor dankquote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:56 schreef miss_dynastie het volgende:
klik
idd ja!!! Ik heb ze tot mijn oksels(bij wijze van) maar het boeit me vrij weinig, ok mooi is anders, maar er zijn een paar hele mooie kindjes uit die buik gekomen en dat maakt het gevoel dat ik heb bij mijn "getekende buikkie toch wel heel speciaal!!! Zo ziet mijn mannetje het ook, hij vind het trouwens ook heerlijk om met mijn buikkie te kroelen als er geen kindjes in zittenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:13 schreef beefcake het volgende:
Martineke maak je er maar niet druk om hoor!! Het hoort er nu eenmaal bij voor de meesten!
Het is toch een heeeeel mooi buikkie!!!
En als de bv klaar is dan heb je van die leeg gezogen boterhamzakjes hangenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:31 schreef dutchie het volgende:
Ja Martineke helaas!
Ik heb ze nu ik borstvoeding geef gekregen op mijn borsten.Da's echt niet fraai.
Maar het zijn ook uiers, niet normaal! Ben van 75C naar 85D gegaan.![]()
Wij ook al hier onder het maken van de foto`s, werden er echt een beetje melig van, hoe dom kun je op een foto staan? Nou neem maar van mij aan heeeeeeeeeel domquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:31 schreef Luchtbel het volgende:
Loenaikga er helemaal van lachen
Nee hoor klopt ik, ik heb echt weer een lekkere knullenbuikquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:38 schreef Martineke het volgende:
Loenaerrug leuke foto geworden hoor die bovenste
staat er lekker guitig op!
en wat heb jij een puntig buikkie, of ben ik gewoon puntig met mne ogen?? wel mooi hoor
Ik vind van welquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:52 schreef piglet het volgende:
Loenaleuke foto's
En inderdaad een hele duidelijke punt, betekent dat dat het een jongen is?
Ja, eerst was het een meisje maar het heeft toch maar besloten een jongen te wordenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:58 schreef E.T. het volgende:
Mooi puntje loena! Dit is trouwens voor het eerst dat ik dat zo duidelijk zie!
Of ze krijgt ergens een punthoofd vanquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:00 schreef Loena-tik- het volgende:
Ja, eerst was het een meisje maar het heeft toch maar besloten een jongen te worden![]()
![]()
Ja, van het feit dat ze heel de tijd voor jongen uitgemaakt wordt door haar moederquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:02 schreef piglet het volgende:
[..]
Of ze krijgt ergens een punthoofd van
Wees blijquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:11 schreef LadyS het volgende:kan de foto's niet zien
Ik ken iemand die had ook zo'n puntbuik en die kreeg toch echt een meisje hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:56 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ik vind van wel![]()
Heb ik ook elke keer met picserver, de ene keer zie ik ze wel en dan weer niet, zal Five vragen hoe ik dit kan oplossen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:11 schreef LadyS het volgende:kan de foto's niet zien
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:13 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Wees blij
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 02:06 schreef Merisse het volgende:
Loena, leuk koppie heppie en een mooie puntbuik (beter dan een punthoofd)!
LOLquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 02:06 schreef Merisse het volgende:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 02:06 schreef Merisse het volgende:
Is dat trouwens echt waar, dat er niks van je borsten overblijft na een zwangerschap? Nieuwsgierig is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:33 schreef Anitra het volgende:
[..]
En als de bv klaar is dan heb je van die leeg gezogen boterhamzakjes hangen
Zie [Poll]Hoe groot zijn jouw borsten, na de zwangerschapquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:39 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Is dat trouwens echt waar, dat er niks van je borsten overblijft na een zwangerschap? Nieuwsgierig is.
laas zienquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:37 schreef Ladybos het volgende:
Nou zeg, ik heb weer mijn driewekelijkse buikfoto gemaakt, en hij is alleen maar gekrompen ! Ziet er exact zo uit als de 10 weken foto terwijl we nu toch echt 6 weken verder zijn en ik mijn broeken niet meer aankan
Vind je hem groot dan, ik vind hem eigenlijk nog wel meevallen, volgens mij was ik bij de andere twee veel dikker, maar je vergeet het zo snel he?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:12 schreef Tan het volgende:
Mooie buik Loena! bloot is íe nog indrukwekkender!
Ik had een a-cup en na de zwangerschap een c-cup, heb ook mijn eerste bh moeten kopen 10 jaar gelee toen ik zwanger was van Djen. Maar na de bv ging die c-cup toch wel hangen en dat vond ik minder, nu zijn ze weer ff lekker volquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:39 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Is dat trouwens echt waar, dat er niks van je borsten overblijft na een zwangerschap? Nieuwsgierig is.
Ach ja, het zal bij iedereen wel verschillen. Ik zal het tzt wel merken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:18 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik had een a-cup en na de zwangerschap een c-cup, heb ook mijn eerste bh moeten kopen 10 jaar gelee toen ik zwanger was van Djen. Maar na de bv ging die c-cup toch wel hangen en dat vond ik minder, nu zijn ze weer ff lekker vol
Sjit !quote:Op zondag 8 augustus 2004 09:43 schreef m@x het volgende:
Wow Loena! mooie buik, en echt zo'n prethoofd erbij!
Bedankt voor de tip over de jurk MIss-Take. Mijn maat zat er helaas niet meer bij....
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:45 schreef dutchie het volgende:
Anitra is de nieuwe LadyS, daar kan je alleen maar respect voor afdwingen met zo'n buik.
![]()
![]()
![]()
Da's een indrukwekkende buik . . .quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:40 schreef Anitra het volgende:
Hier de laatste buikfoto's van hier
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:26 schreef Luchtbel het volgende:
Anitra! Ik geloof niet meer in zwaartekracht! Je staat nog steeds![]()
Nee, jij dwingt nu gewóón respect af.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:49 schreef LadyS het volgende:
[..]kan ik nu nog steeds volgens mij
mooie buik hoor antira
Dat hoop ik ookquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:27 schreef dutchie het volgende:
Tot heel gauw klein apie.![]()
Ja..... anders werd de foto misschien te schokkendquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:09 schreef Loena-tik- het volgende:
(.... je zwangerschapsduur op je muts, hihihihi humor!!!)
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:09 schreef Loena-tik- het volgende:
Mooi Miss-Take, leuk dat je nu ook een hoofd hebt(en je zwangerschapsduur op je muts, hihihihi humor!!!)
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:15 schreef MiSs-TaKe het volgende:
[..]
Ja..... anders werd de foto misschien te schokkend![]()
soort van camflamoes camouflage.
Zonder bh?? Dan zie je geen buik meerquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:43 schreef bixister het volgende:
tsja, als je zonderbroek gaat moet je eigenlijk ook zonder bh hemaar mooie buik hoor.
*ligt hier helemaal dubbel van het lachen*quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:38 schreef MiSs-TaKe het volgende:
[..]
Zonder bh?? Dan zie je geen buik meer![]()
En wat had ik dáár dan weer voor 'n verhaal overheen moeten zetten?![]()
Ze liegtquote:Op maandag 16 augustus 2004 10:43 schreef bixister het volgende:
hihi tnx, al valt het IRL wel mee (tegen) hoor.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:50 schreef Brighteyes het volgende:
Jdee, mooi buikje hoor!
En Githa ook al! Enneh... je boezem! Wow!
Hihi, dat heb ik ook steeds. Vandaag ook, voel me beetje 'opgeblazen' en als ik naar beneden kijk lijkt het een hele buik. Kijk ik in de spiegel valt het opeens toch weer tegen...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:42 schreef Jdee het volgende:
Githa waw! in een paar dagen tijd zei je? mooie buik meis!
nou, ehh, dan ik hier.
[afbeelding]
met 13 weken
[afbeelding]
14 weken 2 dagen
ehhh, eigenlijk zie je minder verschil dan ik voel...![]()
*kijkt eens naar beneden... ehm... er kan hier wel wat bij hoor...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 08:24 schreef Githa het volgende:
[..]
wil je er wat van hebben
![]()
Oeh, echt dezelfde? Ze komen van mijn oma af, zijn ze nog ergens te krijgen (want ze zijn al tig keer gelast dus een dezer dagen...)? ze zitten zo lekker...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 08:17 schreef Sugar het volgende:
En leuk rood stoeltje, heb ik ook!![]()
I second that! echt een geweldig mooie buik Sugar... I am in awe! (en dat gaat dus goed met je piercing, dus dan hoef ik m misschien ook niet uit te doen hoop ik)quote:Op woensdag 18 augustus 2004 08:19 schreef Luchtbel het volgende:
Sugar wat issie mooi
Gek gevoel hoor dadelijk als ie weg is
mja, same here a bit.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:37 schreef texelonia het volgende:
[..]
Hihi, dat heb ik ook steeds. Vandaag ook, voel me beetje 'opgeblazen' en als ik naar beneden kijk lijkt het een hele buik. Kijk ik in de spiegel valt het opeens toch weer tegen...
knuf. komt vast goed. Die vriendin heeft niet veel extras 'eraan gedaan' dan gaan wandelen met de kleine toen dat ging. Ik denk dat je ook misschien niet veel meer moet willen, dan dat je gewend was voordat je zwanger werd.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:37 schreef Githa het volgende:
Jdee dat is een hele opluchting ...er is dus nog hoop dat ik het ook allemaal weer kwijt raak... moet eerlijk zeggen dat ik het zelf ook te hard vond gaan en dat ik het daar best moeilijk mee heb maar dat ik mezelf toch probeer te vertellen dat het voor een goed doel is... valt soms niet mee![]()
Idemquote:Op maandag 23 augustus 2004 18:00 schreef rena het volgende:
Martineke, Lily en Texelonia wat hebben jullie prachtige buikkies![]()
Toen ik je naam las hoopte ik eigenlijk al dat je je buikkie weer gepost had!!! Kom maar op met je buik Pigletquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:32 schreef piglet het volgende:
Ik zal zelf ook binnenkort weer even een update-je doen.
En hoe staat die van jou er bij vandaagquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:41 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Toen ik je naam las hoopte ik eigenlijk al dat je je buikkie weer gepost had!!! Kom maar op met je buik Piglet![]()
Ik ben in kilo's ook nog bijna niks aangekomen. Vorige week nog niks, paar dagen geleden 1 kilo, en gisteren 2e kilo aangekomen... Merk wel sinds paar dagen ook dat ik veeel meer honger heb dan eerst. Niet eens gewoon lekkere trek ofzow, maar gewoon echt honger. Dus hoop maar dat de baby een groeispurt heeft en dus meer voedsel nodig heeft ofzowquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:32 schreef piglet het volgende:
tex tjonge wat een bescheiden buik zeg voor 22 weken! Mooi hoor (en ook nog geen streepje te zien hè).
Hihi, misschien vanavond. Maar dan vind ik dat jij ook weer binnenkort een buikje moet postenquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:41 schreef Loena-tik- het volgende:
Toen ik je naam las hoopte ik eigenlijk al dat je je buikkie weer gepost had!!! Kom maar op met je buik Piglet![]()
Ik heb er eentje op mijn borst en die is er niet mooier op geworden na de eerste zwangerschapquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:32 schreef piglet het volgende:
Beetje suffe vraag, maarre hoe gaat het trouwens met zo'n tatoeage op je buik? Plooit die wel weer netjes terug na de zwangerschap?
bij mij helemaal goed gekomen, niks van te zienquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:32 schreef piglet het volgende:
Beetje suffe vraag, maarre hoe gaat het trouwens met zo'n tatoeage op je buik? Plooit die wel weer netjes terug na de zwangerschap?
Ik heb een ronde afbeelding, maar die is zeg maar ovaal nu. En zó erg hangen ze ook weer niet geloof ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:21 schreef lily het volgende:
[..]
bij mij helemaal goed gekomen, niks van te zien
ja, dat denk ik ook welquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:42 schreef Tan het volgende:
Maar ik denk ook dat borsten wel anders zijn dan een buik, qua tattoo
Mijns zijn weer aardig netjes bijgetrokken, helaas met wat striae erdoor heen en dus wat uitgelopen lijnen maar ach, m`n buik is toch voorlopig nog niet bikini-proof (nog steeds niet nee)quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:32 schreef piglet het volgende:
Als jullie het zeggen!!!!!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:47 schreef phluphy het volgende:
Inderdaad Sugar, je buik is een stuk lager gaan zitten. Dat geeft de burger moed
Ben ik ook voorquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:16 schreef bixister het volgende:
geduld schijnt ook goed te werken.
Kweenie, je kan er wel dik van worden ...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:20 schreef Loena-tik- het volgende:
Ben ik ook vooren sex natuurlijk, want dat is niet giftig toch?
![]()
Ik weet hetquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:26 schreef beefcake het volgende:
Piglet hij wordt grooten mooi ook!!
NEEE, m'n buik is niet mooi genoeg om zonder shirtje te showenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 08:31 schreef lily het volgende:
Piglet ook alweer 37 weken (shirtje even omhoog doen hoor)
ok danquote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:35 schreef piglet het volgende:
NEEE, m'n buik is niet mooi genoeg om zonder shirtje te showen
Volgende keer doe ik wel m'n buikband om dan zie je ook wel wat meer, ok?
iddquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:12 schreef Loena-tik- het volgende:
Wow, maar wat een figuurtje!!!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:19 schreef coolbabe het volgende:
snakelady wordt de nieuwe sugar
Mooi figuurtje hoor!
Mooi hoor Bar!!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:18 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |