Bietjes, geen bieRtjes *zucht*quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:37 schreef Ingrate het volgende:
hou een biermarathon
eerst een banaan zo snel mogelijk eten
daarna een leeg beschuitje
en dan zo snel mogelijk een biertje achterover slaan
degene die de meeste op heeft in een bepaalde tijd heeft gewonnen
hiervan ga ik echt bijna over m'n nekquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:38 schreef MarMar het volgende:
bietensalade!!!!
bieten koud laten worden, flink wat aardappels koken ook koud laten worden, door elkaar prakken, zilveruitjes der door en nog wat meuk... ik zal mijn paps eens vragen, ken het recept zo niet maar het is wel erg lekker, stokbroodje derbij en smullen maar
door die warmte ga ik dingen zien die ik wil zienquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bietjes, geen bieRtjes *zucht*![]()
Oja, dat is ook heerlijk inderdaadquote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:14 schreef bonke het volgende:
biete salade met zure haring der doorheen![]()
ja precies!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:14 schreef bonke het volgende:
biete salade met zure haring der doorheen![]()
Bietjes zijn van nature toch al koud?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:38 schreef MarMar het volgende:
bietensalade!!!!
bieten koud laten worden, flink wat aardappels koken ook koud laten worden, door elkaar prakken, zilveruitjes der door en nog wat meuk... ik zal mijn paps eens vragen, ken het recept zo niet maar het is wel erg lekker, stokbroodje derbij en smullen maar
en ze komen gekookt van het landquote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:35 schreef SjaakdeBever het volgende:
[..]
Bietjes zijn van nature toch al koud?![]()
Dat hangt er een beetje van af. Als ik gasten heb dan maak ik het weleens als extra salade en dan eet ik er bijvoorbeeld sperziebonen met spekjes en gebakken aardappels en een karbonaadje bij ofzo.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:32 schreef Rewimo het volgende:
Wat eet je daarbij, Tink?
Heeft iemand het recept voor een salade met haring, bietjes en zilveruitjes?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:34 schreef SevenWonders het volgende:
In het ronde archief. Toedeledoekie......
Ik houdt niet zo van bieten. Maar in een salade met haring en zilveruitjes zijn ze nog wel te doen.
Markt zie je het nog wel eensquote:Op zondag 15 augustus 2004 13:07 schreef Martijn_77 het volgende:
Pastinaak? Waar kun je die tegenwoordig nog kopen?
Trouwens, vertaling: 'Er zijn nog wat beetjes over, wat zullen we er mee doen?"quote:Op zondag 15 augustus 2004 13:19 schreef Allan24 het volgende:
[offtopic]
'Bietjes', zo noemen wij kliekjes altijd... 'D'r zèn nog wè bietjes over, wè zamme d'r mee doen?'
Heerlijk, dat Brabants![]()
*proest* hahahahahaha!!!!!!!quote:Op zondag 15 augustus 2004 13:12 schreef Bioslock het volgende:
Jongleren. Dat is best leuk en het kan met bietjes.
De moeder van een vriendin van m'n moeder vertelde dit recept, die heel goed werkte voor alle vrouwen die dit doorgegeven hebben.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:15 schreef Rewimo het volgende:
De bietjes waren in de aanbieding
Iemand anders nog lekkere ideeën?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |