abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21077427
'Tenenlikker' gepakt en meteen weer vrij

Rotterdam - Hij zoekt zijn slachtoffers zorgvuldig uit: jonge vrouwen die met blote voeten in Rotterdamse parken in het gras liggen te zonnen. Op het moment dat ze in slaap vallen of even niet opletten, slaat de man toe. Hij begint te likken aan de tenen van de vrouwen.

De man is zeker al drie jaar actief in diverse parken. Tientallen slachtoffers hebben al aangifte gedaan. Een paar dagen geleden had de politie hem eindelijk te pakken. Maar van het Openbaar Ministerie moest hij direct weer worden vrijgelaten. Tenen likken is immers niet strafbaar.

Op haar vrije dag lag de Rotterdamse Fleur een paar dagen geleden in het Vroesenpark in Blijdorp van de zon te genieten. Met een discman op lag ze op haar buik een boek te lezen. Tot ze iets aan haar voeten voelde kriebelen. ,,Eerst dacht ik aan gras, daarna aan een insect. Maar toen voelde ik een natte lap over mijn voet gaan, van mijn hiel tot aan mijn tenen.''

Omdat Fleur al wel eens van 'de tenenlikker' had gehoord, durfde ze niet om te kijken. ,,Ik dacht: 'het zal toch niet waar zijn?' Maar toen voelde ik die natte lap nog eens. Het was dus wél waar.''

De Rotterdamse draaide zich om. ,,Hij knipoogde en keek me uitdagend aan. Zoiets van: 'Nou, wat vond je ervan?' Maar ik vond het natuurlijk verschrikkelijk goor en dat heb ik hem ook duidelijk gemaakt. Ik was tegelijkertijd boos en geschrokken.''

Koel
Na de afwijzing door Fleur, reageerde 'de tenenlikker' uiterst koel. ,,Sorry, ik dacht dat je mijn vriendin was. Dan zal ik je maar niet verder lastig vallen,'' zei de keurig verzorgde, ongeveer 35 jaar oude, donkere man van ongeveer 1.80 meter lang met een normaal postuur. Fleur liet het daar echter niet bij zitten, belde de politie en gaf signalement en looprichting van de man door. Even verderop konden agenten 'de tenenlikker' aanhouden.

Maar lang heeft de man niet in de cel gezeten. Het likken aan iemands tenen levert volgens het OM immers geen strafbaar feit op. ,,Aanranding? Daar moet altijd iets seksueels bij zitten. En het is maar de vraag of dat hier het geval is,'' zegt persofficier Cees van Spierenburg. ,,En de schending van iemands lichamelijke integriteit? Zeg me maar onder welk artikel van het Wetboek van Strafrecht dat in dit geval dan valt. Het is ook niet verboden volgens de Algemene Plaatselijke Verordening en dus kunnen we als OM niets met 'de tenenlikker'.''

Niet bang
Waarschuwen, dat is de enige mogelijkheid, denkt Van Spierenburg. Dat geldt voor de slachtoffers, maar ook voor de dader. ,,Hij is al eens aangehouden, dat helpt soms ook. Hij weet dat we hem kennen.''

Fleur hoopt dat Van Spierenburg gelijk heeft en dat de man zijn lesje nu wel heeft geleerd. Ze is flink geschrokken, maar niet blijvend bang. Ze gaat nog gewoon naar parken en stranden, ook op blote voeten. ,,Maar ik kan me voorstellen dat andere vrouwen hier echt heel erg van zijn geschrokken. Voor die slachtoffers moet het nog erger zijn om te weten dat deze man nu nog altijd vrij rondloopt en hier in feite gewoon mee kan doorgaan.''

Om privacy-redenen is de naam van het slachtoffer gefingeerd.

bron: rottterdams dagblad
------------------------------------------------------

Sommige vrouwen hebben ook altijd geluk
pi_21077478
Er zijn genoeg websites te vinden voor mensen die het likken aan voeten 'lekker' vinden op een sexuele manier. Het lijkt me dat het OM toch zeker 'hard' moet kunnen maken dat het om aanranding gaat.
pi_21077481
dat gebeurt mij ook altijd als ik in het park lig

(dat onbekende vrouwen aan mijn voeten likken)
pi_21077511
Raar dat het niet strafbaar is.
pi_21077525
Probeer de tenen van Balkenende eens te likken, moet je kijken hoe snel je in een cel zit.

klassejustitie enzo
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_21077527
Wat een smeerlap zeg, zomaar aan vreemde voeten likken
pi_21077538
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 15:12 schreef SCH het volgende:
Sommige vrouwen hebben ook altijd geluk
Een viezerik die aan je tenen likt is geluk hebben?

Voet fetisj is toch iets sexueels? Volgens mij valt hier wel een zaak van te maken.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_21077547
Road Trip addict
  donderdag 5 augustus 2004 @ 15:19:11 #9
28669 Chirma
Ik moest kloppen..
pi_21077605
leuk topic
Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 15:19:21 #10
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_21077608
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 15:13 schreef detulp050 het volgende:
Er zijn genoeg websites te vinden voor mensen die het likken aan voeten 'lekker' vinden op een sexuele manier. Het lijkt me dat het OM toch zeker 'hard' moet kunnen maken dat het om aanranding gaat.
Als iemand geen sexuele gevoelens heeft bij het aanraken van geslachtsorganen of borsten, is het dan ook geen aanranding?

De intentie is niet zozeer van invloed, maar of het expres dan wel per ongeluk ging.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_21077710
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 15:15 schreef SCH het volgende:
Raar dat het niet strafbaar is.
Een tikje op de billen om een wesp te verjagen kan je je functie kosten, maar iemand (het is theoretisch mogelijk, als de man wondjes heeft en zij een ingescheurde teennagel)) aids bezorgen valt onder de noemer: We weten er eigenlijk geen raad mee, het is niet sexueel .

Af en toe mag de politiek/justitie wat ruimer zijn in haar opvattingen, desnoods pas je binnen afzienbare tijd de wet aan.

Ik vind dit echt te zot voor woorden. tong amputeren lijkt me een praktische oplossing.
Yeah baby Yeah!
pi_21077730
Vrouwen van Rotterdam kijk uit voor donkere mannen en hou je schoenen aan!!!
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  donderdag 5 augustus 2004 @ 15:31:32 #13
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_21077917
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 15:24 schreef lionsguy18 het volgende:
Vrouwen van Rotterdam kijk uit voor donkere mannen en hou je schoenen aan!!!
Wat is nu een donkere man>?? Een neger, turk, aziaat,kan alles wel zijn. Of een nederlander met zwart haar. Beetje onduidelijk
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_21077968
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 15:24 schreef lionsguy18 het volgende:
Vrouwen van Rotterdam kijk uit voor donkere mannen
dat lijkt me zoiezo al logisch
pi_21078095
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 15:16 schreef Strolie75 het volgende:

Voet fetisj is toch iets sexueels?
Oh nee, geen pulp fiction discussie aanhalen.

Ik vind het wel een goede actie van die kerel, alsof die vrouwen niet het park meer in durven nu.
En het is niet eens een zwerver, het is een jonge goed verzorgde man. Kan slechter toch?
  donderdag 5 augustus 2004 @ 15:40:58 #16
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_21078186
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 15:33 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

dat lijkt me zoiezo al logisch
Dus ook voor jou meneer DONKERS
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_21078269
I'm the foot fuckin' master!
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_21078396
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 15:40 schreef Alessandro het volgende:

[..]

Dus ook voor jou meneer DONKERS
pi_21078473
Ongewenste intimiteiten is toch ook strafbaar?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_21078573
Het is vast de broer van kikkerlikker. Maar goed dat is mijn mening. Whehehehe
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_21078619
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 15:13 schreef detulp050 het volgende:
hoe bedoel je?

aanranding is alles wat ongeoorloofd lichamelijk contact is in principe
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_21078636
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 15:50 schreef Deetch het volgende:
Ongewenste intimiteiten is toch ook strafbaar?
Ja maar die hebben meestal verdomd weinig met voeten te maken.
pi_21078686
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 15:56 schreef Cheese het volgende:

[..]

Ja maar die hebben meestal verdomd weinig met voeten te maken.
jouw avatar & nickname anders wel
pi_21078779
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 15:55 schreef milagro het volgende:

[..]

hoe bedoel je?

aanranding is alles wat ongeoorloofd lichamelijk contact is in principe
dat dacht ik ook maar blijkbaar is dat dus niet zo als we op het bericht moeten afgaan.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 16:05:24 #25
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_21078901
Ik vind het dan nog veel verbazingwekkender dat zij 'm rustig nog eens laat likken, omdat ze zeker wil weten dat het de "Voetlikker" is... Persoonlijk had ik een trap achteruit gegeven en dan wel even gecheckt of het de goede was
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')