Er zijn mooiere hoeren hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:58 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Jammer dat je je zo laat kennen. Om te laten zien dat je beter bent dan dat zou je door moeten gaan en je hier niks van aan moeten trekken. Je hebt een mooi lichaam, zo mooi dat iedereen deze graag zou willen zien, zo zijn kerels... Je laat je toch niet kennen door 1 zo gozer die nu zit te grinneken voor zijn monitor?
mên, ik wil er gewoon serieus hard neukenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:59 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Zo serieus heb ik jou nog nooit mee gemaakt![]()
![]()
Daar hebben we Marit Stevenhagen voor...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:59 schreef herpe025 het volgende:
normaal gesproken boeit het me niet zo hoe men hier met elkaar om gaat...maar jullie reageren nu toch wel een tikkeltje overdreven...
Dus voor jullie allemaal : LIK MAAR AAN MN LOLLY!!!
Iddquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:59 schreef Vieske het volgende:
[..]
Er zijn mooiere hoeren hoor![]()
Hoe hard jij ook neukt...voelen doet ze dat toch niet met dat kleine pikje van jequote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:00 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
mên, ik wil er gewoon serieus hard neuken
ik bedoel, ik zou niet weten wat ik anders met haar moetquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:00 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
mên, ik wil er gewoon serieus hard neuken
Ja die mocht dat van mij toch welquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:01 schreef Vieske het volgende:
[..]
Daar hebben we Marit Stevenhagen voor...
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:01 schreef herpe025 het volgende:
[..]
Hoe hard jij ook neukt...voelen doet ze dat toch niet met dat kleine pikje van je![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:01 schreef Houzer het volgende:
[..]
Idd
Ik zou me lul nog liever in een aids-negerin met scheurbuik steken
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:01 schreef herpe025 het volgende:
[..]
Hoe hard jij ook neukt...voelen doet ze dat toch niet met dat kleine pikje van je![]()
Ik denk dat het eerder door die wensput van honingdropje komtquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:01 schreef herpe025 het volgende:
[..]
Alles.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:03 schreef daydreamy1980 het volgende:
wat is/was er zo erg aan honingdropje..
Ik heb wat gemist geloof ik
Okquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:04 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Alles.
Gefrustreerd omdat jij er nooit overheen bent gegaan??quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:03 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder door die wensput van honingdropje komt
Je moet blij zijn dat je wat gemist hebtquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:03 schreef daydreamy1980 het volgende:
wat is/was er zo erg aan honingdropje..
Ik heb wat gemist geloof ik
Standaard jaloers kutjequote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:04 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Alles.
Kerel het geeneens een wijfquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:04 schreef herpe025 het volgende:
[..]
Gefrustreerd omdat jij er nooit overheen bent gegaan??![]()
wat zou het dan moeten zijn?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:07 schreef Houzer het volgende:
[..]
Kerel het geeneens een wijf
Alsof jij kieskeurig bentquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:07 schreef Houzer het volgende:
[..]
Kerel het geeneens een wijf
We hebben ze nog hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:09 schreef engessa het volgende:
Ik heb de foto's volgens mij bijna allemaal gemist
hoop het nietquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:11 schreef Dirkh het volgende:
Is ze al weer terug?
Wat ben jij lief.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:05 schreef herpe025 het volgende:
[..]
Standaard jaloers kutje![]()
Ik ookquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:09 schreef engessa het volgende:
Ik heb de foto's volgens mij bijna allemaal gemist
Idd..quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook
Doe nog even wat afscheidsfoto's honingflopje
Was dat alles?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:15 schreef Copycat het volgende:
Via haar fotoboek kun je ze, na even zoeken in de reacties, nog zien....
Nee niet altijd....vind dat er erg overdreven gereageerd wordt...ik heb ook een hekel aan sommige mensen hier, maar om het nou zo overdreven te ventileren....gaat me wat ver.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:12 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Wat ben jij lief.
Stel je niet aan. Die doos heeft het er zelf naar gemaakt...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:17 schreef herpe025 het volgende:
[..]
Nee niet altijd....vind dat er erg overdreven gereageerd wordt...ik heb ook een hekel aan sommige mensen hier, maar om het nou zo overdreven te ventileren....gaat me wat ver.
Maja ik heb gewoon een rare bui vandaag![]()
sorry![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:18 schreef EL_REY het volgende:
ik vind het een lekker wijf!
Blij dat ze opgetieft is!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |