quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:05 schreef Semoi het volgende:
[troep]
Weet je toevallig ook welk gevaarlijk virus dat was?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:05 schreef Semoi het volgende:
ik heb meegemaakt dat ik eens een virus binnenkreeg via een website, tijdens het surfen. Niks geen rare pop-ups of wat dan ook. Tijdens het laden van een pagina kreeg ik een virus binnen. Gelukkig had ik een goeie virusscanner draaien die het virus tegenhield.
d a n b e n j e t e l a a t !quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 09:21 schreef Horatio het volgende:
Ik draai niets, maar ik weet welke programma's ik heb draaien op welke poorten, en als daar een lek in zit
Verder moet je regelmatig netstatten.. dan zie je ook welke poorten openstaan en waardoor iemand mogelijk naar binnen is gekomen + je hebt de ip's van hun.
Oh? Welke dan? Bron? AFAIK blokkeert Demon standaard niet eens poort 25, laat staan "Gevaarlijke MS poorten"quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:01 schreef Henno het volgende:
Mijn internetprovider (Demon) blokkeert alle gevaarlijke Microsoft-poorten
Miljarden internet gebruikers? Nog niet eens één miljard.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:42 schreef kree het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat als ik nu een virusscan doe dat ie helemaal niks vind.
De meeste mensen vind ik te overdreven voorzichtig. De kans bv dat je gehacked word is vrij klein aangezien er miljarden internetgebruikers zijn.
je hebt nog meer kans om overeden te worden als je de straat oversteekt
Maar wel lief, schattig, naïef en vooral héél onnozel topicquote:Op zondag 22 augustus 2004 16:58 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Oh beetje oud topic zie ik nu. Helemaal vergeten :p
Offline natuurlijk.quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:29 schreef MartinusMagnus het volgende:
[..]
Maar wel lief, schattig, naïef en vooral héél onnozel topic
Ben benieuwd hoe het nu met de computer van de TS gaat![]()
Gezond verstand houd inderdaad het meeste tegen, doch is het af en toe fijn om als een newbie te surfen hoorquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:34 schreef kree het volgende:
haha nee hoor
gaat uitstekend met m'n computertje.
nog steeds geen virusscanner of firewall geinstalleerd
Knappe kop die dat met zn gezonde verstand tegenhoudt!quote:ZoneAlarm
Overview
Blocked intrusions
11487 intrusions have been blocked since install
49 of those have been high-rated
Ja want een knappe kop weet dat zone alarm het meest schreeuwerige programma van allemaal is. Dat slap aftrekseltje van een firewall noemt zo'n beetje al het reguliere internet verkeer een mogelijk poging van indringers. Ik durf te wedden dat die 49 "high-rated" blocks ook geen drol voorstellen.quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:40 schreef MartinusMagnus het volgende:
Knappe kop die dat met zn gezonde verstand tegenhoudt!
Grappige is dat je van veel hackeractiviteiten niet eens op de hoogte bent. Kan zijn dat je inderdaad niets hebt, voor hetzelfde geld ben je een 'zombie' voor een of ander spambedrijfje.quote:Op maandag 13 september 2004 23:45 schreef kree het volgende:
Ik heb nog steeds geen las van virussen of hackers btw
Nee hoor. Zij allemaal niet. Want zij vinden namelijk dat je dat allemaal kunt zien aan de processor-aktiviteit van je PC. Zolang 'ie niet volle bak gaat is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:30 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Grappige is dat je van veel hackeractiviteiten niet eens op de hoogte bent. Kan zijn dat je inderdaad niets hebt, voor hetzelfde geld ben je een 'zombie' voor een of ander spambedrijfje.
Dat is inderdaad interessant. Waar haal je dat vandaan? En wie gaat die boete dan opleggen/innen?quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:56 schreef chibibo het volgende:
Overigens is het interessant te weten dat wanneer andere mensen schade ondervinden van computercriminaliteit doordat jij hebt nagelaten je PC te beveiligen, jij ook een boete kunt verwachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |