Het kan ook veeeeeel makkelijker hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:29 schreef NiNi het volgende:
Zo, kijkbuiskindertjes, wij hopen dat de les een beetje is overgebracht.
Dit is dus dè manier om iemand in in je bed te krijgen. Geen dank.![]()
Fuck, we gaan dus niet echt neuqen?
Precies, dat kan ik niet doen hoor krijg je alleen maar gezeik van you know?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:42 schreef NiNi het volgende:
Okay, dat begrijp ik natuurLijk voLkomen, ik vind het wel jammer maar zo is het nou eenmaal.
Zeker in de vorm van papier in een onherkenbare verpakking.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:51 schreef Marczilla het volgende:
Ik hoef niet met hartjes te strooien. De chicky's komen vanzelf naar mij toe.
Je wil niet weten hoeveel liefdes verklaringen ik krijg.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Zeker in de vorm van papier in een onherkenbare verpakking.
Naja, je bent tenminste niet 1 van die triestelingen die op alles afkomt wat maar een beetje voorgevel heeft/zou kunnen krijgen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:55 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel liefdes verklaringen krijg.![]()
Da is zooooooo 1993.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Zeker in de vorm van papier in een onherkenbare verpakking.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Naja, je bent tenminste niet 1 van die triestelingen die op alles afkomt wat maar een beetje voorgevel heeft/zou kunnen krijgen.
Jaquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het werkt!!!![]()
Eh, tjemig, wat nu??Kunnen we al nueken?
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:02 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Jaik vind dat je me nu wel goed genoeg kent
Tiel, vanavond om 8 uur bij het station.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:08 schreef Snakey het volgende:
[..]![]()
yeeuhhhhh
![]()
![]()
Waar en wanneer??? En is het goed als we dan de hele Kama Sutra uitproberen?![]()
![]()
![]()
Whehe, en toen gingen jullie de hele nacht de Kamasutra lezenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:08 schreef Snakey het volgende:
[..]![]()
yeeuhhhhh
![]()
![]()
Waar en wanneer??? En is het goed als we dan de hele Kama Sutra uitproberen?![]()
![]()
![]()
Lezen????????????? tis toch een prentenboek?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:09 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Whehe, en toen gingen jullie de hele nacht de Kamasutra lezen
What happened to Matttttttt mên!!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:09 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Tiel, vanavond om 8 uur bij het station.
Ik heb een zwart rokje aan en een zwart truitje.
En ja, die kunnen we wel uitproberen
Die is aan het eten nu..quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:10 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
What happened to Matttttttt mên!!
Owk!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:09 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Tiel, vanavond om 8 uur bij het station.
Ik heb een zwart rokje aan en een zwart truitje.
En ja, die kunnen we wel uitproberen
Uitproberen zei ikquote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:09 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Whehe, en toen gingen jullie de hele nacht de Kamasutra lezen
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:12 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
eten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |