Het werkt!!!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:29 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Snakey![]()
wat liev
![]()
Niet zo snel joh, je schrikt ze af!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het werkt!!!![]()
Eh, tjemig, wat nu??Kunnen we al nueken?
![]()
![]()
![]()
Deed jij het op een uiterst kansloze en slaafse manier of probeerde je het nog een beetje origineel te houden?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:00 schreef FlyingFox het volgende:
Ik heb 'r een vriendin op na gehouden. Maar goed.
Niet op die manier, het is best mogelijk om een meisje tegen te komen via FOK!, maar niet als je gewoon als een vlieg op stront op alles afvliegt wat ok maar enigzins borsten heeft/zou kunnen krijgenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:00 schreef FlyingFox het volgende:
En jij volgens mij ook. Maar okay.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb er enorm veel spijt van, dat ik samen met Tokay uit pure balorigheid een maand of zes geleden een trend heb gezet met deze smiley. Nooit of te nimmer heb ik gedacht aan de consequenties die dit met zich mee zou brengen. Jonge imbicielen zullen wellicht uit de replies die ik kreeg van Tokay begrepen hebben dat het echt werkt. Dat is dus niet zo. Het staat idioot. (Net als deze smiley, die overigens inhoudt dat je je tong uitsteekt naar degene op wie je replied.)
Nogmaals mijn welgemeende excuses. Het was nooit zo bedoeld.
Ik krijg altijd medelijden met die ventjes die zo door het stof kruipen om maar een replie te krijgen, zo verschrikkelijk erg. Dan denk ik gewoon weer dat er een hele generatie als maagd door het leven zal gaan, dood op hun 50ste wegens blauwe ballen of werkeloos door RSIquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:06 schreef mazaru het volgende:
Dat soort topics lees ik alleen voor het eten.
Erna vind ik altijd zo zonde van het koken, plus dat je de wc weer moet gaan boenen![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:04 schreef NiNi het volgende:
Persoonlijk werkt bij mij,, veel beter.
Probeer het maar eens Joog,.
Alleen bjiquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:10 schreef jogy het volgende:
[..]
en
, zijn beide erg okay inderdaad
.
Oh pardon, lekker ding,quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:10 schreef jogy het volgende:
[..]
en
, zijn beide erg okay inderdaad
.
Ja, de kleautzak!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Alleen bji, moet ik nu aan hahahaaha denken.
Maakt niet uit lekker dierquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:10 schreef NiNi het volgende:
[..]
Oh pardon, lekker ding,.
![]()
Neh, gewoon mailen, afspreken en neuken tot je schraal bentquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:11 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, de kleautzak!![]()
dan maar?
![]()
Tering!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Neh, gewoon mailen, afspreken en neuken tot je schraal bent.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:26 schreef NiNi het volgende:
[..]
Tering!
Goed idee.
Je kent de weg.
Jemig wat denk je nou? Wat zou mijn vriendin wel niet denken joh. Je denkt toch niet dat ik zoiets zou doen, kan kwets ik haarquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:29 schreef NiNi het volgende:
Fuck, we gaan dus niet echt neuqen?
Jij bent dan ook een aandachtsgeil tutje.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:18 schreef Little_Angel het volgende:
Het werkt soms wel bij mij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |