Als iets niet werkt moet je ermee ophouden en een nieuwe manier verzinnen, succes.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:30 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Het werkt!!
Aleen niet bij mij
Ben ik al mee bezig.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Als iets niet werkt moet je ermee ophouden en een nieuwe manier verzinnen, succes.
Goedzoquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:32 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ben ik al mee bezig.
Welke aanmoediging bedoel je?quote:En bedankt voor je aanmoediging! Ik zal je nooit vergeten!![]()
Ja leuk, en wat heb je daar aan?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:35 schreef jaguar het volgende:
het werkt wel (denk ik )
Er word wel op gereageerd tenminste
Laten we Fok! en privé nou gescheiden houden héquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Goedzo.
[..]
Welke aanmoediging bedoel je?.
Dat je me succes wenste!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Goedzo.
[..]
Welke aanmoediging bedoel je?.
Jaaahquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja leuk, en wat heb je daar aan?
"oe! Er wordt op me gereageerd!"
*Fap**Fap**Fap*
?
Haha!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja leuk, en wat heb je daar aan?
"oe! Er wordt op me gereageerd!"
*Fap**Fap**Fap*
?
daar bloeit ietsquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:38 schreef EL_REY het volgende:
jogy
![]()
en werkt het?
Ik zie jou dan ook niet met hartjes strooien en van die sapige kutopmerkingen maken van "jij bent liefquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:37 schreef Snakey het volgende:
18 in twee weken![]()
Met uitschieters naar benedenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:26 schreef jogy het volgende:
Volgens mij ( en ik weet het echt niet zeker hoor) schommelt dat percentage rond de 0 procent..
Nee, ik hoop dat je in m'n sperma stikt als ik je onderspuitquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:38 schreef EL_REY het volgende:
jogy
![]()
en werkt het?
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:39 schreef jaguar het volgende:
[..]
daar bloeit iets![]()
Okay, graag gedaan mênquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:38 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Dat je me succes wenste!![]()
dat vingerhoedje vol! Haquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, ik hoop dat je in m'n sperma stikt als ik je onderspuit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |