nu.nlquote:Mannen vallen op blond, vrouwen op zwart
Uitgegeven: 5 augustus 2004 10:08
RIJSWIJK - De meeste mannen (33 procent) vinden vrouwen met blond haar het aantrekkelijkst. Vrouwen daarentegen waarderen mannen met donker haar het meest. Dat blijkt uit een onderzoek van het bureau Blauw Research in opdracht van Andrélon. Voor het onderzoek zijn 535 personen in de leeftijd van 18 tot 55 jaar ondervraagd, 260 mannen en 275 vrouwen.
Zwartharige vrouwen zijn bij mannen na de blondines het meest in trek (17 procent), gevolgd door brunettes (14 procent) en roodharigen (9 procent). Ongeveer een kwart van de mannen geeft aan geen voorkeur te hebben. Eenderde van de dames, en daarmee een meerderheid, heeft geen voorkeur. Een kwart van de vrouwen voelt zich het meest aangetrokken tot mannen met zwart haar en een op de vijf prefereert bruin haar. Blond wordt gewaardeerd door 17 procent, grijs door 2 procent en slechts 1 procent valt op roodharige mannen.
Brunette
Volgens de onderzoekers overheerst een donkere (natuurlijke) haarkleur in Nederland. Vijfenveertig procent van de vrouwelijke bevolking is brunette, bij de mannen heeft 41 procent bruin haar. Natuurlijk blond is zowel bij de vrouwen als mannen met 40 procent vertegenwoordigd. Een op de tien mannen heeft zwart haar, bij vrouwen is dat slechts 3 procent. Er zijn meer grijsharige vrouwen (6 procent) dan mannen (5 procent) en 5 procent van de vrouwen heeft rood haar tegen 3 procent van de mannelijke bevolking.
Haarkleur
Mannen zijn over het algemeen tevreden over hun haarkleur (88 procent), terwijl iets meer dan de helft van de vrouwen toch een andere kleur zou willen hebben. De associatie dat vrouwen met blond haar dom zijn, gaat volgens de onderzoekers niet op. Uit de onderzoeksresultaten bleek dat 11 procent van de ondervraagde blonde vrouwen een universitaire opleiding volgt of heeft gevolgd, tegenover 7 procent van de niet-blonde vrouwen.
Surequote:Uit de onderzoeksresultaten bleek dat 11 procent van de ondervraagde blonde vrouwen een universitaire opleiding volgt of heeft gevolgd, tegenover 7 procent van de niet-blonde vrouwen.
Daar valt toch niemand opquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:11 schreef Roönaän het volgende:
vraag me af waarom kale mensen niet genoemd worden in het onderzoek..
jeeeeejquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:14 schreef ParanoidEv het volgende:
Tis trouwens allemaal mooi als het lang is![]()
Nou en, er zijn toch ook zat mensen die wel op donker haar vallen. Geef mij maar van die mooie halflange, bruine of zwarte harenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:11 schreef p-etr-a het volgende:
't Is misschien wel waar, ik val op zwart/donker haar. Maar zelf ben ik niet blond
Dan is het bij mij nog niet goedquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:17 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Nou en, er zijn toch ook zat mensen die wel op donker haar vallen. Geef mij maar van die mooie halflange, bruine of zwarte harenGecombineerd met groene ogen
![]()
Toch ben jij leukquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:19 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dan is het bij mij nog niet goedGeen groene ogen, en langer dan halflang.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:30 schreef milagro het volgende:
maar goed in principe maakt het natuurlijk niet uit, zolang dat principe maar gezegend is met een lekker groot lid
*meldt*quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:17 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Nou en, er zijn toch ook zat mensen die wel op donker haar vallen. Geef mij maar van die mooie halflange, bruine of zwarte harenGecombineerd met groene ogen
![]()
Ja maar die andere 66,6% is dan opgedeeld in kleinere groepen. ofzoquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:46 schreef zwijntje het volgende:
De meeste mannen (33 procent) vinden vrouwen met blond haar het aantrekkelijkst.
De meeste mannen? Over slecht conclusies trekken gesproken:
In mijn boek is 33% nog altijd een minderheid...
je moet het dan ook afzetten tegen de overige percentages, slimmiequote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:46 schreef zwijntje het volgende:
De meeste mannen (33 procent) vinden vrouwen met blond haar het aantrekkelijkst.
Maar in je boek zal ook wel staan dat 33% altijd nog meer is dan 17%quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:46 schreef zwijntje het volgende:
Dan klopt de stelling nietquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:49 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ja maar die andere 66,6% is dan opgedeeld in kleinere groepen. ofzo
Snap ik, maar het komt toch wat knullig over. Net zoiets als heel schreeuwerig roepen: de meeste mensen kopen een Opel. En dat is dan 10% of zo....quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:50 schreef milagro het volgende:
[..]
je moet het dan ook afzetten tegen de overige percentages, slimmie
jij wil de meeste mannen?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:01 schreef Fantus het volgende:
Daar ben ik mooi klaar mee met m'n rode haar![]()
Nou nee... Ik zou wel willen dat meer dan 1% van de vrouwelijke bevolking op rood haar valt. Maar als het onderzoek gelijk heeft wordt mijn keuze ook automatisch gelimiteerd. Behoorlijk zout.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij wil de meeste mannen?
Hmm. In plaats van Scandinavisch of Hollands zou je ook kunnen zeggen dat ik gewoon op Arische Übermenschen val.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:58 schreef RaisinGirl het volgende:
Ik val over het algemeen op Scandinavische types: lang, blond, blauwe ogen..
Specificeer dat eens. Ik bedoel ik weet niet hoe lang je bent, hoe groot je handen zijn en waar jij het over hebt is toch allemaal een spel van verhoudingen hè.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:30 schreef milagro het volgende:
ik val op donker, bruin, zwart.
maar goed in principe maakt het natuurlijk niet uit, zolang dat principe maar gezegend is met een lekker groot lid
Ook hun moeders???quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Blond ob schwarz ob braun...., ich liebe alle.... Frauen
Ik ben een slet, ik weet hetquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ook hun moeders???
Ik begin haast te denken dat je niet weet waarover je het hebt.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben een slet, ik weet het
Dat zou voor het eerst zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik begin haast te denken dat je niet weet waarover je het hebt.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:13 schreef Ryan3 het volgende:
Ik val alleen op Joodse meisjes. Untermeisjes dus..
Lijkt mijn tante op. Oudere versie dan weliswaar.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:43 schreef RaisinGirl het volgende:
[..]Anne Frank
.
Ah, het kwartje valt. Mijn laatste twee ex-en hadden geen moeder meer, dat scheelt een slok op een borrel.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:37 schreef Ryan3 het volgende:
knip
Mazzelpik.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, het kwartje valt. Mijn laatste twee ex-en hadden geen moeder meer, dat scheelt een slok op een borrel.
Do I need to say more?quote:Joodse schoonmoeders hebben de naam de lastigste te zijn overigens
Weet ik, maar ik zie gewoon the bloody point niet om verliefd te worden. Nou ja, eigenlijk wel dus.quote:Ook moet opgemerkt dat als je je roze bril net afgezet hebt je ogen weer moeten wennen aan de realiteit. Kortom: niet zo somber Ryan3
Het gebeurt, of je het nut er van inziet of niet. Een rotgeintje van onze Schepper volgens mijquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:48 schreef Ryan3 het volgende:
Weet ik, maar ik zie gewoon the bloody point niet om verliefd te worden.
Jaahaa, liefde geeft een hoop trammelant. Daar houd ik dan wel weer van.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:48 schreef Ryan3 het volgende:
Weet ik, maar ik zie gewoon the bloody point niet om verliefd te worden. Nou ja, eigenlijk wel dus.
Het is een complot idd. Laten we wel zijn als je niet verliefd of geil zou worden dan zul je nooit zover komen dat je zomaar je tong in iemands mond duwt of een bepaald lichaamsdeel in de lichaamsopening van een ander mens duwt en dan heen en weer gaat bewegen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het gebeurt, of je het nut er van inziet of niet. Een rotgeintje van onze Schepper volgens mij![]()
Typerendquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:02 schreef RaisinGirl het volgende:
[..]
Jaahaa, liefde geeft een hoop trammelant. Daar houd ik dan wel weer van..
O, dat vind jij leuk??? Ik vind er niets an, eerlijk gezegd. Niet dat ik trammelant met Holocaustontkenners prefereer. Ik hou helemaal niet van trammelant eigenlijk. Ik wil gewoon in harmonie met de natuur leven.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:02 schreef RaisinGirl het volgende:
[..]
Jaahaa, liefde geeft een hoop trammelant. Daar houd ik dan wel weer van..
Zei ik je toch al.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Typerend
Na onze castratie zal dat geen probleem meer zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is een complot idd. Laten we wel zijn als je niet verliefd of geil zou worden dan zul je nooit zover komen dat je zomaar je tong in iemands mond duwt of een bepaald lichaamsdeel in de lichaamsopening van een ander mens duwt en dan heen en weer gaat bewegen..
Dat is wel een oplossing idd. Kun je daarna nog een leuke zangcarrière beginnen ook. Twee vliegen in 1 klap.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Na onze castratie zal dat geen probleem meer zijn
Achja, er gaat niets boven rust, regelmaat en reinheid he. Maar daar tussendoor mag ik het graag een beetje laten bliksemen en donderen. Ook dat schijnt nodig te zijn om de natuur in evenwicht te houden.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:06 schreef Ryan3 het volgende:
O, dat vind jij leuk??? Ik vind er niets an, eerlijk gezegd. Niet dat ik trammelant met Holocaustontkenners prefereer. Ik hou helemaal niet van trammelant eigenlijk. Ik wil gewoon in harmonie met de natuur leven.
Vaak is het net andersom hè.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:13 schreef RaisinGirl het volgende:
[..]
Achja, er gaat niets boven rust, regelmaat en reinheid he. Maar daar tussendoor mag ik het graag een beetje laten bliksemen en donderen. Ook dat schijnt nodig te zijn om de natuur in evenwicht te houden.
uitzonderingen bevestigen de regelquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:11 schreef p-etr-a het volgende:
't Is misschien wel waar, ik val op zwart/donker haar. Maar zelf ben ik niet blond
Toch eigenlijk wel seksistisch, nu ik er eens over nagedacht heb hè, milagro. Hoe zou jij het vinden als ik zou zeggen: ik val op donker haar, maar goed in principe maakt dit niet uit, zoalng de schaamlippen maar niet al te groot zijn...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:30 schreef milagro het volgende:
ik val op donker, bruin, zwart.
]quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toch eigenlijk wel seksistisch, nu ik er eens over nagedacht heb hè, milagro. Hoe zou jij het vinden als ik zou zeggen: ik val op donker haar, maar goed in principe maakt dit niet uit, zoalng de schaamlippen maar niet al te groot zijn....
ik ben het er wel mee eensquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:07 schreef GizartFRL het volgende:
Ik val persoonlijk op vrouwen met donker haar, bruine ogen.
Maar ik ben dan ook een kleine minderheid he.
zou me geen REET kunnen schelen, Ryan3, vooral niet omdat jij het bentquote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toch eigenlijk wel seksistisch, nu ik er eens over nagedacht heb hè, milagro. Hoe zou jij het vinden als ik zou zeggen: ik val op donker haar, maar goed in principe maakt dit niet uit, zoalng de schaamlippen maar niet al te groot zijn....
Ik zou dat alleen nooit zeggen hè.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:22 schreef milagro het volgende:
[..]
zou me geen REET kunnen schelen, Ryan3, vooral niet omdat jij het bent
Zoals ik al dacht jij hebt het lek dus nog steeds niet boven water!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:16 schreef Ryan3 het volgende:
(Maar goed ben even wat anders doen, anders gaat het hier straks naar binnen regenen...)
Ik zou het toch op prijs stellen als je me niet achtervolgt in allerlei topics. Verder ben ik geen moraalridder en al zeker niet geslachtofferd.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:10 schreef lucida het volgende:
[..]
Zoals ik al dacht jij hebt het lek dus nog steeds niet boven water!
Off-topic: Voor een anti-racist en een niet-Holocaustontkenner bezig je trouwens wel behoorlijk vunzige taal - ik weet nou niet bepaald of zoiets in jouw voordeel zal uitpakken - wanneer je elders op dit forum de geslachtofferde 'moraalridder' uithangt???
Gr. Lucida
En 10% van de mannen valt helemaal niet op vrouwen, ongeacht de haarkleur.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:01 schreef robin300 het volgende:
[..]
nu.nl
op wie vallen jullie dan?
Beetje paranoia??? Je dacht toch zeker niet dat ik jouw achtervolg. Het is natuurlijk anders jij volgt mij (hinderlijk) ter illustratie van mijn gelijk een drietal citaten, die er bepaald niet om liegen:quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zou het toch op prijs stellen als je me niet achtervolgt in allerlei topics. Verder ben ik geen moraalridder en al zeker niet geslachtofferd.
Dus jij herkent zoiets niet als hyperbolische ironie en dan ga je dat vervolgens even hier in R&P posten in een topic waar het erover gaat op wie je valt...??? Curieus toch weer. Overigens bij dit zinnetje: "Grote vrijdenker, grote filosoof, grote mensenvriend, ik sta helemaal aan uw zijde, ik wil zelfs in uw schaduw staan als dat mag, kwam ikzelf niet meer bij hoor. Misschien dat ik nog eens een Holocaustontkenners-humor topic plaats, komt-ie er zeker weer in.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:22 schreef lucida het volgende:
[..]
Beetje paranoia??? Je dacht toch zeker niet dat ik jouw achtervolg. Het is natuurlijk anders jij volgt mij (hinderlijk) ter illustratie van mijngelijk een drietal citaten:
Ryan3 - dinsdag 3 augustus 2004 @ 16:08:
"Hee, neemt niet weg dat je me omgepraat hebt, ouwe reus, voorbij Goed en Kwaad moeten we tot aan onze kuiten in het bloed van onze tegenstanders staan. Als vrijdenkers onder mekaar. lucida is onze kampioen, de rest zijn Weimar-softies en links-liberaal addergebroed.
De vaha-nen hoog!!!"
Ryan3 - dinsdag 3 augustus 2004 @ 16:08:
"Ha, vriend, ik ben nu ook voorbij Goed en Kwaad hoor. Het voelt geweldig om in dat nihilistische paradijs te zijn. Je ziet nu eenvoudig dat je opponenten inderdaad niet nadenken maar gewoon paar leuzen napraten. Wat ben ik nu blij zeg. Ga ook meteen al mijn Nietzsche boekjes weer door bladeren en stukjes van Nietzsche hier citeren."
Ryan3 - dinsdag 3 augustus 2004 @ 16:24:
"Grote vrijdenker, grote filosoof, grote mensenvriend, [b]ik sta helemaal aan uw zijde, ik wil zelfs in uw schaduw staan als dat mag. Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld voorbij Goed en Kwaad en zie nu in dat die linkse users allemaal gehersenspoeld zijn. Ook is het tijd geworden om zonder emoties over raszuivering te praten en over de alte Kameraden die baanbrekend werk hebben verricht. Houzee, houzee, houzee. Ik wist niet dat dit perspectief zo bevrijdend zou zijn zeg, al die kul morele aannames weg. Bevrijd van een lode last. Ik laat het hier niet bij ook. Ik kan het wel van de daken schreeuwen. Zonde dat KP en Ollie er niet bij zijn, hè..."[/b]
Dit zijn quotes van Ryan3 uit POL en CH waar hij zich dagelijks en teveel bevindt en nu, Lucida toch, jouw eerste quote in R&P.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:22 schreef lucida het volgende:
Knip in een offtopic nietzschzeggend lulverhaal zonder gelijk.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:38 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Geweldig die mensen zonder relatie of met relatie toch nergens zoveel waarde aan hechten dan aan een thermoskan koffie op het aanrecht. Way to go.
Ik weet het wel, maar zeg het niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb het topic nog eens doorgelezen maar..... Wat bedoel je hiermee?
Oh het is iets tussen jullie zeker. Daar bemoei ik me dan maar niet mee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet het wel, maar zeg het niet..
Van zon worden je haren blond.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ga maar eens in 't zonnetje zitten.
Doe de aftrap.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:49 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag me af of iemand eerlijk durft te beweren dat hij/zij voor beschikbaarheid gaat..
Om eerlijk te zijn (maar dat ben ik natuurlijk altijdquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:49 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag me af of iemand eerlijk durft te beweren dat hij/zij voor beschikbaarheid gaat..
Ik val niet puur op haarkleur of uiterlijk, maar ik moet me wel betrappen dat ik een lichte voorkeur heb voor slanke vrouwen met blond of zwart hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:55 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Doe de aftrap..
Volgens mij moet je hiervoor bij een andere leeftijdscategorie zijn.
Mensen die zo puur op haarkleur en uiterlijk gaan zijn meestal of erg jong, of hebben weinig inhoud of zijn onervaren.
Ik ga niet voor beschikbaarheid hoor. Ook niet voor haarkleur oid. Ook onzin.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:55 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Doe de aftrap..
Volgens mij moet je hiervoor bij een andere leeftijdscategorie zijn.
Mensen die zo puur op haarkleur en uiterlijk gaan zijn meestal of erg jong, of hebben weinig inhoud of zijn onervaren.
Jij noemde in je eerst post ook één van de criteria is beschikbaarheid. Daar ben ik het mee eens hoor. Ik bijvoorbeeld zit ook niet te wachten op een getrouwde man. Maar ik las de vraagstelling anders en er meer een verhaal wanhoop in en dan vind ik deze vraag een beetje ongelukkig gesteld. Dan zou je eerder terecht komen in 30rs/40rs zoals bijvoorbeeld Shin. Andere leeftijdscategorie en het nu of nooit gevoel wat optreed bij dertigers.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:02 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Ik val niet puur op haarkleur of uiterlijk, maar ik moet me wel betrappen dat ik een lichte voorkeur heb voor slanke vrouwen met blond of zwart hoor. Maar dat betekent niet dat ik andere niet leuk zou kunnen vinden, want dit kan wel degelijk. Want mijn ex-vriendin voldeed niet aan de criteria slank en blond, maar ik was er wel gelukkig mee.
Kom je terug bij die neef van me hè. De rationele relatie. Beschikbaarheid. Ik heb haar nu gezien en ja, verder aardige meid, alleen een beetje rustig. Waren duidelijk content met elkaar, want zijn allebei rustig. En zaten ook veel aan elkaar en zo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:12 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Jij noemde in je eerst post ook één van de criteria is beschikbaarheid. Daar ben ik het mee eens hoor. Ik bijvoorbeeld zit ook niet te wachten op een getrouwde man. Maar ik las de vraagstelling anders en er meer een verhaal wanhoop in en dan vind ik deze vraag een beetje ongelukkig gesteld. Dan zou je eerder terecht komen in 30rs/40rs zoals bijvoorbeeld Shin. Andere leeftijdscategorie en het nu of nooit gevoel wat optreed bij dertigers.
Voorkeur is wat anders. Maar je hebt ook mannen die bijvoorbeeld alleen op een vrouw met cupD vallen, of zoals eerder genoemd alleen blond haar en die heten dan ook bijvoorbeeld Frenkie.
Uiteindelijk gaat het toch om de persoon waar je gek op word. Zelf heb ik gemerkt dat het een groot verschil is om donker of blond te zijn en het eerste bevalt me nu stukken beter. Hoeveel mensen zijn er nu werkelijk samen met het oorspronkelijke ideaalbeeld? Bar weinig denk ik zo.
Tjonge jonge, is weer gemeen wat je nu zegt hè. Zo bedoelde ik dat niet hè.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:19 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Ach, hoe noemde je het ookal weer? Benepen? Tja ik kan het niet zomaar met iedere vent, maar daar hangt geen uiterlijklabeltje aan.
Ja, nu ja, ik frunnik nooit hoor iig.quote:Rationeel is te begrijpen inderdaad, nu of nooit en wanneer je hetzelfde doel voor ogen hebt waarom niet? Ze zijn in ieder geval toch gek op elkaar anders loop je niet aan iemand de frunniken.
Echt waar? Waaraan merk je verschil? De manier waarop mensen met je omgaan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:12 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Zelf heb ik gemerkt dat het een groot verschil is om donker of blond te zijn en het eerste bevalt me nu stukken beter.
val ik toch mooi onder die 11%quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:18 schreef ppotter het volgende:
blondines niet dom...11% universitair niveau...en die ander 89%? juist
Zo las ik het hoor en daar reageerde ik ook op en jij negeerde het. Dan ga ik er vanuit dat je het bedoelde zoals ik antwoord gaf.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tjonge jonge, is weer gemeen wat je nu zegt hè. Zo bedoelde ik dat niet hè.
[..]
Ja, nu ja, ik frunnik nooit hoor iig.. Maar goed het wordt meer dan alleen een rationele keuze op den duur. Dus beschikbaarheid leidt tot voorkeur voor iemand.
Ryan, speelt er bij hen ook iets anders dan beschikbaarheid? Als ik met mijn 25 levensjaren nog jeugdig naïef ben, moet je het zeggen hoor (ik kan goed tegen goede kritiekquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kom je terug bij die neef van me hè. De rationele relatie. Beschikbaarheid. Ik heb haar nu gezien en ja, verder aardige meid, alleen een beetje rustig. Waren duidelijk content met elkaar, want zijn allebei rustig. En zaten ook veel aan elkaar en zo.
Ik denk dat beschikbaarheid pas in een later stadium een criterium wordt. Vallen op is, en zeker als het alleen om uiterlijke kenmerken gaat, meer iets biologisch en beschikbaarheid is meer een criterium of je iets met dat 'vallen op' gaat doen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:22 schreef Ryan3 het volgende:
Dus beschikbaarheid leidt tot voorkeur voor iemand.
Nou ze kenden elkaar al ruim 10 jaar. Ik denk alleen wel dat als means and motives bij mekaar komen, heleboel mensen afwijken van hun ideaalbeeld, op zich niets mis mee, en dan gaan mensen elkaar graag mogen enz.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:30 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Ryan, speelt er bij hen ook iets anders dan beschikbaarheid? Als ik met mijn 25 levensjaren nog jeugdig naïef ben, moet je het zeggen hoor (ik kan goed tegen goede kritiek), maar speelt er echt niets anders mee? Ze zijn toch ook met elkaar tevreden, omdat ze elkaar aanspreken (naast hun beschikbaarheid)? Voor mij zal beschikbaarheid niet dé reden worden.
Hij was heel goed (stelde iedereen in de schaduw), hij had zo weer kunnen meedoen wat mij betreft.quote:Off-topic: mooie avatar! Anderhalve week geleden tijdens de Democratische Conventie was ie weer in topvorm (met het citaat in je sig)...je kon echt zien dat de Democraten hem missen.
Ja, okee, dat zou kunnen ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat beschikbaarheid pas in een later stadium een criterium wordt. Vallen op is, en zeker als het alleen om uiterlijke kenmerken gaat, meer iets biologisch en beschikbaarheid is meer een criterium of je iets met dat 'vallen op' gaat doen.
Daar zal best een kern van waarheid inzitten. Maar ben van nature blond, en dat hou ik gewoon zo. Heb nog nooit mijn haar gekleurd. Ik weet wel het verschil tussen blond met grote borsten (d-cup, voor het afvallen) en met gewone borsten (b-cup, na het afvallen). Trekt ook normale mannen aan. En voorheen stonden ze altijd zo raar te kijken als ik met een lekkere sarcastische opmerkingen hun versierderspogingen de grond in boorde. Alsof ze verwachten dat je dat als blond met d-80 dat niet kunt. Met 75-b zijn de verwachtingen van mannen heel anders.... leg het maar uit....quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:38 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Dit zijn quotes van Ryan3 uit POL en CH waar hij zich dagelijks en teveel bevindt en nu, Lucida toch, jouw eerste quote in R&P.
Verder is dit topic ook zonder ene Lucida maar inclusief Ryan3 ook wel weer gevuld met stompzinnige cliché's. Geweldig die mensen zonder relatie of met relatie toch nergens zoveel waarde aan hechten dan aan een thermoskan koffie op het aanrecht. Way to go.
Oh ja ontopic? Ben blij niet meer blond te zijn, het maakt inderdaad een verschil maar een plezierig verschil. CupB, brunette + knalblauwe ogen trekt aan: "normale"* man.
*normaal is in deze leuk.
Ja echt, het maakt verschil. Blond valt kennelijk veel meer op, je trekt er echt mannen mee aan, maar dus ook het soort waar ik niet op zit te wachten. Daarom voel ik me fijner met bruin haar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Echt waar? Waaraan merk je verschil? De manier waarop mensen met je omgaan?
Ik bedoelde alleen aan te geven dat je niet zo verbitterd moet zijn wat betreft dat soort motieven en ook is het niet waar dat ze dat alleen maar willen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:29 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Zo las ik het hoor en daar reageerde ik ook op en jij negeerde het. Dan ga ik er vanuit dat je het bedoelde zoals ik antwoord gaf.
Hè, hè, leuk hoor.quote:Lijkt me ook niet verstandig om aan zijn vriendin te gaan frunniken..
Naar wie gluurt-ie dan?quote:Ja die vraagstelling is leuk maar hier een beetje onhandig en daarnaast wil niemand dat echt erkennen. Mijn buren als voorbeeld, twee eng burgerlijke doorsnee mensen, erg gelukkig gezinnetje, ze kunnen het goed met elkaar vinden maar hij is ondertussen een stiekeme vieze gluurder. Ach kon hij toch maar.... helaas, rationeel dan maar.
Dat onderschrijf ik... helaas... rare mensen mannen...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:35 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ja echt, het maakt verschil. Blond valt kennelijk veel meer op, je trekt er echt mannen mee aan, maar dus ook het soort waar ik niet op zit te wachten. Daarom voel ik me fijner met bruin haar.
Denk toch dat het hetzelfde is met vrouwen met een grote cupmaat. Mannen kijken daarnaar, ook natuurlijk omdat daar dan heel veel zit wat ze zelf niet hebben. Maar ik heb een vriendin gehad die hele grote borsten had en ze werd echt niet meer in de ogen aangekeken door een bepaald soort type man waar ze van gruwelde. Je word snel bimbo-achtig.
Jij doet net alsof alle mannen dat soort gedrag vertonen. Ik denk dat dat toch een verkeerde inschatting is hoor. Het is wel zo dat als je als man juist niet laat merken dat je daarvoor in bent, dat sommige vrouwen ietwat teleurgesteld worden en kribbig tegen je gaan doen, dat wel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
Daar zal best een kern van waarheid inzitten. Maar ben van nature blond, en dat hou ik gewoon zo. Heb nog nooit mijn haar gekleurd. Ik weet wel het verschil tussen blond met grote borsten (d-cup, voor het afvallen) en met gewone borsten (b-cup, na het afvallen). Trekt ook normale mannen aan. En voorheen stonden ze altijd zo raar te kijken als ik met een lekkere sarcastische opmerkingen hun versierderspogingen de grond in boorde. Alsof ze verwachten dat je dat als blond met d-80 dat niet kunt. Met 75-b zijn de verwachtingen van mannen heel anders.... leg het maar uit....
Sorry, heb mijn edit onder de verkeerde post gepost. Maar ik bedoelde dus sommige mannenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij doet net alsof alle mannen dat soort gedrag vertonen. Ik denk dat dat toch een verkeerde inschatting is hoor. Het is wel zo dat als je als man juist niet laat merken dat je daarvoor in bent, dat sommige vrouwen ietwat teleurgesteld worden en kribbig tegen je gaan doen, dat wel.
Nee okee akkoord.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
Sorry, heb mijn edit onder de verkeerde post gepost. Maar ik bedoelde dus sommige mannen![]()
Sommige vrouwen vinden het dan niet leuk als ze geen extra aandacht krijgen. Dan gaan ze kribbig doen. Of ze denken dat je een homo bent oid. Net zo goed.quote:Nee, ik heb het dan wel specifiek over de verkeerde mannen! n dat zijn ze ruim niet allemaal. Sorry voor mijn verkeerde edit, bij deze... Je laatste zin begrijp ik niet helemaal. verklaar je nader...
Tja, sommige vrouwen zijn net zo erg als die sommige mannenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee okee akkoord.
[..]
Sommige vrouwen vinden het dan niet leuk als ze geen extra aandacht krijgen. Dan gaan ze kribbig doen. Of ze denken dat je een homo bent oid. Net zo goed.
Ik heb die ervaring gewoon, er zit altijd meer achter.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik bedoelde alleen aan te geven dat je niet zo verbitterd moet zijn wat betreft dat soort motieven en ook is het niet waar dat ze dat alleen maar willen.
[..]
Hè, hè, leuk hoor.
[..]
Naar wie gluurt-ie dan?
Anyway gluren en iets willen is op zich niet kwaad toch? Vrouwen gluren misschien niet, maar willen soms ook dingen.
Dat moet je niet te gauw denken horen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:45 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ik heb die ervaring gewoon, er zit altijd meer achter.
Tja okee, dat kan. Dat ligt bij mijn neef en die dame anders hoor. Je weet wel wat mijn tante zei, maar dat was sterk overdreven. Niet dat het "mijn type" is, ook niet indien beschikbaar, maar geen manwijf, slank en sierlijk, gebruind en zit er jonger uit dan de 37 die ze is. Maar goed mannen, of iig veel mannen, maar misschien ook vrouwen zijn niet altijd in het keurslijf van een relatie te duwen. Althans zeker als die relatie wat langer duurt. Dus ja, hoe dan ook ook anderen zullen ervaren wat jij hier beschrijft, maar dan ietsje anders. (hè wat een gelul toch weer...)quote:Gluren daar gaat het niet om, meer een schets van een stel. Die hebben ook rationeel voor elkaar gekozen. Mijn buurvrouw voldoet aan het uiterlijk van het ergste manwijf op MW. Noch zij of hij zal bij ontmoeten gedacht hebben "Goh, dat is nou een lekker ding zeg". Rationeel voor elkaar gekozen dus en ze kunnen het goed met elkaar vinden maar verliefd zijn ze nooit geweest, dat heeft ze me ook ooit verteld.
Ik veroordeel het ook niet hoor, mensen zoals Bertus blijven altijd hopen op een meisje wat hij nooit zal kunnen krijgen maar godzijdank neemt hij nu genoegen met de vrouw waar hij nu bij is. Zij weet het en toch hebben ze veel plezier samen.
Dus voor vrouwen die maar weinig aandacht van mannen krijgen maar dat wel zouden willen, zou blonderen wel een goede optie kunnen zijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:35 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Ja echt, het maakt verschil. Blond valt kennelijk veel meer op, je trekt er echt mannen mee aan, maar dus ook het soort waar ik niet op zit te wachten. Daarom voel ik me fijner met bruin haar.
Beetje generaliserend vind ikquote:Denk toch dat het hetzelfde is met vrouwen met een grote cupmaat. Mannen kijken daarnaar,
Zoiets heel bijzonders is het nou ook weer niet hoorquote:ook natuurlijk omdat daar dan heel veel zit wat ze zelf niet hebben.
Ervaring.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat moet je niet te gauw denken horen.
[..]
Tja okee, dat kan. Dat ligt bij mijn neef en die dame anders hoor. Je weet wel wat mijn tante zei, maar dat was sterk overdreven. Niet dat het "mijn type" is, ook niet indien beschikbaar, maar geen manwijf, slank en sierlijk, gebruind en zit er jonger uit dan de 37 die ze is. Maar goed mannen, of iig veel mannen, maar misschien ook vrouwen zijn niet altijd in het keurslijf van een relatie te duwen. Althans zeker als die relatie wat langer duurt. Dus ja, hoe dan ook ook anderen zullen ervaren wat jij hier beschrijft, maar dan ietsje anders. (hè wat een gelul toch weer...)
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Zoiets heel bijzonders is het nou ook weer niet hoorWij hebben ook tepels en, ik fietste zonet langs een zwemstrandje, er zijn genoeg mannen die zelf flinke borsten hebben
Kale vrouwen zijn ook okayquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:54 schreef MarMar het volgende:
ik val trouwens niet op mannen met zwart haar.. eerder op blond of op van die kale koppies, als een man daar goed mee weg komt is dat zooooooooo sexay
Maar dan nog. Het gaat niet alleen om wippen. De psyche van de meeste mannen is vrij eenvoudig, in feite draait het bij hen, net als bij vrouwen om liefde aandacht en bevestiging. Ze gooien dat alleen altijd in de vorm van geslachtelijk verkeer hebben.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:01 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ervaring.
Nee, klopt, en daarnaast is het ook niet zo.quote:Wat je tante zei vond ik ronduit bespottelijk. Daar gaat het toch niet om?
Mm, vrouwen kunnen idd ook zeer kritisch en snobistisch zijn, klopt, mannen iets minder.quote:Grappig ik heb juist het idee dat mannen toch makkelijker het keurslijf van een relatie in te duwen zijn. Mits ze wat ouder zijn, ineens lijken ze niet meer zo kritisch en het nu of nooit gevoel lijkt bij mannen heftiger te zijn. Maar ik weet niet of dit de reden nu is dat er meer single vrouwen zijn. Er zijn immers meer ook meer vrouwen dan mannen.
Dat zeg ik toch steeds dat je een man nodig hebt. Waarom word je dan kwaad??? Ik heb helemaal geen vrouw nodig om normaal te kunnen functioneren hoor. Sterker nog naar mate ik ouder word, staat de heisa iedere keer weer me ernstig tegen (of zeg ik nu iets verkeerds???)quote:Jij bent trouwens een type wat wel makkelijk alleen kan zijn. Ik ben ook geen mens die zich laat lijmen tot een relatie om maar te voldoen aan het plaatje. Maar toch wil ieder mens liefde en zelfbevestiging. Vraag me eigenlijk af of ik er nog wel toe in staat ben, om met iemand samen te leven. Maar goed, ik heb dan ook wel een relatiehistorie waar ik niet echt blij van ben geworden en ben misschien te fel geworden op geestelijke vrijheid.
Jij ja, ik niet, ik reageer alleen op je.quote:Dwalen we niet te veel af?
Goh dat idee heb ik nu helemaal niet. In mijn ogen is dat nu of nooit gevoel sterker aanwezig bij vrouwen van mijn leeftijd dan bij mannen. Dat heeft vaak te maken met de laatse kans op het vervullen van de kinderwens.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:01 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Grappig ik heb juist het idee dat mannen toch makkelijker het keurslijf van een relatie in te duwen zijn. Mits ze wat ouder zijn, ineens lijken ze niet meer zo kritisch en het nu of nooit gevoel lijkt bij mannen heftiger te zijn.
Naarmate je langer alleen bent geweest wordt dat steeds lastiger denk ik. Maar je hoeft toch ook niet persé fysiek samen te leven?quote:Vraag me eigenlijk af of ik er nog wel toe in staat ben, om met iemand samen te leven.
Absoluut, but who cares anyway?quote:Dwalen we niet te veel af?
Dan moet iemand dat eerlijk zeggen en geen allerhande smoesjes verzinnen om achter te verschuilen. Bespaart iedereen een boel tijd en energie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar dan nog. Het gaat niet alleen om wippen. De psyche van de meeste mannen is vrij eenvoudig, in feite draait het bij hen, net als bij vrouwen om liefde aandacht en bevestiging. Ze gooien dat alleen altijd in de vorm van geslachtelijk verkeer hebben.
[..]
Nee, klopt, en daarnaast is het ook niet zo.
[..]
Mm, vrouwen kunnen idd ook zeer kritisch en snobistisch zijn, klopt, mannen iets minder.
[..]
Dat zeg ik toch steeds dat je een man nodig hebt. Waarom word je dan kwaad??? Ik heb helemaal geen vrouw nodig om normaal te kunnen functioneren hoor. Sterker nog naar mate ik ouder word, staat de heisa iedere keer weer me ernstig tegen (of zeg ik nu iets verkeerds???)
[..]
Jij ja, ik niet, ik reageer alleen op je..
Bij vrouwen van mijn leeftijd is het: jammer maar helaas.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goh dat idee heb ik nu helemaal niet. In mijn ogen is dat nu of nooit gevoel sterker aanwezig bij vrouwen van mijn leeftijd dan bij mannen. Dat heeft vaak te maken met de laatse kans op het vervullen van de kinderwens.
Zij wil graag lepeltje-lepeltje liggen, dat gaat niet via inet.quote:Naarmate je langer alleen bent geweest wordt dat steeds lastiger denk ik. Maar je hoeft toch ook niet persé fysiek samen te leven?
RG?quote:Absoluut, but who cares anyway?
Die voortplantingsdrang zit er het meest in bij mannen is mijn idee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goh dat idee heb ik nu helemaal niet. In mijn ogen is dat nu of nooit gevoel sterker aanwezig bij vrouwen van mijn leeftijd dan bij mannen. Dat heeft vaak te maken met de laatse kans op het vervullen van de kinderwens.
[..]
Naarmate je langer alleen bent geweest wordt dat steeds lastiger denk ik. Maar je hoeft toch ook niet persé fysiek samen te leven?
[..]
Absoluut, but who cares anyway?
Okee, nuecken????quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:23 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Dan moet iemand dat eerlijk zeggen en geen allerhande smoesjes verzinnen om achter te verschuilen. Bespaart iedereen een boel tijd en energie.
Je hebt liefde nodig, dat zeg je net zelf...quote:Ik heb geen man nodig.
Nee, hoor, ik ben de uitzondering die de regel bevestigt. iemand moet dat doen hè.quote:
Wat ik schreef geldt net zo hard voor jou als voor mij.
Lerares??? Blond, donker, welke cup val je??? Of beschikbaarheid? Nee, even serieus, je bent nu wat geagiteerd, maar ook jij hebt liefde nodig en vindt dat wel, als je maar door die mannen heen kunt kijken. (Is het geouwehoer wat ik nu zeg???)quote:En ik word niet blij van relaties. Ik heb daar geen zin meer in. Dat is dan egoistisch denk ik, maar ik voel het zo. Ik wil nooit meer zoveel inleveren voor wat fijne momenten en de rest een eeuwige compromis. Waar ik op de een of andere manier altijd het onderspit delf. Dit ligt ook aan mezelf, ik ben zeer lief voor mensen waar ik om geef. Relaties zijn in het begin twee helften die passen en daarna is het knokken voor je eigen helft. En ergens wil ik het allemaal toch wel, maar waarschijnlijk blijf ik hierom alleen of ga er uiteindelijk vandoor met bijvoorbeeld een in hogere sferen verkerende aerobiclerares..
Ach met vijftig kun je als vrouw ook nog een kind krijgen hoor. Het is mogelijk maar een oma-ouder is niet alles, maar veroordelen is te makkelijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bij vrouwen van mijn leeftijd is het: jammer maar helaas..
[..]
Zij wil graag lepeltje-lepeltje liggen, dat gaat niet via inet..
[..]
RG?
Nou redelijkerwijs gesproken hè.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:29 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ach met vijftig kun je als vrouw ook nog een kind krijgen hoor. Het is mogelijk maar een oma-ouder is niet alles, maar veroordelen is te makkelijk.
Geen idee hoor, ik verwees naar jou. Maar goed een gemeen meisje ben je wel dus.quote:Wie? RG?
hahaquote:hihi.
Kindvrouwtje hè.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:30 schreef Kaboutertje_X het volgende:
[afbeelding]
Op zoiets moet iedereen toch vallen?
En wat ik eerder aan Ryan3 schreef geldt (volgens mij) ook voor jouquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:23 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Wat ik schreef geldt net zo hard voor jou als voor mij. En ik word niet blij van relaties. Ik heb daar geen zin meer in. Dat is dan egoistisch denk ik, maar ik voel het zo. Ik wil nooit meer zoveel inleveren voor wat fijne momenten en de rest een eeuwige compromis.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ook moet opgemerkt dat als je je roze bril net afgezet hebt je ogen weer moeten wennen aan de realiteit. Kortom: niet zo somber
met neppersquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kindvrouwtje hè.
nee ok.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:33 schreef djenneke het volgende:
Er bestaan geen personen waarop "iedereen" valt....
Tuurlijk, maar ik kan me niet voorstellen dat het jou nooit overkomt(overkomen is) dat als je iemand ontmoet en zonder verder kennis te hebben gemaakt je in een bepaalde mate aangetrokken voelt tot die persoon. Je gaf het zelf al aan in dat verhaaltje over je buren.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:05 schreef thumb-bolt-on het volgende:
hihi, toch worden sommige mensen mooi naarmate je ze leert kennen en andersom werkt dat precies zo. Daarom ben ik niet zo uiterlijk gericht.
good for youquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:35 schreef Kaboutertje_X het volgende:
[..]
nee ok.
maar ik val er iig wel op
Ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, nuecken????
[..]
Je hebt liefde nodig, dat zeg je net zelf...
[..]
Nee, hoor, ik ben de uitzondering die de regel bevestigt. iemand moet dat doen hè.
[..]
Lerares??? Blond, donker, welke cup val je??? Of beschikbaarheid? Nee, even serieus, je bent nu wat geagiteerd, maar ook jij hebt liefde nodig en vindt dat wel, als je maar door die mannen heen kunt kijken. (Is het geouwehoer wat ik nu zeg???)
Er zijn wel meisjes en vrouwen waar heel veel mannen op vallen. Op school kan ik me herinneren dat er altijd maar 2 meisjes waren, waar eigenlijk iedereen op viel. Ook in andere groepen zie je dit. Nash heeft er zelfs zijn inspiratie door opgedaan voor zijn economische therieën.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:33 schreef djenneke het volgende:
Ojaa. Maar met ouder worden vind ik die tweede plaats nu het belangrijkst.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik kan me niet voorstellen dat het jou nooit overkomt(overkomen is) dat als je iemand ontmoet en zonder verder kennis te hebben gemaakt je in een bepaalde mate aangetrokken voelt tot die persoon. Je gaf het zelf al aan in dat verhaaltje over je buren.
Tuurlijk is er veel meer dan uiterlijk, maar dat ontdek je pas in de tweede plaats.
O, shit, hoe laat is het ehm... Jeez eh... nee, eh ja, o, damn, ik eh...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:36 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ja..
Ik hoef geen liefde hoor.quote:Ja ik zeg wel meer dan dit he? Jij leest ook alleen maar om je eigen stelling bevestigd te krijgen.
Ik wil liefde ja, net als jij. Zoveel verschillen we hier nou net niet in.
Mm, leuk.quote:Heb twee vriendinnen gehad, 1 had lang blond haar met C de ander donkerlangharig met D. Het is maar net wie je tegen komt. Maar ik val op mannen ondanks dat ik veel op het strandje vertoef.
Niet uit mijn nek iig.quote:Ja je ouwehoert, net als ik..
Nope.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:30 schreef Kaboutertje_X het volgende:
[afbeelding]
Op zoiets moet iedereen toch vallen?
En gruwlelijke make-up, een navelpiercing en een heupbroek. Is dit een foto van de nieuwe Breezah-campagne of zo?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
met neppers
Ja, dat klopt wel, ook volgens mijn eigen ervaringen. Maar je hebt dan ook te maken met groepsvorming, mode etc. Er zijn ook altijd genoeg mannen en vrouwen die op iets heel anders vallen (maar daar bijv. ook niet zo goed voor uit durven komen).quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er zijn wel meisjes en vrouwen waar heel veel mannen op vallen. Op school kan ik me herinneren dat er altijd maar 2 meisjes waren, waar eigenlijk iedereen op viel. Ook in andere groepen zie je dit. Nash heeft er zelfs zijn inspiratie door opgedaan voor zijn economische therieën.
Dit is toch niet waar. Voor de vrouwen weet ik het niet, vrouwen zijn veranderlijk in mannen waar ze op vallen door hun cyclus. Maar er is een vrouw waar iedere man op valt. Ze is een tekening en bestaat niet echt. Bedoel geen Lara Croft, maar er is een bekende vrouw binnen de psychologie waar iedere man op valt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:33 schreef djenneke het volgende:
Ja, inderdaad. Wat ben je nou voor watje als je je mening laat bepalen door anderen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel, ook volgens mijn eigen ervaringen. Maar je hebt dan ook te maken met groepsvorming, mode etc. Er zijn ook altijd genoeg mannen en vrouwen die op iets heel anders vallen (maar daar bijv. ook niet zo goed voor uit durven komen).
Zo kende ik een groepje mannen, niet heel close mee hoor, die nogal fout over vrouwen bezig waren. Moesten perse dikke tieten hebben. Afijn, je kent het wel. Toen was ik met een van die mannen eens apart aan het babbelen, en vertelde hij me dat hij eigenlijk op kleine borsten viel (was een van de grootste schreeuwerds zodra er een rondborstig persoon binnenkwam). Of ik dat wel voor me wilde houden.... Sommige mannen zijn echt heel raar...
edit: vroeger viel men bijv. ook op heel andere vrouwen dan tegenwoordig (gegeneraliseerd om het simpel te houden)
Zal voor een deel met groepsvorming te maken hebben idd. Vrouwen worden daarnaast ook als stukgoed gezien. Dus het krikt je status op als jij het populairste meisje weet te strikken oid. Overigens grappig is dat veel van die meiden die op de middelbare school erg populair waren dat op de universiteit ineens niet meer zijn, omdat daar andere maatstaven gelden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel, ook volgens mijn eigen ervaringen. Maar je hebt dan ook te maken met groepsvorming, mode etc. Er zijn ook altijd genoeg mannen en vrouwen die op iets heel anders vallen (maar daar bijv. ook niet zo goed voor uit durven komen).
Ja, zo zitten er ook veel homo's tussen die schreeuwers natuurlijk.quote:Zo kende ik een groepje mannen, niet heel close mee hoor, die nogal fout over vrouwen bezig waren. Moesten perse dikke tieten hebben. Afijn, je kent het wel. Toen was ik met een van die mannen eens apart aan het babbelen, en vertelde hij me dat hij eigenlijk op kleine borsten viel (was een van de grootste schreeuwerds zodra er een rondborstig persoon binnenkwam). Of ik dat wel voor me wilde houden.... Sommige mannen zijn echt heel raar...
edit: vroeger viel men bijv. ook op heel andere vrouwen dan tegenwoordig (gegeneraliseerd om het simpel te houden)
Oh nee jij hebt dat niet met warm weer he?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, shit, hoe laat is het ehm... Jeez eh... nee, eh ja, o, damn, ik eh...
[..]
Ik hoef geen liefde hoor.
[..]
Mm, leuk.
[..]
Niet uit mijn nek iig..
Ja, daar ben ik wel nieuwsgierig naar, maar voor vrouwen is er niet zoiets?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:43 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Dit is toch niet waar. Voor de vrouwen weet ik het niet, vrouwen zijn veranderlijk in mannen waar ze op vallen door hun cyclus. Maar er is een vrouw waar iedere man op valt. Ze is een tekening en bestaat niet echt. Bedoel geen Lara Croft, maar er is een bekende vrouw binnen de psychologie waar iedere man op valt.
Als ik er tijd voor heb, zoek ik het vanavond op.
Volgens mij is het portret van die vrouw het gemiddelde van alle gezichtstrekken waarop mannen vallen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:43 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Dit is toch niet waar. Voor de vrouwen weet ik het niet, vrouwen zijn veranderlijk in mannen waar ze op vallen door hun cyclus. Maar er is een vrouw waar iedere man op valt. Ze is een tekening en bestaat niet echt. Bedoel geen Lara Croft, maar er is een bekende vrouw binnen de psychologie waar iedere man op valt.
Als ik er tijd voor heb, zoek ik het vanavond op.
Nee en zeker niet met losse handen op mijn fiets met mijn lap op het stuur.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:45 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Oh nee jij hebt dat niet met warm weer he?.
Nee, ik niet nee.quote:Nee, jij hebt geen behoefte aan liefde. Ik geloof je hoor..
Ja volgens mij ook. Een portret of een tekening is trouwens ook nog geen persoon.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij is het portret van die vrouw het gemiddelde van alle gezichtstrekken waarop mannen vallen.
Nee wij zijn wisselend, door onze cyclus. Tijdens de eisprong vallen we bijvoorbeeld op stoerdere fittere mannen tbv de zogenaamde voortplanting.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik wel nieuwsgierig naar, maar voor vrouwen is er niet zoiets?
Nee jij niet he?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee en zeker niet met losse handen op mijn fiets met mijn lap op het stuur.
[..]
Nee, ik niet nee..
In dat geval hoop ik dat je die foto nog ergens weet op te sporen want het lijkt me echt heel sterk als echt iedere man daarop zou vallen. In tegenstelling tot wat ik in mijn eerste post beweerde val ik slechts heel zelden op blonde vrouwen en al helemaal niet op onmenselijk mooie vrouwen. Juist het afwijkende maakt iemand mooi en bijzonder.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:54 schreef thumb-bolt-on het volgende:
S. (weet je naam niet uit mijn hoofd) en Ryan hebben gelijk het is een tekening, maar het is wel zo dat iedere man er qua uiterlijk op zou vallen, volgens mij is ze ook blond. Ze is iig net zo onmenselijk als een Mattel Barbie.
Nee, ik nie nee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:55 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Nee jij niet he?.
Ik zit nu niet meer o0p de fiets nee, klopt. Ik sta in de keuken. Rugzak uitpakken.quote:Net zo geloofwaardig als dat je nu met je lap op de fiets zit.
Grappige link: Genious News for Dangerous Thinkersquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:59 schreef djenneke het volgende:
bron: http://www.users.bigpond.com/drowden/issue24.htm
Ik zit op de wc, kijken of ik TBO kan beantwoorden. Hihi.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:09 schreef Scrutinizer het volgende:
En ik sta nu op de tee van de 17e
gekke is dat je eerder gefascineerd raakt in een kleine afwijking van het gemiddelde volgens mij. Dus een rouw met een snor. Of een man met lange oogharen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:08 schreef djenneke het volgende:
Het is allemaal gemiddeld genomen, maar zoiets bestaat toch echt niet geldend voor iedereen.
Ja, geen 19de eeuwse Oostenrijkse Keizers knevel natuurlijk. Gewoon wat donker dons, nauwelijks zichtbaar. Geeft een overvloed aan mannelijk hormonen aan en dus een vurig temperament.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:22 schreef djenneke het volgende:
vrouw met een snor??? mannen met lange wimpers okee, maar een vrouw met een snor???
hmmm, ik ben anders ook in het bezit van een hoop temperament, maar een snor moet ik nog vinden.....quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, geen 19de eeuwse Oostenrijkse Keizers knevel natuurlijk. Gewoon wat donker dons, nauwelijks zichtbaar. Geeft een overvloed aan mannelijk hormonen aan en dus een vurig temperament.
Wat is er mis met wat temperament?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:25 schreef Ryan3 het volgende:
Niet dat ik zelf van een vurig temperament hou, dat niet.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat is er mis met wat temperament?![]()
Veel gezanik??? (ik zeg nu iets verkeerds hoor, gna, gna.)quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat is er mis met wat temperament?![]()
Ik ga het vanavond opzoeken, het is weer een drukte in huis en dan mag ik niet achter de pc.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In dat geval hoop ik dat je die foto nog ergens weet op te sporen want het lijkt me echt heel sterk als echt iedere man daarop zou vallen. In tegenstelling tot wat ik in mijn eerste post beweerde val ik slechts heel zelden op blonde vrouwen en al helemaal niet op onmenselijk mooie vrouwen. Juist het afwijkende maakt iemand mooi en bijzonder.
Ja, jij bent blond dan zie je het niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
hmmm, ik ben anders ook in het bezit van een hoop temperament, maar een snor moet ik nog vinden.....
Maar U is blond. Blonde vrouwen zijn over het algemeen iets minder behaard.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
hmmm, ik ben anders ook in het bezit van een hoop temperament, maar een snor moet ik nog vinden.....
Als ze maar niet op Kutja Scheurman lijkt, dan is mijn dag weer goed.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:28 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ik ga het vanavond opzoeken, het is weer een drukte in huis en dan mag ik niet achter de pc.
Maar ze is erg afwijkend en lijkt ook niet op Barbie. Wel heeft Yvonne Jaspers er heel vaag iets van weg.
En elders op Fok! wel een beetje een slijmjurk uithangen he? .quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Veel gezanik??? (ik zeg nu iets verkeerds hoor, gna, gna.)
Nou, ben dan wel temperamentvol, maar wat zeiken betreft valt t wel mee, dat bewaar ik wel voor fokquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Veel gezanik??? (ik zeg nu iets verkeerds hoor, gna, gna.)
Ja hoor, ik en slijmen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:30 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
En elders op Fok! wel een beetje een slijmjurk uithangen he? ..
Ja, okee, ga ook wat anders doen. Tot later.quote:Ben er vandoor hoor. Tot later?
Hmmm, das waar.... what can i say....quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar U is blond. Blonde vrouwen zijn over het algemeen iets minder behaard.
Niets van gezien hoor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou, ben dan wel temperamentvol, maar wat zeiken betreft valt t wel mee, dat bewaar ik wel voor fok![]()
![]()
En wat mij betreft kan ze ook maar beter niet op Bridget Maagwand lijkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als ze maar niet op Kutja Scheurman lijkt, dan is mijn dag weer goed.
Bedenk al jouw blonde haren eens in zwarte? Nog sterker blonde vrouwen hebben meer haar, maar fijner.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hmmm, das waar.... what can i say....![]()
Nee, en dat wijffie dat met die voetjesballer VanderMeide gaat trouwen, geloof ik, Sylvia Meis oid, al helemaal niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En wat mij betreft kan ze ook maar beter niet op Bridget Maagwand lijken
Wil je mijn oksels zien? nou scheer ik ze natuurlijk wel, maar dan nog, eigenlijk valt er niet veel te scheren. En nee, ze zijn niet blond (dus ook niet onzichtbaar.... heb er gewoon weinig)quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:36 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Bedenk al jouw blonde haren eens in zwarte? Nog sterker blonde vrouwen hebben meer haar, maar fijner.
Nu echt weg. Doeg Djenneke.
OMG, en als je die hoort praten wordt je toch bijkans ter plekke impotent?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, en dat wijffie dat met die voetjesballer VanderMeide gaat trouwen, geloof ik, Sylvia Meis oid, al helemaal niet.
Zo, en in je schaamstreek???quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wil je mijn oksels zien? nou scheer ik ze natuurlijk wel, maar dan nog, eigenlijk valt er niet veel te scheren. En nee, ze zijn niet blond (dus ook niet onzichtbaar.... heb er gewoon weinig)
Ja, man, je zou toch net een zware wedstrijd gehad hebben en dan thuis komen en zoiets aantreffen. Ik zou echt een pakje cabellero gaan halen en nooit meer terugkomen, zelfs de voetjesballerij eraan geven.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
OMG, en als je die hoort praten wordt je toch bijkans ter plekke impotent?
He ja doe eens?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wil je mijn oksels zien? nou scheer ik ze natuurlijk wel, maar dan nog, eigenlijk valt er niet veel te scheren. En nee, ze zijn niet blond (dus ook niet onzichtbaar.... heb er gewoon weinig)
hee, niet te intiem worden nou he?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zo, en in je schaamstreek???
Doe niet zo benepen zeg!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, man, je zou toch net een zware wedstrijd gehad hebben en dan thuis komen en zoiets aantreffen. Ik zou echt een pakje cabellero gaan halen en nooit meer terugkomen, zelfs de voetjesballerij eraan geven.
O, is dat intiem...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
hee, niet te intiem worden nou he?![]()
![]()
Nee tuurlijk niet, vertel ons eens over jouw schaamstreek ryan....quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, is dat intiem....
Jeez, volgens mij ben ik niet echt kieskeurig nu hoor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:45 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Doe niet zo benepen zeg!
Behaard.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, vertel ons eens over jouw schaamstreek ryan....![]()
Was jij al niet een keer of drie weggegaan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:45 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Doe niet zo benepen zeg!
Oh toch niet? Punt gemaakt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jeez, volgens mij ben ik niet echt kieskeurig nu hoor.
grinnikquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Behaard..
Ehm... dit gaat altijd zo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was jij al niet een keer of drie weggegaan?
Vind jij van wel???quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:48 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Oh toch niet? Punt gemaakt.
Hoe weet djenneke daar nu van???quote:He vertel Djenneke eens over die 26 cm van Staal..
4de keer.quote:Ik ga nu echt weg..
Okéquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:49 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ehm... dit gaat altijd zo..
Wat moet ik ign met jouw schaamstreek? Nee laat maar, ik hoef het niet te weten....quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat?!
Jij vond het benepen en dan doe je nu moeilijk? Daar gaat het me om.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vind jij van wel???
[..]
Hoe weet djenneke daar nu van???
[..]
4de keer..
Het gaat ook niet over mijn schaamstreek. Het ging over de beharing van blonde vrouwen en jij kwam aandragen met je oksels en dus vraag ik je hoe het zit met dat oerwoud tussen je benen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat moet ik ign met jouw schaamstreek? Nee laat maar, ik hoef het niet te weten....![]()
Nu ben je eerder weg ook. Eet smakelijk voor straks! Doeg.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga mijn boontjes doppen. Niet m'n eigen maar die van meneer Heijn. Niet boeiend, maar wel waar.
Jee, zeg als je twee mensen uitschakelt dan ben je al benepen???quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:53 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Jij vond het benepen en dan doe je nu moeilijk? Daar gaat het me om.
Ik denk het niet.quote:Ze wil het weten..
Weet ik toch.quote:Ja nu echt...
nou, als je het echt perse wil weten, ik ben niet preuts aangelegd, ik scheer..... blij nu? geen oerwoud dus.... sorryquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het gaat ook niet over mijn schaamstreek. Het ging over de beharing van blonde vrouwen en jij kwam aandragen met je oksels en dus vraag ik je hoe het zit met dat oerwoud tussen je benen.
Helemaal???quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
nou, als je het echt perse wil weten, ik ben niet preuts aangelegd, ik scheer..... blij nu? geen oerwoud dus.... sorry
waarom doe ik dit???![]()
![]()
![]()
Alles weg?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
nou, als je het echt perse wil weten, ik ben niet preuts aangelegd, ik scheer..... blij nu? geen oerwoud dus.... sorry
waarom doe ik dit???![]()
![]()
![]()
Nou ik toch bezig ben: nee, een klein streepje hou ik over, kaal vind ik iets pedofieligs hebben... blij nou?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Helemaal???
Ga niet weg. Wat zal ik eens eten???quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:53 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Nu ben je eerder weg ook. Eet smakelijk voor straks! Doeg.
Ja na wat je mij geschreven hebt vind ik van wel. Waar val je wel op trouwens? Volgens mij niet 1 soort type vrouw toch?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jee, zeg als je twee mensen uitschakelt dan ben je al benepen???
[..]
Ik denk het niet.
[..]
Weet ik toch..
Bonen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ga niet weg. Wat zal ik eens eten???
Ja, nee, okee, dat vind ik ook idd, dat schaamdelen dan op de genitaliën lijken van een kind en it puts me slightly off. Maar anyway dat was in feite ook de vraag niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou ik toch bezig ben: nee, een klein streepje hou ik over, kaal vind ik iets pedofieligs hebben... blij nou?
wtf moet je met deze info? djen weet het niet.....
Ryan valt stiekem op blond.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou ik toch bezig ben: nee, een klein streepje hou ik over, kaal vind ik iets pedofieligs hebben... blij nou?
wtf moet je met deze info? djen weet het niet.....
Grappenmaakster.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:59 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Bonen..
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:59 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ryan valt stiekem op blond..
mee eens dus... eet smakelijk, t wordt ook tijd voor mijn nasi... jummie...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nee, okee, dat vindt ik ook idd, dat schaamdelen dan op de genitaliën lijken van een kind en it puts me slightly off. Maar anyway dat was in feite ook de vraag niet.
Verder nutteloze informatie hoor, volgde alleen logischerwijs uit eerdere vragen en discussie.
Maar ik ben ook weg nu...
WAT is er mis met blond????quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
.
Wordt zo gauw vuil.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
WAT is er mis met blond????![]()
Hap!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
WAT is er mis met blond????![]()
Jee, wat ben je toch gemeen hè. En onverstandig om wat je gaat doen, maar goed ook jij luistert niet naar me.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:03 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Hap!, Ryan, je vermaakt je wel he de komende maanden.
Jawel, dat doe ik wel, alleen is het niet haalbaar en luister jij niet naar mij. Ik moet wel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jee, wat ben je toch gemeen hè. En onverstandig om wat je gaat doen, maar goed ook jij luistert niet naar me.
Meisje, ik ben somber gesteld, dat weet je. Te groot risico.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:09 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Jawel, dat doe ik wel, alleen is het niet haalbaar en luister jij niet naar mij. Ik moet wel.
En Ryan, je weet dondersgoed dat ik je niet kwijt wil.
Nu echt weg.
HAPquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:03 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Hap!, Ryan, je vermaakt je wel he de komende maanden.
Jij hebt echt een serieuze nazi-fixatie, weet je dat?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:01 schreef Ryan3 het volgende:
Hè, nazi-Göring???
Nee, hoor, want ik vind nasi niet eens zo lekker.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jij hebt echt een serieuze nazi-fixatie, weet je dat?
Als je nou eens ging bedenken wat je zou doen als je een nasibal was?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, hoor, want ik vind nasi niet eens zo lekker.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:52 schreef deedeetee het volgende:
Heb vroeger wel 'ns mee gemaakt dat een nieuw vriendje heel blij opmerkte "ik heb altijd al een meisje met blond haar willen hebben " Waarop ik heel droog reageerde met "wat jammer nou want mijn haar is geverfd ik ben helemaal niet blond van mijzelf ! "
Wat een domme kop trok die knul toen ! LOL
het zou moeten zijn: de kans dat een man op een blonde vrouw valt is het grootst.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan klopt de stelling niet
die zou moeten zijn:
de meeste mannen vallen niet op blond
Maar dat zijn natuurlijk vooral nepblondjes...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:55 schreef Bemiddelaar het volgende:
hmz, van alle vrouwen die ik gehad heb is 90% blond
maar dat komt gewoon omdat die het makkelijkst zijn![]()
Maar ja, wat versta je onder blond? Ik neem aan dat er ook een hoop geblondeerde vrouwen tussen zat. Bovendien hebben ze waarschijnlijk de 'allochtonen' meegeteld...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:41 schreef Jo79 het volgende:
De associatie dat vrouwen met blond haar dom zijn, gaat volgens de onderzoekers niet op. Uit de onderzoeksresultaten bleek dat 11 procent van de ondervraagde blonde vrouwen een universitaire opleiding volgt of heeft gevolgd, tegenover 7 procent van de niet-blonde vrouwen.
Wil je mijn oksels zien? Ik heb er ook maar weinig, terwijl ik zwart haar heb...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:39 schreef djenneke het volgende:
De hoeveelheid haar wordt al gekoppeld aan haarkleur sinds de mens bestaat! Aziaten hebben het meeste haar, dan afrikaanse types, dan de blondharigen, dan de brunettes, en als laatste de roodharigen. Blondines staan dus best hoog, maar ik ben een uitzondering. Nee geen behoefte aan jouw okselharen, jij wel aan de mijne, dan moet ik ze eerst laten groeien...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:17 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Wil je mijn oksels zien? Ik heb er ook maar weinig, terwijl ik zwart haar heb...
En sinds wanneer wordt de hoeveelheid haar gekoppeld overgeërfd met haarkleur??
zou kunnen, ze waren allemaal kaal van onder dus kon t niet checkenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:50 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Maar dat zijn natuurlijk vooral nepblondjes...
Huh? Oorzaak?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:03 schreef DarkElf het volgende:
ik geloof van alle blonde vrouwen op de wereld rond hun dertigste slechts nog 8 % ofzo natuurlijk blond is
heb ik laatst ergens gelezen.
Heb je hier wetenschappelijk bewijs van??quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:09 schreef djenneke het volgende:
De hoeveelheid haar wordt al gekoppeld aan haarkleur sinds de mens bestaat!
Waar heb je deze onzin in hemelsnaam vandaan? Heb je ooit wel eens een Aziaat met een bos borsthaar gezien??quote:Aziaten hebben het meeste haar, dan afrikaanse types, dan de blondharigen, dan de brunettes, en als laatste de roodharigen. Blondines staan dus best hoog, maar ik ben een uitzondering. Nee geen behoefte aan jouw okselharen, jij wel aan de mijne, dan moet ik ze eerst laten groeien...![]()
![]()
Ik denk dat al die vrouwen geblondeerd haar hebben en op hun 30e te lui zijn geworden om nog hun haar te verven...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:36 schreef DuchessX het volgende:
Huh? Oorzaak?
nou sowieso sterven natuurlijk blonde mensen uit door het opwarmen van de aarde en dus hebben we meer pigment nodig ...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:36 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Huh? Oorzaak?
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:51 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Ik denk dat al die vrouwen geblondeerd haar hebben en op hun 30e te lui zijn geworden om nog hun haar te verven...
Ja, maar dit is een proces dat generaties duurt, niet 10 jaar....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:52 schreef DarkElf het volgende:
nou sowieso sterven natuurlijk blonde mensen uit door het opwarmen van de aarde en dus hebben we meer pigment nodig ...![]()
Dit zou wel kunnen, maar ik vraag me dan af hoe het zo drastisch kan zijn dat 92& van de blonde vrouwen opeens bruin haar hebben...quote:en mensen beginnen vaak blond, kijk naar kinderen, en worden naar mate ze ouder worden steeds donkerder, zal vast iets met pigmenten te maken hebben.
Tsja, maar ik zie het eigenlijk niet zo duidelijk gebeuren in mijn omgeving. Iedereen die 5 jaar geleden blond was is het nog steeds...maar ja, het kan natuurlijk wel kloppen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:07 schreef DarkElf het volgende:
niet opeens, het is een proces wat al vroeg begint hoor..
babies en peuters hebben vaak blond haar, daarna wordt het vaak in de loop der jaren donkerder, en slechts bij enkele blijkbaar gaat dat langzamer zodat je langer natuurlijk blond blijft maar wel van heel lichtblond zoals kindjes hebben naar steeds wat donkerder gaat...
vraag het maar eens aan een kapper; die verteld je wrs hetzelfde.
Ik nam wel even aan dat je begreep dat dit generalisaties zijn. Maar voor de zekerheid vertel ik dat er nu maar even bij. En ja, daar zijn genoeg bronnen over. Ik heb het hier trouwens niet over huidhaar, maar hoofdhaar.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:49 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Heb je hier wetenschappelijk bewijs van??
Want volgens mij ben je hier aan het lullen. De ene blondharige is behaarder dan de ander.
[..]
Waar heb je deze onzin in hemelsnaam vandaan? Heb je ooit wel eens een Aziaat met een bos borsthaar gezien??
Maar ik neem aan dat een lichaam geen onderscheid maakt in hoofdhaar en lichaamshaar als het om dichtheden (in verhoudingen) gaat. Als je op je hoofd meer haarfollikels hebt, dan zul je op de rest van je lichaam er ook meer moeten hebben lijkt mij.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:22 schreef djenneke het volgende:
Ik nam wel even aan dat je begreep dat dit generalisaties zijn. Maar voor de zekerheid vertel ik dat er nu maar even bij. En ja, daar zijn genoeg bronnen over. Ik heb het hier trouwens niet over huidhaar, maar hoofdhaar.
Het zou kunnen dienen ter compensatie van de lichte kleur...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:25 schreef DarkElf het volgende:
mensen met blond haar hebben dunner maar veel meer haar op een vierkante cm dan een brunette of een zwartharige trouwens![]()
geen ideequote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:37 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Het zou kunnen dienen ter compensatie van de lichte kleur...
Ik wacht ook in spanning afquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:27 schreef _Guinevere_ het volgende:
Komt die foto hier nog es te staan? (van dat meiske dat iedereen leuk zou vinden)
Ik kan er ook niks aan doen, maar voor jou speciaal een paar bronnen:quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:35 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat een lichaam geen onderscheid maakt in hoofdhaar en lichaamshaar als het om dichtheden (in verhoudingen) gaat. Als je op je hoofd meer haarfollikels hebt, dan zul je op de rest van je lichaam er ook meer moeten hebben lijkt mij.
En als het gekoppeld over werd geërfd, zouden er niet zulke grote verschillen zijn...
Maar ik wil dan weten hoe ze die onderzoeken hebben gedaan en met hoeveel mensen, want ik weet niet hoe betrouwbaar een magazine over ontharing is...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 03:32 schreef djenneke het volgende:
Het aantal haren op een menselijk hoofd hangt nauw samen met de haarkleur. Blonde mensen hebben het meeste haartjes (tot 150000 stuks), bruinharigen en roodharigen moeten het met respectievelijk 100000 en 90000 haren stellen.
Hier boven staat weer wat anders...dus zo betrouwbaar vind ik die onderzoeken niet overkomen.quote:daarna de blonde mensen met ongeveer 100.000 en ten slotte de roodharigen met ongeveer 80.000.
Maar hoe kan het dan dat blonde mensen uiteindelijk wit haar krijgen??quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:07 schreef DarkElf het volgende:
niet opeens, het is een proces wat al vroeg begint hoor..
babies en peuters hebben vaak blond haar, daarna wordt het vaak in de loop der jaren donkerder, en slechts bij enkele blijkbaar gaat dat langzamer zodat je langer natuurlijk blond blijft maar wel van heel lichtblond zoals kindjes hebben naar steeds wat donkerder gaat...
vraag het maar eens aan een kapper; die verteld je wrs hetzelfde.
HOOFDhaar hebben we het over dan.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:49 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Heb je hier wetenschappelijk bewijs van??
Want volgens mij ben je hier aan het lullen. De ene blondharige is behaarder dan de ander.
[..]
Waar heb je deze onzin in hemelsnaam vandaan? Heb je ooit wel eens een Aziaat met een bos borsthaar gezien??
Ja, dat had ze al gezegd, maar we hadden het eerst over okselhaar en toen kwam ze opeens met het 'feit' dat Aziaten het meeste haar hadden, dus ik dacht dat het om ALLE haren ging.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:45 schreef milagro het volgende:
HOOFDhaar hebben we het over dan.
Blonde mensen hebben daar het meeste van, roodharigen het minste en er tussen in zitten bruinharigen.
Het haar van blondines is echter fijner, en van brunettes dikker (per haar dus)
voor de mensen die eroverheen gelezen hebbenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
maareuh zullen we weer ontopic gaanhoe entertaining dit ook was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |