abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21071875
Hoe doe je dat? stond namelijk toenet een schotel te maken , en toen ik het op een bord wou doen raakte ik perongeluk zo'n supermarkt tas aan die daar toevallig nog lag...
De pan was echt gloeiend heet dus nou zit er dus een laagje vastgekoekt plastig aan de pan. Hoe in hemelsnaam krijg je dat eraf of kan ik deze pan wel weggooien
Eraf krabben gaat echt niet, en opnieuw gloeiend heet maken zodat het plastic smelt is niet zo'n geweldig idee omdat m'n hele fornuis dan onder zit, en sowieso ben ik niet zo dol op eau de plastic... ja afzuigkap doet het ook niet meer
pi_21071896
plasticwater?

Maar, buitenkant of binnenkant?
pi_21071935
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 11:35 schreef veldmuis het volgende:
plasticwater?

Maar, buitenkant of binnenkant?
buitenkant

en wat bedoel je met plasticwater
pi_21071966
probeer het eens met aceton...
en nou wil ik mijn konijn !
pi_21071985
Een sterk organisch oplossmiddel dat plastic kan oplossen. (misschien trichloormethaan of zo)
pi_21071991
ik zou zeggen: schuurpapier, en gewoon proberen.
pi_21072004
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 11:38 schreef strandbal het volgende:
probeer het eens met aceton...
Krijg je dan geen teringzooi .

Enne...
plasticwater...eau de plastic....
pi_21072005
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 11:39 schreef Cheese het volgende:
Een sterk organisch oplossmiddel dat plastic kan oplossen. (misschien trichloormethaan of zo)
dat zeg ik... aceton...
en nou wil ik mijn konijn !
pi_21072030
naja ik ben nog geen stof tegengekomen waarbij ik wanneer ik er plastic in lag de plastig ineens ging verdampen. hij zal vast wel bestaan maar ik denk dat dat goedje een stuk schadelijker zal zijn dan even in de eau de plastic te zitten.

desnoods pak je een aansteker en maak je de pan van binnenuit warm waarna het plastic een beetje smelt maar niet helemaal waarna je het er vanaf kan pakken of laten glijden. zullen er nog wel resten achterblijven maar dat zou nog wel moeten lukken met heet water misschien.
moge er gedronken worden
pi_21072052
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 11:40 schreef strandbal het volgende:

dat zeg ik... aceton...
heb ik over gedacht, weet niet of het sterk genoeg is....
maar misschien lukt het ermee idd
pi_21072240
pan in de diepvries zetten, na een uurtje of vier met een scherp mes de plastic eraf krabben.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_21072949
gebruik FOSFOR lost het zo op weet niet of je pan ook nog btje fatsoenlijk blijft maar...... plastic is eraf
pi_21072965
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 11:50 schreef Deetch het volgende:
pan in de diepvries zetten, na een uurtje of vier met een scherp mes de plastic eraf krabben.
Pff.... you're spoiling all the fun laat hem eerst eens Fosfor of zoutzuur proberen kun je lache
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')