quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:33 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik ga nu naar me werk.....maar daar kom ik gewoon weer ff op het forum
Tot straks![]()
Later Neet Mansonquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:33 schreef Magneet het volgende:
[..]tot zo
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:35 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Later Neet Manson
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:34 schreef Thor-Nexium het volgende:
Zo net halsbrekende toeren uit moeten halen om mijn kat te vangen. Was al een week weg was van het balkon gepleurt de dombo.![]()
ik ga niet wegquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:35 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Later Neet Manson
werkse sinterthorquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:38 schreef Thor-Nexium het volgende:
Later Gijsjes weer werken![]()
Ja dat hing er al hequote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat behang![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.=Hee,.. was jij er bij? Nou dan. Sodeflikker dan op!=
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:43 schreef SailingAce het volgende:
Hoe hou je 10 kleine negertjes rustig?WHOEHAHAHAHAHAHHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Hhahahahahahahahaha
I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly.
Hoe hou je 10 kleine negertjes rustig?whahahhahahahahhahhahaahahahahhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
Hoe hou je 10 kleine negertjes rustig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zag Brown voor me.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
sinterthorquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:38 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik ga niet wegsinterthor
Hoe staat het met de vaderwensen Gijs ? Serieus bezig of zie je wel wanneer het komt !quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:43 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja dat hing er al he
Ik snap hem ook nietquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
sinterthor![]()
![]()
zucht
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zag Brown voor me.
Die heeft geen grote lippen... alleen een flink hoofdquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:47 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zag Brown voor me.
hier regent het gewoonquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:50 schreef D-Devil het volgende:
De airco staat al aan. Heerlijk is dat, ik durf nog niet eens naar buiten te gaan omdat het daar zo warm is, dan heb ik gelijk geen zin meer om te werken.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die heeft geen grote lippen... alleen een flink hoofd
En zijn mond doet ook nog goed werk![]()
hier niet meerquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hier regent het gewoon
Ik hoorde van Gaaaast dat jij op je werk een dom hoedje moet dragen?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:59 schreef kepler het volgende:
hier niet meer
We zien wel wanneer we er klaar voor mogen zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe staat het met de vaderwensen Gijs ? Serieus bezig of zie je wel wanneer het komt !
Vloerbedekking ook hequote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:44 schreef silver-surfer het volgende:
Jaaaaa sailing... WTF... dat sucked man!
Dat ziet er duur uit
en ik ben er trots opquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoorde van Gaaaast dat jij op je werk een dom hoedje moet dragen?
Krijg je tegenwoordig betaald bij Scouting?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:00 schreef Strolie75 het volgende:
Ik hoorde van Gaaaast dat jij op je werk een dom hoedje moet dragen?
was gewoon een saai verzinsel antwoord op datr neet mansonquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik snap hem ook niet
In natura, elke avond in de tent van de hopman.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:03 schreef chibibo het volgende:
Krijg je tegenwoordig betaald bij Scouting?
Is het inmiddels al een beetje opgedroogd Gijs?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:02 schreef SailingAce het volgende:
Vloerbedekking ook he
Maakt niet uit.. meubels, tv, pc.. is allemaal wel droog.. dus kon erger.
we hebben ook vrouwenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In natura, elke avond in de tent van de hopman.
hopman oooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In natura, elke avond in de tent van de hopman.
Ja, weet ik veel hoe de opperpedo heet.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:15 schreef mr_Brown het volgende:
hopman oooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkk![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:22 schreef Strolie75 het volgende:
Nederland :’)
En het gewoon nog serieus overwegen ook. Als ze zonder mannen willen zwemmen dan gaan ze maar naar Iran.
Moslimvrouwen willen mannenvrij zwemmen
zucht, het heet de schipperquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel hoe de opperpedo heet.Of was het nu Akela?
Zegt hij wel eens: "Kom bitte in mein tent Booooooooooootssjungennnnnnnnnnn" tegen jequote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:27 schreef kepler het volgende:
[..]
zucht, het heet de schipper
De Kabouters.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:10 schreef kepler het volgende:
we hebben ook vrouwen
Kan jij wel een auto open krijgen?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zegt hij wel eens: Booooooooooootssjungennnnnnnnnnn" tegen je
dat moet je zelf wetenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:32 schreef chibibo het volgende:
[..]
De Kabouters.
Nee dat was onmogelijkquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:32 schreef kepler het volgende:
[..]
Kan jij wel een auto open krijgen?
Akela inderdaad.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:23 schreef Strolie75 het volgende:
Ja, weet ik veel hoe de opperpedo heet.Of was het nu Akela?
Ik liep vanmorgen boven over een zompig vloerbedekking.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is het inmiddels al een beetje opgedroogd Gijs?
kinderslotquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:34 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee dat was onmogelijk, hij zat op slot mijn vriendelijke jonge woudloper
Jep... en nog een dubbel slot er overheen ook...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:35 schreef kepler het volgende:
[..]
kinderslot![]()
![]()
Dan moeten ze allochtonen-vrije uurtjes invoeren, dan is dat ook meteen voorbij.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:25 schreef kepler het volgende:
er bestaan/bestonden in sommige zwembaden al man-vrije zwemuurtjes. Maar dat heeft weer andere redenen, namelijk dat de mannen zich niet konden gedragen...
Zo heeft het tikibad een tijdlang vrouwen en mannen uurtjes gehad. Alleen maar omdat er teveel vrouwen werden betast
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan moeten ze allochtonen-vrije uurtjes invoeren, dan is dat ook meteen voorbij.
whehe, dat was wel leuk geweestquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jep... en nog een dubbel slot er overheen ook...
De enige manier was zijn ruit intrappen... maarja dan mag ik ook meteen mijn bureau afruimen
Ja he!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:38 schreef kepler het volgende:
[..]
whehe, dat was wel leuk geweest
whahaaquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:39 schreef silver-surfer het volgende:
Zeg Kep... wanneer ben jij eigenlijk klaar met je studie dan?
Noot over 30 jaar, maar jij toch wat sneller hoop ik..
Misschien was dat het wel waard geweest, vooral als je daarna had mogen meeluisteren met het telefoongesprek met zijn verzekering.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:36 schreef silver-surfer het volgende:
Jep... en nog een dubbel slot er overheen ook...
De enige manier was zijn ruit intrappen... maarja dan mag ik ook meteen mijn bureau afruimen
Tsja.. en wat valt er nou eigenlijk nog te leren over vliegtuigen..quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:39 schreef silver-surfer het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:39 schreef silver-surfer het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:39 schreef silver-surfer het volgende:
Damn .,.... nog 3 jaar ookquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:40 schreef kepler het volgende:
[..]
whahaa
de planning is nog 3 jaar. Maar in die 3 jaar zit ook stage-lopen in het buitenland en een jaar afstuderen. Dus eigenlijk ben ik er al bijna
Ja... dat had ie dan mooi even moeten uitleggenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Misschien was dat het wel waard geweest, vooral als je daarna had mogen meeluisteren met het telefoongesprek met zijn verzekering.
Toch was dat een mooie tijd. Lekker rustig, veel vrije tijd. Dronken studentes versieren. :’)quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:43 schreef silver-surfer het volgende:
Damn .,.... nog 3 jaar ook... en hoelang ben je nu bezig?
Ik zou er niet meer aan moeten denken
Zoiets als DITquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:41 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Tsja.. en wat valt er nou eigenlijk nog te leren over vliegtuigen..
Verzin een nieuw dinges!
DIE BOOOTTT!!!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zoiets als DIT
Dat vliegtuig
Beetje te massaal...voor dat geld kun je volgens mij ook wel een privé-jet charteren.quote:
Gijs, dit gaan we doen volgende zomerquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:40 schreef kepler het volgende:
[..]
whahaa
de planning is nog 3 jaar. Maar in die 3 jaar zit ook stage-lopen in het buitenland en een jaar afstuderen. Dus eigenlijk ben ik er al bijna
Bjeuk, groepsreizen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:04 schreef Gaaaast het volgende:
Gijs, dit gaan we doen volgende zomer![]()
The Highlights of New Zealand - 24 dagen
Lekker op vakantie met een kudde verlepte dertigers en veertigers.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:05 schreef Strolie75 het volgende:
Bjeuk, groepsreizen.
Ja, elke dag weer in die bus stappen en verplicht gezellig doen. Nooit eens ergens langer kunnen blijven als je het mooi vindt. Ik heb het een keer in Florida gedaan, was een keer en nooit meer! Tegenwoordig alleen nog maar Fly-Drive vakanties!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:08 schreef chibibo het volgende:
Lekker op vakantie met een kudde verlepte dertigers en veertigers.
1. anders is het te duurquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bjeuk, groepsreizen.
Dat is waar, maar je hebt wel veel meer vrijheid.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:10 schreef Gaaaast het volgende:
1. anders is het te duur![]()
Als de hele groep mekaar kent is het op zich wel leuk. Maar toch ben je voor de route weer afhankelijk van de reisleider. Ik heb in de VS (Colorado) en Schotland dingen gezien die ik met een groepsreis nooit had gezien!quote:2. wij zijn ws de complete groep
Als je voor arme studenten gaat moet je inderdaad groepsreizen nemen.quote:3. zonder groepsreis had ik nooit zo`n mooie vakantie naar Amerika gehad
4. Dan had ik Kepler, Noot en dus jullie nooit gekend* Twijfelt *
Je mag meequote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je hebt wel veel meer vrijheid.
[..]
Als de hele groep mekaar kent is het op zich wel leuk. Maar toch ben je voor de route weer afhankelijk van de reisleider. Ik heb in de VS (Colorado) en Schotland dingen gezien die ik met een groepsreis nooit had gezien!
[..]
Als je voor arme studenten gaat moet je inderdaad groepsreizen nemen.Mag ik mee? Huren we 2 campers en rijden we achter elkaar aan?
Je hebt mailquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In Florida hadden we op zich ook wel een leuke groep. Maar ik wil gewoon graag de mogelijkheid hebben om mijn eigen reis (een beetje in te delen). Bijbvoorbeeld in Florida, ik vond Miami en Disney World wel aardig, maar niet leuk genoeg om bijna één week te blijven! De Florida Keys en de Everglades daarentegen waren schitteren en daar knalde we in 2 dagen doorheen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:15 schreef Gaaaast het volgende:
Je mag mee
Onze reisleiding sukte ook giga in Amerika. Was tevens m`n eerste groepsreis. Maar hun weten precies de mooie plekjes, ook de niet toeristische![]()
Onze group liep ook van 12 jaar tot 65 maar nog nooit zo`n lol gehad met de hele groepZou het zo over5doen ondanks de reisleiding
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:21 schreef mr_Brown het volgende:
O-Ren is gerigistreerd
tis niet helemaal Uma Thurmansorry Cho.... maar ze wordt wel bruut gekilled door haar
maar ik vond O-Ren een mooie naam en tevens is het ook nog eens een stukje van Rens d'r eigen naam![]()
en het belangrijkste..... The Boss vindt het zelf cool dus![]()
Ik doe je...hard..droog...lang...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:21 schreef Gaaaast het volgende:
Je hebt mail![]()
Bij die avontuurlijke rondreizen heb je tenminste minder koters en bejaarden.quote:
ja...... daar zat ik ook nog aan te denken, maar dat vind ik zelf niet zo leukquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
had er dan O-Rens van gemaakt.
en bedankt nog Noot en Kepquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:10 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
1. anders is het te duur![]()
2. wij zijn ws de complete groep
3. zonder groepsreis had ik nooit zo`n mooie vakantie naar Amerika gehad
4. Dan had ik Kepler, Noot en dus jullie nooit gekend* Twijfelt *
Als je Kill Bill trouwens goed vond zal ik je de Japanse versie eens uitlenen! Dan ga je pas echt gillen!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:27 schreef mr_Brown het volgende:
ja...... daar zat ik ook nog aan te denken, maar dat vind ik zelf niet zo leuk
Djoser is echt mooi, heb een paar boeken van hun liggen maar ze zijn zooooo duurquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bij die avontuurlijke rondreizen heb je tenminste minder koters en bejaarden.Djoser en Koning Aap hebben ook mooie rondreizen.
Ik wil echt naar Nieuw Zeelandquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:26 schreef Strolie75 het volgende:
Dit lijkt mij persoonlijk helemaal geweldig.
West Canada
*site bookmarked*
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en bedankt nog Noot en Kep
Klopt..ik krijg die catalogus van hun ook elk jaar. Staan echt mooie reizen in. Zelfs van toeristische bestemmingen als Thailand weten ze toch nog iets moois te maken (slapen in een drijvend dorp, meerdaagse trek door de jungle op een olifant, etc).quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:31 schreef Gaaaast het volgende:
Djoser is echt mooi, heb een paar boeken van hun liggen maar ze zijn zooooo duur
Vancouver.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:26 schreef Strolie75 het volgende:
Dit lijkt mij persoonlijk helemaal geweldig.
West Canada
*site bookmarked*
Nieuw Zeeland, Canada, Alaska, Colorado, Schotland, etc. Dat zijn echt mijn bestemmingen! Ongerepte wilde natuur.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:33 schreef Gaaaast het volgende:
Ik wil echt naar Nieuw Zeelandmoet alleen de rest nog overtuigen
Die landschappen uit LOTR die moet ik zelf zienBeren, walvissen, dolfijnen, enz....
hou op..... ik krijg die boeken van hun ook elk jaar.......heeeerlijkquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klopt..ik krijg die catalogus van hun ook elk jaar. Staan echt mooie reizen in. Zelfs van toeristische bestemmingen als Thailand weten ze toch nog iets moois te maken (slapen in een drijvend dorp, meerdaagse trek door de jungle op een olifant, etc).
-zucht-
*naar buiten kijkt*
*Amsterdam ziet*
-zucht-
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:34 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat heb je tegen mij Gijs
Je deed op de BBQ ook al zo afstandelijk![]()
In New Zealand kom je gewoon dit bord tegenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klopt..ik krijg die catalogus van hun ook elk jaar. Staan echt mooie reizen in. Zelfs van toeristische bestemmingen als Thailand weten ze toch nog iets moois te maken (slapen in een drijvend dorp, meerdaagse trek door de jungle op een olifant, etc).
-zucht-
*naar buiten kijkt*
*Amsterdam ziet*
-zucht-
Hou op, schei uit. En daar komt nog bij dat alle echt mooie reizen 26+ dagen duren! Waar haal ik al die vrije dagen vandaan?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:37 schreef mr_Brown het volgende:
hou op..... ik krijg die boeken van hun ook elk jaar.......heeeerlijkmaar wel duur hoor
![]()
Gijs, als ze niet mee willen naar NZ zijn ze gewoon leip!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:33 schreef Gaaaast het volgende:
Ik wil echt naar Nieuw Zeelandmoet alleen de rest nog overtuigen
Die landschappen uit LOTR die moet ik zelf zienBeren, walvissen, dolfijnen, enz....
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:21 schreef mr_Brown het volgende:
O-Ren is gerigistreerd
tis niet helemaal Uma Thurmansorry Cho.... maar ze wordt wel bruut gekilled door haar
maar ik vond O-Ren een mooie naam en tevens is het ook nog eens een stukje van Rens d'r eigen naam![]()
en het belangrijkste..... The Boss vindt het zelf cool dus![]()
quote:De beste reistijden zijn onze herfst en winter, in Nieuw-Zeeland is het dan namelijk lente en zomer. De seizoenen zijn in dit deel van de wereld namelijk omgekeerd. In de Nederlandse zomer kan het in Nieuw-Zeeland behoorlijk koud zijn. In Nieuw-Zeeland heb je gedurende het gehele jaar kans op een bui of een regenachtig dagdeel. Nieuw-Zeeland is in ieder geval frisser en natter dan b.v. Australië. De beste reistijd is tussen oktober en april.
Of nog een paar dagen Singapore of Hong Kong eraan vasthangen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:39 schreef chibibo het volgende:
Als ik jullie was, zou ik wel langer gaan dan een paar weken.
No way dat ik tussen oktober en april 4 weken vrij krijgquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:40 schreef chibibo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:40 schreef Gaaaast het volgende:
geeeen ideeeee hahahahahaquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]![]()
![]()
Wanneer post ze d'r 1e post![]()
Dat zuigt, Gijs.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:41 schreef Gaaaast het volgende:
No way dat ik tussen oktober en april 4 weken vrij krijg
Volgens mij stelt mijn hypotheekverstrekker dat niet zo op prijs…mijn kuiken denk ik ook niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:45 schreef chibibo het volgende:
Wat je ook kunt doen is even doorsparen, en dan je baan opzeggen (of onbetaald verlof aanvragen, maar dat is meestal niet zo makkelijk) en een paar maanden weg gaan. M'n ex heeft er drie maanden gezeten, en dat was nog lang niet genoeg.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:46 schreef iemand in het bantopic het volgende:
gamedemon, weg, gore plaatjes tegen de policy in ONZ.
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamnquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:47 schreef Gaaaast het volgende:
[afbeelding]
Jouw hypotheekverstrekker en Toadette stellen het niet op prijs als Gaaast zijn baan opzegt?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:46 schreef Strolie75 het volgende:
Volgens mij stelt mijn hypotheekverstrekker dat niet zo op prijs…mijn kuiken denk ik ook niet.
Ik had het over mezelf...voelde me ook aangesproken.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:49 schreef chibibo het volgende:
Jouw hypotheekverstrekker en Toadette stellen het niet op prijs als Gaaast zijn baan opzegt?
Ik heb haar erop aangesproken. Ze wilde je stijve tepels zien.quote:P.S. Doe je haar de groeten van me? Zeg maar dat m'n shirt intussen is opgedroogd en dat ik het haar vergeef.
Wat lief.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:50 schreef Strolie75 het volgende:
Ik had het over mezelf...voelde me ook aangesproken.
Ik de hare ook, maar ik had geen flesje Spa bij de hand.quote:Ik heb haar erop aangesproken. Ze wilde je stijve tepels zien.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:45 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat zuigt, Gijs.
Wat je ook kunt doen is even doorsparen, en dan je baan opzeggen (of onbetaald verlof aanvragen, maar dat is meestal niet zo makkelijk) en een paar maanden weg gaan. M'n ex heeft er drie maanden gezeten, en dat was nog lang niet genoeg.
Dan steek je je maar in de schulden. Dit soort dingen moet je doen nu je nog jong bent. Later, als je eenmaal oud, afgetakeld en dement bent, doe je toch niks anders dan uit het raam staren en Lingo kijken, dus kun je dan mooi je opgebouwde schuld aflossen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:52 schreef Gaaaast het volgende:
Gijs met het bedrag dat wij kunnen sparen per maand kunnen we wel over 10 jaar
Zit al voor 210.000 euro in de schuldenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:56 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dan steek je je maar in de schulden. Dit soort dingen moet je doen nu je nog jong bent. Later, als je eenmaal oud, afgetakeld en dement bent, doe je toch niks anders dan uit het raam staren en Lingo kijken, dus kun je dan mooi je opgebouwde schuld aflossen.
Vind ik niet gek, die willen flappen zien !quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:57 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Zit al voor 210.000 euro in de schuldenKrijg niks meer van de bank
Leuk zo een pasfoto als iconquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:58 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Vind ik niet gek, die willen flappen zien !
Anders bel je met De Leenman.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:57 schreef Gaaaast het volgende:
Zit al voor 210.000 euro in de schuldenKrijg niks meer van de bank
Gijssssssssssssssssquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoi Gijsjes
Sven is niet zo dik & lelijk. Heeft NADINE DIT TROUWENS Al gezien Sven? ZO ja hoeveel jaar pikstraf heb je?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:59 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Leuk zo een pasfoto als icon![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoi Gijsjes
Gaaast, ik kom morgen wel dnek ikMoeten even afspreken hoe laat enzo. Komt Kep ook nog? En we gaan naar Azië
Niet naar NZ. NZ/Aus wil ik later doen
Sorry Gijs maar dan scheiden onze (vakantie)wegen want ik ga naar NZ en MLou en Kepler ook ( net ge-sms-t)quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoi Gijsjes
Gaaast, ik kom morgen wel dnek ikMoeten even afspreken hoe laat enzo. Komt Kep ook nog? En we gaan naar Azië
Niet naar NZ. NZ/Aus wil ik later doen
http://adorablebunnies.com/LOADER/TVJapan.wmvquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
En we gaan naar Azië
Wie is MLou?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:12 schreef Gaaaast het volgende:
Sorry Gijs maar dan scheiden onze (vakantie)wegen want ik ga naar NZ en MLou en Kepler ook ( net ge-sms-t)
Morgen ben je harstikke welkom Gijs. Angs en ik zij de hele dag vrij dus kijk maar
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:12 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Sorry Gijs maar dan scheiden onze (vakantie)wegen want ik ga naar NZ en MLou en Kepler ook ( net ge-sms-t)
Morgen ben je harstikke welkom Gijs. Angs en ik zij de hele dag vrij dus kijk maar
Mag ik je Lost in Translation aanraden? Perfecte film over eenzaamheid in Azië.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een liefde in dit topic
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cunt Kepler moet trouwens werken Vrijdagavond en mijn neefje Sven komt ook vrijdag avond (even) met die papa en mamaquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een superlief en spontaan meisje die mee naar Amerika is geweest en waar Roy verliefd (en ik ookquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wie is MLou?
Foto! En waarom post zij hier niet. En jij wel?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:16 schreef Gaaaast het volgende:
Een superlief en spontaan meisje die mee naar Amerika is geweest en waar Roy verliefd (en ik ook) op is
![]()
Vrouwenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gister wilde Mlou nog naar Azië
Alsjeblief niet zegquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Foto!
G...gaat de tweelingzus van je kuiken ook mee?
Dan gooi ik mijn stage plannen voor Australie wel weg en ga ik volgend jaar naar NZ met julliequote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:16 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Vrouwen
Je weet hoe gek ze is van LOTR![]()
Guntquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:17 schreef CaptainMiller het volgende:
Zo, vanochtend lekker uit de bocht gevlogen op de N11 , zo de berm in![]()
Onwijze klapmaar had helemaal niks
Scheelde 3 mm met een paalAlleen over een groot stuk beton gevlogen, maar nergens een krasje
![]()
Dat noem ik geluk hebbenHad me camera bij me maar stond nog te trillen op me benen dus helemaal vergeten
Moest daarna wel om proesten
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:17 schreef CaptainMiller het volgende:
Scheelde 3 mm met een paalAlleen over een groot stuk beton gevlogen, maar nergens een krasje
![]()
Dat noem ik geluk hebbenHad me camera bij me maar stond nog te trillen op me benen dus helemaal vergeten
Gijsssssssssssssssssssssss...gelukkig heb je niks.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:17 schreef CaptainMiller het volgende:
![]()
Ik ga volgend jaar naar Canadaquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland, Canada, Alaska, Colorado, Schotland, etc. Dat zijn echt mijn bestemmingen! Ongerepte wilde natuur.
Pretparken en drukte hoeft voor mij echt niet.
Tering, Gijs!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:17 schreef CaptainMiller het volgende:
Was bij afslag naar a4, reed iets te snel en had net geregendquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:19 schreef SailingAce het volgende:
[..]
![]()
Nee, helemaal niksquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:20 schreef chibibo het volgende:
[..]
Tering, Gijs!
Geen schade aan je auto, begrijp ik?
Wat was de oorzaak?
Is ze zo erg? Of ben je bang dat je 22 dagen lang met een stramme kabouter in je broek rondloopt?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:17 schreef Gaaaast het volgende:
Alsjeblief niet zeg
Dan ga ik niet mee
Alleen me trots gekrenktquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Damn Ker, verder alles in orde?
Gijsquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:17 schreef CaptainMiller het volgende:
![]()
Ohwwwwwwwwwwwquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:21 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Alleen me trots gekrenkt
___________________________O_________________________quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:19 schreef CaptainMiller het volgende:
Ik ga volgend jaar naar Canada![]()
![]()
Ik ga zo ff krikkenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs.... beter bekijk je de onderkant van je auto
Dat leven van jou![]()
Je rijdt als een wijf.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:21 schreef CaptainMiller het volgende:
Alleen me trots gekrenkt
*zichzelf aanbiedt om gekrikt te worden*quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:24 schreef CaptainMiller het volgende:
Ik ga zo ff krikken
Niks beters dan een stevig potje seks om van de schrik te bekomen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:24 schreef CaptainMiller het volgende:
Ik ga zo ff krikken
Oh ja, daar heb ik ook wel eens een close call gehad..quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:20 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Was bij afslag naar a4, reed iets te snel en had net geregend![]()
Ik trek haar niet Gijs. Zij vind mij niks en ik zou niet kunnen leven met haar. Angs is 20x lieverquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is ze zo erg? Of ben je bang dat je 22 dagen lang met een stramme kabouter in je broek rondloopt?
![]()
Je kuiken is geweldig Gijs!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:31 schreef Gaaaast het volgende:
Ik trek haar niet Gijs. Zij vind mij niks en ik zou niet kunnen leven met haar. Angs is 20x liever![]()
Gijs, ze zijn hetzelfde.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:31 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Ik trek haar niet Gijs. Zij vind mij niks en ik zou niet kunnen leven met haar. Angs is 20x liever![]()
Jaquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS meeeeeeeeen je niet????
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:36 schreef CaptainMiller het volgende:
Moest op het eind alleen aan jou denken![]()
Ze is zo lief Gijsquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je kuiken is geweldig Gijs!Zo te horen heeft zij alle goede karaktereigenschappen gekregen!
Lag er een hondendrol in de berm?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:36 schreef CaptainMiller het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:36 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
JaMan, foto was zoo grappig geweest
Zelfkennisquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:41 schreef chibibo het volgende:
[..]
Lag er een hondendrol in de berm?
whoehahahahahaquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:41 schreef chibibo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:43 schreef Gaaaast het volgende:
Zelfkennis
Dat hardequote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:41 schreef chibibo het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:44 schreef Gaaaast het volgende:
Naar huis, heb echt totaal geen zin meer. Hopen dat er niemand achter komt
*www.goudengids.nl opzoekt*quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:44 schreef Gaaaast het volgende:
Naar huis, heb echt totaal geen zin meer. Hopen dat er niemand achter komt
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*www.goudengids.nl opzoekt*
*naam + vestigingsplaats bedrijf intikt*
*belt*
*NSB-er uithangt*
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:05 schreef Zeus-Nexium het volgende:
is captainmiller ker plunk?
Ker, de man van de 1000 persoonlijkhedenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:05 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ja..... en zo heeft hij nog wel een paar kloontjesquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:05 schreef Zeus-Nexium het volgende:
mr_Brown, Magneet, etc.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:08 schreef mr_Brown het volgende:
ja..... en zo heeft hij nog wel een paar kloontjes
en dan wat??quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:12 schreef silver-surfer het volgende:
Nog 75 minuten
Trio met O-Renquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]je leven zag je voorbij flitsen en je zag mij als laatste
![]()
![]()
![]()
![]()
neuken???
gijs ik mis jequote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:13 schreef Ker_Plunk het volgende:
Heb er zo 21![]()
Oudste is Jenova uit okt. 2002
Heb iets van 5 ofzo die het nog maar doen
Dan...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en dan wat??typhus snol
![]()
deze kloon had ik aangemaakt toen ik die ban kreegquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dan...![]()
Freeedddoooooooommmmm
Whahahahahah... jij bent inderdaad mijn bitchquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:20 schreef surfersbitch het volgende:
[..]
![]()
You're my bitch, bitchquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:22 schreef surfersbitch het volgende:
[..]
deze kloon had ik aangemaakt toen ik die ban kreeg
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
You're my bitch, bitch![]()
Now fuck me...![]()
W-wat?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:20 schreef surfersbitch het volgende:
[..]
![]()
Ik vind je zo leukerquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:27 schreef mr_Brown het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:28 schreef Chicobo het volgende:
[..]
W-wat?
WHOEHAHAHHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:31 schreef Chicobo het volgende:
Dacht dat het Karin was
Mag ik even over je kale hoofd wrijven?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]jij altijd gijs
![]()
Gijs, doe eens niet van die vunzige praat met het toekomstig profiel van Daantje.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:17 schreef Chicobo het volgende:
Trio met O-Ren![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:31 schreef Chicobo het volgende:
Dacht dat het Karin was
quote:
ik had hem nog niet gezienquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
ik was vergeten dat ik deze er al op gezet had
Gijs, daar kan hij alleen maar over dromen! Hij zit zo onder de plak! :’) Zooooo veel respect voor Karen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:31 schreef Chicobo het volgende:
Dacht dat het Karin was
mijn eikelquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:33 schreef Chicobo het volgende:
[..]
Mag ik even over je kale hoofd wrijven?
damn?? welke???quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:35 schreef chibibo het volgende:
[..]
Beetje jammer van die typefout, he?![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:35 schreef chibibo het volgende:
[..]
Beetje jammer van die typefout, he?![]()
tis met dubbel oo zeker??quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
mijn eikel![]()
Dollar-teken moet voor het bedrag.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:36 schreef mr_Brown het volgende:
damn?? welke???
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dollar-teken moet voor het bedrag.
Dat ook ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:37 schreef mr_Brown het volgende:
tis met dubbel oo zeker??
Whahahahahah dubbel o iddquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whehehehehe ...![]()
pas jij ff je post aanquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahahah dubbel o idd
Gijs... ik ben de masterchief thuisquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, daar kan hij alleen maar over dromen! Hij zit zo onder de plak! :’) Zooooo veel respect voor Karen.
Ik heb mijn post niet aangepast... bewijs dat maar eensquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
pas jij ff je post aan![]()
![]()
jij zag het niet![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:19 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
gijs ik mis je![]()
Euh wacht... eigenlijk niet. Dubbel oo is namelijk oooo.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:37 schreef mr_Brown het volgende:
*proest*quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:40 schreef silver-surfer het volgende:
Gijs... ik ben de masterchief thuis![]()
![]()
Als je er dik uitziet dan ben je toch al ongeloofwaardig gijs, dus hou maar op.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik heb mijn post niet aangepast... bewijs dat maar eens![]()
hahahahahaha lul..... ik was net te laat met die andere post quotenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik heb mijn post niet aangepast... bewijs dat maar eens![]()
Is er dan een woord voor wat Brown en Strol zijn? Die zijn gigantisch...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:43 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Als je er dik uitziet dan ben je toch al ongeloofwaardig gijs, dus hou maar op.. Niemand die je gelooft.
Gijsss....... denk na.....quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*proest*
Ok, toegegeven, je zal thuis iets meer te vertellen hebben dan Brown.
en mij
Ja, dat woord is er: Roy.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:44 schreef silver-surfer het volgende:
Is er dan een woord voor wat Brown en Strol zijn? Die zijn gigantisch...
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:44 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je zegt het zelfquote:Die zijn gigantisch...
Een neger die een blanke een advies geeft over nadenken..quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijsss....... denk na.....
ook jij....quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:44 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Lopende leugens
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:45 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ja, dat woord is er: Roy.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:44 schreef silver-surfer het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:45 schreef chibibo het volgende:
Ja, dat woord is er: Roy.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:46 schreef D-Devil het volgende:
Je zegt het zelf.
Ik vind Brown eigenlijk wel op die mickey lijkenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:46 schreef D-Devil het volgende:
[..]
[..]
Je zegt het zelf.
aangepastquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:40 schreef chibibo het volgende:
[..]
Nogmaals:quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ook jij....
Gijsss....... denk na......
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Een neger die een blanke een advies geeft over nadenken..![]()
Wat klopt er niet...
Dickey Mouse.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik vind Brown eigenlijk wel op die mickey lijken
Klein, dik, zwart en in een 3e wereld land gemaakt?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:47 schreef silver-surfer het volgende:
Ik vind Brown eigenlijk wel op die mickey lijken
Lelijk, 4-kant lijf, enorm rond hoofd, familie van de rat..quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klein, dik, zwart en in een 3e wereld land gemaakt?
WHOEHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Lelijk, 4-kant lijf, enorm rond hoofd, familie van de rat..
Maar even serieus Sven? Wat is ermee gebeurt? Ben je er een keer per ongeluk met de Corsa overheen gereden?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:49 schreef D-Devil het volgende:
Die Mickey staat gewoon op nadine's webspace.
Ze heeft hem zo gekregen ooit een keer, en het is van diezelfde vrouw die in Landgraaf om het leven is gebracht. Voor de rest weet ik van niets..quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar even serieus Sven? Wat is ermee gebeurt? Ben je er een keer per ongeluk met de Corsa overheen gereden?
*checkt*quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:49 schreef D-Devil het volgende:
Je ziet gelijk dat het warm is, allemaal vrouwen buiten het gebouw aan het lopen.
Hier hebben ze tijdens mijn aanwezigheid ook een aantal (voor UWV begrippen) lekkere wijven tevoorschijn gehaald.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:49 schreef D-Devil het volgende:
Je ziet gelijk dat het warm is, allemaal vrouwen buiten het gebouw aan het lopen.
Hai Rensquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:51 schreef mr_Brown het volgende:
O-Ren is mee aan het lurken![]()
![]()
Lurken sucked... posten moet zequote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:51 schreef mr_Brown het volgende:
O-Ren is mee aan het lurken![]()
![]()
zonder hoofddoekje neem ik aanquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hier hebben ze tijdens mijn aanwezigheid ook een aantal (voor UWV begrippen) lekkere wijven tevoorschijn gehaald.
Uiteraard.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:54 schreef mr_Brown het volgende:
zonder hoofddoekje neem ik aan
quote:Rens zegt:
ja ben effies julle onzin aan het lezen maar ga vanavond met jou wel proberen oke
Flinke investering weer zekerquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hier hebben ze tijdens mijn aanwezigheid ook een aantal (voor UWV begrippen) lekkere wijven tevoorschijn gehaald.
Bij ons ook, maar die zien er niet uit.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:49 schreef D-Devil het volgende:
Ik snap hem niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:56 schreef silver-surfer het volgende:
Flinke investering weer zeker
[afbeelding]
DAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:
Laat maar...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhquote:
Die linkse knuffel ik, die rechtse doe ik.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
DAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SJOOOOOOOOOOOOOOOOOO
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
CHo![]()
Sjo mag je houden, maar die ander is van mijquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die linkse knuffel ik, die rechtse doe ik.![]()
en nu maar hopen dat ik links en rechts uit elkaar houd
De rechter zou ik ook niet m'n bed uit schoppen, hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:58 schreef ik het volgende:
Die linker wel.
Die tandjes, dat haar.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:59 schreef Quinny het volgende:
Sjo mag je houden, maar die ander is van mij
ben aan het uitleggen hoe ze in moet loggenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:58 schreef Quinny het volgende:
O-Ren doe is dag zeggen
Daan moet niet naar de kapper, anders gaan zijn krulletjes weg. en ik wil een matje laten groeien bij hemquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:00 schreef Chicobo het volgende:
DaanJe moet naar de kapper ventje
Cho....![]()
Hai Rens![]()
quote:
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:03 schreef Quinny het volgende:
Daan moet niet naar de kapper, anders gaan zijn krulletjes weg. en ik wil een matje laten groeien bij hem
Dit wordt dus mijn allereerst post op fok.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:58 schreef Quinny het volgende:
O-Ren doe is dag zeggen
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:05 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Dit wordt dus mijn allereerst post op fok.![]()
hoi Quin.....niet naar het strand geweest zeker!
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Trouwens respect hoe je mr_Brown zo naadloos in die foto hebt gephotoshopped.
Nu kan je nog klagen over d'r. Straks kilt ze je hierquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ben aan het uitleggen hoe ze in moet loggen![]()
![]()
H…hoi…je bent er echt.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:05 schreef O-Ren het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
http://members.lycos.nl/rbergers/fok/thefinger.gif
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:05 schreef O-Ren het volgende:
en meteen een taalfoutquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:05 schreef O-Ren het volgende:
[..]
hoi Quin.....niet naar het strand geweest zeker!
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
Zien we jullie straks terug in de Vinkenslag real-life soap?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:03 schreef Quinny het volgende:
en ik wil een matje laten groeien bij hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |