en hier de fotobeelden van de parkeerplaatsquote:Gijsjes,........
Mijn manager, Surfer en ik zijn net even naar de Mc geweest om wat te eten. Surfer zat achterin. Toen we aankwamen weer op werk moet de deur van Surfer open gedaan worden aangezien het een kinderslot is.
Mijn manager en ik hebben de deur op slot gedaan en zijn naar boven gegaan. Surfer heeft dik 10 minuten in die auto gezeten zonder dat die er uit kon We hebben zo gelachen in de lift naar boven...........
Zat die daar,........ helemaal alleen opgesloten in een auto in de parkeergarage
Surfer ............. We zijn hem wat later weer wezen ophalen !! :')
Brown,....... ik hou van je ! Deed het voor jouw
was nog bezigquote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:12 schreef silver-surfer het volgende:
OP.... geen plaatje ????
whoehahahahahahahahahaquote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:13 schreef mr_Brown het volgende:
en hier de fotobeelden van de parkeerplaats![]()
[afbeelding]
Heeft wat moeite gekost..... maar toch gekregen.....
![]()
aangepastquote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:12 schreef silver-surfer het volgende:
OP.... geen plaatje ????
EXTREEEMquote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en hier de fotobeelden van de parkeerplaats![]()
[afbeelding]
Heeft wat moeite gekost..... maar toch gekregen.....
![]()
Gijs ook jij bent geen referentie kader hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:14 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
whoehahahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat hoofd van die jongen zuigt zo erg![]()
![]()
![]()
lekkere hurk van mequote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs ook jij bent geen referentie kader hoor
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
was nog bezig![]()
Altijd hoolie van mequote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:17 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
lekkere hurk van me![]()
Neuken?
meen je niet!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:16 schreef Zeus-Nexium het volgende:
er staat gewoon geen gijs in de topic![]()
newbiequote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
meen je niet!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
damn!!!
ik was te zenuwachtig voor de post
Aantal posts: 742 (gemiddeld 13 per dag)quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:21 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
newbie
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:20 schreef Chocobo het volgende:
Plaats je hem op bolleklootzak.tk?
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
done
OOOOOOOOOOOOOOOO MMMMMMMMMMMMM GGGGGGGGGGGGGGGGGquote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:20 schreef silver-surfer het volgende:
Deze foto gaat trouwens ook gebruikt worden
[afbeelding]
doe nou niet zo tof met je satestokjes........ik heb een leven gijs...en bij jullie is datquote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Aantal posts: 742 (gemiddeld 13 per dag)![]()
whahaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOO MMMMMMMMMMMMM GGGGGGGGGGGGGGGGG
van wanneer is deze???????? had ik toen anorexia????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Teering!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |