Wie zou jij neuken?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 03:23 schreef haaahaha het volgende:
He, je denkt hard op, doe es niet.
Mijn Fok! vriendje!!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 03:23 schreef haaahaha het volgende:
Wil jij mijn Fok-vriendin wordenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 03:32 schreef Ole het volgende:
[..]
Mijn Fok! vriendje!!![]()
![]()
Maar niet neuken hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Neuh....quote:Op donderdag 5 augustus 2004 03:33 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Wil jij mijn Fok-vriendin worden
Als je altijd je waffel moet houden, ga je nooit van bil natuurlijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 03:23 schreef haaahaha het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 03:33 schreef Da-Ali-G het volgende:
iik denk dat ik Chirma ook wel een keer stevig wil nemen...
Ik ben te oud voor jou...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 03:34 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Jammer
ik heb het gewoon nog nooit gedaan met 'n wonderhond!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 03:33 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja maar wij zijn net begonnenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 03:35 schreef p-etr-a het volgende:
En nog wel 'n paar hoor
Ik ook niet, en dat vind ik zeer betreurenswaardig.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 03:35 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
ik heb het gewoon nog nooit gedaan met 'n wonderhond!
en ik sta voor (bijna) alles inquote:Op donderdag 5 augustus 2004 03:36 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik ook niet, en dat vind ik zeer betreurenswaardig.
slijm slijmquote:Op donderdag 5 augustus 2004 03:37 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
en ik sta voor (bijna) alles indus ook voor wonderhonden daarom dat ik echt kies voor Chirma!
![]()
jij moet helemaal je mond houden,quote:Op donderdag 5 augustus 2004 03:39 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
slijm slijm
op zo'n zeikstemmetjequote:p-etr-a
ow nee hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2004 03:41 schreef p-etr-a het volgende:
Jeez Sammy je bent echt in een pesthumeur vandaag hè.
Truetruequote:Op donderdag 5 augustus 2004 03:43 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
ow nee hoor
NFS ken ikdaar mag ik af en toe dom tegen doen
en hij ook tegen mij
Ik bedoel dus, dat we dan niet meer gaan trouwen!!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 03:46 schreef p-etr-a het volgende:
Zaterdag is ook goed als jij dat beter vindt.
Muuusquote:Op donderdag 5 augustus 2004 03:42 schreef MUUS het volgende:
Blijf óf on-topic óf maak er een dikke rel van, want dit lurkt voor geen meter..
Jij?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 03:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Muuus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doe mijn best hier hoor!!!![]()
![]()
Oh dat had ik helemaal verkeerd begrepen danquote:Op donderdag 5 augustus 2004 03:46 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ik bedoel dus, dat we dan niet meer gaan trouwen!!![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 03:48 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Jij?
Jij komt alleen maar opdagen als MUUS weer is ergens reageerd... En trouwens wat doe je nog op
Dus hou je taai!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 03:52 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Oh dat had ik helemaal verkeerd begrepen dan
Hallo!! Het is maar ONZinnig bedoeld hoor. Je moet me niet serieus nemen!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 03:53 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
![]()
punt 1: leer goed schrijven
punt 2: jochie.... ik heb geen geheimen over leeftijd in mijn prof... Waar heb je het over?
En na de vakantie hou ik nog steeds van jequote:Op donderdag 5 augustus 2004 03:55 schreef Ole het volgende:
gelukkig maar..
Het is maar vakantie hoor!![]()
\quote:Op donderdag 5 augustus 2004 03:56 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
En na de vakantie hou ik nog steeds van je
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 03:42 schreef MUUS het volgende:
Blijf óf on-topic óf maak er een dikke rel van, want dit lurkt voor geen meter..
* Chirma buigt voorover*quote:Op donderdag 5 augustus 2004 03:33 schreef Da-Ali-G het volgende:
iik denk dat ik Chirma ook wel een keer stevig wil nemen...
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:26 schreef Chirma het volgende:
[..]
* p-etr-a buigt voorover*
@p-etr-a![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 03:35 schreef Tiemie het volgende:
of Skaai
Jij bent vast heel lekker ben je al wat keertjes tegen gekomenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:35 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Of je kan er niks van of je bent zo klein geschapen dat ik er niks van heb gevoeldquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:24 schreef Houzer het volgende:
Ik heb ze allemaal al gehad
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
Of je kan er niks van of je bent zo klein geschapen dat ik er niks van heb gevoeld
Jij staat nog in me todo lijstquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
Of je kan er niks van of je bent zo klein geschapen dat ik er niks van heb gevoeld
Hij niet iig.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:55 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]![]()
![]()
Skaai krijg je niet zomaar geneukt![]()
![]()
nee, dan moet je eerst 50 euro meenemenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:55 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]![]()
![]()
Skaai krijg je niet zomaar geneukt![]()
![]()
Verdomme, zo goedkoop ben ik nietquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:57 schreef BobRooney het volgende:
[..]
nee, dan moet je eerst 50 euro meenemen
en een zak snoep...sorryquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Verdomme, zo goedkoop ben ik niet
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hij niet iig.
Nee, en als ik jou een mooie auto geefquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Verdomme, zo goedkoop ben ik niet
Mag ik het dan is proberenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hij niet iig.
* NFSUndergroundII klaar staat voor Blinkyquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:00 schreef Blinky het volgende:
Blinky
Is een lekker vrouwke hoor!
Foto?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:00 schreef Blinky het volgende:
Blinky
Is een lekker vrouwke hoor!
Ja, die heb ik wel eens gezien ja, maar in het echt is ze veeeeel leuker!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:01 schreef Houzer het volgende:
[..]
Foto?
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:03 schreef BobRooney het volgende:
[afbeelding]
Stuur mijn eens een foto?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:03 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ja, die heb ik wel eens gezien ja, maar in het echt is ze veeeeel leuker!
Yup that's hi..... her!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:03 schreef BobRooney het volgende:
[afbeelding]
Hard neuken in dr orenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:03 schreef BobRooney het volgende:
[afbeelding]
Foto?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:05 schreef Blinky het volgende:
Er is ook een BlinkyBill aanwezig hier op fok!, maar dat ben ik niet.
Mijn neus is anders en ik heb kleinere oren...
Nou nou... wat een vertrouwen in de medemensch... waarom geloven jullie mij niet gewoon?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:06 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Foto?
Het is niet een geloof ding. Gewoon nieuwsgierigquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:07 schreef Blinky het volgende:
[..]
Nou nou... wat een vertrouwen in de medemensch... waarom geloven jullie mij niet gewoon?
Ik geloof je Blinky!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:07 schreef Blinky het volgende:
[..]
Nou nou... wat een vertrouwen in de medemensch... waarom geloven jullie mij niet gewoon?
omdat je een kloon bentquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:07 schreef Blinky het volgende:
[..]
Dus?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:10 schreef BobRooney het volgende:
[..]
omdat je een kloon bent
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:59 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Nee, en als ik jou een mooie auto geef
jij stopt overal je lul inquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:08 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ik geloof je Blinky!![]()
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:10 schreef BobRooney het volgende:
[..]
omdat je een kloon bent
Is goed.. Komt helemaal goed hoor!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:11 schreef Skaai het volgende:
[..]
[afbeelding]
En dan niet op schaalmodel
Ow...okay, nou dan vergis ik me hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:14 schreef Blinky het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Heb ik daarom zo ongeveer meer dan 1600 posts op mijn naam staan?
Nee, ik heb mijn ... nog nergens ingestoptquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:11 schreef BobRooney het volgende:
[..]
jij stopt overal je lul in
[afbeelding]
ga jij hier maar mee spelen
waarom zou ik in godsnaam een kloon nemen/zijn?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:15 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ow...okay, nou dan vergis ik me hoor
1600 posts...dan kan je geen kloon zijn....sorry![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:16 schreef timbob het volgende:
hey mensen..
p-etr-a is een kloon van mij hoor!
En zo snel achter elkaarquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:22 schreef p-etr-a het volgende:
Dat gelooft toch niemand, wij schrijven totaal anders
dan neuk ik jouquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:16 schreef timbob het volgende:
hey mensen..
p-etr-a is een kloon van mij hoor!
Dat had je onder deze account moeten posten.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:25 schreef timbob het volgende:
[..]
niet man, lul
Dat heeft deze gozer zeker weten verdiend...!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:25 schreef Chirma het volgende:
[..]
dan neuk ik jou![]()
welcom to the clubquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:24 schreef timbob het volgende:
[..]
ik ben schyzovreen..
je bent toch geen kloon?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:18 schreef Blinky het volgende:
[..]
waarom zou ik in godsnaam een kloon nemen/zijn?
Ben wel benieuwd wie je dan in gedachten had...
Geloof 'm niet!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:25 schreef Chirma het volgende:
[..]
dan neuk ik jou![]()
Niet doenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:28 schreef Blinky het volgende:
Ik begin echt te geloven dat Timbob en p-etr-a klonen zijn
Van wie?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:28 schreef Blinky het volgende:
Ik begin echt te geloven dat Timbob en p-etr-a klonen zijn
Dan neuk ik jou tochquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:28 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Geloof 'm niet!
Als je hem niet gelooft is het prima maar je weet waaraan je begint hè.
is ook goedquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:29 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Dan neuk ik jou toch
Ik had het tegen p-etr-aquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:30 schreef timbob het volgende:
[..]
is ook goed
ik pak het glijmiddel wel..
don't worryquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:28 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Geloof 'm niet!
Als je hem niet gelooft is het prima maar je weet waaraan je begint hè.
Yeah sure...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:32 schreef p-etr-a het volgende:
Mja verkeerde account, sorry.
Dat ben ik ook niet, maar ik ben wel benieuwd wie je als mijn kloon bedacht zou hebben.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:28 schreef BobRooney het volgende:
[..]
je bent toch geen kloon?
![]()
Ik ben wel een kloonquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:34 schreef Blinky het volgende:
[..]
Dat ben ik ook niet, maar ik ben wel benieuwd wie je als mijn kloon bedacht zou hebben.
We willen je/jullie het zo moeilijk mogelijk maken!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:34 schreef timbob het volgende:
jongens, willen jullie niet zo snel reageren enzo. dat heen en weer geswitch neemt zoveel tijd in..
gr8w8quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:34 schreef Blinky het volgende:
[..]
Dat ben ik ook niet, maar ik ben wel benieuwd wie je als mijn kloon bedacht zou hebben.
Hou maar op. Tis best irritantquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:37 schreef timbob het volgende:
[..]
shit!
weer het verkeerde account
Jaquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:38 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Hou maar op. Tis best irritant
ach mên, je geloofde het zelf bijnaquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:39 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja![]()
En niemand gelooft je toch dus het is verspilde moeite
Zo ken ik je weer p-etr-aquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:39 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja![]()
En niemand gelooft je toch dus het is verspilde moeite
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:40 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer p-etr-a
Het eerste deel is nog wel te doen, maar volgens mij word je niet genoemd als je daar op doelt.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:43 schreef muurjunky het volgende:
is de rest van het topic eigenlijk nog leuk?
Al vijf keer.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:44 schreef Croupouque het volgende:
Ben ik al genoemd, ik heb namelijk geen zin om al die slowchat door te lezen.
Dat is een manquote:
Hij is nog popu bij de vrouwenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:45 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Al vijf keer.
ik dacht er gewoon aan om het misschien door te lezenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:44 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Het eerste deel is nog wel te doen, maar volgens mij word je niet genoemd als je daar op doelt.
ow...ja, ik heb ook maar random wat ingetikt....quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:45 schreef Blinky het volgende:
[..]
Dat is een man![]()
Jammer dat ie al een vriendin heeft...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:45 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Hij is nog popu bij de vrouwen![]()
![]()
Valt ook wel weer mee, vijf keer door dezelfde vrouwquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:45 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Hij is nog popu bij de vrouwen![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:46 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee, vijf keer door dezelfde vrouw
hij heeft wel een leuke foto...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:46 schreef BobRooney het volgende:
[..]
ow...ja, ik heb ook maar random wat ingetikt....
![]()
Door mensen zoals jij ga ik aan m'n geaardheid twijfelen..quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:44 schreef Croupouque het volgende:
Ben ik al genoemd, ik heb namelijk geen zin om al die slowchat door te lezen.
Sorryquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:45 schreef muurjunky het volgende:
[..]
ik dacht er gewoon aan om het misschien door te lezenen wordt ik echt niet genoemd
![]()
![]()
Wat gaan we vandaag doen?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:41 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Gelukkig kan je kloon Insomaniac wél openlijk van hem houden.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:47 schreef timbob het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij ga ik aan m'n geaardheid twijfelen..
ik hou van je mên, dat weet je. doe m'n hartje niet zo'n pijn
Vandaag is er geen we denk ik, maar ik ga naar een crematie.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:50 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Wat gaan we vandaag doen?
gecondoleerdquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:52 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Vandaag is er geen we denk ik, maar ik ga naar een crematie.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:52 schreef Croupouque het volgende:
Stelletje eikels, zit ik alsnog dat hele topic door te spitten in de waan dat ik genoemd wordt.
Neuken is niet iets om grapjes over te maken, dat is een serieuze aangelegenheid ja!
Ow sorryquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:52 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
neuken?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:52 schreef Croupouque het volgende:
Stelletje eikels, zit ik alsnog dat hele topic door te spitten in de waan dat ik genoemd wordt.
Neuken is niet iets om grapjes over te maken, dat is een serieuze aangelegenheid ja!
Wat is daar zo zonde aan dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:53 schreef muurjunky het volgende:
[..]
gecondoleerd
al vind ik het best zonde om de lijken te verbranden![]()
Er is nu geen tijd om nu te neuken!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:54 schreef timbob het volgende:
[..]
neuken?
Ik ben ook nog niet genoemdquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:51 schreef EL_REY het volgende:
* R-AdIoAcTiVe is trouwens ook wel lekker!
ik weet wel wat ik met lijken moet doen, mijn kast ligt er vol vanquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:55 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Wat is daar zo zonde aan dan?
R-AdIoAcTiVe is ook een geile snolquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:56 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet genoemd
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:52 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Nu welquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:56 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet genoemd
Hallo!!! Het gaat om haar opa!!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:57 schreef muurjunky het volgende:
[..]
ik weet wel wat ik met lijken moet doen, mijn kast ligt er vol van![]()
JAquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:59 schreef muurjunky het volgende:
[..]
[afbeelding] of is dat weer een beetje te overdreven onzin![]()
oke , srry danquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:00 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
JA
Ja, en ik ben nog steeds niet genoemd.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:02 schreef timbob het volgende:
dit topic krijgt zo wel een beetje een apparte wending
Yup, een hele rare draaiquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:02 schreef timbob het volgende:
dit topic krijgt zo wel een beetje een apparte wending
ik ook niet hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:02 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, en ik ben nog steeds niet genoemd.
Croupouquequote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:02 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, en ik ben nog steeds niet genoemd.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:58 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
R-AdIoAcTiVe is ook een geile snol
Dankje wel !quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:04 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Croupouque
En NFS, jij bent goed in synoniemen
hihiquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:34 schreef muurjunky het volgende:
Kipnuggetje
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:44 schreef Chirma het volgende:
ik wil jou ook EL_REY
En nog altijd wilt niemand mijquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:46 schreef EL_REY het volgende:
[..]
![]()
betekent dat: ik wil je?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:44 schreef kipnuggetje het volgende:
[..]
hihi![]()
rare dingen posten mensen snachts....quote:Op donderdag 5 augustus 2004 04:07 schreef Apekoek het volgende:
ik zou het graag wel eens met yvonne willen proberen. lijkt me wel spannend met een wat oudere vrouwserieus........
;o, en dit is nieteens een nachtelijke postquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
yvonne.
Wie ben jij nou weerquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:26 schreef Hilbert het volgende:
Yvonne lijkt me wel een lekker brokkie maar dat vindt mijn Olga vast en zeker niet goed helaas!!!!
Ja je kent me misschien niet maar ik ben Hilbert een grote fan ik ken jou wel!!!!!!!!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer
Ik voel me vereerd danquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:32 schreef Hilbert het volgende:
[..]
Ja je kent me misschien niet maar ik ben Hilbert een grote fan ik ken jou wel!!!!!!!!
wat is daar raar aan? ik ben een jonge kerel die het eens met een wat oudere vrouw wil proberen, inplaats van iets jonger of zelfde leeftijds categoriequote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
rare dingen posten mensen snachts....
je zin geen werkwoordquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:35 schreef Chirma het volgende:
yvonne, ik natuurlijk niet met je dochter neuken
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:34 schreef Apekoek het volgende:
[..]
wat is daar raar aan? ik ben een jonge kerel die het eens met een wat oudere vrouw wil proberen, inplaats van iets jonger of zelfde leeftijds categorie
je zin geen werkwoordquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je zin geen werkwoord
je zin geen werkwoordquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:42 schreef -Evert- het volgende:
[..]
je zin geen werkwoord![]()
je zin geen werkwoordquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:52 schreef muurjunky het volgende:
[..]
je zin geen werkwoordquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:53 schreef -Evert- het volgende:
[[je zin geen werkwoord]
je zin geen werkwoord]
Zo is het wel genoegquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:57 schreef muurjunky het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:07 schreef yvonne het volgende:
Verknal nou eens niet ieder topic met dit slowchat gebagger, laatste ws.
Kwartetquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:11 schreef Bolletje... het volgende:
Of Ripley en MUUS natuurlijk![]()
lieve yvonne, ik vroeg je watquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:35 schreef Chirma het volgende:
yvonne, ik zal natuurlijk niet met je dochter neuken, maar mag ik wel met brechtje knuffelen??
Oeh, wanneer, waar ???quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kwartet![]()
Knuffelen, en dr haartjes borstelen en vlechten en samen naar Ranger gaanquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:35 schreef Chirma het volgende:
yvonne, ik zal natuurlijk niet met je dochter neuken, maar mag ik wel met brechtje knuffelen??
Die van mij had express geen werkwoord.. wat is jouw excuus?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:42 schreef -Evert- het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:46 schreef yvonne het volgende:
Mijn lijstje to do
Shark.Bait om hem eens kennis te laten maken met een echte vrouw ipv gefrustreerde 30ers
En Orange ?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:47 schreef Bolletje... het volgende:
Oeh en iteejer
En hoe denk je dat te doen?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Yvonne. Voornamelijk om duidelijk te maken dat ik geen kloon van Swami ben.
Jij Kent Jan Lul persoonlijk? Of is het een kloon van iemand?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:49 schreef UltraBrain het volgende:
Weer voor Jan Lul 10 pagina's zitten doorspitten.
Ja lach maar praatjesmaker,quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]![]()
Mag ik toezien??quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja lach maar praatjesmaker,
time and place
Even mijn agenda pakken, kijken of ik ook een gaatje vrij heb.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:18 schreef Tagaq het volgende:
Dirkh and Croupouque. No doubt about it.
Mag ik meedoen?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
time and place
Uiteraard!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:58 schreef DoctorB het volgende:
ehhhhh. is er hier iemand de moeite waard dan?
hoiquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:57 schreef Blinky het volgende:
Mag ik meedoen?
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:52 schreef yvonne het volgende:
time and place
hoiquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
hoi
Check, ik heb vanmiddag en volgende week dinsdag plek.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:18 schreef Tagaq het volgende:
Dirkh and Croupouque. No doubt about it.
Op donderdag 5 augustus 2004 14:56 schreef Dirkh het volgende:
Even mijn agenda pakken, kijken of ik ook een gaatje vrij heb.
Simpel. Door gewoon het initiatief te nemen en er verder geen woorden aan vuil te maken.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:52 schreef yvonne het volgende:
En hoe denk je dat te doen?
Als ik een paard had zou die Ranger hetenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Knuffelen, en dr haartjes borstelen en vlechten en samen naar Ranger gaan
12 minuten? Dat is niet eens een voorspel !!!!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Check, ik heb vanmiddag en volgende week dinsdag plek.
We kunnen het opsplitsen in twee keer 10 minuten of één keer 12 minuten. Jij zegt het maar.
Wie heeft het over voorspel?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:05 schreef Blinky het volgende:
[..]
12 minuten? Dat is niet eens een voorspel !!!!
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wie heeft het over voorspel?
Nou?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
If you could stretch it to 13 minutes and 3 seconds, one session will be satisfying enough. Next Tuesday suits me just fine.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:04 schreef Dirkh het volgende:
Check, ik heb vanmiddag en volgende week dinsdag plek.
We kunnen het opsplitsen in twee keer 10 minuten of één keer 12 minuten. Jij zegt het maar.
12 minuten?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wie heeft het over voorspel?
het ging toch over nuecken, voorspel is voor mietjes.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:05 schreef Blinky het volgende:
[..]
12 minuten? Dat is niet eens een voorspel !!!!
Hoi.. daten en dan neucken? Of hou je niet van vooraf kletsen?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:04 schreef Blinky het volgende:
hoi
Ik ben Blinky en ik fok! graag
![]()
Nee hoor, ik prop wel iets in je mond wat het geluid dempt.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:10 schreef Tagaq het volgende:
[..]
If you could stretch it to 13 minutes and 3 seconds, one session will be satisfying enough. Next Tuesday suits me just fine.
You don't mind me bursting out into Inuit throat singing during intercourse do you? Never had complaints about that so far.
4 september in Sunchaser's tentquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:08 schreef yvonne het volgende:
Nou?
die 12 is inclusief reistijd naar de ontmoetingsplek.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
12 minuten?
2 toch ?!?!
vergeet niet de tijd om elkaars kleden uit te trekken...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:15 schreef Dirkh het volgende:
die 12 is inclusief reistijd naar de ontmoetingsplek.
Eerderquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
4 september in Sunchaser's tent
Hij wilde met de BBQ speulen zei hij
Burqua?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
vergeet niet de tijd om elkaars kleden uit te trekken...
Gulp open en ik ben klaar hoor. Die tijd tellen we gewoon niet mee.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Burqua?
Zo'n string is opzij te schuiven hoor, scheelt tijd.
iemand heeft 't nodig...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eerder
Paar woordenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:21 schreef DoctorB het volgende:
[..]
iemand heeft 't nodig...
bestialiteiten??????quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Paar woorden
Leeuw
Zon
Sensueel
Jaaa Orange ook, want die heeft nog nooit goeie sex gehadquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
En Orange ?
nee, de rest wel, dat scheelt...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:23 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Jaaa Orange ook, want die heeft nog nooit goeie sex gehad
hej, je moet ergens beginnenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:25 schreef DoctorB het volgende:
[..]
nee, de rest wel, dat scheelt...
Whehehe, tja als ik het ze allemaal moet gaan leren, dan ben ik nog wel een jaar bezigquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
hej, je moet ergens beginnen
Met die kneuzen hier?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:27 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Whehehe, tja als ik het ze allemaal moet gaan leren, dan ben ik nog wel een jaar bezig.
klopt, wat dacht je van de kroeg?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
hej, je moet ergens beginnen
Ehm... hoeveel eerder?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:16 schreef yvonne het volgende:
Eerder
...totdat jij aan de beurt bent om het te leren?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:27 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Whehehe, tja als ik het ze allemaal moet gaan leren, dan ben ik nog wel een jaar bezig.
+PIEKquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:22 schreef yvonne het volgende:
Paar woorden
Leeuw
Zon
Sensueel
tsss, beginneling. Met elkaar naar huis gaan.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:29 schreef DoctorB het volgende:
[..]
klopt, wat dacht je van de kroeg?
Je hebt een biertje in de hand, je zegt hallo tegen elkaar en huppetee je gaat met elkaar naar huis en hompekurken maar. Een stuk eenvoudiger dan het eromheengedraai hier...
Als je dat één keer gedaan hebt, weet je dat je de volgende keer WEL een bed wilt hebben.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
tsss, beginneling. Met elkaar naar huis gaan.
Je zou bijvoorbeeld ook ff naar een steeg kunnen gaan, ff tegen de muur oprijden en dan weer ieder zijn eigen weg gaan. Dan kan je naar de volgende kroeg en "hallo" tegen iemand anders zeggen.
Je moet wel je kansen grijpen en het niet bij eentje laten.
Dan word ik een soort majoor boshardquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met die kneuzen hier?
Mens het wordt een levensdoel![]()
Laten we maar meteen beginnen met neucken. Daar ' komen' we immers voorquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoi.. daten en dan neucken? Of hou je niet van vooraf kletsen?
Krijg je een lintje van Trixquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:42 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Dan word ik een soort majoor boshard![]()
Zolang zij maar met d'r rug tegen de muur schuurt is er geen enkel probleem. En je moet ook beginnen met de iets lichtere dames.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:42 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Als je dat één keer gedaan hebt, weet je dat je de volgende keer WEL een bed wilt hebben.
wie is hier nu de gebinneling?
oh ja, en een uur in een steegje ongemakkelijk staan te doen?
Lever je treinabonnement maar in.
Sounds good to me. See you Tuesday!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:14 schreef Dirkh het volgende:
Nee hoor, ik prop wel iets in je mond wat het geluid dempt.
Ik denk dat ik het wel kan rekken tot 13m.3s. ik moet vaak toch even tussendoor naar de wc en de tijd tikt dan gewoon door.
It's a deal.
container = stankquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zolang zij maar met d'r rug tegen de muur schuurt is er geen enkel probleem. En je moet ook beginnen met de iets lichtere dames.
En er staat ook vast wel ergens een container waar je op kan zitten, gelijk de goede hoogte.
't Zijn maar een paar tips, zie maar wat je er mee doet. Ik zou zeggen, neem het mee als bagage. (slok van mijn rode wijn neemt)
Godsamme man, we hebben het over neuken. Niet over dequote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:54 schreef DoctorB het volgende:
container = stank
ik ben toch zeker geen zwerver...
heb die bagage al lang geleden bij het grof vuil gezet (misschien wel bij voornoemde container)
Vrouw van mijn hartquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:44 schreef Blinky het volgende:
Laten we maar meteen beginnen met neucken. Daar ' komen' we immers voor![]()
Flikker toch op, iedere kroeg heeft toch een plee?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
tsss, beginneling. Met elkaar naar huis gaan.
Je zou bijvoorbeeld ook ff naar een steeg kunnen gaan,
Ja en daar één of andere ziekte oplopen. Dankjewel.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker toch op, iedere kroeg heeft toch een plee?
Honingdropje trekt hierbij aan het kortste end....quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:15 schreef Croupouque het volgende:
Ik ben een bevoorrecht mens, ik neuk iedere avond met Honingdropje.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Vrouw van mijn hart
En tijdens
Wel sexy rokje aantrekken en frans kleppen tijdens de daad.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:19 schreef Blinky het volgende:
![]()
Speaking French is my middelname...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wel sexy rokje aantrekken en frans kleppen tijdens de daad.
Heb ik het idee dat ik vreemd aan het gaan ben
Engels is ook goed, maar dat kan ik verstaanquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:23 schreef Blinky het volgende:
Speaking French is my middelname...![]()
euh... parler français c'est mon deuxième nature![]()
Hm... das minder want dan kan ik je niet uitschelden voor rotte vis en achterlijke gladiool. Dat klinkt zo mooi in het Frans...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Engels is ook goed, maar dat kan ik verstaan
Zolang ik mijn zaad in je kan storten, mag je mij alles noemen. In het frans: geen probleem, ik versta het niet. Ik versta alleen Engelsquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:26 schreef Blinky het volgende:
Hm... das minder want dan kan ik je niet uitschelden voor rotte vis en achterlijke gladiool. Dat klinkt zo mooi in het Frans...![]()
Ik wilde net een R&P topic gaan openen dat Bolletje me niet meer moet, maar gelukkig valt het meequote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:11 schreef Bolletje... het volgende:
Of Ripley en MUUS natuurlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |