Nee dát is leuk, dan kan je net zo goed een stel amateurs die Tour laten rijden.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:56 schreef Gitanki het volgende:
het geeft wel een leuke onvoorspelbare tour, maar toch jammer..
Hamilton was dat geloof ik vorig jaar, maar is uiteindelijk toch afgestapt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:19 schreef MiLalaa het volgende:
je kan ook doorfietsen met sleutelbeenbreuk toch![]()
![]()
wie was dat ook alweer die dat deed? Of zat ie onder de dope?
Dat misschien niet, maar wel had hij de Tour veel kleur kunnen geven.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach ja, jammer voor hem, ik lig er niet wakker van, hij had 'm volgens mij toch niet gewonnen, was helemaal geen parcours voor hem.
Mogelijk, maar (en misschien vergis ik me hier, best mogelijk) ik kan me niet herinneren dat hij in etappewedstrijden of klassiekers heeft gewonnen met splijtende aanvallen, beetje in het wiel hangen en het afwerken in de sprint. Zoals Leipheimer en Landis, alleen blijven die ook aan de finish zitten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:27 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat misschien niet, maar wel had hij de Tour veel kleur kunnen geven.
Hamilton deed dat. Maar die had 'm niet helemaal gebroken.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:19 schreef MiLalaa het volgende:
je kan ook doorfietsen met sleutelbeenbreuk toch![]()
![]()
wie was dat ook alweer die dat deed? Of zat ie onder de dope?
Dat ook trouwens (had ik in mijn vorige post niet vermeld).quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Erg jammer voor hem en zeker ook voor de Tour. In deze vorm had hij voor een verrassing kunnen zorgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |