uh que wat kan dr aan kapot gaan?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:56 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Dit is tweedehands
En 6 kilo is echt geen 140 euro
http://www.marktplaats.nl/markt/kinderen/lego/76772.htmquote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:54 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Kijk is op marktplaats voordat je gaat lopen janken
Fok moet ook gezellig blijven voor mensen met een minder snelle verbinding.quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:51 schreef Michel het volgende:
Stel je niet aan zeg.
Ik heb ze niet eerder gezien.quote:Foto's staan er al 4 dagen ofzo.
quote:Besides the fact dat je het ook normaal kan vragen aan TS, in plaats van gebiedende wijs.
Anders zit je mn topic een beetje te verneukenquote:Op zondag 8 augustus 2004 14:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Fok moet ook gezellig blijven voor mensen met een minder snelle verbinding.
[..]
Ik heb ze niet eerder gezien.
[..]![]()
![]()
Beetje overgevoelig geraakt door de hoge temperatuur??
Als je me een beetje had gevolgd, dan weet je dat het met de gebiedende wijs van mij nog wel meevalt. Blaas je badje op en ga lekker in de tuin zitten; knap je van op
Anders verklein je je foto's gewoon evenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 03:35 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Anders zit je mn topic een beetje te verneuken![]()
Was mij ook opgevallen, misschien wil TS wel de hoofdprijs vangen, vandaar dat hij dat niet op jouw bod reageert.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:13 schreef funnyfox het volgende:
Ja duh ik wil je lego wel... maar je reageerd niet echt vlotjes
Ok, ik ben in de gelegenheid om het vandaag of morgen op te sturen. Voor 120 E inclusief de verzendkosten was het toch?.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:13 schreef funnyfox het volgende:
Ja duh ik wil je lego wel... maar je reageerd niet echt vlotjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |