duiken...dat wil ik ook nog weleens doen...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:49 schreef ZOWIEE het volgende:
Heeee, er is iemand.
Ja het duiken was heel leuk, ik was wel heel zenuwachtig maar alles ging goed. Ik heb een zeester in mn handen gehad en een zee-egel, en vissen gevoerd....
Het was heeeeel leuk, maar wel vermoeiend.![]()
erg gezellig ja!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:05 schreef ZOWIEE het volgende:
Met zn 2-en (ik + vriendin), we zitten in een tweekamerappartement.
Morgen ga ik lekker de was doen.
Overdag gaan we meestal naar het strand, en zaterdag gaan we nog een boottocht maken. En 's avonds lekker uit eten en daarna winkelen of cocktails drinken ofzo. Heel leuk allemaal![]()
hoe was het??quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:12 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben sinds vandaag terug uit Spanje
eeehh...heb ik wat gemistquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:17 schreef timbob het volgende:
Ik ben er !
ze hadden vandaag het knopje van de airco en de kachel in de trein door elkaar gehaald denkik
het was gewoon een fr*gging sauna daar binnen!
Hij is waarschijnlijk aangekomen op zijn vakantiebestemmingquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:18 schreef niksan het volgende:
[..]
eeehh...heb ik wat gemist![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk aangekomen op zijn vakantiebestemming
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:28 schreef timbob het volgende:
[..]
thuis
ik ging van werk
naar huis
met de trein.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:32 schreef dunn0w het volgende:
TVP
Dan staat tie bij mijn active topics.... oke...?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:33 schreef niksan het volgende:
[..]
![]()
niet op commando? ..quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:35 schreef timbob het volgende:
[..]
doe es online komen?
je kunt ook zwaaien ipv TVPquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:35 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Dan staat tie bij mijn active topics.... oke...?
Idd beter optie...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:36 schreef niksan het volgende:
[..]
je kunt ook zwaaien ipv TVP
lieve lieve evelien.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:36 schreef dunn0w het volgende:
[..]
niet op commando? ...
Je wist toch al dat ik niet tegen slijmen/smeken kan...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:42 schreef timbob het volgende:
[..]
lieve lieve evelien.
je zou mij een zeer groot plezier doen als je je msn voor mij aan wilt zetten.
dan ben je door mij officieel tof bevonden
kusje, timbob.
P.S.
ah toe?
Ja dat is ook weer waar...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:46 schreef Duiveltja het volgende:
Maar nu vind hij je niet tof
ja wat moet ik dan zeggen?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:45 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Je wist toch al dat ik niet tegen slijmen/smeken kan...
Bij deze is je kans verschoten...... of hoe zeg je zoiets?
Nee oke... dan is het goed.....quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:58 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, dat staat in map 7D hoofdstuk 8.a sectie III
Hoi. Duiken lijkt mij ook heel leuk. Ik heb wel eens gesnorkeld en dat vond ik al heel leuk. Met zo’n schepnetje visjes vangen enzo, en visjes kijken natuurlijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:49 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja het duiken was heel leuk, ik was wel heel zenuwachtig maar alles ging goed. Ik heb een zeester in mn handen gehad en een zee-egel, en vissen gevoerd....
Het was heeeeel leuk, maar wel vermoeiend.![]()
Neequote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:13 schreef Dada het volgende:
He timbob, ben jij _bigmac_?
opeten mag ookquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:11 schreef Dada het volgende:
[..]
Hoi. Duiken lijkt mij ook heel leuk. Ik heb wel eens gesnorkeld en dat vond ik al heel leuk. Met zo’n schepnetje visjes vangen enzo, en visjes kijken natuurlijk.
OKquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:21 schreef timbob het volgende:
gelukkig niet zeg!
Hun manier van schrijven vond ik nogal op elkaar lijken. Het zal wel aan mij liggen. En daarbij, bigmac verdween en timbob was er opeens. Sinds timbob heb ik bigmac ook niet meer gezien. Is bigmac op vakantie dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:23 schreef dunn0w het volgende:
hoe kom je daarbij dan Dada?..
Welterusten, slaap zacht Dunn0w.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:36 schreef dunn0w het volgende:
Ik ga maar weer ens...
Weltruste iedereen!
En kende jij hem nou ook offline? Of alleen online? Dacht dat jullie in het echte leven vrienden waren ofzoiets.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:38 schreef timbob het volgende:
haha. nu je het zegt..
ik denk dat ie weg is idd..
neehoor.. hij heeft me een keertje toegevoegd geloof ik..quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:40 schreef Dada het volgende:
[..]
En kende jij hem nou ook offline? Of alleen online? Dacht dat jullie in het echte leven vrienden waren ofzoiets.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:06 schreef Duiveltja het volgende:
Ze loog dus tegen je
De eerste scheurtjes in jullie relatie verschijnen al
Het was hardstikke leukquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:13 schreef niksan het volgende:
[..]
hoe was het??
Nee...al kwam ik wel 4x op een dag een heel leuk Spaans meisje tegen die elke keer heel lief naar mij zat te glimlachen (op een hele speciale manier dan)quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hoe was het?
Nog leuke Spaanse vrouwen versierd?
Kut is dat hequote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:53 schreef Bupatih het volgende:
Nee...al kwam ik wel 4x op een dag een heel leuk Spaans meisje tegen die elke keer heel lief naar mij zat te glimlachen (op een hele speciale manier dan)![]()
Maar verder niks mee gedaan hoor...het was de laatste dag dus
vrouwen moeten ook altijd het initiatief nemenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het was hardstikke leuk
[..]
Nee...al kwam ik wel 4x op een dag een heel leuk Spaans meisje tegen die elke keer heel lief naar mij zat te glimlachen (op een hele speciale manier dan)![]()
Maar verder niks mee gedaan hoor...het was de laatste dag dus
mannen zijn te bang om af te gaan..quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:02 schreef niksan het volgende:
[..]
vrouwen moeten ook altijd het initiatief nemen:')
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:53 schreef Bupatih het volgende:
heel leuk Spaans meisje tegen die elke keer heel lief naar mij zat te glimlachen
idd ons ego is erg breekbaarquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:04 schreef timbob het volgende:
[..]
mannen zijn te bang om af te gaan..
scenario:quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
idd ons ego is erg breekbaar :')
jullie zijn de jagers!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:04 schreef timbob het volgende:
[..]
mannen zijn te bang om af te gaan..
In dit geval is het wel duidelijk dat zij je leuk vind.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:08 schreef timbob het volgende:
[..]
scenario:
Vrouw zit naast man op bar, hand op z'n been te wrijfen. in oor fluisterend: wat heb je mooie ogen
man denkt.. Shit!
wat nu!
misschien zeg ik wel iets fouts!
ik hou m'n bek wel!
hey dat heb ik ook!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:46 schreef Dada het volgende:
Waarom doet mijn plaatje het niet meer? Hoe zit dat? Hij staat nog steeds upgeload en wel in mijn manager inclusief hoeveel KB het plaatje is.
Heb dat ook maar gedaan. Slordig hoor (van Fok!), zomaar gebruikersicoontjes verwijderen. Tssssssss.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:20 schreef niksan het volgende:
heb hem maar opnieuw geupload![]()
wij hier elke dag ongeveer, staat er 1 hier op het werkquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:06 schreef Duiveltja het volgende:
De laatste keer dat ik heb getafelvoetbald is al een tijdje geleden.
Op het MBO speelde ik vaak.
Ik niet hoor... zat in de koele airco van de edahquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:16 schreef niksan het volgende:
klaagmodus aan:
bah...hebben jullie ook last van die warmte![]()
klaagmodus uit:
speel nooit tafelvoetbal
staat wel een op school, maar aangezien ik daar nooit meer kom
Ik zag ook zelden meisjes/vrouwen die het speelde op mijn schoolquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:16 schreef niksan het volgende:
klaagmodus aan:
bah...hebben jullie ook last van die warmte![]()
klaagmodus uit:
speel nooit tafelvoetbal
staat wel een op school, maar aangezien ik daar nooit meer kom
Ik ga maandag alweer weg (10 dagen LLoretquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:35 schreef BVO het volgende:
Hoooıı
Fıjne vakantıe gehad?[q]
Ja[q] Ik ga dınsdag alweer naar huıs
Ga ik doenquote:Svurno, je moet nog ff stemmen ın t tournament
Oquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:48 schreef Svensational het volgende:
Ik was gister jarig, niet één felicitatie in SC, laat staan een apart topic of een fotoboek reactie.![]()
Waren verder de SC's nog interessant dat ik terug moet lezen?
Uitgeweest?quote:Op zondag 8 augustus 2004 11:41 schreef Duiveltja het volgende:
Ik kwam om 6.00 thuis en ik word om 11.00 wakker door de kleine kutkinderen die hier naast lopen te blerren.![]()
Ik heb vandaag een valse start gehad dus mijn vrolijkheid moet nog komen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:22 schreef niksan het volgende:![]()
![]()
Ik weet ook niet waarom....denk omdat het zo'n relaxed weekend is....
behalve dan dat ik gister moest werkenlama....begin wartaal uit te kramen...zal wel door de vrolijkheid komen
![]()
Eergister moest ik achter de bar staan op een bruiloft van mijn neef. Dat was wel leuk met mijn neven (gratis "zupen" hequote:Op zondag 8 augustus 2004 12:23 schreef niksan het volgende:
Hoe was jouw weekend tot nu toe??![]()
Niet zo veel, ik stond nog op de camping in Frankrijk. "s ochtends taart, 's avonds uit eten en vroeg naar bed, want ik moest de volgende morgen om 6 uur op...Moest om half tien vliegen...quote:Op zondag 8 augustus 2004 16:30 schreef Duiveltja het volgende:
Sven wat heb je eergister gedaan op je verjaardag?
Morgen om 5.40 vertrek ik vanuit Meppel naar Espagna.quote:Op zondag 8 augustus 2004 16:33 schreef BVO het volgende:
Svurno was jarıg
Gefelıcıteerd nog
Al heeft ıe geen reden tot hklagen hıj gaat morgen ofzo alweer op vakantıe
Als ze alle twee op [..-..] staan kan ie de collage nu nog niet maken natuurlijkquote:Op zondag 8 augustus 2004 16:14 schreef BVO het volgende:
@Dızer: kan je nog zon collage maken voor de fınale van t tournament? gewoon met een paar fotos van de 2 fınalısten ofzo... ( ık kan dat nıet)
Ik heb wel al toen ık nog ın nederland was geprobeerd wat fotos van de twee fınalısten samen te vınden, maar heb er toen maar van 1 koppel 1 gevonden...
Ik ga nog geen collage maken hoor, er kan nog van alles gebeuren!!!quote:Op zondag 8 augustus 2004 16:54 schreef BVO het volgende:
Ja edıt dıe stand ns
Mwah, ık heb al wel een vermoeden wıe de fınalısten worden hoor
Wel aardig, wel een paar dagen flinke regenbuien gehad... Dan was het 's ochtend snikheet en 's middags kwam de verkoelingquote:Op zondag 8 augustus 2004 16:58 schreef Dizer het volgende:
Sven!! Hoe was je vakantie??? En nog gefeliciteerd...
Als ie maar op Kim stemt ipv Janinequote:Op zondag 8 augustus 2004 17:01 schreef BVO het volgende:
Bupatıh moet trouwens nog stemmen
En op Bowıen ıpv Isabellaquote:Op zondag 8 augustus 2004 17:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ie maar op Kim stemt ipv Janine
Juistquote:Op zondag 8 augustus 2004 17:04 schreef BVO het volgende:
[..]
En op Bowıen ıpv Isabella
Angela Schıjfquote:Op zondag 8 augustus 2004 17:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
JuistDank kan Kim de finale winnen
Wie noemt z'n dochter trouwens Bloem.
Voel me nu al wel wat beter hoor... gısteren voelde ık me helemaal k*t... wılde toen nog uıtgaan, maar vıel om 2300 ofzo al ın slaapquote:Op zondag 8 augustus 2004 17:04 schreef Svensational het volgende:
doei BVOBeterschap.
quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:32 schreef Duiveltja het volgende:
en emma is?
Ik mocht er niet bij?quote:BVO zei:
ZOWIEE en ik gaan morgen weg, Anita en Tommetje volgende week . De rest gaat niet..
Maja, zoals timbob al zei, vakantie is voor losers.
Nee BVO noemt haar Anita, Dada noemt haar Rebecca en ik Emmaquote:Op zondag 8 augustus 2004 18:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Was ze Anita zat?
quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:44 schreef Svensational het volgende:
Wie scoebidoet er hier?
Chantal it isquote:Op zondag 8 augustus 2004 18:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee BVO noemt haar Anita, Dada noemt haar Rebecca en ik Emma![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:08 schreef niksan het volgende:
[..]
jij toch niet.....
quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kan al een spiraal makenquote:Op zondag 8 augustus 2004 19:31 schreef niksan het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kan al een spiraal maken![]()
Je kleine nichtje heet Sven?quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:34 schreef dunn0w het volgende:
Ik heb het gister nog gedaan met me kleine nichtje... Sven..
Haha.. dankje welquote:Op zondag 8 augustus 2004 19:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kleine nichtje heet Sven?
Maar wat dan nog, het is echt niet alleen voor kleine kinderen hoor. Veel te moeilijk enzo...
Trouwens: Welkom terug nog
Het is zo makkelijk hequote:Op zondag 8 augustus 2004 19:43 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Haha.. dankje wel
Nee ze heet Sarah..maar ik wou ff aangeven dat ik het tegen jou had...
Ik kan er trouwens niets van.....
Ja dat snap ik ook niet..... ga Genieten van je vakantie land!quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:47 schreef Svensational het volgende:
Waarom komt trouwens iedereen de hele tijd online vanaf zijn vakantie
Doodsbedreigingquote:Op zondag 8 augustus 2004 19:48 schreef Svensational het volgende:
Ik hoorde laatsr dat lied van hem bij Maartje Huppeldepup. Weet iemand hoe dat heet?
Jij ging toch niet op vakantie??? En je was laatst al een weekend naar Zaltbommel toch? Maar goed veel plezier...Ik vertrek morgen alweerquote:Op zondag 8 augustus 2004 19:48 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet..... ga Genieten van je vakantie land!
Ik ga trouwens donderdag op vakantie!
Maar daar heb je geen internet... dus ik kom sowieso niet online.
Thmx, ik heb hem ff gedownd en ik luister hem nuquote:Op zondag 8 augustus 2004 19:49 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Doodsbedreiging
Tuurlijk ga ik wel op vakantie...quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij ging toch niet op vakantie??? En je was laatst al een weekend naar Zaltbommel toch? Maar goed veel plezier...Ik vertrek morgen alweer
ik ookquote:Op zondag 8 augustus 2004 19:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Thmx, ik heb hem ff gedownd en ik luister hem nu
quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:52 schreef dunn0w het volgende:
[drie schoten]
En dan nog:
Zo, dat lucht op
Jezus.. vakantie of niet.. je blijft een betweter..quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb het vier weken moeten laten...quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:56 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Jezus.. vakantie of niet.. je blijft een betweter..
Nou goed dan...dan heb je nu je hart kunnen luchten... maar dit was de laatste keer hoorquote:Op zondag 8 augustus 2004 19:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb het vier weken moeten laten...
Okéquote:Op zondag 8 augustus 2004 19:59 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Nou goed dan...dan heb je nu je hart kunnen luchten... maar dit was de laatste keer hoor.
Pff... is dit niet goed dan??quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
OkéWanneer neem jij trouwens weer eens een leuke avatar...
Nee.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:05 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Pff... is dit niet goed dan??
Nee, dat is niet zo goed gevallen bij de ONM'ersquote:Weetje wat..
jij mag er eentje voor me maken... als je je weer eens verveeld...
deal?
Hoezo niet?quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee..
[..]
Maar ik ben een GTST'er dus.. dan welquote:Nee, dat is niet zo goed gevallen bij de ONM'ers
waar ga je heen??quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:48 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet..... ga Genieten van je vakantie land!
Ik ga trouwens donderdag op vakantie!
Maar daar heb je geen internet... dus ik kom sowieso niet online.
Uhh niet exotisch ofzo hoor..quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:37 schreef niksan het volgende:
[..]
waar ga je heen??
Hoezo is dat niet exotisch?quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:45 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Uhh niet exotisch ofzo hoor..
Vlieland... met vriendinnen.
Deze is leuk:quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:17 schreef dunn0w het volgende:
Maar ik ben een GTST'er dus.. dan wel.
Ja hoorquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:04 schreef Svensational het volgende:
Hij mocht toch irritant zijn?
Gewoon NL vind ik niet echt exotisch... wat weer betreft.. jij wel dan?quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoezo is dat niet exotisch?
dat is toch de rozequote:Op zondag 8 augustus 2004 21:09 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja hoor...
maar waarom heb je nou de jpg genomen van die roze...??
neem dan deze: [afbeelding]
Hij had ookquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:09 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Gewoon NL vind ik niet echt exotisch... wat weer betreft.. jij wel dan?
maar daarom kan het nog wel leuk zijn hoor...
We gingen eerst snorkelen en toen dook die instructeur een zeester opquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:11 schreef Dada het volgende:
[..]
Hoi. Duiken lijkt mij ook heel leuk. Ik heb wel eens gesnorkeld en dat vond ik al heel leuk. Met zo’n schepnetje visjes vangen enzo, en visjes kijken natuurlijk.
ze moet haar verhaal ook kwijtquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:16 schreef Svensational het volgende:
Leonie, je hebt vakantie, wat doe je op internet.
Niet dat ik het niet gezellig vind hoor
Ik vind dat wel leuk, een leuke afwisseling. En ik kan zo goedkoop msn'en met mn moeder, dat is veel goedkoper dan bellen (internet 3,50 per uur).quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:16 schreef Svensational het volgende:
Leonie, je hebt vakantie, wat doe je op internet.
Niet dat ik het niet gezellig vind hoor
Als ik het goed begrijp uit de vorige ShowChats liet jij dus je borsten aan een vreemde zien om te laten zien dat je niet alleen in je gezicht verbrand was?quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:17 schreef niksan het volgende:
[..]
ze moet haar verhaal ook kwijt![]()
Hij vond je leukquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:13 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
We gingen eerst snorkelen en toen dook die instructeur een zeester op
en die mochten we dan vasthouden. Nou toen ik hem had werd hij helemaal slap, dus ik dacht: Oh jee hij gaat dood, maar het bleek dat hij slap wordt als hij ontspannen is
. Maar het is dus allemaal ongevaarlijk.
nee.quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp uit de vorige ShowChats liet jij dus je borsten aan een vreemde zien om te laten zien dat je niet alleen in je gezicht verbrand was?
quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:49 schreef niksan het volgende:
[..]
nee.heb ik nooit gezegd
btw ik zon niet topless
dus aan mijn tieten had ie het niet kunnen zien
Dat komt omdat ik weer terug ben.quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:03 schreef Dada het volgende:
Showchat loopt weer als een trein, net als vroeger. Of is het een laatste stuiptrekking?
Jaja... nu weten we wel dat je ALWEER op vakantie gaat hoorquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:46 schreef Svensational het volgende:
Nou, ik ga maar. Moet er over drie uur alweer uit
vijf keer pas...quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:37 schreef timbob het volgende:
goeiemorgen.
[..]
ja, tof. uiteraard. dan maar zonder jou he
maar dat heb je nu wel heul veul keer gehoord. denkik
quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:02 schreef dunn0w het volgende:
Sven.... lees het dan niet allemaal na.... je snapt er niets van..
quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:29 schreef Duiveltja het volgende:
Morgen regen
Inees heb je het.... je wordt treinconducteur.....quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:52 schreef timbob het volgende:
[..]
ja.
ik moet radiopresentator worden ofzo..
Ow nou dat klinkt ook niet helemaal gezond eigenlijk.. ik denk dat ik maar snel naar bed toe ga.... een beetje nachtrust zal me goed doen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:27 schreef timbob het volgende:
[..]
man, jij bent zo helder, ik kan bijna door je heen kijken..
en heb je een Hind gevonden daar?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:47 schreef BVO het volgende:
* Duiveltja is weer in Nederland..
Heb nou alweer zin om terug te gaan..
Maar het was wel een topvakantie iig.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:02 schreef niksan het volgende:
foto's!!!!
waarom die titel?? heeft de film met kippen te makenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:45 schreef timbob het volgende:
ik heb cloaca gekeken
ik kén de film, maar heb hem niet gezienquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:05 schreef timbob het volgende:
[..]
ken je cloaca niet eens!
ga je schamen!
Cloaca
ja, maar je hebt nederlandse films en nederlandse films..quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:10 schreef niksan het volgende:
[..]
ik kén de film, maar heb hem niet gezienvind NL'se films niet zo......
![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:11 schreef BVO het volgende:
Cloaca betekent toch riool?
Bij Latijn geleerd..
zoek een kipquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:11 schreef BVO het volgende:
Cloaca betekent toch riool?
Bij Latijn geleerd..
Ik ken dat probleem..quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:51 schreef BVO het volgende:
Ik kan nooit lachen op foto's geloof ik..
Ik ben nu lekker bruin..
ik gok op het tweedequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:31 schreef timbob het volgende:
[..]
van het lachen op foto's of het bruin worden?
Leuk, wij zitten nu in het kikkerlandje Nederlandquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:46 schreef Svensational het volgende:
Hoi lieve mensjesIk zit in Lloret nu
Ik moest even geld overmaken, maar ben over twee minuten weer wegquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:51 schreef timbob het volgende:
[..]
wat doe je achter een pc!
ga achter de woifen aan!
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:39 schreef ZOWIEE het volgende:
Hallo![]()
Ik ben weer in Nederland![]()
Hetzelfde.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:25 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
![]()
Het was zooooo leuk! Lekker naar het strand enzo, en cocktails drinken. Hoe was jouw vakantie?
Die Turkse muziek was wel leuk.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:31 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik ben juist blij dat ik zie stomme sirtaki niet meer hoef te horen![]()
Tenminste 1 voordeel![]()
Ik ben op zoek naar de nummers van de Minidisco dat elke avond was bij het hotelquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:28 schreef BVO het volgende:
* BVO is op zoek naar wat Turkse nummers die 'ie vaak hoorde... weet de titels enzo alleen niet..
Die draaiden ze bij ons hotel ook.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar de nummers van de Minidisco dat elke avond was bij het hotel
De hokey-pokey enzo.....![]()
Maar ik kan ze nergens vindenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Die draaiden ze bij ons hotel ook..
Hoooiiiquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:39 schreef ZOWIEE het volgende:
Hallo![]()
Ik ben weer in Nederland![]()
sliiiiide to the left, sliiiiiide to the right, 1 hop this time, now freeeeeeezequote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar ik kan ze nergens vinden
Put your left arm in, put your left arm out, shake it all around
zoiets dan![]()
.... everybody clap your hand.. *klap* *klap* *klap* *klap* *klap* *klap* *klap* *klap* *klap* *klap* *klap* *klap*...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:03 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
sliiiiide to the left, sliiiiiide to the right, 1 hop this time, now freeeeeeeze
Maar dat zijn ze altijdquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:50 schreef BVO het volgende:
Die piano ja.
Het meisje uit het entertainmentteam uit ons hotel, die ook altijd bij die minidisco meedeed, was trouwens wel erg leuk![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |