abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22041706
jaaaaaaaaja
pi_22051839
niet echt een blunder:

komt een meisje naar me toe, zegt ze:
"volgens mijn vriendin ben jij wel een lieve jongen."
ik: "hmmm hmmm..."
zij: "wil je met haar zoenen?"
ik: "ok"
wij zoenen...

hoe waardeloos! maar 't werkte wel
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_22053512
lekker makkelijk
  zondag 19 september 2004 @ 15:32:41 #129
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_22059008
quote:
Op zondag 19 september 2004 03:51 schreef mighty_myte het volgende:
niet echt een blunder:

komt een meisje naar me toe, zegt ze:
"volgens mijn vriendin ben jij wel een lieve jongen."
ik: "hmmm hmmm..."
zij: "wil je met haar zoenen?"
ik: "ok"
wij zoenen...

hoe waardeloos! maar 't werkte wel
Was leuker geweest als het zo ging:

Komt een meisje, Y, naar me toe, zegt ze:
Y: "Volgens mijn vriendin, M, ben jij wel een lieve jongen."
Ik: "Hmmmm Hmmmm..."
Y: "Wil je met M zoenen?"
Ik: "Ok"
Vervolgens staan Y en ik te zoenen

Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_22063310
laatst wezen stappen met paar vrienden. dus eerst indrinken bij een vriend. ging dus behoorlijk hard met wijn en bier. op gegeven moment vroeg ik dus: heb je nog mooie geile buurvrouwen. jawel maar ze wonen samen of zijn getrouwd met kids, alleen een dik nijlpaard die naast me woont is nog vrijgezel.

later de stad dus in en was dus echt een zuip-avond. de hele tijd achter de dames aan en hoe meer we dronken hoe lelijker het werd. uit ervaring weet ik dus dat ik of niet moet zuipen of niet achter de vrouwen aan moet gaan. dus ik bleef lekker aan de bar hangen en hun gestuntel aanschouwen.

het begon met een heel mooi meisje:
vriend: hoi hoe gaat die, waarom kijk je zo boos?
meisje: ik heb hoofdpijn
vriend: oei niet zo mooi bla bla bla.
een paar biertjes later waagt hij weer een poging bij dat meisje.
vriend: Ga je mee dansen (hij d8 ze heeft hoofdpijn en doet niet mee)
meisje: Oke
vriend: "schrik"

dus ze gaan samen de dansvloer op. het meisje kon dus supergoed dansen, en hij dus al helemaal niet, en met het drank erbij leek het alsof hij een dildo in zijn reet had hoe hij dansde.

na veel gelach zegt hij dus: oei ik had niet gedacht dat je ja zou zeggen toen ik je vroeg om te dansen
zij: weet ik daarom zei ik ook ja, en liep weg met een big smile.
goed nadat we de nodige biertjes weer hadden gehad begon het gesprek over eventuele vriendinnen. dezelfde vriend had dus een oogje op een meisje uit zijn geboorteplaats (hij studeerd en zit ergens anders op kamers). kwam erop neer dat hij haar leuk vond maar zij bang was dat hij het alleen voor de sex deed aangezien hij haar hele vriendinnengroepje al bijna had gehad.

later op de avond naar andere tent. weer op de dansvloer en hij zit weer met een meid te vozen. opeens komen er een paar dames bij staan en hij krijgt een ontzettende rode kop.
wat blijk, heeft hij een van de laatste meisjes van het vriendinnengroepje van zijn "projectje" gepakt... dat werd dus ook niks en hij baalde als een stekker (even voor duidelijkheid. de meisjes woonden zeker 80 verderop en waren zomaar een keer uitgegaan in de plaats waar hij woonde).

heel veel alcohol later, hij was ondertussen behoorlijk zat, gaan we naar huis. smiddags word ik wakker gebeld door die vriend. had hij zijn dikke buurvrouw gepakt die om 6 uur ook nog op was. hij zei dat hij haar truitje uitdeed en niet 1 maar 3 zwembandjes tegenkwam.
die jongen heeft de meest verschrikkelijke avond van zijn leven gehad. tis nog steeds lachen
  zondag 19 september 2004 @ 21:15:15 #131
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_22066567
Ik heb er ook nog wel 1 van gisteravond.

Ik was zo een beetje aan het dollen met een meisje enzo. Al een paar weken eigenlijk. Ze vond me wel leuk enzo. Maar ik had de boot een tijdje afgehouden. Ben niet zo makkelijk te vangen en wist niet helemaal zeker of ik wel zin in haar had. Knap meisje maar niet zo mijn type kwa karakter.

Anyway, Ik was ff verder aan het dollen.
En ze is nogal klein, dus ik had haar een paar keer opgetild (door de weken heen). Dat vond ze elke keer wel leuk enzo.
Dus ik tilde haar onverwacht op. Stoot ze met haar hoofd vol tegen het plafond (was btje laag op dat stuk en daar had ik geen rekening mee gehouden)
Dat vond iig niet zo leuk. Ik denk dat ik nou wel naar haar kan fluiten
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 20 september 2004 @ 08:03:17 #132
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_22075094
quote:
Op zondag 19 september 2004 21:15 schreef Komakie het volgende:
Dus ik tilde haar onverwacht op. Stoot ze met haar hoofd vol tegen het plafond (was btje laag op dat stuk en daar had ik geen rekening mee gehouden)
Dat vond iig niet zo leuk. Ik denk dat ik nou wel naar haar kan fluiten
lol. doet me ook nog denken aan een ander verhaal wat hier ooit stond. toen tilde iemand een meisje op en bleek er een tv boven te hangen
maja dan kun je het weer mooi goedmaken kerl
pi_22118205
hehe...dat had een collega van me ook een keer gedaan met een andere collega op stap..hij tilde haar op..zij met der voorhoofd tegen een dakgoot..zij naar t ziekenhuis..kreeg ze zo'n mooi tulbandje en nu heeft ze er een "mooi" litteken aan overgehouden! :p
pi_22119855
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 23:22 schreef Diederik_Moederkoek het volgende:
hehe...dat had een collega van me ook een keer gedaan met een andere collega op stap..hij tilde haar op..zij met der voorhoofd tegen een dakgoot..zij naar t ziekenhuis..kreeg ze zo'n mooi tulbandje en nu heeft ze er een "mooi" litteken aan overgehouden! :p
Denk niet dat die meid je collega nog zo vriendelijk aankijkt.
Lambo of Rekt
pi_22120278
Was zaterdag beetje kort, herrinerde me vandaag pas dat ik n meid had misgelopen . Ik zat aan de bar, bier te bestellen en plots komt dr n meid naast me zitten. Ik maak me er niet druk om en bestel wat biertjes, totdat er ineens een bierviltje op de grond valt tussen ons in. Begint ze te vragen waar dat filtje vandaan kwam? Ik zou niet weten zeg ik en ze begint een hele preek te houden waar ie wel niet vandaan zou kunnen komen. Ik maak daar een hele discussie van en we worden het maar niet met mekaar eens.. (ging ook nergens om). Naja dom mens dacht ik, dus ik loop weg... om later te beseffen dat het wel een knappe meid was...

En daarna gingen we naar discotheek waar ik (nog zatter ) op een stoel zit en een mooie dame langs komt en met dr mobieltje een foto van haar tanden laat zien.. . Ik probeer een gesprek aan te knopen maar er kwam niks zinnigs uit.. dwz te bleef niet lang zitten..
pi_22130750
vant weekend 1 blauwtje en 4 gescoord nu ff weer een maand niks doen
een koe zegt boe
  woensdag 22 september 2004 @ 15:53:18 #137
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_22130919
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 14:05 schreef ook_gek het volgende:
nou ik ben weer op stap geweest.....

Een vriendin van een vriendin van mij die zeurt al de hele tijd op msn en via de SMS dat ik eens moet gaan stappen. Ze wilde me zien. Ik ken dat hele kind niet maar goed. Nooit gezien ook

Dus ik sta in die club. EN geloof me die is klein die club Dus ik sms ik ben er
Krijg ik een smsje ik ook. Dus ik sms. Ja en waar ben jij dan? Krijg ik een smsje terug. Ja hier.

Dus ik denk jezus wat een gezeik val maar dood. Dus er staat een meisje naast me en zegt. Zo jij bent ook veel aan het smsen. Dus ik leg het in het kort uit en zeg zo. Ja die stomme stoephoer is ECHt dom gek. Begint ze te laggen. Nou jullie raden het al. Zij was dus dat meisje

het mooie is dat ze meteen weg ging. MAar ze smst me nog wel

Niet een hele leuke maar goed. (blunder dan )
Ook_Gek is weer terug hahahaha geweldig!
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 22 september 2004 @ 17:52:53 #138
90641 Uiteraard
mooi hè ? alles.....
pi_22133334
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 13:54 schreef Grimm het volgende:

[..]

champino volk
champino roels
  vrijdag 24 september 2004 @ 09:50:58 #139
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_22168171
Ok dit is niet echt een blunder, maar wel een prachtig verhaal:

Ik met een vriend van me in m'n stamdiscotheek...hij zegt (plat haags dat'ie praat): Martin...ik ga jou voordoen hoe je een wijf moet versieren...
ik: ok prima
hij naar het eerste de beste lekkere doos toe, zegt'ie: hallooooooo, ik ben Stefan...wie ben jij?
zij: ik ben Heidi!
hij: Heide??? Oh laat dan maar...
pi_22169315
Ik snap 'm niet?
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:59:42 #141
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_22169367
Hij vond Heidi gewoon een kutnaam dus liep hij maar door....
pi_22169981
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:59 schreef SilentChaos het volgende:
Hij vond Heidi gewoon een kutnaam dus liep hij maar door....
Lekker dom.. je kan haar ook gewoon anders noemen.
  vrijdag 24 september 2004 @ 11:34:04 #143
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_22170046
Ik noem m'n vriendin ook altijd Natasha..vind ik een veel geilere naam

dat doe je toch niet! hahaha wel gaaf, een andere naam voor je vriendin bedenken en gewon schijt hebben en haar zo noemen!
  vrijdag 24 september 2004 @ 12:11:27 #144
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_22170859
quote:
Op woensdag 22 september 2004 17:52 schreef Uiteraard het volgende:

[..]

champino roels
uiteraard
pi_22209508
Ik sta de laatste tijd op scherp dus het komt er ineens allemaal uit wat al die jaren geslapen heeft;

In een of andere vage tent zag ik al een mooie dame paar keer langslopen, tijdje later sta ik daar te dansen en merk dat ze achter me staat. Nu was ze best wel heer erg mooi dus ik scheet hem best wel, mgoed ik na wat moed verzameld te hebben naar haar toe. Ik zeg ja ik ben niet goed in versieren, maar ik versier je nu dus. Ze moet lachen en zegt dan ineens ja ik laat me niet versieren door een onbekende brakke shit dus, heb wel d'r msn nog gekregen.

Vorige zaterdag, ik was weer aardig ver heen en sta ergens bovenop een verhoging te dansen met nog een stel andere, d'r staat daar ook een zeer mooie dame, ze vraagt me om een vuurtje dus ik geef d'r een vuurtje, ik dacht hej das al mooi hé. Nu zag ik dat ze mooie schoenen aan had ( ? ) dus ik zeg tegen haar ; Ja ik stond net ook al ff naar je te kijken, en ik vind je schoenen echt super mooi! ze lachte en zei bedankt, mja beetje tegen haar aan dansen etc etc, en ik zeg na een tijdje; als je vindt dat ik moet oprotten moet je het zeggen hé, ze lacht echt SUPER lief en gaat ineens weg tzal de muziek wel zijn die te hard stond...

Zelfde tent, staat daar een bloedgeil wijf naast me met haar kont te shaken, ze had wel echt zo'n uitstraling van ik-ben-super-knap-maar-niemand-kan-me-krijgen, je kent het wel. Maar goed ik dacht fuckt it en ga tegen haar aan dansen, haha tot ze ineens boos omdraait en me toch ff een potje pissig aankijkt :') heerlijk

mja dat was het wel, niet super allemaal
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_22211938
Volgens mij had er op die laatste situatie na in alle situaties meer in gezeten.
//geen commentaar...
pi_22213920
quote:
Op zondag 26 september 2004 12:08 schreef Smoonshine het volgende:
Volgens mij had er op die laatste situatie na in alle situaties meer in gezeten.
ja wat ik ben vergeten te vertellen was is dat ze daarna gelijk weg liep
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_22254040
quote:
Op zondag 26 september 2004 02:39 schreef Vampz het volgende:
Ze moet lachen en zegt dan ineens ja ik laat me niet versieren door een onbekende
"Laten we elkaar dan eens wat beter leren kennen"
quote:
ze lacht echt SUPER lief en gaat ineens weg
Had je niet achter haar aan kunnen lopen?
quote:
haha tot ze ineens boos omdraait en me toch ff een potje pissig aankijkt
Hahaha gewoon d'r hoofd beetpakken en zoenen maar!
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_22312975
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 10:26 schreef rameijer het volgende:

[..]

Hahaha gewoon d'r hoofd beetpakken en zoenen maar!
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 17:51:21 #150
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_22355814
ik had geen versierblunder maarja ik had er wel mee te maken,
ik fiets met een paar maten naar huis en op een gegeven moment komt er een meidje langs me fietsen. begint helemaal met me te lullen. dus ik denk gezellig. en ik lul dus beetje met haar mee ensow. ze was opzich best knap ensow. maar ik heb een vriendin dus niets doen weet je wel. op een gegeven moment vraagt ze dus of ik een vriendin heb ik: Ja.
zei ow. nou weer verder lullen en op eens zegt ze: Wil je met mij vreemd gaan
ik met een hele vage blik: euhm nej hek eik gin zin in,
da meidje werd pissed niet te geloven. mijn maten en ik heb er nog steeds dikke lol om.,
Remlof is een Spellings Nsb'er
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')