Was leuker geweest als het zo ging:quote:Op zondag 19 september 2004 03:51 schreef mighty_myte het volgende:
niet echt een blunder:
komt een meisje naar me toe, zegt ze:
"volgens mijn vriendin ben jij wel een lieve jongen."
ik: "hmmm hmmm..."
zij: "wil je met haar zoenen?"
ik: "ok"
wij zoenen...
hoe waardeloos! maar 't werkte wel
quote:Op zondag 19 september 2004 21:15 schreef Komakie het volgende:
Dus ik tilde haar onverwacht op. Stoot ze met haar hoofd vol tegen het plafond (was btje laag op dat stuk en daar had ik geen rekening mee gehouden)
Dat vond iig niet zo leuk. Ik denk dat ik nou wel naar haar kan fluiten
Denk niet dat die meid je collega nog zo vriendelijk aankijkt.quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:22 schreef Diederik_Moederkoek het volgende:
hehe...dat had een collega van me ook een keer gedaan met een andere collega op stap..hij tilde haar op..zij met der voorhoofd tegen een dakgoot..zij naar t ziekenhuis..kreeg ze zo'n mooi tulbandje en nu heeft ze er een "mooi" litteken aan overgehouden! :p
Ook_Gek is weer terugquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:05 schreef ook_gek het volgende:
nou ik ben weer op stap geweest.....
Een vriendin van een vriendin van mij die zeurt al de hele tijd op msn en via de SMS dat ik eens moet gaan stappen. Ze wilde me zien. Ik ken dat hele kind niet maar goed. Nooit gezien ook
Dus ik sta in die club. EN geloof me die is klein die clubDus ik sms ik ben er
Krijg ik een smsje ik ook. Dus ik sms. Ja en waar ben jij dan? Krijg ik een smsje terug. Ja hier.
Dus ik denk jezus wat een gezeik val maar dood. Dus er staat een meisje naast me en zegt. Zo jij bent ook veel aan het smsen. Dus ik leg het in het kort uit en zeg zo. Ja die stomme stoephoer is ECHt dom gek. Begint ze te laggen. Nou jullie raden het al. Zij was dus dat meisje
het mooie is dat ze meteen weg ging. MAar ze smst me nog wel![]()
Niet een hele leuke maar goed. (blunder dan )
Lekker dom.. je kan haar ook gewoon anders noemen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:59 schreef SilentChaos het volgende:
Hij vond Heidi gewoon een kutnaam dus liep hij maar door....
uiteraardquote:Op woensdag 22 september 2004 17:52 schreef Uiteraard het volgende:
[..]
champino roels![]()
ja wat ik ben vergeten te vertellen was is dat ze daarna gelijk weg liepquote:Op zondag 26 september 2004 12:08 schreef Smoonshine het volgende:
Volgens mij had er op die laatste situatie na in alle situaties meer in gezeten.
"Laten we elkaar dan eens wat beter leren kennen"quote:Op zondag 26 september 2004 02:39 schreef Vampz het volgende:
Ze moet lachen en zegt dan ineens ja ik laat me niet versieren door een onbekende
Had je niet achter haar aan kunnen lopen?quote:ze lacht echt SUPER lief en gaat ineens weg
Hahaha gewoon d'r hoofd beetpakken en zoenen maar!quote:haha tot ze ineens boos omdraait en me toch ff een potje pissig aankijkt
quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:26 schreef rameijer het volgende:
[..]
Hahaha gewoon d'r hoofd beetpakken en zoenen maar!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |