Dan ga ik die kerel eens goed uitlachen, want die zweert nog steeds dat hij het meegemaakt heeft.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:29 schreef Fr3nK3L het volgende:
Die heb ik eerder gezien..![]()
![]()
Was dat niet romeo? Met z'n "ik check je uit" ???quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:14 schreef Moja het volgende:
afgelopen vakantie in Turkije komt er een man van een jaar of 30 naar mij en een vriendin toe (ikzelf ben 19) en zegt " Hi there, me and my friends are checking you out!" dus ik zeg..ehh ah ok
.zegt ie "ok bye!
"
zal wel nieuwe tactiek zijn..
lol gewoon zeggen ik wil ook een nummertje met haarquote:Op zondag 5 september 2004 11:24 schreef koektrommel het volgende:
Gistermiddag 2 meisjes op straat, de een zegt 'zij wilt je nummer', waarop de ander mij aankijkt met een oneindig mooie blik dat de tijd doet stilstaan en de rest van de wereld doet vervagen. Deels geschrokken en deels denkend dat het een grap was zeg ik 'jaja' en loop weg zonder om te kijken.
Ik krijg die blik niet uit mijn hoofd, ik heb een fout begaan..
Stomkop.quote:Op zondag 5 september 2004 11:24 schreef koektrommel het volgende:
Gistermiddag 2 meisjes op straat, de een zegt 'zij wilt je nummer', waarop de ander mij aankijkt met een oneindig mooie blik dat de tijd doet stilstaan en de rest van de wereld doet vervagen. Deels geschrokken en deels denkend dat het een grap was zeg ik 'jaja' en loop weg zonder om te kijken.
Ik krijg die blik niet uit mijn hoofd, ik heb een fout begaan..
quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:11 schreef JoPiDo het volgende:
Zaterdag bij een concert van een niet nader te noemen band...
Ik sta te kijken, beetje achterin & alleen omdat vrienden aan het vj'en waren voor het concert...
Ik sta daar relaxt, komt er een écht supermooi/leuk meisje op me af en vraagt "vind je het leuk??"
En ik zeg "Ja hoor!"
en vervolgens helemaal NIETSik wist echt niet wat te zeggen of te doen, hoe dom kan iemand zijn??!
dat is dus meer een blunder voor haar dan voor mijquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:15 schreef DarkElf het volgende:
uit gesloten topic:
[..]
Dan heeft het meisje geen humor hoorquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:52 schreef drugarth het volgende:
niet een eigen blunder maar van een vriend:
Mijn vriend stond met een meisje te praten in een kroeg.
Toevallig waren er die avond in de kroeg nogal veel mensen die pijp rookten.
Zegt die vriend volkomen onnozel "hee is het pijp avond vanavond?"
Wij natuurlijk lachen...het meisje in kwestie vond het helaas minder leuk..
De vriend bereep in eerste instantie niet eens waarom![]()
Nee je moet de park checken...quote:Op zondag 5 september 2004 05:44 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Was dat niet romeo? Met z'n "ik check je uit" ???
een giller...humor mann....quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:52 schreef drugarth het volgende:
niet een eigen blunder maar van een vriend:
Mijn vriend stond met een meisje te praten in een kroeg.
Toevallig waren er die avond in de kroeg nogal veel mensen die pijp rookten.
Zegt die vriend volkomen onnozel "hee is het pijp avond vanavond?"
Wij natuurlijk lachen...het meisje in kwestie vond het helaas minder leuk..
De vriend bereep in eerste instantie niet eens waarom![]()
Das best onlogisch... Als je wacht op vrienden, waarom loop je dan wegquote:Op donderdag 9 september 2004 22:27 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, een paar jaar geleden:
Ik ging net uit, had niet veel ervaring. (Niet dat ik dat nu wel heb, maarja)
Ik ging met een twee vrienden naar een of andere tent toe. Hun waren even weg, dus ik stond even om me heen te kijken. Komt er een meisje naar me toe: ' Waar sta je op te wachten, ben je alleen?'. Ik terug, nee ik wacht even op vrienden, en loop weg. En ik had niks op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |