abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 19:16:59 #26
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_21188365
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 18:58 schreef Den_Haag het volgende:
Zal hem maar weer omhoog schoppen met me laatste blunder.

Ben dit weekend met een collega (hele mooie vrouw overigens) het bed in gedoken. Dit was niet zo handig. En nu ben ik ook nog verliefd geworden, terwijl we hadden besloten het maar te vergeten.
Wil je zeggen dat je na het sexxen verliefd bent geworden Das niet best nee
Geloof me als je haar goed hebt geneukt wil ze jouw ook als vriend
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_21188701
Ik vond er al leuk daarvoor maar deed maar niks omdat het een collega is. Die nacht heeft de gevoelens bij mij een beetje aan gewakkerd. ff treuren en dan moet ik er wel weer overheen zijn
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 19:34:40 #28
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_21188843
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 19:29 schreef Den_Haag het volgende:
Ik vond er al leuk daarvoor maar deed maar niks omdat het een collega is. Die nacht heeft de gevoelens bij mij een beetje aan gewakkerd. ff treuren en dan moet ik er wel weer overheen zijn
Nogmaals met haar feesten en na afloop weer neuken. je hoeft haar niet elke dag te bellen en cadeautjes te kopen. Wat wil je nog meer Wees blij dat het geen echte vriendin is. Of wil ze nooit meer neuken voor de fun Zolang het kan doen
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_21190077
Je stinkt zullen we douchen?
Werkt altijd!
pi_21190282
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 00:10 schreef MarMar het volgende:
die tips zijn bagger

die van die brug kan er nog wel mee door tho

versierblunders die mensen bij mij maken, je gelooft het niet dat het nog gebeurt
"hey, ken ik jou niet ergens van?"
offeh
"wat een mooi kindje, heeft ze van der moeder"
of langs mijn balkon lopen, mij zien zitten, hoi zeggen
dat 5 keer per dag ofzo
en vervolgens een liefdesbriefje in mijn brievenbus stoppen alsof je een knaap van 15 bent
en er dan ook nog in zetten "laat dit alsjeblieft tussen ons blijven"
sure *grijns*
Gooi dat kind weg, maken we samen een nieuwe!

Ook een hele leuke.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_21194323
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 14:06 schreef Da-Ali-G het volgende:
Noueh! er was zo'n meisje inde hema ennneh

de rest weten jullie wel
verdediger in Jong AC Fok! United !!
pi_21224410
haha leuke topic .

ikzelf ben net terug van kroatië en heb redelijk wat blunders gemaakt hehe . voorbeeldje: was afgelopen zaterdag uitgeweest naar Monvi, een plein vol met dansbarretjes en een grote discotheek, echt supervet daar, maar dat terzijde. Ik was daar dus superhard aan het dansen en op zoek naar chicks. Zie ik opeens 2 bloedmooie chicks tegenover elkaar, dus ik ga achter 1 van de 2 dansen, ze kijkt om, lacht en ik dans dus verder met haar. Ik pak haar armen vast, leg haar handen op me reet en plotseling trekt ze haar handen weg. Ik denk: wtf? voel ik aan me broek, is ie zeiknat hahaha . Magoed, toen snel met haar vriendin gedanst en voor haar neus die vriendin hard op de bek gepakt hehe
  donderdag 12 augustus 2004 @ 23:23:47 #33
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_21246319
Haha

In je broek gepist
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_21246988
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 23:23 schreef Intergalactrick het volgende:
Haha

In je broek gepist
haha nee ben je gek ofzo , weet je hoe warm het daar is 's avonds, laat staan overdag. Het was gewoon me natte zweetkont
pi_21247357
ik ging twee weken terug uit met een paar vrienden van me. Wij met zu allen goed bezopen geraakt, raak ik op een of andere vage manier aan de praat met een meisje.
Ik met me bezopen kop kan niet meer goed inschatten of ze btje mooi was, maar ik had een super avond, en een meisje zou wel een gepast einde zijn. Dus ik ben met haar geweest.
de volgende dag moest een van de vrienden die mee was werken, en er waren de avond ervoor ook collega's van hem geweest.
word hij op een gegeven moment aangesproken, eej die vriend van jou he, die lange gozer, die stond tog met een lelijk wijf te zoenen??

toen ik het hoorde kwam ik niet meer bij, ik had een fantastische avond, dus het kon me niet zoveel schelen...
verdediger in Jong AC Fok! United !!
pi_21248411
zolang ik lol heb gehad doe ik daar voor een avondje ook niet zo moeilijk over
pi_21260203
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 23:44 schreef ZORRO87 het volgende:

[..]

haha nee ben je gek ofzo , weet je hoe warm het daar is 's avonds, laat staan overdag. Het was gewoon me natte zweetkont
dan had je maar niet in een lange broek moeten uitgaan..
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_21263174
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 13:54 schreef Grimm het volgende:

[..]

champino volk
Drachtuuun
No need for a signature.
People know me by name.
pi_21280592
Op vakantie:

Op vakantie was er zo'n feestje georganiseerd, waarbij iedereen in het wit moest komen. Nou, op zich harstikke mooi daar en had het ook flink naar mijn zin. Op een gegeven moment wordt ik aangesproken door een meisje. "Hey, vind je het hier leuker dan gisteravond bij de kroegentocht?". Ik antwoorde van ja en er volgde een heel gesprek.

Op een gegeven moment zie ze dus dat ze een vriend had. Ik op dat moment even balen, maar ja, ik ga daar een leuk gesprek ook niet om afkappen. Dus ik even vragen hoe lang, enz. Toen zei ik dat ik met 8 vrijgezellen op vakantie was, nou ja, 1 heeft er een vriendin. "Oh" zegt ze, "Maar gaat hij niet vreemd dan?" Op zo'n toon van "wat vreemd".

Dus ik antwoordde "Nee, en dat vind ik ook wel net zo netjes dat hij dat niet doet". En dat ook op zo'n toon dat ik dat zelf dus ook nooit zou doen. Toen was het gesprek wel snel voorbij...
//geen commentaar...
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 14:05:58 #40
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21282304
nou ik ben weer op stap geweest.....

Een vriendin van een vriendin van mij die zeurt al de hele tijd op msn en via de SMS dat ik eens moet gaan stappen. Ze wilde me zien. Ik ken dat hele kind niet maar goed. Nooit gezien ook

Dus ik sta in die club. EN geloof me die is klein die club Dus ik sms ik ben er
Krijg ik een smsje ik ook. Dus ik sms. Ja en waar ben jij dan? Krijg ik een smsje terug. Ja hier.

Dus ik denk jezus wat een gezeik val maar dood. Dus er staat een meisje naast me en zegt. Zo jij bent ook veel aan het smsen. Dus ik leg het in het kort uit en zeg zo. Ja die stomme stoephoer is ECHt dom gek. Begint ze te laggen. Nou jullie raden het al. Zij was dus dat meisje

het mooie is dat ze meteen weg ging. MAar ze smst me nog wel

Niet een hele leuke maar goed. (blunder dan )
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_21283630
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 14:05 schreef ook_gek het volgende:
nou ik ben weer op stap geweest.....

Een vriendin van een vriendin van mij die zeurt al de hele tijd op msn en via de SMS dat ik eens moet gaan stappen. Ze wilde me zien. Ik ken dat hele kind niet maar goed. Nooit gezien ook

Dus ik sta in die club. EN geloof me die is klein die club Dus ik sms ik ben er
Krijg ik een smsje ik ook. Dus ik sms. Ja en waar ben jij dan? Krijg ik een smsje terug. Ja hier.

Dus ik denk jezus wat een gezeik val maar dood. Dus er staat een meisje naast me en zegt. Zo jij bent ook veel aan het smsen. Dus ik leg het in het kort uit en zeg zo. Ja die stomme stoephoer is ECHt dom gek. Begint ze te laggen. Nou jullie raden het al. Zij was dus dat meisje

het mooie is dat ze meteen weg ging. MAar ze smst me nog wel

Niet een hele leuke maar goed. (blunder dan )
sorry datk et zeg maar jij bent echt kansloos
een koe zegt boe
pi_21283723
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 23:56 schreef Woutertje het volgende:
ik ging twee weken terug uit met een paar vrienden van me. Wij met zu allen goed bezopen geraakt, raak ik op een of andere vage manier aan de praat met een meisje.
Ik met me bezopen kop kan niet meer goed inschatten of ze btje mooi was, maar ik had een super avond, en een meisje zou wel een gepast einde zijn. Dus ik ben met haar geweest.
de volgende dag moest een van de vrienden die mee was werken, en er waren de avond ervoor ook collega's van hem geweest.
word hij op een gegeven moment aangesproken, eej die vriend van jou he, die lange gozer, die stond tog met een lelijk wijf te zoenen??

toen ik het hoorde kwam ik niet meer bij, ik had een fantastische avond, dus het kon me niet zoveel schelen...
dit komt me erg bekend voor:D:D

was dus ook 2 weken geleden uit, en had et ook erg naar me zin:) optlaatste moment ook met meisje geweest... wist niet meer hoe ze eruit zag.. die maandag ff nagevraagd op me werk (collegas die mee waren geweest) ze scheen (gelukkig) niet heel lelijk te zijn

ach boeie, kwas lam
een koe zegt boe
pi_21284099
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 18:58 schreef Den_Haag het volgende:
Zal hem maar weer omhoog schoppen met me laatste blunder.

Ben dit weekend met een collega (hele mooie vrouw overigens) het bed in gedoken. Dit was niet zo handig. En nu ben ik ook nog verliefd geworden, terwijl we hadden besloten het maar te vergeten.
Ik zie de versierblunder niet zo .
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 16:04:34 #44
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_21284590
Ik loop op de gayparade in amsterdam dit jaar, met een groepje vrienden. Staan er van die amnesty-wervers, groepje van 6 ofzo. Wij waren natuurlijk het zaadje, 2 van die mensen komen een slap 'weet u wat amnesty is?' verhaal ophangen. De andere 4 stonden beetje suf te kijken van een afstandje, dus ik zeg 'goh, komen jullie er ook bij staan, dan wordt het nog gezelliger'.
Nouwja, na 20 minuten waren we van ze af (2 mensen uit ons groepje zijn nog lid geworden ook...), en verder gelopen.

Paar dagen later loop ik door me eigen stadje, staat daar weer zon groepje amnesty mensen. Ik had ze redelijk op tijd door dus ik begin aan een ontwijkmanouvre. Maar nee, nog voor ik een vluchtweg kon vinden komt er uit die groep een meisje recht op me af lopen, zwaait en komt aan met 'heeeee was jij niet ook in amsterdam bla bla bla dit en dat...'. Dus ik zeg iets in de richting van 'Ja daar kwam ik inderdaad ook mensen van amnesty tegen, komen jullie me hier nu ook al lastig vallen?', en ik loop zo snel mogelijk weer door.

Vertel ik dat verhaal later aan iemand die ook die dag in amsterdam was, verteld ie me dat het niet normaal is als een meisje van alle mensen in amsterdam precies mij herkent, en me zo blij aan komt spreken Dus ik denk er nog eens over na, haal dat meisje voor de geest. Hm, ze leek ongeveer even oud... en lelijk was ze ook niet.. en ze kwam me wel heel blij aanspreken... ARGH

Maarja die amnesty mensen kom je alleen tegen als je ze niet nodig hebt
Het leek zo'n goed idee...
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 16:06:42 #45
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21284630
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 15:13 schreef laidback het volgende:

[..]

sorry datk et zeg maar jij bent echt kansloos
Mooi he
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_21286218
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 16:04 schreef dunc het volgende:
Ik loop op de gayparade in amsterdam dit jaar, met een groepje vrienden. Staan er van die amnesty-wervers, groepje van 6 ofzo. Wij waren natuurlijk het zaadje, 2 van die mensen komen een slap 'weet u wat amnesty is?' verhaal ophangen. De andere 4 stonden beetje suf te kijken van een afstandje, dus ik zeg 'goh, komen jullie er ook bij staan, dan wordt het nog gezelliger'.
Nouwja, na 20 minuten waren we van ze af (2 mensen uit ons groepje zijn nog lid geworden ook...), en verder gelopen.

Paar dagen later loop ik door me eigen stadje, staat daar weer zon groepje amnesty mensen. Ik had ze redelijk op tijd door dus ik begin aan een ontwijkmanouvre. Maar nee, nog voor ik een vluchtweg kon vinden komt er uit die groep een meisje recht op me af lopen, zwaait en komt aan met 'heeeee was jij niet ook in amsterdam bla bla bla dit en dat...'. Dus ik zeg iets in de richting van 'Ja daar kwam ik inderdaad ook mensen van amnesty tegen, komen jullie me hier nu ook al lastig vallen?', en ik loop zo snel mogelijk weer door.

Vertel ik dat verhaal later aan iemand die ook die dag in amsterdam was, verteld ie me dat het niet normaal is als een meisje van alle mensen in amsterdam precies mij herkent, en me zo blij aan komt spreken Dus ik denk er nog eens over na, haal dat meisje voor de geest. Hm, ze leek ongeveer even oud... en lelijk was ze ook niet.. en ze kwam me wel heel blij aanspreken... ARGH

Maarja die amnesty mensen kom je alleen tegen als je ze niet nodig hebt
mja.. ze zijn meestal ook best wel leuk die amnesty/goeiedoelen/aansmeerdingenopstraat meisjes
pi_21288796
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 15:36 schreef Lexie het volgende:

[..]

Ik zie de versierblunder niet zo .
Wel als het je je baan kan kosten
pi_21306720
* Et-Cetera vraagt zich af of er niemand uit is geweest gisteren, of net terug van vakantie is
My washing machine doesn't work
Why did u fuck my washing machine
FUCK!
pi_21307452
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 21:36 schreef Doagere het volgende:
Serieuse vraag.

'hey, we hadden ooit een afspraak gemaakt hier he'
'eh ja..'
'nou hier ben ik dan!
Nou het ging dus precies zo, en na 5 min waren we aan het zoenen..
pi_21310888
* mattttPUNTnl was gisteren uit, had een vriendin gesmst dat hij achter haar aan ging die avond, spreekt ze me later er op aan met zo'n toon van komt er nog wat van en ja hoor, ik durf weer eens niet

mén, vrouwen... ik heb nog wel gesmst voor een herkansing, en dat komt wel goed geloof ik
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')