Wil je zeggen dat je na het sexxen verliefd bent gewordenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:58 schreef Den_Haag het volgende:
Zal hem maar weer omhoog schoppen met me laatste blunder.
Ben dit weekend met een collega (hele mooie vrouw overigens) het bed in gedoken. Dit was niet zo handig. En nu ben ik ook nog verliefd geworden, terwijl we hadden besloten het maar te vergeten.
Nogmaals met haar feesten en na afloop weer neuken. je hoeft haar niet elke dag te bellen en cadeautjes te kopen. Wat wil je nog meerquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:29 schreef Den_Haag het volgende:
Ik vond er al leuk daarvoor maar deed maar niks omdat het een collega is. Die nacht heeft de gevoelens bij mij een beetje aan gewakkerd. ff treuren en dan moet ik er wel weer overheen zijn
Gooi dat kind weg, maken we samen een nieuwe!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:10 schreef MarMar het volgende:
die tips zijn bagger
die van die brug kan er nog wel mee door tho
versierblunders die mensen bij mij maken, je gelooft het niet dat het nog gebeurt
"hey, ken ik jou niet ergens van?"
offeh
"wat een mooi kindje, heeft ze van der moeder"
of langs mijn balkon lopen, mij zien zitten, hoi zeggen
dat 5 keer per dag ofzo
en vervolgens een liefdesbriefje in mijn brievenbus stoppen alsof je een knaap van 15 bent
en er dan ook nog in zetten "laat dit alsjeblieft tussen ons blijven"
sure *grijns*
quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:06 schreef Da-Ali-G het volgende:
Noueh! er was zo'n meisje inde hema ennneh
de rest weten jullie wel
haha nee ben je gek ofzoquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:23 schreef Intergalactrick het volgende:
Haha![]()
In je broek gepist![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan had je maar niet in een lange broek moeten uitgaan..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:44 schreef ZORRO87 het volgende:
[..]
haha nee ben je gek ofzo, weet je hoe warm het daar is 's avonds, laat staan overdag. Het was gewoon me natte zweetkont
Drachtuuunquote:Op zondag 8 augustus 2004 13:54 schreef Grimm het volgende:
[..]
champino volk![]()
sorry datk et zeg maar jij bent echt kansloosquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:05 schreef ook_gek het volgende:
nou ik ben weer op stap geweest.....
Een vriendin van een vriendin van mij die zeurt al de hele tijd op msn en via de SMS dat ik eens moet gaan stappen. Ze wilde me zien. Ik ken dat hele kind niet maar goed. Nooit gezien ook
Dus ik sta in die club. EN geloof me die is klein die clubDus ik sms ik ben er
Krijg ik een smsje ik ook. Dus ik sms. Ja en waar ben jij dan? Krijg ik een smsje terug. Ja hier.
Dus ik denk jezus wat een gezeik val maar dood. Dus er staat een meisje naast me en zegt. Zo jij bent ook veel aan het smsen. Dus ik leg het in het kort uit en zeg zo. Ja die stomme stoephoer is ECHt dom gek. Begint ze te laggen. Nou jullie raden het al. Zij was dus dat meisje
het mooie is dat ze meteen weg ging. MAar ze smst me nog wel![]()
Niet een hele leuke maar goed. (blunder dan )
dit komt me erg bekend voor:D:Dquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:56 schreef Woutertje het volgende:
ik ging twee weken terug uit met een paar vrienden van me. Wij met zu allen goed bezopen geraakt, raak ik op een of andere vage manier aan de praat met een meisje.
Ik met me bezopen kop kan niet meer goed inschatten of ze btje mooi was, maar ik had een super avond, en een meisje zou wel een gepast einde zijn. Dus ik ben met haar geweest.
de volgende dag moest een van de vrienden die mee was werken, en er waren de avond ervoor ook collega's van hem geweest.
word hij op een gegeven moment aangesproken, eej die vriend van jou he, die lange gozer, die stond tog met een lelijk wijf te zoenen??
toen ik het hoorde kwam ik niet meer bij, ik had een fantastische avond, dus het kon me niet zoveel schelen...
Ik zie de versierblunder niet zoquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:58 schreef Den_Haag het volgende:
Zal hem maar weer omhoog schoppen met me laatste blunder.
Ben dit weekend met een collega (hele mooie vrouw overigens) het bed in gedoken. Dit was niet zo handig. En nu ben ik ook nog verliefd geworden, terwijl we hadden besloten het maar te vergeten.
Mooi hequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:13 schreef laidback het volgende:
[..]
sorry datk et zeg maar jij bent echt kansloos![]()
mja.. ze zijn meestal ook best wel leuk die amnesty/goeiedoelen/aansmeerdingenopstraat meisjesquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:04 schreef dunc het volgende:
Ik loop op de gayparade in amsterdam dit jaar, met een groepje vrienden. Staan er van die amnesty-wervers, groepje van 6 ofzo. Wij waren natuurlijk het zaadje, 2 van die mensen komen een slap 'weet u wat amnesty is?' verhaal ophangen. De andere 4 stonden beetje suf te kijken van een afstandje, dus ik zeg 'goh, komen jullie er ook bij staan, dan wordt het nog gezelliger'.
Nouwja, na 20 minuten waren we van ze af (2 mensen uit ons groepje zijn nog lid geworden ook...), en verder gelopen.
Paar dagen later loop ik door me eigen stadje, staat daar weer zon groepje amnesty mensen. Ik had ze redelijk op tijd door dus ik begin aan een ontwijkmanouvre. Maar nee, nog voor ik een vluchtweg kon vinden komt er uit die groep een meisje recht op me af lopen, zwaaiten komt aan met 'heeeee was jij niet ook in amsterdam bla bla bla dit en dat...'. Dus ik zeg iets in de richting van 'Ja daar kwam ik inderdaad ook mensen van amnesty tegen, komen jullie me hier nu ook al lastig vallen?', en ik loop zo snel mogelijk weer door.
Vertel ik dat verhaal later aan iemand die ook die dag in amsterdam was, verteld ie me dat het niet normaal is als een meisje van alle mensen in amsterdam precies mij herkent, en me zo blij aan komt sprekenDus ik denk er nog eens over na, haal dat meisje voor de geest. Hm, ze leek ongeveer even oud... en lelijk was ze ook niet.. en ze kwam me wel heel blij aanspreken... ARGH
![]()
![]()
![]()
Maarja die amnesty mensen kom je alleen tegen als je ze niet nodig hebt
Wel als het je je baan kan kostenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:36 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik zie de versierblunder niet zo.
Nou het ging dus precies zo, en na 5 min waren we aan het zoenen..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:36 schreef Doagere het volgende:
Serieuse vraag.
'hey, we hadden ooit een afspraak gemaakt hier he'
'eh ja..'
'nou hier ben ik dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |