Wanneer bel je me?quote:Op woensdag 17 november 2004 13:44 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen. Als het niet lukt, lees je het hier
Hoi.quote:Op woensdag 17 november 2004 13:44 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen. Als het niet lukt, lees je het hier
Tegen jou kan ik geen nee zeggen, mijn blonde honing..quote:Op woensdag 17 november 2004 23:22 schreef innepin het volgende:
[..]
Hoi.
Jij bent blauw. jij hebt macht!! Geil.
Neuken?
Ja, maar als de rest dat nou ook doet, dan is dit hele topic overbodig.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:25 schreef innepin het volgende:
[..]
Kijk aan, het werkt. Dat ging makkelijk.
Ik zal het onthouden.
Jaja. Nu mag je weer gaan, daggla. moest alleen even de hypothese testen. wel realistisch blijven hequote:Op woensdag 17 november 2004 23:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, maar als de rest dat nou ook doet, dan is dit hele topic overbodig..
*note to self*
Blauw..
Inderdaad, silly me.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:28 schreef innepin het volgende:
wel realistisch blijven he![]()
in welke tent ben je dan geweest? scandals? daar komen bijna alleen mannenquote:Op dinsdag 16 november 2004 17:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
ik wil wel eens weten hoe dat barmeisje van afgelopen donderdag in Zandvoort zich gevoelt heeft, 35 geile jongens en zij was t enige meisje
Ja, graag.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:30 schreef innepin het volgende:
[..]
wanna bet?
Hmm.. Jij gaat je best doen om iemand te krijgen die beter is dan ik. Dat zou niet moeilijk moeten zijn (ik ben niet zo arrogant als ik mij net voordeedquote:Op woensdag 17 november 2004 23:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, graag.. What's the ante?
.
Ja, maar dat gaat erg lastig als ik niet weet hoe goed jij bent.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:39 schreef innepin het volgende:
[..]
Hmm.. Jij gaat je best doen om iemand te krijgen die beter is dan ik.
Nee, een sketch van een versierblunder.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:46 schreef Aventura het volgende:
Wat is dit, een datingtopic?
dat slaat idd echt allesquote:Op donderdag 18 november 2004 07:37 schreef Mute_Me het volgende:
wat een slowchatdoor een modje nog wel
In het verleden geen blunders gemaakt dan??quote:Op donderdag 18 november 2004 11:18 schreef Bright het volgende:
[off topic]
Zeg, modjes, kunnen jullie even o.a. jullie eigen slowchat verwijderen? Dank u! Ik wilde hier eigenlijk de laatste blunder lezen en geen Monty Phyton scetch ...
[/off topic]
Eeeeh... nee, ik versier niet meer; ben getrouwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |