Aan het eind van een avondje stappen heftig zoenend met (en in trapportiek van) verovering van die avond. Op het moment dat zijn broek zo ongeveer op z'n enkels hangt gaat de deur open.....quote:Op maandag 15 november 2004 21:32 schreef ook_gek het volgende:
wanneer komen er eens leuke blunders van de vrouwen![]()
Ik kan niks bedenken.quote:Op maandag 15 november 2004 21:32 schreef ook_gek het volgende:
wanneer komen er eens leuke blunders van de vrouwen![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:10 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik kan niks bedenken.
Mijn versierpogingen lukken meestal welEn anders laat ik het lekker grotendeels aan de man over.
Ik krijg als bartender wel zat foute opmerkingen naar mijn hoofd gesmeten.
Zoals, "Eh! Bartender! You are soooo..... mooi!" "Can I order a... dance?" etcetera. Maar om dat nou echt versierpogingen te noemen.Niet veel meer dan lompe dronken opmerkingen.
![]()
gaybar?quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
ik wil wel eens weten hoe dat barmeisje van afgelopen donderdag in Zandvoort zich gevoelt heeft, 35 geile jongens en zij was t enige meisje
vraag ik me toch meer af wat doe jongens wel niet dachten, als het geen gaybar was thoughquote:Op dinsdag 16 november 2004 17:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
ik wil wel eens weten hoe dat barmeisje van afgelopen donderdag in Zandvoort zich gevoelt heeft, 35 geile jongens en zij was t enige meisje
quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:31 schreef Toodles het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het twee woorden![]()
Nee, en t was nog wel lady's nightquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:28 schreef innepin het volgende:Leuke reacties. @PeuRac: Mijn god zeg! Het arme meisje! waarom waren er verder dan ook geen meiden??!
Dankje voor het compliment.Ik werk in onze campusbar (ik ken dus veel mensen, dat scheelt wel, die doen over het algemeen niet zo achterlijk tenzij ze erg dronken zijn).
quote:@BGN: De jongen die You are so mooi zei, was voor zover ik weet Albaans. Het kan zijn dat ie hooguit drie Nederlandse woorden kende
Nog een leuke trouwens: Sta ik op de bus te wachten, sla ik een boek op de 1e pagina open (huiswerk) : Thinking in Jazz: the infinite art of improvisation.
Vraagt er zo'n ontzettend fout figuur: "Hoe kan je dat nou eigenlijk leren, improviseren in jazz?"
Jongen, het boek heeft 883 pagina's. Ik ben op pagina 1.![]()
wees blij dat die jongen niet gelijk een verhandeling over john zorn hieldquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:28 schreef innepin het volgende:
Nog een leuke trouwens: Sta ik op de bus te wachten, sla ik een boek op de 1e pagina open (huiswerk) : Thinking in Jazz: the infinite art of improvisation.
Vraagt er zo'n ontzettend fout figuur: "Hoe kan je dat nou eigenlijk leren, improviseren in jazz?"
Jongen, het boek heeft 883 pagina's. Ik ben op pagina 1.![]()
Kijk, dat doen wij hier beter: Op Ladies' night zijn alleen de bartenders mannen (gekleed in spijkerbroek en strikje), tot 1 uur is het verder verboden voor mannenquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, en t was nog wel lady's nightde hele avond zijn er in totaal 3 meisjes geweest buiten het barmeisje
quote:Maar ff serieus, die jongen porbeerde je op een orginele manier te versieren, hij kon toch niet weten dat je pas op pagina 1 was? Al blijft t wel
Dan sta je letterlijk als man wel voor lulquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:11 schreef kantoorslaaf het volgende:
[..]
Aan het eind van een avondje stappen heftig zoenend met (en in trapportiek van) verovering van die avond. Op het moment dat zijn broek zo ongeveer op z'n enkels hangt gaat de deur open.....
Meneer bleek samen te wonen en zijn vriendin kon actie niet op prijs stellen. Ben portiektrap meer afgevallen dan gelopen.![]()
Het kan ook anders aflopenquote:Op woensdag 17 november 2004 06:54 schreef MarMar het volgende:
* Den_Haag beseft wederom dat vrouwzijn soms een groot voordeel is
die keren dat ik zelf op iemand afstapte ipv versierd te worden waren altijd succes verzekerd
ik heb zo het vermoeden dat mijn ogen een beetje beter werken dan die van die meidquote:Op woensdag 17 november 2004 10:27 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Het kan ook anders aflopen![]()
Had hem nog niet gepost omdat het geen eigen blunder was. Was een tijd geleden op een hockeyfeest (dus veel drank bij iedereen). Sta net naast de dansvloer wat te kletsen en een biertje te drinken als er opeens een meid om me nek hangt die wel erg close kwam met haar gezicht. Totdat ik een beetje boos reageer en ze ziet dat ik mijn armen om mijn vriendin heen heb. Ze liep daarna erg snel weg met een beetje een![]()
(als het niet echt duidelijk is wat ik getypt heb zal ik het was aanpassen vanavond. Ben nu druk aan het werk)
Zal mogelijk ook door enkelequote:Op woensdag 17 november 2004 10:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
ik heb zo het vermoeden dat mijn ogen een beetje beter werken dan die van die meid
wel of niet blunderen zit em echt niet in het wel of niet hebben van een penis :pquote:Op woensdag 17 november 2004 11:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zal mogelijk ook door enkelekunnen komen. Maar blunderen kunnen jullie dus ook
![]()
Sterker nog, zolang je er niet verschrikkelijk uitziet is je kans al redelijk groot... de enige reden waarom het niet zou lukken is omdat hij niet zou geloven dat je echt sex met hem zou willen hebben...quote:Op woensdag 17 november 2004 11:17 schreef MarMar het volgende:
maar geef toe
als je als vrouw (die er gewoon wel een beetje goed uitziet) op een vrijgezelle gast af stapt en je zegt :"neuken??" is je slagings kans toch vele maten groter dan als een gozer dat bij een meid flikt
Ik vind de typfout eigenlijk nog leuker dat de daadquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:03 schreef merdeka het volgende:
[...]
Zij snapte er geen ene fuck van, maar een maand later hoort ze dat die vent een week met een gekneusde teen heeft gelopen van haar naaldhak, die ze dus al die tijd op zijn poot had geparkeerd. Echt onbegrijpelijk, ik weet ook niet goed van wie dat een blunder is, van haar of van die sukkel die niet durft te zeggen dat ze haar voet een ventimeter of wat opzij moet zettenZe houdt het er zelf maar op dat ze te dronken waren voor een zinnige reactie, maar 't blijft gek!
Ik zal het eens proberen. Als het niet lukt, lees je het hierquote:Op woensdag 17 november 2004 11:17 schreef MarMar het volgende:
[..]
als je als vrouw (die er gewoon wel een beetje goed uitziet) op een vrijgezelle gast af stapt en je zegt :"neuken??" is je slagings kans toch vele maten groter dan als een gozer dat bij een meid flikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |