abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23348335
quote:
Op maandag 15 november 2004 21:32 schreef ook_gek het volgende:
wanneer komen er eens leuke blunders van de vrouwen
Aan het eind van een avondje stappen heftig zoenend met (en in trapportiek van) verovering van die avond. Op het moment dat zijn broek zo ongeveer op z'n enkels hangt gaat de deur open.....
Meneer bleek samen te wonen en zijn vriendin kon actie niet op prijs stellen. Ben portiektrap meer afgevallen dan gelopen.
Don't follow me, I'm lost too
pi_23349417
quote:
Op maandag 15 november 2004 21:32 schreef ook_gek het volgende:
wanneer komen er eens leuke blunders van de vrouwen
Ik kan niks bedenken.
Mijn versierpogingen lukken meestal wel En anders laat ik het lekker grotendeels aan de man over.

Ik krijg als bartender wel zat foute opmerkingen naar mijn hoofd gesmeten.
Zoals, "Eh! Bartender! You are soooo..... mooi!" "Can I order a... dance?" etcetera. Maar om dat nou echt versierpogingen te noemen. Niet veel meer dan lompe dronken opmerkingen.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_23349850
"Can I order a dance"
pi_23356014
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 12:10 schreef innepin het volgende:

[..]

Ik kan niks bedenken.
Mijn versierpogingen lukken meestal wel En anders laat ik het lekker grotendeels aan de man over.

Ik krijg als bartender wel zat foute opmerkingen naar mijn hoofd gesmeten.
Zoals, "Eh! Bartender! You are soooo..... mooi!" "Can I order a... dance?" etcetera. Maar om dat nou echt versierpogingen te noemen. Niet veel meer dan lompe dronken opmerkingen.
ik wil wel eens weten hoe dat barmeisje van afgelopen donderdag in Zandvoort zich gevoelt heeft, 35 geile jongens en zij was t enige meisje
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_23356288
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 17:07 schreef PeuRac het volgende:

[..]

ik wil wel eens weten hoe dat barmeisje van afgelopen donderdag in Zandvoort zich gevoelt heeft, 35 geile jongens en zij was t enige meisje
gaybar?
Hier uw reclame?
voor nog geen 10¤ per week
pi_23357852
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 17:07 schreef PeuRac het volgende:

[..]

vraag ik me toch meer af wat doe jongens wel niet dachten, als het geen gaybar was though
pi_23359197
Hmm misschien wel

Ze vond zichzelf dik, daar wij uit de achterhoek komen (Radstake), hebben we haar ff uitgelegd dat als ze met ons mee zou gaan stappen mensen haar zouden vertellen dat ze meer moest eten, alleen duurde t ff voor ze t verstond Wel geslaagde avond, heb dr nummer nog ergens

@innepin, na een check in je fotoboek, kan ik begrijpen dat je versierd wordt, ook als je niet achter de bar stond zou ik dat doen daarover gesproken, waar en wanneer werk je
pi_23359406
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 10:31 schreef Toodles het volgende:

[..]

Eigenlijk zijn het twee woorden

En ook ik ben onder de indruk van "Can I order a dance" en You are so ...... mooi (vooral die overgang tussen Engels en Nederlands).

Al praat ik tegenwoordig ook meer en meer Nederengels, met af en toe een Frans/Duits/Spaans woordje/zin er door heen, si?
pi_23360832
Leuke reacties. @PeuRac: Mijn god zeg! Het arme meisje! waarom waren er verder dan ook geen meiden??!
Dankje voor het compliment. Ik werk in onze campusbar (ik ken dus veel mensen, dat scheelt wel, die doen over het algemeen niet zo achterlijk tenzij ze erg dronken zijn).

@BGN: De jongen die You are so mooi zei, was voor zover ik weet Albaans. Het kan zijn dat ie hooguit drie Nederlandse woorden kende

Nog een leuke trouwens: Sta ik op de bus te wachten, sla ik een boek op de 1e pagina open (huiswerk) : Thinking in Jazz: the infinite art of improvisation.
Vraagt er zo'n ontzettend fout figuur: "Hoe kan je dat nou eigenlijk leren, improviseren in jazz?"

Jongen, het boek heeft 883 pagina's. Ik ben op pagina 1.
pi_23362619
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 20:28 schreef innepin het volgende:
Leuke reacties. @PeuRac: Mijn god zeg! Het arme meisje! waarom waren er verder dan ook geen meiden??!
Dankje voor het compliment. Ik werk in onze campusbar (ik ken dus veel mensen, dat scheelt wel, die doen over het algemeen niet zo achterlijk tenzij ze erg dronken zijn).
Nee, en t was nog wel lady's night de hele avond zijn er in totaal 3 meisjes geweest buiten het barmeisje
quote:
@BGN: De jongen die You are so mooi zei, was voor zover ik weet Albaans. Het kan zijn dat ie hooguit drie Nederlandse woorden kende

Nog een leuke trouwens: Sta ik op de bus te wachten, sla ik een boek op de 1e pagina open (huiswerk) : Thinking in Jazz: the infinite art of improvisation.
Vraagt er zo'n ontzettend fout figuur: "Hoe kan je dat nou eigenlijk leren, improviseren in jazz?"

Maar ff serieus, die jongen porbeerde je op een orginele manier te versieren, hij kon toch niet weten dat je pas op pagina 1 was? Al blijft t wel
  Moderator dinsdag 16 november 2004 @ 21:41:26 #261
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_23362714
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 20:28 schreef innepin het volgende:

wees blij dat die jongen niet gelijk een verhandeling over john zorn hield
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_23363548
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 21:38 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Nee, en t was nog wel lady's night de hele avond zijn er in totaal 3 meisjes geweest buiten het barmeisje
Kijk, dat doen wij hier beter: Op Ladies' night zijn alleen de bartenders mannen (gekleed in spijkerbroek en strikje), tot 1 uur is het verder verboden voor mannen
quote:
Maar ff serieus, die jongen porbeerde je op een orginele manier te versieren, hij kon toch niet weten dat je pas op pagina 1 was? Al blijft t wel
. Ja, origineel. Vervolgens heeft hij vijfentwintig minuten lang (wachten + busrit) over zichzelf gepraat. Enorme blunder, ook al heeft hij zelf waarschijnlijk niet doorgehad dat ik alleen maar knikte en ja zei halverwege zijn eindeloze verhalen .
  dinsdag 16 november 2004 @ 22:45:00 #263
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23364818
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 11:11 schreef kantoorslaaf het volgende:

[..]

Aan het eind van een avondje stappen heftig zoenend met (en in trapportiek van) verovering van die avond. Op het moment dat zijn broek zo ongeveer op z'n enkels hangt gaat de deur open.....
Meneer bleek samen te wonen en zijn vriendin kon actie niet op prijs stellen. Ben portiektrap meer afgevallen dan gelopen.
Dan sta je letterlijk als man wel voor lul

Maar damens kom op kom op jullie maken ook wel eens blunders

* ook_gek maakt nooit blunders. Maar ik ben dan ook een man
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 16 november 2004 @ 22:49:11 #264
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_23364930
* cerror is een soort van Hugh Grant, altijd een stuntel dus
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  dinsdag 16 november 2004 @ 23:03:50 #265
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_23365442
Vrienin van een vriend had nog wel een rare: ze had na een avondje redelijk succesvol flirten en alcohol naar binnen werken, flink met een leuke man staan zoenen. Alleen keek hij op een gegeven moment niet erg vrolijk meer, had ze al gemerkt. Na een kwartiertje verdween hij ineens, met een haastig gemompeld ecuus 'zie je later' met rare bewegingen richtng de taxi van zijn vrienden.

Zij snapte er geen ene fuck van, maar een maand later hoort ze dat die vent een week met een gekneusde teen heeft gelopen van haar naaldhak, die ze dus al die tijd op zijn poot had geparkeerd. Echt onbegrijpelijk, ik weet ook niet goed van wie dat een blunder is, van haar of van die sukkel die niet durft te zeggen dat ze haar voet een ventimeter of wat opzij moet zetten Ze houdt het er zelf maar op dat ze te dronken waren voor een zinnige reactie, maar 't blijft gek!
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_23368279
keb de afgelopen weken eigenlijk niks uitgevoerd.. me handen beginnen nu toch wel weer te jeuken...
een koe zegt boe
pi_23370149
* MarMar beseft wederom dat vrouwzijn soms een groot voordeel is

die keren dat ik zelf op iemand afstapte ipv versierd te worden waren altijd succes verzekerd
pi_23372126
quote:
Op woensdag 17 november 2004 06:54 schreef MarMar het volgende:
* Den_Haag beseft wederom dat vrouwzijn soms een groot voordeel is

die keren dat ik zelf op iemand afstapte ipv versierd te worden waren altijd succes verzekerd
Het kan ook anders aflopen

Had hem nog niet gepost omdat het geen eigen blunder was. Was een tijd geleden op een hockeyfeest (dus veel drank bij iedereen). Sta net naast de dansvloer wat te kletsen en een biertje te drinken als er opeens een meid om me nek hangt die wel erg close kwam met haar gezicht. Totdat ik een beetje boos reageer en ze ziet dat ik mijn armen om mijn vriendin heen heb. Ze liep daarna erg snel weg met een beetje een

(als het niet echt duidelijk is wat ik getypt heb zal ik het was aanpassen vanavond. Ben nu druk aan het werk)
pi_23372735
quote:
Op woensdag 17 november 2004 10:27 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Het kan ook anders aflopen

Had hem nog niet gepost omdat het geen eigen blunder was. Was een tijd geleden op een hockeyfeest (dus veel drank bij iedereen). Sta net naast de dansvloer wat te kletsen en een biertje te drinken als er opeens een meid om me nek hangt die wel erg close kwam met haar gezicht. Totdat ik een beetje boos reageer en ze ziet dat ik mijn armen om mijn vriendin heen heb. Ze liep daarna erg snel weg met een beetje een

(als het niet echt duidelijk is wat ik getypt heb zal ik het was aanpassen vanavond. Ben nu druk aan het werk)
ik heb zo het vermoeden dat mijn ogen een beetje beter werken dan die van die meid
pi_23372912
quote:
Op woensdag 17 november 2004 10:53 schreef MarMar het volgende:

[..]

ik heb zo het vermoeden dat mijn ogen een beetje beter werken dan die van die meid
Zal mogelijk ook door enkele kunnen komen. Maar blunderen kunnen jullie dus ook
pi_23373192
quote:
Op woensdag 17 november 2004 11:02 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Zal mogelijk ook door enkele kunnen komen. Maar blunderen kunnen jullie dus ook
wel of niet blunderen zit em echt niet in het wel of niet hebben van een penis :p

maar geef toe

als je als vrouw (die er gewoon wel een beetje goed uitziet) op een vrijgezelle gast af stapt en je zegt :"neuken??" is je slagings kans toch vele maten groter dan als een gozer dat bij een meid flikt
  woensdag 17 november 2004 @ 11:56:10 #272
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_23373931
quote:
Op woensdag 17 november 2004 11:17 schreef MarMar het volgende:
maar geef toe

als je als vrouw (die er gewoon wel een beetje goed uitziet) op een vrijgezelle gast af stapt en je zegt :"neuken??" is je slagings kans toch vele maten groter dan als een gozer dat bij een meid flikt
Sterker nog, zolang je er niet verschrikkelijk uitziet is je kans al redelijk groot... de enige reden waarom het niet zou lukken is omdat hij niet zou geloven dat je echt sex met hem zou willen hebben...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_23374833
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 23:03 schreef merdeka het volgende:
[...]
Zij snapte er geen ene fuck van, maar een maand later hoort ze dat die vent een week met een gekneusde teen heeft gelopen van haar naaldhak, die ze dus al die tijd op zijn poot had geparkeerd. Echt onbegrijpelijk, ik weet ook niet goed van wie dat een blunder is, van haar of van die sukkel die niet durft te zeggen dat ze haar voet een ventimeter of wat opzij moet zetten Ze houdt het er zelf maar op dat ze te dronken waren voor een zinnige reactie, maar 't blijft gek!
Ik vind de typfout eigenlijk nog leuker dat de daad
pi_23376159
quote:
Op woensdag 17 november 2004 11:17 schreef MarMar het volgende:

[..]
Ik zal het eens proberen. Als het niet lukt, lees je het hier
pi_23376405
quote:
Op woensdag 17 november 2004 13:44 schreef innepin het volgende:

[..]

Ik zal het eens proberen. Als het niet lukt, lees je het hier
Zeg van te voren even waar je dat gaat proberen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: