quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:49 schreef Patrick281 het volgende:
London baby.![]()
Geen grote dingen na het schrikken vanochtend ..quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:nog wat gemist vandaag?
quote:Hoi,
Mooie BMW, ik heb hier wel interesse in.
Ik heb zelf een Honda VTR SP1 uit 2001 Rood/zwart met wat extra's (uitlaat/k&N).met 15000 km. Wil deze inruilen op de BMW.
Heb je interesse dan hoor ik het wel.
erwin
ja maar vorige topic is helemaal vol gepostquote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Je was er vanochtend toch ..
quote:Deze post misschien:
[..]
Omdat het een sportieve Honda is misschien.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:maar als je toch voor zo'n motor zou gaan waarom dan niet gewoon de beemer houden?
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ja maar vorige topic is helemaal vol gepost
Nu gebruiken we dat ding ook niet maar hangt het lekker buiten te drogen, net zo makkelijk en het kost niks.quote:Fout .. erg fout ..
Ik heb een wasmachine met ingebouwde droger, maar gebruik hem zelden ..
.. is wel handig als de kleine er is en in zijn bed heeft overgegeven bijvoorbeeld.. maar is echt maar 1-2 keer per jaar .. en zeker niet in de sneldrogende hitte van nu..
Net op de radio: Hoogvliet 29,7 graden op het heetst van de dag.
Ik snap ook niet hoe ze op een termijn van 9 weken/2 maanden komen eigenlijk. Na ja we zien wel.quote:Had het over algemene zin .. en het is terecht dat je een uitkering snel wilt/moet hebben.
Vandaar mijn "Amerikaan" scenario.
Dat is dus ook iets wat ik niet snap, heel veel van mijn leeftijdsgenoten zitten daarover te zeiken, als ik dan zeg dat een appartementje oid wel haalbaar is moet je die gezichten eens zien........ Dat is allemaal te min voor ze, ze willen beginnen in een normale eensgezinswoning in een goeie buurt en aan de rand of in het centrum.quote:Precies, we raken als "jongeren" steeds meer verwend ..
Vroeger hoefde je voor je 40'ste nergens op te rekenen ..
nouja, ik kan er iig niet bij met mijn hoofdquote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Omdat het een sportieve Honda is misschien.![]()
lamaquote:Dus .. je vraagt of er nog wat gebeurt is
bewijs genoeg dus.
Neuh ik snap hem ook niet, vorige keer ging ik er wel op in maar daarna snapte ik er nog minder van dan daarvoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nouja, ik kan er iig niet bij met mijn hoofdzal wel aan mij liggen
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:58 schreef hollander172 het volgende:
Aan de andere kant, ze ziet er altijd wel netjes en leuk uit en het oog wil ook wat natuurlijk.![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lama
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:00 schreef hollander172 het volgende:
Neuh ik snap hem ook niet, vorige keer ging ik er wel op in maar daarna snapte ik er nog minder van dan daarvoor.
Het is niet de bedoeling met een dergelijke dure motor te ruilen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nouja, ik kan er iig niet bij met mijn hoofdzal wel aan mij liggen
![]()
Licht creatieve edit .. onder druk van aanbrandende potato's ..quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Thermostaat werkt!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Licht creatieve edit .. onder druk van aanbrandende potato's ..![]()
Luc het enige wat ik na het vervangen van de thermostaat en sensor kan verzinnen is een sterk verminderde capaciteit van je radiator in de vorm van lucht in je leidingen of de radiator zzelf.
Electrische contacten van de sensor zul je wel nagelopen hebben neem ik aan, evenals de werking van de thermostaat - even in een pannetje op het fornuis..
T'is nu wel erg warm ook hequote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:25 schreef ZX9R het volgende:
Thermostaat werkt!
De electrische contacten heb ik nagelopen maar dat doe ik nog een keer.
Wat niet gebeurt is dat de aanjager gaat draaien. Ik denk dat daar een deel van t probleem zit.
Heel hard en veel Knijpen in de rubberen leidingen van het uiteraard afgekoelde koelsysteem.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:26 schreef ZX9R het volgende:
Hoe kun je lucht uit de leidingen halen?
Ja, maar dat is niet toch al "even" bij het stoplicht .. of wel omdat het nu zo warm isquote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:27 schreef ZX9R het volgende:
Als ie tegen t rood loopt wel ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |