maar omdat we in een vrij land leven wordt hij daarom niet respectloos behandeld, toch ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Volgens mij is Banshee boy een Neonazi agent provocateur.
Wie kaatst kan de bal verwachtenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:44 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
maar omdat we in een vrij land leven wordt hij daarom niet respectloos behandeld, toch ?
En jij reageert selectief.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hmm, zoals ik al dacht, je hebt geen argumenten
Doei
het werkt wel twee kanten op denk ik...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:56 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
En jij reageert selectief.
Heeft niet elke groep mensen die worden verbonden door een zelfde religie, studie, afkomst, hobby, geaardheid of wat dan ook de neiging zich te uiten/af te zonderen op een bepaalde manier?
En komt die zogenaamde afzondering van homo's (want ik merk er zelf niets van) niet voort uit de intolerantie van de maatschappij i.p.v. dat de intolerantie voortkomt uit de afzondering?
Oh mooi, je rot op uit dit topic....quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hmm, zoals ik al dacht, je hebt geen argumenten
Doei
wie de norm bij de ander legt is de weg kwijt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wie kaatst kan de bal verwachten
Ik kan me daar niet echt bij aansluiten, al deze "groepen" die jij opnoemt sluiten respect uit, terwijl ik respect juist zie als het uitgangspuntquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Volgens mij is Banshee boy een Neonazi agent provocateur.
Uiteraard, ik kan niet overal op reageren. Dat kan volgens mij niemandquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:56 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
En jij reageert selectief.
Inderdaad. Het lijkt me dus duidelijk bij wie het probleem ligtquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:59 schreef MarMar het volgende:
homos die zich als relnichten profileren zijn niet mijn favoriete mensen, maar daarmee is nog niet gezegd dat ik zo over elke homo denk, helaas trekken veel andere mensen die lijn wel en scheren ze alles over 1 kam
Van wie worden die mensen die 'goed leven' dan de dupe? Van degene die zich 'misdragen' of van degene die zo kortzichtig zijn om een hele groep te generaliseren? Van die laatste toch zeker?quote:het jammere is en blijft dat dergelijke mensen niet alleen de shit over zichzelf afroepen maar ook anderen er in mee sleuren.. bevestigen van vooroordelen waar andere mensen die gewoon hun leven leven op een zo goed mogelijke manier de dupe van worden.
Je schreeuwt om argumenten, maar reageert slechts op degene die ze niet geven.quote:Uiteraard, ik kan niet overal op reageren. Dat kan volgens mij niemand
Ik denk beide Cruoninga.. ja, natuurlijk zouden mensen niet moeten generaliseren, maar je WEET dat dat gebeurt, net als dat ik WEET dat mensen mij soms zullen beoordelen op het eerste gezicht omdat ik een paar piercinkjes heb en een tattootje en op stap ga en wel es gekke dingen doe terwijl ik moeder ben...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:22 schreef Cruoninga het volgende:
Van wie worden die mensen die 'goed leven' dan de dupe? Van degene die zich 'misdragen' of van degene die zo kortzichtig zijn om een hele groep te generaliseren? Van die laatste toch zeker?
wat bedoel je daar nou mee ? wat doen die mannen nou precies ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:41 schreef MarMar het volgende:
[..]
... er lopen hier in de buurt veel irritante mannen rond die me constant lopen te buggen...
achter alles aanlopen wat op een vrouw lijkt.. tot aan je voordeur aantoe.. zoietsquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:10 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
wat bedoel je daar nou mee ? wat doen die mannen nou precies ?
Nou ja...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:41 schreef MarMar het volgende:
wel een redelijke vergelijking lijkt mij, toch?
niet helemaal waarquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:23 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Nou ja...
Het grote verschil tussen jou persoonlijke voorbeeld en het onderwerp in dit topic lijkt me dat jij zelf de gevolgen ervaart van je eigen gedrag. Een gewone burgelijke homosexuele man krijgt te maken met de gevolgen van het gedrag van een ander.
En is het dan geoorloofd om je ongenoegen naar een ander te uiten met verbaal/fysiek geweld wanneer je je stoort aan zijn gedrag?? Ik doel uiteraard op de relnichten die het zouden uitlokken.
De meest voorkomende oorzaak zijn volgens mij godsdienstige redenen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 04:22 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik kan mij eigenlijk niks bij homohaat voorstellen. Waarom zou je homosexuelen haten?
Natuurlijk wil je dan ook aandacht van mannen. Maar dan wel zo als het jou uitkomt, het liefst alleen een bewonderende blik, vanaf een veilige afstand...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:29 schreef MarMar het volgende:
[..]
niet helemaal waar
er zijn bijvoorbeeld zat vrouwen die wel korte rokjes dragen met de bedoeling aandacht te trekken en dan wordt er vanuit gegaan dat je als je als vrouw je zo kleed je DUS aandacht wilt van mannen...
get my point?
Verder zijn er natuurlijk ook mensen, vooral gristenen en moslims, die geloven dat homofilie een keuze is.quote:Op zondag 8 augustus 2004 04:22 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik kan mij eigenlijk niks bij homohaat voorstellen. Waarom zou je homosexuelen haten?
Een dodelijke ziekte zoals AIDS die zijn oorsprong heeft van de (mannelijke) homos, en al voor de nodige slachtoffers heeft gezorgt kan een punt zijn. Voor een gelovige kan dit ook nog als een boodschap van god bekeken worden. Zaken als darkrooms, homo 'parkeer' plekken, en gay parades zal ook niet echt bevordelijk zijn voor hun imago. En tegen een homo-huwelijk en adoptie zullen er ook een boel mensen vreemd naar kijken.quote:Op zondag 8 augustus 2004 04:22 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Daar komt de aap uit de mouw. Die moslims hebben dus weer iets tegen mensen die buiten hun cultuur denken, en daar moet dus maar weer traditioneel hardhandig tegen worden opgetreden. It's the same old song.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:42 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Waar concludeer je dat uit?
Ik heb een aantal homo's (wonende in grote steden) binnen mijn vriendenkring, met wie ik het hier weleens eerder over heb gehad, en die zeggen dat ze op straat voornamelijk worden bedreigd door Noord-Afrikanen. Okay, dat geven ze niet direct toe (waarschijnlijk is er sprake van een vreemd soort misplaatst solidariteitsgevoel ofzo), maar als je verder vraagt is het wel degelijk zo.
En:quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan me daar niet echt bij aansluiten, al deze "groepen" die jij opnoemt sluiten respect uit, terwijl ik respect juist zie als het uitgangspunt
quote:Op dinsdag 19 december 2000 03:11 schreef BansheeBoy Se het volgende:
Hallo,
Ik zeg je eerlijk. ik kom er eerlijk vooruit (doe dus niet schijnheilig als velen): Ik kan homo's niet uitstaan. Sterker nog, ik haat ze. Homo's zijn altijd vreemd en verwijfd en apart. Het homo zijn is onnatuurlijk en is iets van de laatste tijd. Over 100 jaar zullen er ook mensen zijn die willen proberen om geslachtsgemeenschap met apen te accepteren, en als je het daar niet mee eens bent ben je gelijk een racist. Het is bekend dat de ziekte aids onstaan is uit homo-taferelen, en dankzij HUN lijden er nu meer dan 50 miljoen mensen in heel de wereld aan deze ongeneeslijke ziekte en andere heel irritante soa's.
Het is dus logisch dat dit soort mensen wordt uitgesloten om bloeddonor te worden, dit omdat het is bewezen en dus FEIT is dat dit alleen maar grote kans op problemen voor de volksgezondheid kan opleveren.
Kijk maar naar dieren. Ooit een homodier gezien (nee, die hond van big gay Al in southpark telt niet, haha:)). Als iedereen in de wereld homo zou zijn, dan was er geen voortplanting, betekent dus indirect, vernietiging van de aarde.
Ik heb gezegd!
BansheeBoy , he is glad that hij kan zeggen wat hij wil in an free country zonder flamewars, Transformers are the best!
grappig dat jij dat ook denkt! ik dacht het al sinds zijn essay over homoisme. soort 'comming-out essay' vond ik het, zeker als je tussen de regels door kan lezen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 15:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Bansheeboy is homo, maar wil dat niet weten.
Hij heeft het ook telkens over wel homo zijn, maar niet de daad bedrijven, mijn moeder is psycholoog, zal het eens door haar laten analyserenquote:Op zondag 8 augustus 2004 15:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
grappig dat jij dat ook denkt! ik dacht het al sinds zijn essay over homoisme. soort 'comming-out essay' vond ik het, zeker als je tussen de regels door kan lezen.
LOLquote:Op zondag 8 augustus 2004 15:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
grappig dat jij dat ook denkt! ik dacht het al sinds zijn essay over homoisme. soort 'comming-out essay' vond ik het, zeker als je tussen de regels door kan lezen.
Grappig trouwens dat je het niet ontkent...quote:Op zondag 8 augustus 2004 15:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOLKun je me vertellen waar je dat leest
Als ik alles moet gaan ontkennen wat ik NIET ben zijn we wel ff een poos bezigquote:Op zondag 8 augustus 2004 15:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Grappig trouwens dat je het niet ontkent...
eigenlijk van a tot zquote:Op zondag 8 augustus 2004 15:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOLKun je me vertellen waar je dat leest
Ok, nergens dusquote:Op zondag 8 augustus 2004 15:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
eigenlijk van a tot z![]()
Bedankt voor je moeitequote:Op zondag 8 augustus 2004 16:05 schreef zoalshetis het volgende:
bsb: wat een vreemde conclusie. maar onderschrijft wel de gemakszucht waarmee je andere meningen wegwuift. als je eerst eens gaat nadenken waarom je zélf (dus niet opgelegd) zo bang van homo's bent, en wat er diep geworteld in je zieltje heimelijk ligt te wachten.succes kleine vriend.
Mijzelf lijkt het sterk dat 1 op de 5 homo's wordt lastig gevallen. Zowiezo is het aantal mensen dat er voor gekozen heeft om als homo door het leven te gaan niet bekendquote:Op zondag 8 augustus 2004 16:31 schreef SCH het volgende:
Bansheeboy, je punt is duidelijk - als je er niks meer aan toe te voegen hebt, lijkt het mij wel aardig de discussie weer aan de geinteresseerden terug te geven. Deal?
Hé!! Ik heb nooit mogen kiezen en die homo's dus blijkbaar weer wel!!!quote:Op zondag 8 augustus 2004 16:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Zowiezo is het aantal mensen dat er voor gekozen heeft om als homo door het leven te gaan niet bekend
Hij kiest ook nog steeds krampachtig hetero te blijven...quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:29 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Hé!! Ik heb nooit mogen kiezen en die homo's dus blijkbaar weer wel!!!![]()
Ik eis gelijke behandeling!!! Vrije keuze van geaardheid voor iedereen!!!
oftewel:
Hoe kan iemand nou letterlijk in godsnaam geloven dat mensen voor hun geaardheid kunnen kiezen. Waar is die gedachte op gebasseerd?
Nu moet je het niet in het belachelijke brengenquote:Op zondag 8 augustus 2004 18:29 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Hé!! Ik heb nooit mogen kiezen en die homo's dus blijkbaar weer wel!!!![]()
Ik eis gelijke behandeling!!! Vrije keuze van geaardheid voor iedereen!!!
Ik zie geaardheid als een ideologie, daarom noem ik het het homo-isme. Zoals je kunt kiezen om Moslim of christen te zijn kun je kiezen om homo-ist of hetero te zijn, zo denk ik erover. Maar als anderen er anders over denken, ieder zijn meningquote:oftewel:
Hoe kan iemand nou letterlijk in godsnaam geloven dat mensen voor hun geaardheid kunnen kiezen. Waar is die gedachte op gebasseerd?
Hoe kom je daar nu bij ? Dacht je dat ik Bi-polar wasquote:Op zondag 8 augustus 2004 19:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij kiest ook nog steeds krampachtig hetero te blijven...
Doe je ook standup?quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie geaardheid als een ideologie, daarom noem ik het het homo-isme. Zoals je kunt kiezen om Moslim of christen te zijn kun je kiezen om homo-ist of hetero te zijn, zo denk ik erover. Maar als anderen er anders over denken, ieder zijn mening
Check anders mijn essay hierover: Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"
Ok sorry. Voor mij komt die gedachte namelijk nogal erg bekrompen over en daarom was serieus reageren niet het eerste wat in me op kwam. Maar gezien de vrij grote intolerantie jegens homosexuelen en dat jouw visie ook nog wel door relatief veel mensen gedeeld wordt is er blijkbaar wel een vrij algemeen uitgangspunt wat deze visie voedt. Je hebt gelijk dat dat serieus genomen dient te worden, want naar mijn mening is dat een behoorlijk ernstige ontwikkeling.quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Nu moet je het niet in het belachelijke brengen
Jij ziet het als een ideologie. Je houdt dus ook nog wel rekening met de mogelijkheid dat je het fout hebt? Dat geaardheid dus iets is wat voortkomt uit de genen en geen vrije keuze is.quote:Ik zie geaardheid als een ideologie, daarom noem ik het het homo-isme. Zoals je kunt kiezen om Moslim of christen te zijn kun je kiezen om homo-ist of hetero te zijn, zo denk ik erover. Maar als anderen er anders over denken, ieder zijn mening
Ok, daar gaat die:quote:Check anders mijn essay hierover: Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"
Waar is dat op gebasseerd? Wat is je bron? Enig bewijs dat geaardheid een keuze is blijft hier volledig achterwege.quote:Homo's zijn vaak mannen en vrouwen van middelbare leeftijd die op een bepaald punt in hun leven hebben besloten en er dus voor hebben gekozen om zich te laten entertainen door "mensen" van hetzelfde nabije geslacht.
Dus kinderen die later homo blijken te zijn beginnen hun levensjaren al met het vertonen van gedrag wat je eerder bij het andere geslacht zou verwachten? Zijn zij op die leeftijd al in staat tot het maken van keuze's? Je beweerd zelf dat ze al aanwijzingen van homosexualiteit vertonen voordat ze zich ook nog maar bewust zijn van zaken als geaardheid. Toont dat niet juist aan dat het een genen-kwestie is?quote:Veel van deze mannen begonnen hun levensjaren met het spelen met barbies van middelmatige kwaliteit en ander meiden speelgoed, terwijl de vrouwen in kwestie een baan in de bouw ambiëerden.
Je beweerd dus dat we in staat zijn ons eigen DNA-profiel te controleren en te beinvloeden? Hoe doen we dit? Waar basseer je dit op? De bewering dat het een eigen keuze is wordt wederom volledig uit de lucht gegrepen en wordt wederom totaal niet onderbouwd of bewezen.quote:De mens heeft als natuurlijk instinct te willen overleven, hoe moeilijk de omstandigheden ook zijn. Bij mensen van het homo-isme is dit belangrijke mensenlijke kenmerk op DNA-niveau uitgeschakeld, en wel vanwege de eigen keuze.
Feitelijk onjuist. Het dierenrijk kent wel degelijk voorbeelden van homosexualiteit. En als dat al als een afwijking in de hersens aangeduid kan worden is het nog altijd op geen enkele manier uit te leggen hoe welk levend wezen dan ook hier invloed op kan hebben.quote:Bovenal is het een afwijking in de hersens, omdat bv. het verheven dierenrijk zulke voorbeelden niet kent en altijd handelt naar de geests der voorplanting.
Geen enkele ervaring mee. Jij bent blijkbaar wel meerdere keren door een homo aangesproken die je probeerde te overtuigen om je te bekeren tot de homosexualiteit. Hoe is dat in die situatie dan precies gegaan? Als dit al waar is zou je dus alle homo's over één kam scheren gezien je op geen enkele manier het bewijs kan hebben dat elke homo zijn/haar geaardheid aan anderen zou willen opdringen. Deze bewering is dus ook alleen gebasseerd op lucht.quote:En of die er zijn ! Veel homo's schuwen het niet om hun ideologie op te dringen aan anderen die wel hun volle verstand gebruiken en dus wel begrijpen dat de "Stekker in het stopcontact" hoort.
Over het in het belachelijke brengen gesproken. Als je dit al op één of andere manier als een probleem zou zienn wil ik weleens weten welke schade jij of anderen hieraan ondervinden.\quote:- Overvloed aan goedkope laxeermiddel verkrijgbaar op de markt, omdat homo's denken dat hun bruinwerktaferelen voldoende laxerend zijn en dus afzien van aanschaf van deze producten
- Toename kamikaze-taferelen omdat homo's niet kunnen blijven leven zonder zich schuldig te voelen en dus voor de makkelijkste weg kiezen
- Afname verkoop heren-kleding omdat homo's zich ook thuis voelen in dames-kleding
Afname van de ontwikkeling? Hoe en wat? Verklaar eens nader.quote:- Afname ontwikkeling wereldbevolking
Waarom?quote:Op zondag 8 augustus 2004 16:48 schreef SCH het volgende:
Tis goed - ik hoop dat je uit dit topic wegblijft verder.
ik vind de uitingen van bsb beledigend en onnodig kwetsend. Hij heeft het recht op zijn mening over homosexuelen maar hij heeft niet het recht zich daar op deze wijze over te uiten. Vanwege het 'wervende' karakter van zijn uitingen heb ik het idee dat hij anderen ook probeert aan te zetten tot zijn 'homohaat'.quote:Op dinsdag 19 december 2000 03:11 schreef BansheeBoy Se het volgende:
Hallo,
Ik zeg je eerlijk. ik kom er eerlijk vooruit (doe dus niet schijnheilig als velen): Ik kan homo's niet uitstaan. Sterker nog, ik haat ze. Homo's zijn altijd vreemd en verwijfd en apart. Het homo zijn is onnatuurlijk en is iets van de laatste tijd. Over 100 jaar zullen er ook mensen zijn die willen proberen om geslachtsgemeenschap met apen te accepteren, en als je het daar niet mee eens bent ben je gelijk een racist. Het is bekend dat de ziekte aids onstaan is uit homo-taferelen, en dankzij HUN lijden er nu meer dan 50 miljoen mensen in heel de wereld aan deze ongeneeslijke ziekte en andere heel irritante soa's.
Het is dus logisch dat dit soort mensen wordt uitgesloten om bloeddonor te worden, dit omdat het is bewezen en dus FEIT is dat dit alleen maar grote kans op problemen voor de volksgezondheid kan opleveren.
Kijk maar naar dieren. Ooit een homodier gezien (nee, die hond van big gay Al in southpark telt niet, haha:)). Als iedereen in de wereld homo zou zijn, dan was er geen voortplanting, betekent dus indirect, vernietiging van de aarde.
Ik heb gezegd!
BansheeBoy , he is glad that hij kan zeggen wat hij wil in an free country zonder flamewars, Transformers are the best!
Wat is er dan wervend aan zijn stuk?quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:14 schreef SingleCoil het volgende:
ik vind de uitingen van bsb beledigend en onnodig kwetsend. Hij heeft het recht op zijn mening over homosexuelen maar hij heeft niet het recht zich daar op deze wijze over te uiten. Vanwege het 'wervende' karakter van zijn uitingen heb ik het idee dat hij anderen ook probeert aan te zetten tot zijn 'homohaat'.
Het lijkt me ook dat dat voor de organisatoren van het fokforum overduidelijk moet zijn.
Ik mag toch wel op duidelijke correctieve actie rekenen ? Of zijn er andere stappen nodig ?
Dat is een stuk tekst van 4 jaar geleden gepost op tweakers.net op een ander forum. Ik snap ook niet wat er relvant aan is en waarom Raptorix het hier post.quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:14 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ik vind de uitingen van bsb beledigend en onnodig kwetsend. Hij heeft het recht op zijn mening over homosexuelen maar hij heeft niet het recht zich daar op deze wijze over te uiten. Vanwege het 'wervende' karakter van zijn uitingen heb ik het idee dat hij anderen ook probeert aan te zetten tot zijn 'homohaat'.
Het lijkt me ook dat dat voor de organisatoren van het fokforum overduidelijk moet zijn.
Ik mag toch wel op duidelijke correctieve actie rekenen ? Of zijn er andere stappen nodig ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |