quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:35 schreef D-Devil het volgende:
TT.
Die Mickey Mousequote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Heerlijke Limburger van me![]()
Gijs ik vind Nadine zoooo'n schat maar heb serieus nog nooit zo'n lelijke Mickey gezien. Ik kan niet zo goed liegen als die bolle mayonaise bal !quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:36 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Die Mickey Mouse. Ik heb krom gelegen om die reaktie van je gisteren
.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:38 schreef Strolie75 het volgende:
Die foto:’(
Is dat Zeus onder hem?![]()
Mmmm…hier kun je nog kiezen. Neuk je Ker in zijn aars of Nero in zijn navel.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:38 schreef Chocobo het volgende:
Wil je hem nog eens posten![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed liegen als die bolle mayonaise bal !![]()
Sorry maar hij is echt lelijkquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:40 schreef Chocobo het volgende:
Ben zo benieuwd wat de rest van die Mickey vindNadine,... je bent een schat hoor
![]()
Je hebt gewoon gelijk over die Chubby Mouse! Dat ding lijkt imho niet eens op een echte Mickey mouse.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:40 schreef Chocobo het volgende:
Ben zo benieuwd wat de rest van die Mickey vindNadine,... je bent een schat hoor
![]()
Een echte Disneyski zeker.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:42 schreef Chocobo het volgende:
Ja dat vind ik ook, maar volgens Nadine is het een echte Disney....
Ik ga er maar vanuit dat je mij bedoeld vieze magere stink poltergeistquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik vind Nadine zoooo'n schat maar heb serieus nog nooit zo'n lelijke Mickey gezien. Ik kan niet zo goed liegen als die bolle mayonaise bal !Nadine zo lief en aardig,.... foto maken enzo.... zoooo lief.... maar toen ik Corky zag trok ik het niet meer.
![]()
Uiterst geilquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:35 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
bolle mayonaise bal oooooook hahahahahahahahhahaquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik vind Nadine zoooo'n schat maar heb serieus nog nooit zo'n lelijke Mickey gezien. Ik kan niet zo goed liegen als die bolle mayonaise bal !Nadine zo lief en aardig,.... foto maken enzo.... zoooo lief.... maar toen ik Corky zag trok ik het niet meer.
![]()
duuuhhhhhhhquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat je mij bedoeld vieze magere stink poltergeist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |